Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražské Masarykovo nádraží zůstane. Čeká ho oprava

Vlaky od Kladna, Roztok či Kolína budou dál končit na pražském Masarykově nádraží. České dráhy se definitivně rozhodly slepé nádraží v centru města jen na dohled od hlavního nádraží zachovat. Dosud se mluvilo o tom, že by místo kolejí a nástupišť vyrostly kanceláře a obchody a i v nádražní budově by železničáře vystřídali úředníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

idesnej

jj když se chce,

tak všechno jede jako nagelovaný ž........, a je pořešeno to o čem se několik let jen diskutovalo a rozum vítězí, nač rušit něco co je par desítek let funkční,

0/0
10.3.2010 17:01

topič elektrárenský

Jsem rád za toto řešení,

když vzpomenu, jak jedno z nejkrásnějších nádraží Praha-Těšnov padlo kvůli magistrále, tak doufám, že Masarykovo nádraží nebude mít podobný osud. Například trať do Kladna je poměrně vytížená a bude ještě víc, bude-li rekonstruována, tak je jen dobře, že bude mít zachováno své vlastní nádraží v centru města. Propojení s Hlavním nádražím tunelem s pohyblivým pásem je pěkný nápad, je to sice jen pár minut chůze, ale pro staršího člověka, se zavazadly a třeba v dešti to nic příjemného není.  

0/0
10.3.2010 13:47

Thingie

Re: Jsem rád za toto řešení,

casto snim o rtom, ze se postavi Tesnov znovu. Proc by nemohl? Pokud by se postavila replika jako multifunkcni prostor, nemuselo by to byt spatne. Nemame penize na to aby jsme obnovili Tesnov jako Nemci Marienkirche, ale pokud by se do toho vlozil soukromy nvestor , ci konsorcium, uskutecnit by se to dalo. Plany existuji a pokud se nemylim, magistrala by mela jit pod zem? Jenze asi jen u muzea...V Praze vznikaji nekdy az desive stavby, viz palac Flora, ale toto by prospelo. Pokud tamtudy chodite, take vam pripada ten prostor tak prazdny?

0/0
10.3.2010 18:32

Z-S

Tak nam vsichni zajasaji ze developerska lobby

prohrala ... a nejrychlejsim zpusobem jak se dostat z Masarycky na Hlavak bude naveky pesky. Coz je veru reprezentativni.

0/0
10.3.2010 12:26

Tar-Mára

Re: Tak nam vsichni zajasaji ze developerska lobby

nejaky navrh reseni??? jak zkratit maximalne desetiminutovou prochazku (zadem pres postu 5 minut)??? podzemni tunel s pohyblivym chodnikem?? nezapomen ze v ceste je opletalka....

0/0
10.3.2010 12:35

looki25

Re: Tak nam vsichni zajasaji ze developerska lobby

pozor, tunel s pohyblivým pásem je vážně ve hře!

A taky se počítá s návratem tramvají před Hlavák...to by bylo 5min tramvajkou bez přestupu..

0/0
10.3.2010 12:42

Z-S

Re: Tak nam vsichni zajasaji ze developerska lobby

Mjo, vysvetli to cizinci ci jen neprazakovi, co si najde v idosu spojeni a tam bude presun Hlavak -> Masarycka pesky. Navrh reseni? Masarycku zrusit.

0/0
10.3.2010 12:43

tučňák v exilu

Re: Tak nam vsichni zajasaji ze developerska lobby

Utáhne ji kapacitně Hlavák? Už teď je docela plný.

0/0
10.3.2010 12:47

tučňák v exilu

Re: Tak nam vsichni zajasaji ze developerska lobby

Navěky ne - podle projektu "déčka" se zvažuje, že bude končit až na Republice, tím pádem by šlo Hl.n. - Mas.n. jet metrem.

0/0
10.3.2010 12:42

looki25

Re: Tak nam vsichni zajasaji ze developerska lobby

a tohle samozřejmě taky..i když to bude děsnej spletenec chodeb :-)

0/0
10.3.2010 12:43

Z-S

Re: Tak nam vsichni zajasaji ze developerska lobby

no jestli bude koncit na Republice jeste hloubeji nez Becko, tak to bude pesky stale rychlejsi. Uz tak je to z Republiky z metra k vlaku pet minut ostreho poklusu.

0/0
10.3.2010 12:45

tučňák v exilu

Re: Tak nam vsichni zajasaji ze developerska lobby

Navrhni to jediné správné ideální řešení. Hlavák není moc kam rozšiřovat nemluvě o přístupu na něj pro vlaky, co dnes jezdí na Masaryčku.

0/0
10.3.2010 12:49

Z-S

Re: Tak nam vsichni zajasaji ze developerska lobby

a od ceho je Nove Spojeni?

0/0
10.3.2010 12:55

tučňák v exilu

Re: Tak nam vsichni zajasaji ze developerska lobby

Od toho, aby umožnilo průjezd těm pár vlakům, co pak přes Hl.N. pokračují dál. Pokud by se přes něj měla hnát veškerá příměstská doprava, jednak se zahltí a jednak stejně je ten problém s kapacitou Hl.N. samotného.

0/0
10.3.2010 13:01

Z-S

Re: Tak nam vsichni zajasaji ze developerska lobby

tak na to to byla trosku draha sranda, ne?

0/0
10.3.2010 13:09

tučňák v exilu

Re: Tak nam vsichni zajasaji ze developerska lobby

Stejně jako třeba Strahovský tunel pro auta - odlehčení "oklik", odvedení provozu jinam... Ale jeho cíl NEBYL ten, aby odvedlo na Hlavák příměstskou dopravu.

0/0
10.3.2010 13:13





Najdete na iDNES.cz