Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gayové a lesby bojují za adopce dětí. Peticí žádají Kocába, aby se jich zastal

Na Úřad vlády do rukou ministra pro lidská práva Michaela Kocába míří petice s dvěma tisíci podpisů. Signatáři požadují, aby gay či lesbické páry žijící v registrovaném partnerství mohly osvojovat děti. Reagují tak na petici Michaely Šojdrové z KDU-ČSL, která zrovnoprávnění homosexuálních páru při adopcích striktně odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

FiS95

Právo na dítě. A co práva dítěte?

Už vidím, jak jde do školy dítě dvou gayů a všichni se mu smějí: Buzíček, buzíček!

Jak k tomu to dítě přijde? Jak se s tím vyrovná? Proti gayům nic nemám, ale dokud taková nebude celá společnost, není adopce možná.

Děti adoptované homosexuálnímy páry budou určitě terči šikany a posměchu.

0/0
22.5.2010 23:15

hovnival

Re: Právo na dítě. A co práva dítěte?

to je ale problem tech deti, ktere sikanuji. tedy tech, kteri jsou vychovavani "normalnimi" heterosexualnimi rodici. neco tam je tedy spatne...

0/0
23.5.2010 18:12

Qíteček - nikoli alpský

Nechť se jdou vycpat.

Berem je jako normální, nikdo je nediskriminuje, tak ať sklapnou. Tečka.

0/0
22.5.2010 17:21

oticek

V přírodě

přece mají také dva samci spolu mláďata. Je to zcela přirozené.;-D

0/0
14.5.2010 12:02

hovnival

@@

vcera vecer jsem projizdel kolem a mohu potvrdit, ze situace se zlepsuje. dokonce se zda, ze tam vysadili i par novych stromu.

0/0
28.3.2010 0:02

václaf 666

Ano,proč néééé?

Ale jen v případě,že si je sami porodí,tedy přivedou na svět už tak dost zmatený;-D

0/0
22.3.2010 18:55

fitzie

ano...

Proč ne? Klidně, za stejných podmínek jako mají heterosexuální páry.

Vždyť koho se to fakticky týká?

Leseb ne. Ty si pořídí děti vlastní. Nějak. Ta cesta není tak složitá a "reportáž" Lídy Hamplové v Reflexu jasně dokazuje, že mužů ochotných ženu oplodnit "bez závazků" je dost. Viz. http://www.reflex.cz/Clanek36837.html

Takže jen gayů. Jakých gayů? Podmínkou by určitě bylo registrované partnerství. Takže gayů žijících v dlouhodobém svazku. Hned nám jich dost ubude. Pak musí dítě chtít oba - takže tady máme gaye žijící v dlouhodobém svazku v registrovamém partnerství, kteří OBA chtějí děti.

A pak ještě oba projdou náročnými psychologickými testy, které adopci předcházejí i u heterosexuálních párů. A budou ochotni přijmout dítě, jaké jim nabídnou. A že to nebude rozkošný blonďatý tříletý chlapeček, to je asi všem jasné, protože takové k adopci nejsou k mání obecně.

0/0
19.3.2010 9:34

fitzie

Re: ano...

podtrženo a sečeteno: poptávka po adopci je fakticky velmi malá (když už, tak jde o možnost adoptovat děti partnera), nabídka ještě menší. pravděpodobný počet realizovaných případů, jaké si veřejnost představuje, totiž že gay pár si vezme z ústavu rozkošného chlapečka a toho "zkazí" se limitně blíží nule.

BTW - genetika nemá na sexuální orientaci žádný vliv  - děti gayů a leseb nejsou homosexuální o nic častěji než děti heterosexuálů, výchova taky ne - ta nanejvýš zvýší toleranci vůči homosexuálnímu chování, jak je to možné sledovat v některých starších kulturách (Japonsko, Řecko aj. ) 

0/0
19.3.2010 9:41

brnl

Re: ano...

Dělat takovéhle pokusy na dětech to je zločin, takovéhle nepodložené blafy že ta výchova v takovéhle deviantní rodině určitě bude zcela OK to na tomhle nic nezmění.

Pokud takovéhle pokusy na dětech tak tohle ať si homosexuálové zkoušejí na dětech vlastních zkoušet to na cizích to bychom také mohli začít zkoušet výchovu těchle dětí i lidožroutů a také bychom mohli tvrdit že určitě ale určitě tohle na nich žádné následky nezanechá a určitě je ti lidožrouti nesežereou.

Homolidé jsou prolhaní pokrytci když se schvaloval ten diskriminační zákon o registrovaném partnerství tak lhali sprostě že ty adopce rozhodně požadovat nebudou. Takže to vypadá že ta sexuální deviace se bohuželk projevuje jako vada na charakteru i mimo sexualitu.

0/0
21.3.2010 22:15

xLecter

Re: ano...

Srovnávat homosexuály a lidožrouty a házet nesourodé věci do jednoho pytle a vymýšlet další a další nesmyslné argumenty "proč ne", to by vám šlo... Můžete mi říct, v čem přesně je zákon o registrovaném partnerství diskriminační? Je tu spousta otázek... Homosexuální páry už teď děti vychovávají, povětšinou biologického potomka jednoho z partnerů... Existují i výzkumy, které jasně prokazují, že takové děti na tom nejsou o nic hůř než ty od heterosexuálů. Nicméně to dítě by bylo chudák, ale z jiného důvodu - kvůli nesmyslným předsudkům... Zbytek příspěvku ani nekomentuju, dělá se mi z vás a vaší zapšklosti a nenávisti akorát tak zle... :-/

0/0
23.3.2010 17:30

Ezechiel

Re: ano...

pruzkumy, hehe

0/0
28.3.2010 6:53

banned star

Re: ano...

Přítomnost jedné patoologie mnohonásobně zvyšuje pravděpobnost výskytu dalších patologií. Kdo má psychosexuální úchylku, má mnohem vyšší pravděpodobnost mít i poruchu osobnosti nebo jinou psychickou úchylku.

0/0
22.5.2010 23:34

majkl1

Ne adopci dětí homosexuálním párům!

Sexuální chování ( o sociálním nemluvě) primátů a tedy i člověka není vrozené (jak by se v zájmu zachování druhu zdálo), ale odpozorované a naučené. Nepřidělávejme si tedy problémy. Z lidského hlediska chápu touhu některých homosexuálních párů po dítěti. Ovšem z hlediska dítěte, které zde musí mít přednost, říkám kategoricky ne. Už jen pro jeho postavení mezi ostatními dětmi jako ideálního objektu výsměchu a šikany! Jestliže je ohrožením mravního vývoje dítěte tolerování třeba jeho "chození za školu", jak se pak dívat na jeho výchovu u páru dvou jedinců s poruchou sexuálního chování? Tak jako slepý nenaučí vidoucího rozeznávat barvy a je s tímto omezením srozuměn a umí s tím žít, tak by také homosexuální páry měly pochopit, že mají zase svoje omezení v možnostech mít a vychovávat děti!

0/0
16.3.2010 11:55

Philosopher

Re: Ne adopci dětí homosexuálním párům!

Díky za rozumný názor ....

0/0
16.3.2010 12:33

čuk2gek

a co je na bludu o homosexualitě získané po

narození dítěte rozumného? Tuhle (des)orientaci si člověk už na svět přináší a je nezvratná. Akurát se pod kulturním tlakem projeví se zpožděním.

Snad enem, že děti a homosexlové nejdou dohromady a bastafidli. Stačí, když  si nějaká střelená žena nedokáže najít chlapa a taxi "to dítě nechá udělat". To je pak mazec.

0/0
16.3.2010 16:04

Petr Kubík

Děti se rodí v rodině

a pouze rodina by měla mít možnost je adoptovat, ne každý, kdo si o to řekne.

0/0
16.3.2010 9:04

nonick

Děti se při výchově učí napodobováním a ztotožňováním

- to je myslím dostatečně pádný důvod, proč adopci dětí homosexuálním dvojicím nedovolit.

0/0
16.3.2010 7:54

čuk2gek

Pojďme dát dohromady petici

proti výchově dětí homosexuálními lidmi! Nejde jenom o adopce. Lesba nacouvá pod chlapa a je malér. Kolik je chlapů, kteří mají děti, než jim dojde, že to dál s ženskou nejde a jdou od válu, jsou z toho nešťastní, ale dají si pokoj. Zato vdaná lesba po rozvodu děti většinou dostane a heterochlap aby si hodil mašli..

4%ní by neměli mít vlastní děti a nerozmnožovat nežádoucí genofond, ani vychovávat nevlastní.

Co šneci?

0/0
16.3.2010 15:55

banned star

Re: Pojďme dát dohromady petici

Počítej s mým podpisem.

0/0
22.5.2010 23:36

qvido31

U mě jistý....

Já se vás zastávám!Jsem vlatnitelem zástavárny a tam bych vás dal a čekal jestli si vás někdo neadoptuje do cizí země:-P

0/0
16.3.2010 7:41

Yoshi

Domov

Předem bych chtěl sdělit, že jsem homosexuál... a teď. Domov mají děti tam, kde na ně lidi myslí. A jestli je to u Heterosexuálu, Homosexuálu a nebo v dětském domově je jedno, hlavně ať jsou děti štastné. Pokud jim poskytnou tu správnou péči, výchovu, zaopatření a budou šťastné, tak to je největší úspěch co si celá společnost může přát. V dětském domově jsem nebyl, nemůžu soudit, ale věřím, že páry které nemohou mít dětí ač heterosexuální nebo homosexální, tak se budou o to blaho dětí starat. Takže ano, souhlas...

Musím se smát jednomu názoru, "je to proti přírodě"... tak běžte do přírody a podívejte se, že to proti není.

a dalšímu názoru se musím smát, "muž s mužem, nebo žena s ženou měli děti".

opravdu kvalitní názor, bohužel znám i případy z okolí, kdy normální heterosexuální pár nemohl mít děti a proto jej adoptovali... opravdu, pak řekněte takovému HETERO páru... bohužel, nejde Vám to? Máte smůlu... skvělý názor

0/0
15.3.2010 22:27

boneco

Re: Domov

Co není? Copak je v přírodě běžné aby dva teplí jedinci měli potomky? Běžné to není, ale jsou vyjímky

0/0
15.3.2010 22:43

richu_ch

Re: Domov

v prirode pochopitelne ne ... ale v prirode taky neni mozne, aby se nekdo uzivil, protoze umi blbe kecat. Ergo nemuzes porovnavat prirodu s clovekem, co se mentalni urovne tyce.

0/0
15.3.2010 23:10

boneco

Re: Domov

A k tomu druhému co tě pobavilo, jsi klasický demagog: Tím je totiž myšleno, že příroda stvořila samce a samici aby měli potomky. To, že je nemohou mít z důvodu nemoci nebo nefunkčnosti na tom nic nemění. Jsou potenciálně stvoření pro plození potomků. Dva homojedinci spolu mít potomky nemohou ani při nejlepším zdraví. Už chápeš nebo ještě ne?

0/0
15.3.2010 22:45

richu_ch

Re: Domov

demagog jsi ty ... jestlize dva jedinci spolu deti mit nemohou, at uz se jedna o heterosexualni jedince nebo o homosexualni jedince, tak se v obou pripadech jedna o hricku prirody.

0/0
15.3.2010 23:07

vasek001

Re: Domov

Ty jsi take hricka prirody. Neplodnost se da v nekterych pripadech uspesne lecit a jak je tomu u homosexualu? Take se daji nekdy uspesne vylecit, aby spolu mohli mit dva chlapi dite? 8-o

0/0
22.3.2010 14:05

vKrieg

Re: Domov

Klidně si homosexuálové děti vychovávejte, za předpokladu, že si je uděláte.

0/0
15.3.2010 22:46

richu_ch

Re: Domov

ale v pohode ... takovych je. Je docela mezne, ze treba ty jsi ditko homosexuala, a ani o tom nevis.

0/0
15.3.2010 23:02

moš

Ne.

0/0
15.3.2010 20:53

Ještěr 102

Každopádně Kocába by už někdo měl shodit ze skály

:-P

0/0
15.3.2010 20:48

tenisovejloket

najednou

když chtěli registrované partnersví, tak se dušovali, že o adopce usilovat nebudou... podej prst a urvou ti ruku u samýho ramene...:-P

0/0
15.3.2010 20:36

procnemateradilidi

jjj

http://www.eden-x.cz/topic_files/tabu/sexuologie2/Homosex.html

0/0
15.3.2010 20:02

ix.

Jsou jako jezinky....nejdříve prstíček...

...do bezinek s nimi...

0/0
15.3.2010 19:26

crazy.witch

ach jo

Tyhle diskuze číst, to je radost...Takže jsem zvíře, fajn :D. Takže jako do členky 4% komunity do mě. Tento zákon je pro mě důležitý proto, že jednou až budu mít dítě se svojí partnerkou, tak chci, aby ho mohla adoptovat, aby mohla být i právě její plnohodnotný rodič. Na tom přece není nic špatného...dělá to i hojné množství heterosexuálních párů, když si po rozvodu vezmou jiného partnera, nebo po tom co první partner třeba zemře. Takže proč bych stejné právo neměla mít i já nebo moje partnerka? Bohužel vy jste moc zaslepení, abyste se zkusili do nás vžít, protože to  by bylo pod vaší úroveň...

0/0
15.3.2010 18:49

procnemateradilidi

Re: ach jo

Z tebe ženo mluví zlo!!!

0/0
15.3.2010 20:04

kacinecka

Re: ach jo

Zato z tebe mluví čirá blbost :-/

0/0
15.3.2010 20:40

Freiherr von Berlichingen

Re: ach jo

Měla bys jít umýt nádobí,abys nebyla na světě naplano!

0/0
15.3.2010 20:59

nonick

Re: ach jo

...jednou až jako členka 4% komunity budu mít dítě se svojí partnerkou...8-o

...to už sú teraz také mašiny...? ;-D

0/0
15.3.2010 20:38

Ještěr 102

Re: ach jo

R^;-D;-D;-D;-D

0/0
15.3.2010 20:50

Tomasex

Re: ach jo

:-DDDD to sama potvrdila, jak je to nemožné....    jako lituju jich a dokážu se asi vžít, co prožívají, ale adopce dětí prostě NE!!!  jako se smířili s tím, že jsou homosexuální, tak se musí smířit, že nebudou mít děti... nechápu, co je na tom tak nelogického a nenormálního....

0/0
21.3.2010 23:45

whitemagic

a co takle??

http://www.stream.cz/video/71068-gynekologie-2-dil-20-doktor-stein

0/0
15.3.2010 17:55

Philosopher

Kampak zmizeli

Kdepak jsou ti úžasní diskutéři - zastánci homosexuálních ?

0/0
15.3.2010 17:19

TWO FACES

Re: Kampak zmizeli

Dneska se tě tady nikdo zastávat nebude ! ;-D

0/0
15.3.2010 17:25

Philosopher

Re: Kampak zmizeli

Já ani po tom netoužím, aby se mě někdo zastával ...

0/0
15.3.2010 17:30

bad dream

Re: Kampak zmizeli

v Modré ústřici

0/0
15.3.2010 18:49

ArtistCZ

Re: Kampak zmizeli

Klátí ti taťku. Potom co jsem si přečetl tvé další příspěvky docházím k závěru, že tu akorát provokuješ a očividně nemáš žádné homosexuální kamarády/kamarádky, jinak by si neměl názory z 18. století.

Léčit homosexualitu ;-D takovej nesmysl.

Ještě ti věnuju trochu času, třeba se stane zázrak a pochopíš tento příklad.

Představ si společnost, kde je majorita populace homosexuální (neřeš jak by to fungovalo a jak by se množili, to je irelevantní). Minorita společnosti by byla heterosexuální. Homosexuálové by tvrdili, že jsou heterosexuálové nemocní, stejně jako to ty tvrdíš o homosexuálech, a snažili by se je předělat taky na homosexuály. Teď mi řekni, jestli si myslíš, že by se jim povedlo předělal / vyléčit jejich sexuální orientaci? Chápeš? Předělat sexuální orientaci? A prosím tě neargumentuj tím, že v přírodě je normální jen heterosexualita, tam je normální oboje! End of discussion

0/0
15.3.2010 19:10

Ezechiel

Re: Kampak zmizeli

chapes, co znamena slovo norma, potazmo normalni?

0/0
28.3.2010 6:57

nobuk

Je az NEUVERITELNE...

......co si ta ZVIRATA Dovoluji!!!!!!

0/0
15.3.2010 17:00

SeeM

já jsem pro

ať to zkusej jako my všichni a když z toho něco bude ať se o to postaraj jako my všichni

0/0
15.3.2010 16:44

palič2

Přesně

jak varovali moudří lidé při prosazení zákona o registrovaném partnerství. Podali jsme prst a chtějí celou ruku.

0/0
15.3.2010 14:59





Najdete na iDNES.cz