Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NÁZOR: Omlouvat se nebudu, píše odborář Dušek

Boj o benefity většiny občanů ČR se změnil ve štvanici na Duška. V době, kdy každému už muselo být zřejmé, že ministr Kalousek neuspěje ani napodruhé se svým úmyslem zasadit ránu odborářům zdaněním a ve svém důsledku možná i zrušením jejich benefitů, se obyčejný rozhovor o benefitech stal důvodem k zahájení nevídaného a neadekvátního útoku na moji osobu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karel Pipin

Držím Vám palce.

Klobouk dolů.

Ten hnus, co média vůči Vám vyvolala, věřím, že ustojíte.

0/0
16.3.2010 15:18

Kobácpacka

Všechna čest

Držím palce a doufám, že nezůstanete osamocen v nelehkém boji proti korupci a klientelismu u ČD a na MD. Snad nebude dlouho trvat a ČD a MD se vyčistí od těchto parazitů, kteří si udělali ze svých trafik dojnou krávu. Jejich konec se blíží s termínem zahájení voleb a nebylo by od věci Žaludovi a jeho komplicům zatrhnout jejich nasmlouvaný pojistky a padáky, který je jistě neminou.

0/0
11.3.2010 23:45

jamski

Re: Všechna čest

Ano máe pravdu, že je třeba skoncovat s klientelismem a korupcí . A to nejen na dráze, ale v celém státním sektoru. . . . Ale nemyslím si, že by v tom něco změnily volby. Ten problém existoval jak za vlády ODS, tak za vlády ČSSD, kdy dokonce gradoval, takže si nadělám iluze o tom, že by některá z těchto stran chtěla cokoliv řešit. A myslím že třetí strana, která by letos mohla vyhrát volby zatím nedorostla. . . . . . . . . takže v tomto bodě jsem skeptický.

0/0
12.3.2010 7:27

volvo -saab

pan Dušek rekl jenom pravdu

mimochodem red CD ma 1500 zamestancu a Zalud ,si tam zavedl homo krozek citajici cca 200 kousku,pozounistu,prodavacu svitidel za 300 tisicove platy ,to je podnikani ala ODS

0/0
11.3.2010 23:13

Kobácpacka

Re: pan Dušek rekl jenom pravdu

Je to hnus a tak to doopravdy je. Ty platy tam takový skutečně jsou. Blijící smajlík..!

0/0
11.3.2010 23:46

Yeback

A ta o tom, kdo prodal Železniční zdravotnictví Agelu

by nebyla? :p

0/0
11.3.2010 22:37

retkini

Dušku, Dušku, nelez na tu hrušku....

nesnášel jsem Vás, ale tentokrát Vám fandím.

0/0
11.3.2010 21:22

wiktorj

Re: Dušku, Dušku, nelez na tu hrušku....

když spadneš zapíchneš si do zadku tužku.

0/0
11.3.2010 21:25

Dr.Download

???

taky si myslíte, že kdyby p.Dušek neokořenil článek onou větou, tak si ten rozhovor přečteme maximálně v sobotní příloze?

0/0
11.3.2010 20:22

jamski

Re: ???

Ano asi máte pravdu. . . . . . . . . ale . . . . . . . myslíte že bychom o něco podstatného přišli ?

0/0
11.3.2010 20:32

Dr.Download

Re: ???

Možná tím zachráni pár mega...

0/0
11.3.2010 20:50

jamski

Re: ???

Hmm . . . . . . tak to si fakt nemyslím. On přece řekl jenom věci, které jsou dávno  a všeobecně známé,. . . . . . . . . . . ( tedy až na to o orientaci aktérů. :-), ale to je zase nepodstatné) . . . . .  takže pokud by byla chuť a vůle, tak se už dávno vyšetřovaly. . . . . . .ale myslím že to nakonec skončí jako všechno - u ledu.

0/0
11.3.2010 21:03

aBBa

za tim, co rekl pan D U S E K lze v tomto okamziku uz rici

jen slovo  A-M-E-N  :-PR^

0/0
11.3.2010 20:09

Bonda

Pane Bucherte Wiliame, novináři

byla by vaše reakce na vystoupení pana Duška stejně hysterická a neobjektivní, kdyby ve svém rozhovoru použil místo slova "homosexuál" slovo "heterosexuá", takže věta rozhovoru by zněla takto:

"Heterosexuál Žaluda drží s heterosexuálem Slamečkou, heterosexuál Slamečka má vazby na heterosexuála Nováka. A na ministerstvu dopravy je těch heterosexuálů natahanejch tak dvacet a ve vedení drah tak třicet, a tihle lidé absolutně ovládají České dráh."

Zkuste se stím na stránkách MF Dnes nějak vyrovnat.

0/0
11.3.2010 19:37

brnl

A tož by v MF Dnes také takto týden řičeli

a značkovali  kdekoho jako modrofoba kdyby třeba Dušek řekl že si tam nějaký přemodralý soudruh z ODS natahal všechny své neschopné soukmenovce ze svojí místní organizace ODS a aby zdůraznil to množství těch modrých ptáků tak by zažertoval že když jde po chodbě tak má strach aby nebyl celý zaneřáděný ptačím trusem. 8-o?Tohle kdyby řekl tak nikdo nebude řičet že tímhle urazil všechny poctivé členy ODS ale začalo by se zjišťovat a bádat jestli to náhodou není pravda a jestli ty ČD neřídí nějací lemplové na základě kamarádských a mileneckých vtahů.

0/0
11.3.2010 19:47

jamski

Re: Pane Bucherte Wiliame, novináři

Ano máte pravdu. Takhle příšerně ta věta zní, přeložena do srozumitelného jazyka. . . . . . . . . . . nejsem si ale jistý, že to všichni dokážou pochopit.

0/0
11.3.2010 20:38

EWCZ+

Re: Pane Bucherte Wiliame, novináři

No, ne tak docela. Musel byste rict, ze heterosexual A.B. si natahl do funkce heterosexualku C.D.  Pak by to sedlo.

0/0
12.3.2010 15:42

brnl

Tak si přemýšlím jaký že to je vlastně

rozdíl mezi tou hysterií co spustili mohamedáni ohledně těch karikatur a tou hysterií které jsme tady svědky poslední týden, to má člověk dojem že ti naši netolerantní a nenávistní "mohamedáni" co tohle tady předvádějí že kdyby mohli tak už stavějí hranice pro kacíře.

Co vlastně ten Dušek tak hrozného řekl? Já čtu jen to že prohlásil že ve vedení ČD vládne homomafie lemplů a že homomafie má své lidi i na ministerstvu dopravy, jak ukázal rozhovor s tím Vaverkou tak je to pravda doslova a do písmene. Potom aby Dušek zdůraznil to množství těchle lidí u nich tak použil tu žertovnou nadsázku s tím upadlým perem, což by se tak dalo srovnat s tou karikarikaturou mohameda.

A co se po tomhle děje to člověk žasne ti co tady řičí že je zakázáno někoho nálepkovat vesele nálepkují normální občany tou jejich sprostou a absurdní nálepkou homofob protože si někdo dovolí říci jak je ten císař totálně nahý.

0/0
11.3.2010 19:34

Huffnaggelův duch

Re: Tak si přemýšlím jaký že to je vlastně

R^

0/0
11.3.2010 22:47

Boulala

Rozloučení z diskuze

Začínám mít pocit, že označení homosexuál je nadávka. Mohl by mi tedy ještě někdo závěrem napsat, jak slovně označit skupinu obyvatel, která je sexuálně zaměřena na stejné pohlaví? Pokud se sexuální orientace nesmí pojit veřejně s něčím nežádoucím, neměly by se podle pravidel odpůrců Duška konat jakékoliv aktivity v prosazováním práv homosexuálů, protože tím zase uráží heterosexuály.

Vzkazem všem mým protidopisovatelům dnes končím.: Mě označení heterosexuál nijak neuráží a pokud mi nějaká žena řekne, že se bála ohnout v místnosti plné heterosexuálních mužů, nežádal bych po ní omluvu a neříkal, že vybízí k nenávisti vůči mužům. Spíše bych se zamyslel a snažil se, aby ten pocit příště neměla. Pokud gay řekne, že jinému kandidátovi dali přednost v zaměstnání pouze kvůli heterosexuální orientaci, budu se snažit o nápravu a nebudu ho obviňovat z heterofobie. Vyzývám tak všechny (včetně gay komunity), aby nebránili nebo obviňovali druhé jen na základě sexuální orientace. Díky!

0/0
11.3.2010 16:40

jamski

Re: Rozloučení z diskuze

Jsem také heterosexuál a také mne to označení neuráží. Ale to že jsem heterosexuál mi nedává právo urážet důstojnost lidí, kteří to mají v životě jinak, proto to nedělám a nemám to rád. Ale  totéž  samozřejmě platí i obráceně. V obou skupinách se najdou hloupí lidé a hulváti, kteří  se nedovedou ovládat a i ta nejzákladnější lidská slušnost je jim cizí. ( do okamžiku než se někdo dotkne jejich ega, to potom po slušnosti dokonce volají :-) ) Dostanou li se pak  tito lidé do vední firem ( nebo třeba odborů ),  získají si svým vystupováním samozřejmě obdiv lidí jim podobných.  . . . . víc myslím není potřeba dodávat, protože by to stejně bylo nad možnosti vašeho chápání.

0/0
11.3.2010 18:03

Boulala

Re: Rozloučení z diskuze

Bohužel se hulvátsky chováš ty, protože tvrdíš, že naše chápání je omezené k pochopení tvých myšlenek. Arogance není moc obdivuhodná. Stále říkáš to samé dokola, ale čím tuto skupinu obyvatel vlastně urazil, jsi pořád neuvedl........To naše chápání je asi opravdu omezené, ale nedej bože aby se to změnilo.

0/0
11.3.2010 19:00

jamski

Re: Rozloučení z diskuze

Jestli jste z toho co píšu pochopil tohle, pak je mi to líto, ale s tím já fakt nic nenadělám.  Nedělám totiž nic jiného než vy.   Tedy to, že píšu jenom své názory.  To že jsou pro vás nestravitelné a neumíte s nimi věcně a nazaujatě polemizovat, není v mé moci ovlivnit.Nezastávám se ani zdaleka jenom menšin jak se mi snažíte podsouvat, naopak zastávám se slušných lidí, kteří nemají potřebu lidi s jiným názorem nebo jinou orientací nebo jinou barvou pleti, nebo opačným pohlavím  urážet a zesměšňovat je.  Jistě jsou  i lidé, pro které je  složité to pochopit.  . .. . . . ale jak jsem napsal, vaše argumentace už klesla pod úroveň kterou chci tolerovat. Takže sorry.  . . . . A na úplný závěr jen vsuvku - S věcnými výhradami pana Duška k vedení drah souhlasím, ale jeho způsob prezentace pro mne byl naprosto nepřijatelný. Neodpovídal ani jeho postavení ani jeho inteligenci a co je nejhorší ani těm nejzákladnějším pravidlům slušnosti, která z nás dělají lidi. .  Doufám že vás tím neurážím.

0/0
11.3.2010 20:21

jamski

Re: Rozloučení z diskuze

Jo a ještě jedna poznámka. Ono i stím chápáním je to jinak. O vás se nedá říct, že byste nechápal o čem píšu. Víte to naprosto přesně ( Pozná se to z toho, jak uhýbáte a otevíráte nová témata, když vám váš náhled vyvrátím ) ale neumíte se oprostit od pocitu, že kdybyste uznal, že Duškův proslov nesl známky netolerance a snahy urazit protivníka, zradil byste ho. ( A on to přece těm " jiným" tak krásně nandal, že jo ? ha ha ha . . . :-)). . . . . . . tak o tom přemýšlejte ;-)

0/0
11.3.2010 20:55

korzár

Re: Rozloučení z diskuze

Ještě jsem v životě neslyšel, že by heterosexuál protěžoval heterosexuála pro jeho sexuální orientaci. U homosexuálů jsem se s tím ovšem setkal. Tak mi netvrďte, že to není pravda. Jestli je tomu tak u ČD nevím, jsem ale pro, to zjistit.

0/0
11.3.2010 19:26

jamski

Re: Rozloučení z diskuze

Nevím s čím jste se setkal nebo nesetkal, ale vtipný jste, zasmál jsem se.  . . . . S tou poslední větou ale souhlasím - taky jsem pro. R^

0/0
11.3.2010 20:41

EWCZ+

Re: Rozloučení z diskuze

Ovsem heterosexualku nejspis ano ;-D  a vo to bezi i v tomto pripade.

0/0
12.3.2010 15:43

sojkal

Oprava cenzurovaného

Ještě nedavno, když se v parlamentu projednávalo registrované partnerství, se tam mluvilo veřejně o buz......ch bez většího zájmu tisku natož aby se z toho dělala kampaň. Proč teď, zvláště když Dušek použil oficiálního názvu. Je to jejich právo, chápu, že se tak narodili, ale i oni zřejmě tuší že jde o úchylku. Musí též pochopit že mnoha mužům / ženy je prý chápou /  je jejich mluva vystupování a oblékání nepříjemné resp.odporné.

Mají zřejmě v paměti ono slovo a automaticky to cenzurují

0/0
11.3.2010 16:25

999666999

Jestli je pravda že si tam bukvice

dosazovaly bez výběru svoje milence .................... ;-D;-D;-D

0/0
11.3.2010 15:56

ihoe

Re: Jestli je pravda že si tam bukvice

Jesli ...

0/0
11.3.2010 16:14

Josef II

Apaticka, lhostejna spolecnost !

Dobre si dovedu predstavit jak by to dopadlo, kdyby Dusek pouzil jinych slov.  Jako ze tam ve vedeni drah je jakasi klika kamaradicku, bratrstvo, ktere si hraje do noty a tuneluje statni firmu. Vzdyt to by ani ten novinar nezaregistroval, natoz aby se to dostalo do novin !! Podivejte, jak je spolecnost apaticka k pripadu sefa NKU, nejvyssiho kontrolora Dohnala ! A takovy clovek mel na starosti i drahy. Nikoho to nezajima, nevzrusuje, tahne se to uz druhy rok a nakonec se tim prestane zabyvat i snemovna.   ... Proto Duskovi fandim a drzim palce. Dokazal alespon na chvilku probudit zajem verejnosti a to v tehle spolecnosti neni vubec snadne !

0/0
11.3.2010 15:27

ihoe

Re: Apaticka, lhostejna spolecnost !

Prave o to ide, ze nepouzil inych slov. Takto ho nemozno brat seriozne, pretoze spravil zo seba vola.

0/0
11.3.2010 16:15

analincubus

Re: Apaticka, lhostejna spolecnost !

sám si vůl :)

0/0
11.3.2010 16:28

Kobácpacka

Re: Apaticka, lhostejna spolecnost !

R^R^R^  Korunovanej..

0/0
11.3.2010 23:48

korzár

Re: Apaticka, lhostejna spolecnost !

R^

0/0
11.3.2010 19:27

zoufalec1

Re: Apaticka, lhostejna spolecnost !

souhlas

0/0
12.3.2010 11:44

laverda

Za co by se měl omlouvat a komu?

Že to tak na tom ministerstvu je, ví každý, že se tam ztrácejí miliardy také,že je tam já na bráchu , to je stará věc,že jsou ve vedení ČD nekompetentní osoby a znýmí znýmých - 110% pravda! A že je to klub buků?? No to se ví už dávno! Tak o co jde? Zajímavé, že nikoho nezajímají kvalifikace pracovníků, objem prošustrovaných peněz atd. atd., ale jen to, že někdo poukáže na to, na základě čeho tam ta tlupa hošanů je ! Hnus, velebnosti, na tupostí většiny lidí !Rv[>-];-€

0/0
11.3.2010 14:21

jamski

Re: Za co by se měl omlouvat a komu?

jenže on to takhle nesmyslně spojil dohromady právě Dušek. Proto píšu, že kdyby neříkal nic, bylo by to stejné. Celé to potom totiž sklouzává od podstaty věci k triviálním nesmyslům  . . . . . . ale opakuji tuhle možnost dal novinářům on sám, tak si opravdu nemá na koho stěžovat. Jestli to byl úmysl, pak mi uniká, proč to celé dělal. A jestli to nebyl úmysl, tak mi z toho vychází jediné - je hloupější než bychom čekali.

0/0
11.3.2010 14:28

maudite

Re: Za co by se měl omlouvat a komu?

Ale fuj. Radeji zde povez, jestli v pripade ze ma Dusek pravdu jsi za vyreseni problemu odstranenim jeho pricin.

Ac odbory vubec nemusim, tak zde jeden odborar dela velmi dobrou praci. A gay negay, ten pozounista patri odvolat pro nekompetentnost k vykonu funkce bez toho aby dostal nejake odskodne a smozrejme by mel nahradit skodu vzniklou vyplacenim vyplaty neodpovidajici vzdelani. A ten kdo ho do funkce ustanovil by mel jit s nim.

Naprosto verim ze ma pan Dusek pravdu a je to doopravdy hnus. A to CD nebudou jedinou statni instituci, kde je neco takoveho zavedeneho v praxi.

0/0
11.3.2010 14:59

jamski

Re: Za co by se měl omlouvat a komu?

Samozřejmě že jsem pro to, aby došlo k nápravě věcí a to pokud možno okamžitě. Dokonce mám shodný názor i na toho pozounistu. O tom není sporu.  To ale neznamená, že bych viděl Duška jako hrdinu, nebo dokonce jako oběť.  . . . . . . myslím si že si to celé způsobil sám.

0/0
11.3.2010 15:06

Jiricek 1

Re: Za co by se měl omlouvat a komu?

Kdyby Dušek do toho nepořádku na ČD a ministerstvu nezarýpal;-D tak jak zarýpal-tak se na dráze stráceli milionky i nadále;-D ve prospěch bukvic a jejich "přátel" a v neprospěch provozu ČD !!Takhle konečně se s tím bude někdo zabývat a snad se to i vyšetří;-D pokud ovšem pověřený vyšetřovatel se nebude"rád ohýbat" pro tužku;-D

0/0
11.3.2010 15:59

Kobácpacka

Re: Za co by se měl omlouvat a komu?

R^R^R^

0/0
11.3.2010 23:50

Kobácpacka

Re: Za co by se měl omlouvat a komu?

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
11.3.2010 23:49

jamski

Tak jo

Bylo zábavné tady s vámi potlachat, ale je čas jít ven. tak - - - - nashledanou :-)

0/0
11.3.2010 14:04

_-1-_

Já bych od něj omluvu neočekával .....

....... zrovna tak neočekávám např. omluvu od vzteklého psa, který na mne zuřivě štěká za plotem.

0/0
11.3.2010 14:04

_-1-_

Re: Já bych od něj omluvu neočekával .....

Na druhou stranu je potřeba podotknout, že okolo toho plotu jsou velmi často na obhlídce zloději.

0/0
11.3.2010 14:05

Boulala

Re: Já bych od něj omluvu neočekával .....

Omluvu za co? Slovo homosexuál tě uráží? Nebo by se měl omluvit, protože upozornil na možné zneužívání funkcí v ČD?

0/0
11.3.2010 14:09

_-1-_

Re: Já bych od něj omluvu neočekával .....

Vždyť píšu, že bych od něj omluvu neočekával ...... :-P

0/0
11.3.2010 14:15

jamski

Re: Já bych od něj omluvu neočekával .....

Jo, jo, . . . . umozornit na možné zneužívání funkcí se hodí ;-D;-D. Obzvlášť když vezmeme v potaz, že zneužít lze jakoukoliv funkci, kýmkoliv a kdykoliv ( tedy obecně platný výrok ) . . . .a taky když je před volbami. . . . to se to potom zneužívá jedna radost ;-D.   . . . . máte bod za výrok dne R^  , , ,má to jen jeden malý nedostatek - je to jen obecný výrok, bez jediného věcného důkazu ( čili blaf )

0/0
11.3.2010 14:15

Boulala

Re: Já bych od něj omluvu neočekával .....

V tom případě by se museli všichni, co někoho obvinili omlouvat a to i bez výsledku následného soudu, ale i potom. Cožpak se všichni vyšetřovatelé omlouvají obviněným, kteří nebyli shledáni vinnými. To bychom nikdy nikoho z ničeho neobvinili, protože bychom riskovali vlastní žalobu. Nicméně budiž, připouštím, že je mohlo urazit věcné obvinění této kauzy. Ovšem žaloby a požadování omluv by měly nastat až po výsledku šetření tohoto podezření a ne předem. Rozhodně to však neomlouvá, obvinění z homofobie, urážek, nehorázností atd., spíš naopak. :-)

0/0
11.3.2010 14:26





Najdete na iDNES.cz