- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_ne%C5%A1t%C4%9Bst%C3%AD_v_Eschede
Vy voloušci jděte se někdy podívat na nádraží a podívejte se kde je zdrž a představte si kudy by asi musela letět když je asi 30 až 40 cm pod vozem.Napřed by musela vyletět ven a potom se otočit,vyletět nahoru a zase otočit a zamířit do vozu.Technicky docela náročná záležitost.
není den , aby idnes nepřišel s nějakou zprávou o neštěstí na železnici, nebo něčem podobném, copak idnes chce dělat anti reklamu CD
Tak proti neschopným musí být snad každý. Jenom blb ne.
Alespoň vidím, že naše vlaky jsou pořád stejně hnusné.
Z finančních důvodů jezdím autem.
PS: Už i v Rumunsku mají nesrovnatelně lepší vozový park. ČD nikdy více!!!
Před rokem 1989 měly ČD jeden z nejmodernějších vozových parků na světě! Vozidla se vyráběla u nás, dělali na nich naši lidé! Nebo ve spřátelené NDR! Teď je to samá amerika a takhle to dopadá!!!!
Před rokem 1939 měly ČD jeden z nejmodernějších vozových parků na světě.....
... bezmyslenkovite kritizovat, druha videt realitu sveta kolem.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_(2000–2009)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_(1950–1999)
Sroty jezdi vsude, nehody se stavaji vsude, i tam kde rikate ze maji SUPER VLAKY. Nemam rad CD moloch ale kritizuji jej pri objektivnich pricinach, ne proto ze mam mindrak jako nekteri pritomni.
+ http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_ne%C5%A1t%C4%9Bst%C3%AD_v_Eschede
...je při takových zajímavých zprávách zalezlý v rohu své mašinky a raději dělá mrtvého brouka. Článek si ukládám a nezapomenu mu ho připomenout, až zase vystrčí tykadla.
PS: A ve středu jim hořel vláček u Prahy, to tu taky bylo. Opět 40 let starý
kde se pořád bere tolik obhajovačů těch hnojvlaků z ČD a to i když už tady jde o život. Kde se bere pořád tolik lidí, kteří fandím starým rezavým nebezpečným nepohodlným a na údržbu a provoz nákladným vlakům. Jestli to sem Žaluda s Pomajblíkem nějak verbujou...
taková jízda hurvínkem nebo šukafonem někde po regionálních tratí to je romantika
Jak ten inspektor mohl takhle vyhodnotit situaci, při které málem přišel někdo o život a nezastavil ten 100letý vlak? A hlavní inspektor se ho ještě zastane! Proboha, co kdyby se to soukolí více porušilo a vlak např. vykolejil? Nebo prostě vykoukl z okýnka a řekl, to už je v pohodě, holku to minulo, to už dojedem. Tahle událost poukazuje na tragické vztahy v ČD, kde jsou zaměstnáni nekompetentní lidé, ale jak se začne takhle hazardovat s životy cestujících a prohlašovat z vedení, že se nic vlastně nestalo, to už je moc. Vrchní inspektor měl doporučit vyřazení vlaku i za cenu ztráty spoje. Kdyby to tu holku zabilo, domohla by se rodina soudně na nějakém odškodnění od ČD?? Pochybuji.. Nezakrývejme oči před zřejmými riziky, to je začarovaný kruh....
Bezpečnostní Inženýr.
kdyby, kdyby...a co kdyby se rovnou utrhnul celý vagón a nebo kdyby celý vlak spadnul z mostu a co kdyby se stalo...viď...