Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínská demoliční četa pohřbila zaživa ženu, která bránila stržení svého domu

Nenasytní čínští developeři se zřejmě nezastaví před ničím. Když sedmdesátiletá Wang Cchu-jün bránila svůj dům před demolicí, tak ji dělníci zmlátili, hodili do příkopu a buldozer ji zahrnul zeminou. Celému incidentu přihlíželi tři policisté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

poiuyt

jsme tady demokratictejsi

muzeme zemrit na ulici ve stovkach,anizto  nekoho zajma

0/0
14.3.2010 0:46

burden

to by jsme potřebovali i u nás

Podívejte se na Blanku, jak ji zastaví několik přiblblých šašků. A na obchvat v Suchdole. Číňani mají prostě dost rozumu, aby to řešili a vyřešili. Proto oni mít infrastrukturu budou a my ne.

0/0
9.3.2010 11:59

Ssamorek1

...

Cim dal lepsi....jen tak dal svete! R^  Kdyz uz...tak tu starenu vzit a proste ji z toho bytu dostat. Ne...oni ji museli zmlatit a zabit. Hovada.

0/0
9.3.2010 11:07

zlomená lopata

co taky..

Co taky s nepřítelem lidu! Naši soudruzi to řešili přez uranové doly, čínští znají kratší cestu!

0/0
9.3.2010 11:02

alien.cz

Komunisti,

jak jinak. Tohle je přesně jejich styl. Jsem přesvědčen, že i milý "developeři" jsou úctyhodnými členy komunistické strany Číny.

0/0
9.3.2010 9:40

Livrak

Šmankote

To je země a mentalita, to je hnus, ještě že žiju tady, akorát Pechejř Veliký to dost kazí.

0/0
9.3.2010 8:51

yjy

Komunisti

KSČ stále bohužel funguje, ať se jmenuje jakkoli. Viz budoucí DS. V tom ostatním máte tak trochu pravdu, jen se mi nehodí do krámu !

0/0
8.3.2010 21:34

vlastiks

Re: Komunisti

... za komunistů developeři nebyli, přišli až s tržním systémem.!!

0/0
9.3.2010 7:21

alien.cz

Re: Komunisti

jistě, neříkali si developeři ale "stavební družstva". Já si na to pamatuji.

0/0
9.3.2010 9:41

yjy

Re: Komunisti

Máte pravdu, ale vraždit nevinné uměli daleko líp, než si dneska umíme představit.

0/0
9.3.2010 21:10

KMJ

No jo .

Typicky komunistické poměry . Tady to bylo podobné , jen trochu zavzpomínat .

0/0
8.3.2010 13:04

vlastiks

Re: No jo .

... p r d si pamatuješ, v té době s tebou táta čural po zdech.

0/0
9.3.2010 7:38

Apophis1

Jako u nas

Nekdo najde na louce ctyrlistek a dalnice ma 10 let zpozdeni.;-D

0/0
8.3.2010 12:44

kuttna

Re: Jako u nas

Kde bydlíte? Tohle jsem u nás v Čechách ještě nezažil.

0/0
8.3.2010 22:26

kulala

Re: Jako u nas

Ano panove toto je ukazka 50leteho zivota v podruci delnicke tridy a hlavne kdyz to neni jeho majetek. Cina je levicovej papir. tygr co zije na ukor 100mil.chudejch cinanu

   Rv EU !!

    

0/0
9.3.2010 8:50

Bartiqe

nazor

Nechcem obhajovat Cinu a uz vobec jej zriadenie, ale afera v melaminom v mlieku skoncila rozdelenim trestov smrti a dozivotia. Ako by podobna afera skoncila v Europe? Neumyselne zabitie - 5 rokov?

Pripad v clanku popisuje trestny cin a jeho pachatelia mozu lahko skoncit na sibenici alebo v uranovom dole. Na rozdiel od nasej europskej humannej prevychovy zlocincov.

0/0
8.3.2010 12:08

kocour Mikeš

Re: nazor

Taky bych rád přidal názor. Toto je to prakticky překlad toho, co vyšlo v Daily Telegraph. Pokud se to stalo tak, jak je to popisované, tak je to dosti otřesné a je i pravděpodobné, že by se o tom informovalo i na jiných zpravodajských serverech. Pár jsem jich zkusil a ničeho jsem si nevšiml. Ovšem na iDNES se zpráva přehlédnout nedá.

0/0
8.3.2010 12:22

helekdan

jako vždy,debata hodná "velkého"českého človíčka...

Rvje smutné,jaké bláboly tady dokáží někteří lidé vyplodit,hodně z nich má také iluze o Číně,jaká je tam však skutečnost si již umí představit málokdo,což takhle dělat za 35 Kč na měsíc,ale to je na dlouhé psaní a pochybuji,že by to někteří tady chtěli pochopit,je pravda,že tady u nás je také pěkný svinčík a že už by to chtělo udělat pořádek,ale Čína těch obyčejných lidí,tak to je rudý středověk,to i bezdomovec tady v Česku je na tom mnohdy mnohem lépe,tak se lidé vzpamatujte......

0/0
8.3.2010 11:14

Ssamorek1

Re: jako vždy,debata hodná "velkého"českého človíčka...

To, ze vydelavaji tak malo je neopravnuje k tomu zabijet stare a bezbranne lidi.  Je mi jasne, ze ne kazdy Cinan je takovy...ja osobne komentuju pouze tuto udalost...ne Cinu jako celek.

0/0
9.3.2010 11:10

Samfai

..

Čína redukuje počet obyvatel..Takhle to vypadá když mají peníze větší cenu než lidé. Jsme hold stále jen zvířata i když zvířata se k sobě chovají o poznání lépe.

0/0
8.3.2010 11:00

Ssamorek1

Re: ..

Urazis zvirata...rekla bych spis, ze lide jsou bestie. Zrudy.

0/0
9.3.2010 11:10

falda

"Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

Nebo si snad myslíte, že jinde se něco takového nestává? Jen o tom neví za pár hodin celý svět, jako v případě Číny, kde se na takovéto události novináři ze západního světa jen třesou! Tím to neobhajuji, ale snažím se někomu otevřít oči. Hlavně si všichni nehrajte na svaté. Každý, kdo je trochu při smyslech, vidí, co dělá honba za penězi například s českými lidmi.

0/0
8.3.2010 9:52

Heralik7

Re: "Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

No, chlapče, píše se o mnohem, jak u nas, tak v cizině. V demokracii se většinou toto potom řeší soudně. Ovšem v komunismu nejsi nic, nic nemáš, všechno patří státu. Komunismus je mor a hrůza a mý spoluobčané, kteří tu oranzovorudou pakáž volí, by se měli zamyslet.

0/0
8.3.2010 9:54

falda

Re: "Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

Když tolik věříte tomu, co tvrdíte, tak vám to vyvracet nikdo nemůže. A dále, jaký je rozdíl mezi tím, když bydlíte ve státním domě a v domě se soukromým majitelem? Myslíte si, že soukromý majitel je, na rozdíl od státu, zárukou slušného nakládání s nájemníky? Já bych si tím tak jist nebyl. Slyšel jsem o podobných případech i v Praze, netřeba jezdit až do Číny. Dále je hezké, že tvrdíte že v demokracii jsou takové spory řešeny soudně, zvlášť když vidíme, na čí straně jsou konkrétně v naší zemi zákony. Kde navíc berete jistotu, že za popsanou událost někdo neskončí v base nebo na popravišti? Myslím, že to vyřeší v Číně spíše než v ČR.

0/0
8.3.2010 10:31

H8USuckers

Re: "Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

meleš nesmysly.... :-P

0/0
8.3.2010 11:58

Erciy.s

Re: "Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

Ty jsi v letech 1998-2006 za socdem vlád zažíval reálný socialismus nebo dokonce komunistickou totalitu? Jinak duševně zdráv?

;-D

0/0
8.3.2010 20:42

vaclavj1

Re: "Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

Ano, stava se to i jinde, ale Cina je preci jen trochu jiny pripad nez nejaka zapadla africka diktatura, coz ocividne sam chapete.

0/0
8.3.2010 9:56

Heralik7

Re: "Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

Myslíš? :-o

0/0
8.3.2010 9:56

falda

Re: "Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

Co si myslíte, že by se stalo, kdybyste se podobně postavil nějakému "vyššímu" zájmu u nás? Možná vůbec nic, ale možná by na vás poslali bandu fyzických donucovačů. Možná by vám jen vyhrožovali, možná byste zraněním podlehl, možná byste se psychicky zhroutil, možná by vám jinak znepříjemňovali život, těžko říci. Nebo jste snad ještě nic neslyšel o fyzických likvidacích na objednávku? Ale ať by se stalo cokoli, těžko by o tom za půl dne věděli v New Yorku a v Sydney. Nebuďme naivní a nehledejme chyby jinde, abychom zamaskovali ty naše! Svinstvo se děje všude. Ten článek měl přesně takový efekt, jaký měl mít - posílit nenávist vůči Číně a komunismu (se kterým ta událost, ať už se ve skutečnosti stala jakkoli, nemá prakticky nic společného). A mimochodem - v dobách, kdy se tam opravdu děla zvěrstva, po této zemi ani pes neštěkl, protože nikomu nevadila, nikoho hospodářsky neohrožovala. Teď, kdy se tam žije lépe než vetšině zbylého světa, každému vadí. Zajímavé.

0/0
8.3.2010 10:21

Holes

Re: "Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

ty seš teda dobrej mimoň:-/

0/0
8.3.2010 11:10

H8USuckers

Re: "Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

že se tam nepřestěhuješ ;-) krásná země všechno nové R^

0/0
8.3.2010 12:00

vaclavj1

Re: "Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

Co by se stalo? Roky by se soudili, jako snad ve vsech podobnych pripadech? :-)

Cina je proste zajimavejsi nez vetsina statu, podobne jako treba USA - pise se o nich vic a jsou pod mnohem vetsim drobnohledem. Hadam, ze Cine se tahle pozice svym zpusobem dost libi - chteji byt zajimavi a chteji byt videt. Jasne, sice asi ne prave v tomhle svetle, ale to uz jde proste ruku v ruce a podobne clanky jsou z novinarskeho hlediska zajimavejsi.

Posilit nenavist k Cine a komunismu (nebo v tomhle pripade spis komunisticke strane)? k cemu? I kdybysme tu ted vsichni zacali CInu nenavidet, tak je to vlastne uplne jedno.

V dobe, kdy se tam opravdu dela zverstva, tak byla Cina jeste mnohem uzavrenejsi nez je dnes, ostatne podobne jako Hitlerovo Nemecko nebo Stalinuv Sovetsky svaz.

0/0
8.3.2010 13:13

kuttna

Re: "Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

A tohle není zvěrstvo? Vás bych nechtěl mít za souseda.

0/0
8.3.2010 22:32

Ssamorek1

Re: "Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

Nedramatizuj. My jako zeme taky stojime v nekterych vecech za kulove, ale tohle by se u nas nikdy nestalo.

0/0
9.3.2010 11:12

kuttna

Re: "Dobře angažovaný" článek opět přináší své ovoce

Prosím Vás, otevřete už hlavně svoje oči.

0/0
8.3.2010 22:27

helios+

důvod k diskusi

Přemýšlela jsem, co má takový článek za smysl. Ukázat jaký hnus se opět ve světě objevil? Asi tak nějak. Můžu si o tom myslet pouze to, že v Číně bych žít nechtěla a mít pocit jak hrozné bezpráví se tam děje. Tento čin považuji za odporný a to hlavně proto, že se situace dala vyřešit i bez zabití té ženy. Jak zoufalá asi musela být, že riskovala svůj život a v naší zemi si umíme pouze postěžovat, politovat, zkritizovat, ale nic s tím neudělat.

:-/

0/0
8.3.2010 9:48

Heralik7

Re: důvod k diskusi

No, možná by sis měla uvědomit, až pujdeš k volbam, že oranzovorudé bestie tě k tomuhle brzy dovedou. Podle toho vybírej, abysme tenhle komunistický RaJ neměli...

0/0
8.3.2010 9:52

kuttna

Re: důvod k diskusi

A já zatím viděl podobné chování hlavně o kmotrů napojených na ODS. Ale máte pravdu, u ČSSD se taky něco najde.

0/0
8.3.2010 22:29

JoeQuick

Něčeho jste si asi nevšimli...

Tu ženu zahrnul sutí řidič buldozeru. A jeho kolegové ji předtím zpřeráželi kosti. A policisté tomu nečinně přihlíželi.  Byli to komunističtí bossové?  Nelítostní developeři lačnící po penězích?  Lobisté bez skruppulí?  Ne, ne, přátelé!  Byli to byčejní mužové z lidu, jako vy nebo já. Udělali byste vy něco takového? Opravdu? Proč? Za kolik? 

Asi sotva, že ano...

0/0
8.3.2010 9:29

Navsteva k bolsanum nikdy

Kapitalismus, kde je neviditelna ruka trhu

nahrazena viditelnou rukou vsemocneho urednika, za kterym stoji vlada socialistu (komunistu), kteri vi nejlepe co Lid chce a potrebuje, co Lid zada a co Lidu prospeje.

Kdy vyrazi Paroubek na skoleni?

0/0
8.3.2010 9:10

kuttna

Re: Kapitalismus, kde je neviditelna ruka trhu

Zdá se, že Topolánek už tam byl - viz ODS (pravda, v koalici s ČSSD) v severních Čechách.

0/0
8.3.2010 22:30

prolhanej redaktor

j

trochu režim v číně lidem povolil a už strhávají policistum čísla!!

0/0
8.3.2010 8:34

libl3

Chvála bohu

Chvála bohu, že komunisté v našich končinách už jen z povzdálí přihlížejí. Jinak by tu byl stejný mazec.

0/0
8.3.2010 7:37

prolhanej redaktor

Re: Chvála bohu

taky tady je, ty ...

0/0
8.3.2010 8:34

Raffan.

Jedou tam jak v Israeli

;-D;-D;-D

0/0
8.3.2010 6:07

Vševěeeed

U nás...

... policajti umlátili k smrti na služebně Vietnamce (za ministrování  Í-čka - fašouna Langera, který nechal namalaovat na policejní vozy SS-sácká s-ka, policisté se dnes bouří, že uniformy a brigadýrky připomínají náckovské mundury. Podívejte se, co za uniformu nosí policejní prezident. Jinak v Británii policajti praštili náhodného kolemjdoucího (považovali ho za demonstranta, ale i kdyby jím byl) tak, že na místě zemřel. Kolik mrtvých mají na svědomí policajti zejména za pravicových vlád při demonstarcích (Itálie, Řecko - student...). Můžete si dohledat přímo na iDnes. Pokud se toto v Číně stalo, je to zvlášť zavrženíhodné, asi to s těmi kapitalistickými reformami soudruzi přepískli. Ale nemohu si odpustit poznámku, že mi připadá článek psanej tendenčně, až amatéersky. Možná, že kdybychom ho zderivovali, odmocnili, odečetli konstatntu CHMO ( Chinu Maximálně  Očerňovat), tak bychom se možná dobrali k  pravdě - trochu jiné (třeba bába upadla pod lžíci bagru). Ale to netvrdím.

0/0
8.3.2010 6:06

Šmatlavej sedlák se špacírštokem

Re: U nás...

Už to raději nehul.

0/0
8.3.2010 6:54

prolhanej redaktor

Re: U nás...

ty máš ale odpověd, není slov tak jenom nehul:-)

0/0
8.3.2010 8:35

Heralik7

Re: U nás...

Jen hulte, komouši, třeba vás to brzo sklátí...

0/0
8.3.2010 9:56

H8USuckers

Re: U nás...

rudofilové se opět projevují ve své ubohé demagogické formě. Nešahejte jim na Chinu kde se provozuje komunizmus s lidskou tváří. Soudruzi nasrath :-P

0/0
8.3.2010 12:04





Najdete na iDNES.cz