Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Antimonopolní úřad vrátil do hry příliš levný návrh na stavbu pražského metra

Dopravní podnik porušil zákon o veřejných zakázkách, neměl právo vyloučit uchazeče, který nabídl nejlevnější variantu projektu nové trasy metra D. Tak zní rozhodnutí antimonopolního úřadu, který do hry o veřejnou zakázku vrátil firmu Mott MacDonald. Zatím ale není pravomocné, DPP proti němu může podat rozklad.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bo55bo

Redaktore, redaktore

Levný návrh projektu není levný návrh na stavbu. Opět jako Radio Jerevan ... ;-D

0/0
11.3.2010 11:35

Tryskomys Muf

To je jiste

To je jiste chvalyhodne, ale problem je, ze cloveku, ktery o tom rozhodl, se vubec nic nestane a bude moci vesele krast dal.

0/0
10.3.2010 22:15

chenile

to nastve

kdyz se mi do vyberoveho rizeni prihlasi nekdo kdo neni domluvenej ;-D

Nedejboze s nejnizsi cenou ;-D;-D

0/0
10.3.2010 13:48

Homer _ 11

Re: to nastve

Do nebe volající drzost - ale hošíčci z DP s nimi po právu vymetou. Na tom nějaký antimonopolní úřad přece nic nezmění...

0/0
10.3.2010 13:56

chenile

Re: to nastve

nezmeni... spratelena firma udela nabidku tak nizkou kterou nikdo neda proste... a pak si to nauctujou v prubehu stavby... to neni problem zadnej

0/0
10.3.2010 14:00

chenile

Re: to nastve

a kdyz jim da antimonopolni urad pokutu tak ji zaplati stejne danovy poplatnici

0/0
10.3.2010 14:01

Homer _ 11

Tak čípak "kamarád" se napakuje?

Smrdí to jak nevyvezená žumpa a to to sotva začalo...:-(

0/0
10.3.2010 13:48

mlada_fronta

Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

Dnešní vedení trasy D je totální nesmysl, vyvolaný dlouhodobě havarijním stavem Nuselského mostu, kdy trasa D po dostavení má převezít v úseku Pankrác-Hl.Nádraží provoz trasy C, aby mohla proběhnout generální oprava Nuselského mostu s několikaletou výlukou (= stavba nového).

--------------------------------------------------------------------

Původní trasa D měla vést od Pankráce přes Vršovice a Jarov do Libně. Takto už navěky nikdy nevznikne kapacitní MHD propojení P9-P4, s výjimkou strašlivého busu 136.

0/0
10.3.2010 13:29

denny2006

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

v čem spatřuješ ten totální nesmysl?

0/0
10.3.2010 13:34

mlada_fronta

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

Vám přijde normální, když ve městě s tak řídkou sítí metra (Praha - 3 linky) vzniká nová 4. linka, která polovinou své trasy kopíruje trasu jedné z již existujících linek, zatímco převážná většina města zůstane metrem "nezasíťovaná"? Z hlediska topologie sítí a logistiky je to absolutní blbost ...

0/0
10.3.2010 14:05

denny2006

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

propojení,přestupy s "C" a "A" jsou nutné a bez ohledu na počet obyv. v dotčených lokalitách + satelitech,je  trasa "D" nutná ze strategického hlediska.Není možné dlouhodobě spoléhat na "Nuselák",jehož kleknutím by byla velká část Prahy odepsána.

0/0
10.3.2010 14:19

mlada_fronta

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

Jako že kvůli jednomu zfušovanému mostu bude navěky zmršená síť podzemní dráhy v Praze? Opravdu koumáctví hodné velikých Čechů. Proč tedy byla trasa D původně navrhovaná z Pankráce na Jarov a Libeň?

0/0
10.3.2010 15:19

František Koudelka 4.Kyju

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

Já bych tipnul proto, že v 60 letech nebylo po jižním městě ani vidu ani slechu, a Libeň je pokryta "B", Z jarva jsi na "B" tak do 10 min, kde je problém. Žižkov to má nahoře kousek na "A" a okolí Jarova a Ohrady A a B.

0/0
10.3.2010 15:24

mlada_fronta

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

Koudelka, přestaňte lhát - ty časy jsou absolutní nesmysl! Tak možná ve 2 ráno autem, ale ne MHD za běžného provozu. Kdy jste byl naposledy v Praze?

0/0
10.3.2010 15:37

František Koudelka 4.Kyju

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

V případě, že Dejvice jsou v Praze tak právě teď.

0/0
10.3.2010 15:43

mlada_fronta

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

Tak potom jste regulérní blázen.

0/0
10.3.2010 15:49

František Koudelka 4.Kyju

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

Já snad ani ne, protože občas dělám na Sazce což je kousek pod Jarovam a jezdím tam většinou z Vysočanské. A opravdu tam nemakám od 2 hodin ráno.

0/0
10.3.2010 15:53

František Koudelka 4.Kyju

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

No z Jarova jsem za 5 min na Harfě a za další 3 na OSN (bývalé milce) Metro B.

Z Ohrady to jsou 3 stanice Tramvají na Želivského a 2 na Palmovku.

0/0
10.3.2010 15:50

mlada_fronta

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

Za 8 minut busem z Jarova na Vysocanske rozhodne nebudete, pane Koudelka. Jsou to 4 zastavky a sedmery svetla (nepocitam svetelne prechody), krizovatku na Harfe neprojedete zcela jiste na jeden cyklus. Je to nejmin 15 minut za beznych okolnosti, kdyz je neco v O2 arene, pocitejte klidne i s pulhodinou. Jste opravdu blazen, nebo zarputily manipulator fakty.

0/0
10.3.2010 16:40

František Koudelka 4.Kyju

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

Možná ti to uteklo, ale spojení P4 a P9 existuje, jmenuje se metro "C". Možná nevíš, že nejosídlenější částí P4 je Lhotka a Libuš, Modřany a kus Jižáku, pro něž slouží jako sběrný bod Kačerov a částečně jsou přímo na trase, a nejlidnatější částí P9 je Prosek a Letňany přímo na trase.

0/0
10.3.2010 14:11

mlada_fronta

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

Koudelka, a co takhle Černý Most, Hloubětín, Vysočany a Libeň - to jako není P9? A když se někdo chce odtud (sídliště, příměstský bus+vlak) dostat na P4, tak jako že bude muset navěky buď B-éčkem přes centrum s přestupem na Florenci, nebo busem nahoru na Prosek a absolovovat celý nekonečný C-éčko (obojí vychází +/- 1 hodina čistého času). To je opravdu koumáctví hodné velikých Čechů! Proč tedy byla trasa D původně navrhovaná z Pankráce na Jarov a Libeň?

0/0
10.3.2010 15:32

František Koudelka 4.Kyju

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

To stále trvá, akorát to má prioritu minimální protože nejsou prachy a Nuselák chátrá. Jinak trasa D byla plánována Nové Dvory - Náměstí Míru - Hlavní Nádraží - Chmelnice - Vysočany, s tím že se bude stavět od jihu. Bohužel pro severní část se změnily demografické poměry a nejsou prachy, takže Florenc přestup asi bude hodně dlouho realita, jestli vůbec bude někdy postaveno D III do Vysočan.

0/0
10.3.2010 15:48

H_anz

Re: Trasa D je největší lumpárna v MHD Prahy

Netuším proč by "D" mělo vést do Libně....úplně zbytečný. V Libni je takových zastávek MHD, že na metro se dostaneš čímkoliv(Vysočany,Českomoravská,Palmovka)- a podle tebe tam dáme ještě metro? :-o na co proboha!!. Navíc nechápu argumentaci Čerňákem a Hloubětínem. Z Hloubětíne jezdí BUS do Letňan a pokud nechceš stačí sednout na "B" a jsi v centru za chvíli. To za chvíli bude každý argumentovat, že nemá metro 100m od baráku;-) když se ti to nelíbí tak se přestěhuj někam k metru "C" a máš po starostech!

0/0
10.3.2010 18:49

MadHawk

Nezávslost firem

To je hezké - ty dvě konkurenční nabídky jsou vlastně od jedné firmy ;-( , tedy pokud je tato informace pravdivá:

"Pohled do obchodního rejstříku vysvětluje ještě i to, proč se nabídky Sudopu a Metroprojektu tak podobaly: Obě mají stejného vlastníka, a to Sudop Group."

10.03.2010 12:14

Spalovač šancí[

0/0
10.3.2010 13:25

vilda570

nejenom DP

Podal jsem nabídku u městské části na úpravu zeleně a bylo mě sděleno, že nabídnutá cena byla příliš nízká a tím pádem mě vyřazují ze soutěže. Od té doby nabídky nepodávám. Ztráta času.

0/0
10.3.2010 13:18

doccars

důvod odmítnutí je jasný

Příliš levný stavitel by nezajistil dostatečnou kvalitu života zainteresovaných pánů z DP. Nejspíš mezi nimi budou i odboráři že.

0/0
10.3.2010 13:12

sphagnum

přeloženo do řeči obyčejných smrtelníků

Metro D jde bezpečně postavit za 390mega. Kdosi si chce ale narvat při té příležitosti do kapsy 100mega. MacDonaldi na tohle nemysleli, DPP jim vrátil projekt, aby tam někde těch sto mega na rozkradení schovali, což oni neudělali a byli za to potrestáni.

0/0
10.3.2010 12:38

wrah

Re: přeloženo do řeči obyčejných smrtelníků

Klid, ta cena se stejně v průběhu stavby zvedne minimálně o 50%. Ale raději bych, kdyby se zvedala z nižšího základu.

0/0
10.3.2010 12:52

Vlna hněvu

Re: přeloženo do řeči obyčejných smrtelníků

Pánové vy jste popletové, to je cena jen za projekt, samotná stavba bude v řádech desítek miliard

0/0
10.3.2010 13:19

denny2006

Re: přeloženo do řeči obyčejných smrtelníků

jasně,ale i cena samotné projektové dokumentace se v průběhu realizace stavby o mnoho nazvýší.

0/0
10.3.2010 13:41

denny2006

Re: přeloženo do řeči obyčejných smrtelníků

navýší

0/0
10.3.2010 14:05

mmkk

Re: přeloženo do řeči obyčejných smrtelníků

koukám, že tu jsou samí analfabeti. 390 miliónů je cena za projekt nikoliv za stavbu !

0/0
10.3.2010 13:18

roba21

Re: přeloženo do řeči obyčejných smrtelníků

8-o

Trasu D za 390 milionů opravdu nepostavíte. Těch 390 milionů je za projekt, ne za vlastní výstavbu (ta je v desítkách miliard).

0/0
10.3.2010 13:18

192.168.35.1

Re: přeloženo do řeči obyčejných smrtelníků

Tech 390 MKc je za projekt, nikoliv za diru v zemi.

0/0
10.3.2010 13:22

starší sestra Boha

možná že byl levnější než ta cyklostezka

;-D;-D;-D

0/0
10.3.2010 12:30

Verstappen

Re: možná že byl levnější než ta cyklostezka

;-D;-D;-DR^

0/0
10.3.2010 13:15

opportunity

Na co je zajímá cena teď,

když je u nás zvykem ji během stavby navyšovat?8-o

0/0
10.3.2010 12:24

plooton

čili z porovnání cen vyplývá

...cca100 mega do pražských mafiánských chapadel

0/0
10.3.2010 12:20

Kudry

Re: čili z porovnání cen vyplývá

spíš půl na půl s tou firmou;-)

0/0
10.3.2010 12:27

plooton

Re: čili z porovnání cen vyplývá

to jsem taky zahrnul, leč nerozvedl

0/0
10.3.2010 12:30

phi

kdy příjde batman ?

nebo aspoň zorro.

protože policie a soudy demokraticky zvoleným zástupcům vrásky nedělaj.

0/0
10.3.2010 12:17

František Koudelka 4.Kyju

Re: kdy příjde batman ?

Zatím nejsou v dohledu, ale možná přifuní Hroch

0/0
10.3.2010 12:37

Necroman

Jednoduche

Halt nezapocetly do nakladu i milionky pro lidi v komisi, tak maji smulu :-P

0/0
10.3.2010 12:13

TigerM

?

Neni to firma co se podili na oprave Karlova mostu?

0/0
10.3.2010 12:13

František Koudelka 4.Kyju

Re: ?

Dopravní podnik? To asi ne. Ale kdo ví, třeba skrz most povedou metro, nebo aspoň koňku.

0/0
10.3.2010 12:18

TigerM

Re: ?

myslim firmu Mott MacDonald, ktera byla vracena do hry...

0/0
10.3.2010 13:32

CZMiki

Re: ?

Ano, funguje tam jako "mandatář stavby". http://www.opravakarlovamostu.cz/

0/0
10.3.2010 13:22

TigerM

Re: ?

To ano...

0/0
10.3.2010 13:33

modrá máčka

Neodpovězení na výši provize

je ale důvod k vyřazení nabídky. Informace musí být úplné.Asi ta odpověd " "Vyjádřili pochybnosti, zda to za ty peníze dokážeme udělat, a

několikrát se nás na to písemně ptali. Na všechny dotazy jsme

odpověděli a předložili dokumenty, ze kterých je jasné, že to za

nabídnutou částku udělat dokážeme," nebyla ta "Správná".

0/0
10.3.2010 12:11

filo

Kde jsou fachmani na tunel , Benda a spol

0/0
10.3.2010 12:08





Najdete na iDNES.cz