Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Silničáři zavřou na tři roky Patočkovu, jednu z nejvytíženějších silnic v Praze

Přes jednu z nejvytíženějších silnic v Praze natáhnou zítra silničáři závoru. A nechají ji tam možná až tři roky. Řeč je o Patočkově ulici ve Střešovicích, po níž denně projede podle statistik 35 tisíc aut. Uzavřena bude v okolí výjezdu ze Strahovského tunelu kvůli výstavbě tunelového komplexu Blanka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Makarov

3 roky

Bydlim kousek odtamtud a taky me ty tri roky zarazily. Na informacnich cedulich na stavbe je totiz uvedeno, ze bude hotovo nejpozdeji v cervnu 2012. A to predpokladam, ze to je vcetne finalnich uprav a dopravu tam tedy pusti mnohem driv. Pak se mi ale rozsvitilo. Chytry pan novinar si spocital, ze se bude stavet 2010, 2011 a 2012 a tak mu vysli ty tri roky. ;-D 

0/0
11.3.2010 6:40

HAL9000

Patočkova silnice ...

:-P

0/0
10.3.2010 9:29

vozova.hradba

zkratka

Hm, proc ale pro vyjezd z tunelu smer Dejvice neotevrou docasne zkratku pres ulici Hladkov? Takhle budou zbytecne auta postavat kolem tech baraku o 1km dele nez, kdyby profrcely mezi baraky pryc.

0/0
9.3.2010 20:26

Reeve

Upřímnou soustrast do Stodůlek a Smíchova

Jestliže se část aut od Karlovarské kvůli špuntu v Patočkově začne probíjet do Prahy přes Motol, Košíře a Smíchov nebo přes Stodůlky a Radlice, připojí se k řidičům z plzeňské dálnice, kteří tyto objízdné trasy využívají kvůli právě zahájené rekonstrukci Pražského okruhu mezi dálnicí D5 a Slivencem. Upřímnou soustrast do Prahy 5!

Opravdu bylo nezbytně nutné spouštět naráz hned dvě stavby, které mimopražské řidiče svádějí na stejnou objízdnou trasu?

0/0
9.3.2010 17:31

mpes3

tři roky????

mi neříkejte, že se to nedá stihnout za půl roku sakumprásk.

0/0
9.3.2010 16:08

tribiany

Re: tři roky????

Stihnout by se to dalo, ale to by museli pracovat i v noci. V ten moment se ozve spousta lidí že jim to vadí. Stejně jako teď sdružení "Za naši budoucnost" Jen díky takto podobným aktivistům se zbytečně zdržuje výstavba důležitých komunikací. Je mi z nich zle.

0/0
9.3.2010 19:52

l.g

Re: tři roky????

Kdyby se to týkalo tebe a den co den by ti 10m od okna do obýváku projelo 50 plně naložených Tater s přívěsem, pak bys změnil názor. Rv

0/0
10.3.2010 9:11

tomas__marny

3 roky

Dle informací (http://magistrat.praha-mesto.cz/83140_Stavbari-zacnou-hloubit-propojeni-Strahovskeho-tunelu-s-Blankou) se bude postupovat tzv. Milánskou metodou. Jednoduše řečeno z povrchu se vyhloubí jáma, na dně se vytvoří strop budoucího tunelu, jáma zahrne a na povrchu je možné obnovit dopravu. Vlastní tunel vznikne odtěžením materiálu pod vybudovaným stropem a již nijak nenarušuje dopravu na povrchu. Výhodou je krátký čas záboru povrchu, nevýhodou poněkud větší složitost a finanční náročnost. Tolik teorie. Jenže v praxi to bude trvat 2,5 roku, takže mám pocit, že tu někdo něco podělal.

0/0
9.3.2010 15:54

karelsantora

Pokud se nepletu

tak o tom psali už v novynách před pár týdny ;-)

0/0
9.3.2010 15:40

Hroznej puberťák

Langsam, aber sicher...

;-)

0/0
9.3.2010 15:38

Bronikus

Pavlík Bémovic

to zase zajede oslavit na nějaký kopec do Asie, jak krásně mastit kapsu daňovému poplatníkovi ;-D;-D Sám se divím, že ještě tohoto zmetka někdo nezastřelil ;-O

0/0
9.3.2010 15:33

mpes3

Re: Pavlík Bémovic

prej na něj nedávno číhal Paroubek, ale všimli si ho dřív, než se stihl nadechnout a zatáhnout břicho za sloup...

0/0
9.3.2010 16:09

Caretaker

Čím delší doba na práci

tím větší šance na pořádný tunel.

0/0
9.3.2010 15:20

werr

Re: Čím delší doba na práci

Ano a tento vyrok plati jak v poctivem remesle Tunelarskem tak i v nepoctivem tunelarskem ale tim mezi nimi podobnost konci.

0/0
9.3.2010 15:38

Oerteplur

Za tři roky

u nás postavili celé sídliště i s inženýrskými sítěmi a infrastrukturou ;-D

0/0
9.3.2010 14:59

Brigádník

Re: Za tři roky

pod zemí ? 8-o:-P

0/0
9.3.2010 15:06

Oerteplur

Re: Za tři roky

ne, pod zemí jsou jen garáže a kolektory. To bylo jen pro srovnání co lze za tu dobu postavit.

0/0
9.3.2010 15:21

Brigádník

Re: Za tři roky

jenže pod zemí se nestaví, ale tuneluje ! tuneluje a to je rozdíl ! :-P

0/0
9.3.2010 15:52

d_meister

chci se zeptat zde přítomných profesorů stavebních fakult

kterejch tady je hafo, nebo aspoň to tak vypadá, proč jsou 3 roky strašně moc. jako že po patočkově taky jezdim, ale neznam projekt, neznam detaily a úskalí projektu, a tak by mně ani nenapadlo, abych to nějak kritizoval.

Dál pro lidi, který tam žijou, to musí bejt nepříjemný, soucítim s nima, ale jakmile bude tunel hotovej, tak budou odměněný menšim povrchovym provozem, což budou mít na věky věkův.

0/0
9.3.2010 14:19

PIM

Re: chci se zeptat zde přítomných profesorů stavebních fakult

Strašně moc jsou proto, že na jiných úsecích je vidět znatelný pokrok po pár měsících. I proražení dlouhého tunelu pod Stromovkou bylo rychlé. A hlavně, tady je to jen velmi krátký úsek.

0/0
9.3.2010 14:35

Z-S

Re: chci se zeptat zde přítomných profesorů stavebních fakult

pod Stromovkou se razilo v mekke bridlici. proto se to taky propadlo - nebyt ekoteroristu, mnohem rychlejsi by to bylo vyhrabat zezhora, vybetonovat a zase zahrabat.

0/0
9.3.2010 15:41

werr

Re: chci se zeptat zde přítomných profesorů stavebních fakult

Taky se mi to zda moc ale neremcam protoze nejsem stavebni projektant ale elektro konstrukter. Pokud mam spravne info tak se planuje od Malovanky smerem ven Brevnovska radiala, ktere ma byt presunutim Patockovi pod zem. Ma se to snad nejak castecne z vrchu odkopat, vybetonovat steny a strop, zasypat, vratit nahoru provoz, dole zatim vykopat zem obklopenou betonem a pak dobetonovat dno a dokoncit vse potrebne. Toto ma byt nejak etapove a mel by vzdy zustat jeden pruh Patockovi prujezdny pro oba smery. Nekde se to na netu da najit ale nevim jak je daleko realizace. Jestli to tedy novinari nepobrali spatne a nespojili cas pro obe stavby.

0/0
9.3.2010 15:46

looki25

Re: chci se zeptat zde přítomných profesorů stavebních fakult

pleteš dvě nesouvisející stavby dohromady.

Břevnovská radiála je od vyústění SAT na západ ("doleva"), to o čem je diskuze je na druhou stranu.

0/0
9.3.2010 22:25

werr

Re: chci se zeptat zde přítomných profesorů stavebních fakult

Kdybyste si poradne precetl co jsem napsal tak byste zjistil, ze ja vim dobre, ze jde o dve odlisne stavby ale posledni vetou se ptam jestli si to nepopletli novinari. Jen jsem se navic trochu rozepsal o stavbe Brevnovske radialy.

0/0
11.3.2010 20:45

Gottschalk

Re: chci se zeptat zde přítomných profesorů stavebních fakult

Dobrý den, bylo by krásné, kdyby výsledkem byl menší povrchový provoz, bohužel nás ale, jak se zdá, čeká pravý opak. Těmito místy - přesně podle krásného hesla Blíž Pražanům - pojede veškerý tranzit mezi Norimberkem a Drážďanami. Totiž pardon, veškerý ne, auta nad 12 tun budou Prahu objíždět. Podívejte se na mapy na www.chcemepravduotunelu.cz .

0/0
10.3.2010 0:06

kunde

to by mě opravdu zajímalo

co na tom bude trvat tři roky???

0/0
9.3.2010 13:50

Larrax

Re: to by mě opravdu zajímalo

Vykopat takovou megadíru holt chce čas :-)

0/0
9.3.2010 14:07

halagajda

3 roky???!

to je soutez o nejpomalejsi projekt takoveho razu v Evrope?;-D

0/0
9.3.2010 13:46

Podrazza

A zase vobráceně...

... napřed se přece tuneluje, potom zavírá ;-)

0/0
9.3.2010 13:29

Lanolin

Re: A zase vobráceně...

U nás? A zavírá? Che che che, to jste mne fakt dostal.

0/0
9.3.2010 13:30

chatab

Re: A zase vobráceně...

;-DR^

0/0
9.3.2010 13:48

Larrax

Blanka

To je teda opravdu jeden velký tunel a zřejmě ne jen v zemi ... Nejhorší na tom je, že kromě silnic je uzavřena i železnice. Nejdřív to byly tři měsíce, teď dalších 6 týdnů. Nevím, proč kvůli tunelu pro řidiče komplikují už rok život i těm, kdo do Prahy jezdí vlakem.

0/0
9.3.2010 12:59

mnbmnbmnb

Re: Blanka

jestli ono to nebude tím, že se silnice i železnice občas křížej :=) vyhlédni z okénka vlaku, ty cestovateli, měl bys to poznat - buď tam budou takové červenobílé klacky, kterým se říká závory. Nebo ta silnice bude výš nebo níž než koleje, to je zase most.

0/0
9.3.2010 13:04

Larrax

Re: Blanka

Jak to souvisí? Jde o to, že se staví za obrovské peníze tunel pro auta, ruší se kvůli němu vlakové a tramvajové spoje, není kvůli němu na spoustu jiných užitečných věcí (třeba úklid chodníků - viz. jiný článek) místo toho, aby se stavěla parkoviště na krajích Prahy a posilovala se hromadná doprava. Prioritu by měl mít vnější okruh a ne vnitřní, který spíše řidiče naláká, aby do Prahy jeli, místo toho, aby nechali auta na kraji města.

0/0
9.3.2010 14:12

Z-S

Re: Blanka

tri mesice byla zeleznice uzavrena proto, ze se tento cas zaroven vyuzil i pro rekonstrukci kolejiste v Dejvicich. Nyni proto, ze se upravuje Prasny most, coz za provozu zeleznice pod nim nejde.

0/0
9.3.2010 13:35

Larrax

Re: Blanka

Tři měsíce se trať uzavřela kvůli rekonstrukci mostu a stavebním pracím kolem tratě, most byl v takovém stavu, že ho nakonec stejně neopravili a proto je to teď uzavřené znovu. Nádraží je pořád stejně hrozné, mezi kolejemi je ušlapaná hlína .... o tom vůbe nemluvím o tom, že jak daleko je to ted z nádraží na metro, kvůli té velké díře

0/0
9.3.2010 14:15

Martin Soušek

no co, pár plakátů to spraví

Však pan Bém po dostavbě vylepí plakáty "nejlevnější tunel v Evropě", "sfoukli jsme to už za 3 roky - v Evropě nevídané!", "doprava pod zemí je ekologická" a ovčani ho zase zvolí.

.

O co jde, že? Ovčan si zanadává v hospodě, ale přece nebude volit nějakou minoritní stranu, když Mudr. Pavlík je nejlepší a krásně se o nás stará, že celá Evropa závidí!

0/0
9.3.2010 12:53

Roumen

Re: no co, pár plakátů to spraví

A kdo nadava? Kazdy, kdo po Praze jezdi musi uznat, ze Blanka bude pro mesto velka uleva.

0/0
9.3.2010 13:40

Stoura

Re: no co, pár plakátů to spraví

mnohem větší úleva by byl vnější okruh. Tohle je jen pokračování roštového systtému ze 60. let.

0/0
9.3.2010 14:20

Roumen

Re: no co, pár plakátů to spraví

Vnejsi okruh se stavi taky. Videls co ted stoji v Radotine?

Blanka te doveze az na sever. Od Barandaku az do Troji povede tunel s vyjezdama na Smichove, v Brevnove a na Letny. Je to paradni vec, vic takovych tunelu. R^

0/0
9.3.2010 14:34

Brigádník

Re: no co, pár plakátů to spraví

Tak to řekni Suchdolákům a jiným, kde je obchvat naplánovaný již desítky let a oni se už roky snaží tuto stavbu zastavit. ;-)

0/0
9.3.2010 15:11

HrubesaMares

Re: no co, pár plakátů to spraví

Blanka ulevi akorat danovejm poplatnikum - od zbytecnejch penez :-/Rv

0/0
9.3.2010 14:28

gracia

změny !!

Já jezdim po Bělohorský každý týden a o víkendu jsem tam málem dostala infarkt! Minu hot. Pyramida a nahoru do kopce po hlavní. Při míjení křižovatky (pod královkou) jsem si s hrůzou uvědomila, že je tam nový semafor!!! Myslela jsem že mě klepne - nikde žádná cedule, pozor nové světelné budky... Nebylo to ještě zapojené, ale jak jsem jela automaticky, tak to bylo hnusný zjištění 8-o

To tam bude teď opravdu zajímavé - běžne "parkují" dodávky se zásobováním uprostřed silnice, takže je musíme objíždět po kolejích. O umění parkování řidičů kteří si odskočí nakoupit ani nemluvím. A teď to bude asi zřejmě 100% parkoviště...Rv

0/0
9.3.2010 12:53

the doctor

Re: změny !!

nemáš jezdit "automaticky" po paměti! takový umělce miluju! pak se někde změní hlavní a vedlejší a někdo to kvůli "řidičů",jak seš ty, odskáče!

0/0
9.3.2010 15:00

Ja_F

Re: změny !!

Ja pobliz bydlim, takze souhlasim ze je tam pekny bordel, ale uprimne receno - ty potrebujes ceduli na to ze tam je semafor? Az semafor bude zapnuty, tak ho snad uvidis.

0/0
9.3.2010 16:14

KOLDAK

No, hlavně, že penízky plní Bémovy kapsy

Co je komu do lidí

0/0
9.3.2010 12:47

Polárniliška

Re: No, hlavně, že penízky plní Bémovy kapsy

Taky nechápu, že to nezvládnou postavit za plného provozu...

0/0
9.3.2010 12:52

pipi02

A Patočku, toho taky zavřou?

A Šabatovou?

0/0
9.3.2010 12:44

Jirka11

Re: A Patočku, toho taky zavřou?

Patočka je už desítky let po smrti...

0/0
9.3.2010 12:46

pipi02

Re: A Patočku, toho taky zavřou?

Jakub Patočka patrně ještě nebude desítky let po smrti.

0/0
9.3.2010 13:25





Najdete na iDNES.cz