Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mohla policie zabránit další smrti? Muž z ochranky možná zemřel zbytečně

Policie čelí podezření, že mohla zabránit smrti třiašedesátiletého muže z ochranky třebíčského supermarketu. Toho podle dosavadních výsledků vyšetřování ubodal opilý bezdomovec. Policisté ale podle ČT nedbali doporučení lékaře, aby agresivního muže odvezli na záchytku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Amenofis

Záchytka a PČR

Milí a vážení spoluobčané, uvědomte si, že né každý opilec patří na záchytku i kdyby žebral a měl v sobě 4 piva. Potom by se tedy mohlo stát, že každý, který bude podnapilý, skončí na záchytce a to i v případech, že přišel domů podnapilý a dostal se do sporu se svou manželkou nebo přítelkyní nebo sousedem. A potom každý z vás, který se najednou ocitne na záchytce a který tak dnes hloupě tuto věc odsuzuje si bude stěžovat. Já osobně, kdybych měl 4 piva a pohádal bych se se sousedem a policajti by mě odvezli, bych si stěžoval. Nemají to v rozhodování kluci policejní jednoduché, kdo přijde na záchytku a kdo ne. Je to smutná věc co se stala, ale u opilců nikdy nemůžete předvídat co udělá. Pokud se nepletu, pokud lékař rozhodne o umístění na záchytku, musí si taky zajistit odvoz, neboť to je na jeho příkaz a ne na příkaz policie. Je to spíše jejich pohodlnost ve smyslu mohli by jste ho umístit. Upřímnou soustrast pozůstalým

0/0
24.2.2010 8:28

inkognito79

Re: Záchytka a PČR

ano, opilce vozí sanitky a ne policie, myslím, že je hodně rozumějších způsobů jejich využití, to by nedělali nic jiného než taxikáře bezdomovcům, kteří jsou opilý 24hodin denně :-/

0/0
24.2.2010 9:04

Dr.Onufrakova

Policajti to vyriešili dobre

Bol by zaklal doktora. Penzionovaný vartáš zo supermarketu je menšia škoda. Do správy dajú, akej škode predišli, ako to robia hasiči.

0/0
24.2.2010 9:29

Pyroman Bob

Alibismus....

Od pana doktora to byl alibismus. Klidně ten odvoz mohl jako lékař nařídit, aby se opilec např. ve stavu opilosti neudusil zvratkama.Dřív k tomu byla k disp.sanita. Dobré bylo to vyjádření majitele záchytky v TV, jako ho mohli dovézt že měl volno! Při tom jim bezdomáč nezaplatí ani kačku, a nikdo to zněj nedostane!

0/0
23.2.2010 23:22

Pepíček Vyskoč

Jak to bylo dříve...

Za bolševiků stačilo zavolat na 158, že máte problém, a během pár minut dorazilo několik Džigulíků a Volh plných chrabrých chlapíků, ochotných problém řešit.

Jak je tomu po Kašpárkové revoluci se dočtete zde... Každý na vás se...

0/0
23.2.2010 20:56

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Jak to bylo dříve...

Tak s takovým názorem jsem se ještě nesetkal. V v dnešní době tomu tak je, pokud ne tak napište konkrétní příklad proč tomu tak není.

0/0
23.2.2010 20:59

sluni-sluni

Re: Jak to bylo dříve...

a vy zase máte jednu větu kterou kopírujete na každý příspěvek který se vám zrovna nehodí do krámu

0/0
23.2.2010 21:15

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Jak to bylo dříve...

Pokud něco tvrdím, tak mám pro to jistě argument, který dokáži obhájit.

0/0
23.2.2010 21:19

retkini

Re: Jak to bylo dříve...

ne dneska opravdu ne. Pouze melete svou. Argument nula.

0/0
23.2.2010 21:20

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Jak to bylo dříve...

Byla to "známá firma", policie tedy jasně věděla co od něj čekat. Dále upozorním na fakt, že to byl notorický alkoholik - neustále opilý a tudíž neustále agresivní. To si jej měla hlídka odvézt někam za město a tam ho "zmalovat"? Záchytka pro tyto lidi není řešením. Pokud by tu ochranku nepobodal ten den, tak by to bylo další den, nebo za měsíc.

0/0
23.2.2010 21:23

retkini

Re: Jak to bylo dříve...

všichni ho znají jako agresivního, jen policie ne. Sebrali ho po předchozích výtržnostech- sebrali. Doporučil lékař umístění na záchytce- doporučil. To jestli je to systémové řešení neposuzuje policista OO PČR- naštěstí. Pro toho opilce není záchytka řešením, ale pro společnost ano. Chránit se má společnost a ne agresor. No a k vaší poslední větě: třeba taky nikdy.

0/0
23.2.2010 21:29

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Jak to bylo dříve...

To jsou vše hypotézy. Jistě byste nenadával, kdyby se to stalo druhý den co by byl ze záchytky propuštěn, že ano?

0/0
23.2.2010 21:31

retkini

Re: Jak to bylo dříve...

to jsou fakta. Prosím vás ukončete tuhle nesmyslnou obhajobu neobhajitelného, nebo začnu mít pochybnosti o kvalitě výuky na PA.

0/0
23.2.2010 21:34

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Jak to bylo dříve...

Osobní názor nějak nekoresponduje s vysokou školou, nebo ano?

0/0
23.2.2010 21:35

retkini

Re: Jak to bylo dříve...

studium na PA jste tu hodil do placu vy plus dvacet let praxe. Od vysokoškoláka očekávám diskusi na úrovni podloženou argumenty. A to mi dnes u vás jaksi chybí.

0/0
23.2.2010 21:38

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Jak to bylo dříve...

Myslím že jsem svůj názor odůvodnil docela dobře (vždy je možnost se zlepšovat v argumentaci). Zastávám opačný názor než Vy - jsem tedy neschopný jej obhájit, takto to zase vidím já.

0/0
23.2.2010 21:40

retkini

Re: Jak to bylo dříve...

Dobrou noc. šetřete spíše síly na diskuze, kde bude co obhajovat.

0/0
23.2.2010 21:44

EWCZ+

Re: Jak to bylo dříve...

Takze s opilcem nelze nic delat, policii to dle vas v podstate nezajima a da se jen trpne cekat, kdy nekoho bodne do bricha. A kdyby ten dotycny nekdo nahodou mel zbran a toho nebezpecneho ozralu odpraskl, driv nez mu zapichne tu kudlu do strev, tak to byste vy policajti pribehli  a sebrali ho na to tata, ze?

Na co tedy takova policie je? Nebezpecneho ozralu resit nemuze, vyhrozujiciho psychopata patrne taky ne...:-/

0/0
24.2.2010 0:23

Fumu

Re: Jak to bylo dříve...

ty nedokážeš obhájit ani barvu své stolice,natož její hustotu;-D

0/0
23.2.2010 21:47

Zapata

Re: Jak to bylo dříve...

Akorát, že za komančů měli telefon tak 2 lidé z vesnice a to ještě jenom za zásluhy. Takže volat jsi mohl akorát z okna.

0/0
23.2.2010 22:01

vidimtě

Re: Jak to bylo dříve...

PepÍčku Vyskoči, nevím jak tě nazvat aby jsem vola neurazil.

Podle nicku (ze Švejka) soudím že jsi byl buď bývalý estébák, nebo policajt ale myslím si, že jsi byl udavač a člen Pomocné stráže VB. Ti tví chrabří chlapíci nebyli v noci ani vidět. Byli podělaný strachy. A když se něco stalo, třeba zlodějna, ptali se a nevíte kdo to ukradl?

Pro bývalou VB byl socialistický majetek (to je ten co ukradli komunisti v únoru 1948)na prvním místě. Soukromý majetek je nějak moc nedojímal. Máš pravdu měli Žiguliky ale Volhy měli tak akorát příslušníci STB.

;-€;-O!![>-]

0/0
23.2.2010 22:05

Pyroman Bob

Re: Jak to bylo dříve...

A to jsi slyšel vyprávět, nebo si to i pamatuješ! Co má ten tvůj antobolševickej výblitek společnýho s tím kapitalistickým výplodem - bezdomovci??!

0/0
23.2.2010 23:13

vidimtě

Re: Jak to bylo dříve...

Pamatuji a pořádně si přečti na co jsem odpovídal . To jsi také bývalý příslušník Pomocné stráže VB ?;-D;-D;-D?!!

0/0
24.2.2010 8:40

Mirco1

Re: Jak to bylo dříve...

Říct "antibolševický výblitek" je na stejné úrovni jako říct "antinacistický výblitek", a o mluvčím to říká víc, než by sám čekal (ostatně mnohá kariéra "osvobozením" v květnu 1945 nebyla přerušena, jen se začalo donášet jiným pánům).

0/0
24.2.2010 9:24

huh

Re: Jak to bylo dříve...

Jako třeba s tou ženou, co nakonec přejela spoustu lidí na zastávce. Taky žádala o pomoc, že ty nápady má... Nebo to bylo jinak?

0/0
23.2.2010 22:16

sent

Re: Jak to bylo dříve...

Mas pravdu.Jmenovala se myslim Hepnarova.A Pragovkou najela na zastavce do lidi.Jenze tenhle cin je vyjmecny.A myslis,ze kdyby dnes takova holka neco troubila do sveta,ze by to bral nekdo vazne?Vem si Roubala.Ten uz by za soudr.nebyl a neotravoval by soudy.A neplet STB s normalnima policajtama .Zkus si porovnat statistiky tyv.objasnenosti pripadů nebo narůst kriminality.To buys koukal.Nechci horovat za byvaly režim ale tenlrat jsem se po ulici v noci nebal jit.

0/0
24.2.2010 7:14

sent

Re: Jak to bylo dříve...

Jo to maj pravdu.A prvni co by bylo fasl by ten agresivni magor par pendrekovych pilulek na zklidneni.Problem bych nevidel v policii jako v tom,ze kdyby mu par nalozili,dostalo by se to hnedle k soudu a nejaky prachuchtivy pravnik ze z Plzne by na tom stavel karieru.Viz Roubal.Na tom by si za soudruhu už pochutnavali červi.A ne se soueil jestli ma pančochy podle mody.Policajti to holt maji dnes tezke.Nemužou nic.Tady se holt napred musis nechat zabit a pak volat policii.

0/0
24.2.2010 7:07

mmmm1

Re: Jak to bylo dříve...

-za komoušů, ale nebylo moc lidí, kteří by si šli na práci policaita stěžovat. Lidi se báli--dneska se nebojí ani když nejsou v právu.

Ostatně po bitvě je každý generál: -jsem přesvědčený, že většina by se zachovala stejně- zvláště pokud se jednalo o místní loutku(kterou viděli denně). Teď všichni viděj, že je to vrah.

Podávat na něj trest. ozn.považuji za blbost.... zákon mu nenařizuje, že ho tam má odvést... ostatně mezi náma běhaj 15 x trestaní, kteří se dopouštějí znova a znova trest.čin. ... a řeší to někdo?..... Tohle byl jen opilec- bohužel se z něj stal v momentě vrah.... je to tragédie, ale pochybení dotyčného? -z dnešního pohledu ano, ale v ten okamžik.....

0/0
24.2.2010 10:54

gevi

Byl to známý

třebíčský ožrala a agresivní otrapa. Jednou stál v silnici proti mému autu a hrozil mi pěstí. Taktak jsem to ubrzdil. No měl jsem ho asi přejet.:-(

0/0
23.2.2010 20:54

podhurka

Možná, že se občas někde povaluje opilec

a policie ho také neveze hned na záchytku. ....

Ale teď je tu jeden rozdíl...policie dostala od lékaře doporučení k odvozu na záchytku, které je nezajímalo.... Rv Potrestat policisty je jasné......

0/0
23.2.2010 20:51

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

Vy jste u toho doporučení byl? Byl jsem svědkem toho, kdy nám lékař doporučil abychom vzali opilého muže na záchytku - známá firma v centru Prahy, byl tam skoro každý druhý týden. Napsal jste to dobře - když se někde valí, tak ho tam nechat. A jak měli vědět, že je tento jedinec takto nebezpečný? Slovo lékaře je jedna věc, druhou věcí je realita a je čistě na posouzení policistů zda jej odvezou nebo ne. Pokud jej v takovém stavu znali, tak uznali že se nic nemůže stát. S takovou bychom opravdu museli vozit každého druhého opilce na záchytku a to by bylo dluhů.

0/0
23.2.2010 20:55

retkini

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

takže všichni ho jako agresivního znali, jenom policie ne?

0/0
23.2.2010 20:58

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

To jsem nenapsal, napsal jsem že pokud byl alkoholik - byl tedy stále opilý. Pokud nevykazoval známky agrese, ve které mohl ublížit tak bylo rozhodnutí policistů správné.

0/0
23.2.2010 21:03

retkini

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

ale já tady nechci polemizovat s tím, co napíšete a co ne, ale proč to neudělali

0/0
23.2.2010 21:18

petr_leicester

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

clovece, vy se me snad zdate......kdo jiny by tedy mel doporucit o prevozu na zachytku? Vratny v cementarne?

0/0
23.2.2010 21:00

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

Doktora to nestojí nic, ten to doporučí v 90% případů. Na záchytku se vozí opravdu jen "těžká opilost", pokud byl ten bezdomovec opilý neustále tak nebyl předpoklad že by něco takového udělal. Vsadím se, že byste nadával, kdyby policie vozila všechny opilce kterým doktor řekne že patří na záchytku.

0/0
23.2.2010 21:02

retkini

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

znovu" sebrali ho po výtržnosti. Jestli má ten policajt v sobě aspoň trochu pudu sebezáchovy, tak toho doktora poslechne a odveze ho.

0/0
23.2.2010 21:04

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

Ten lékař to ale řekne v 90% případů - sám si pak kryje záda, pokud se mu něco stane.

0/0
23.2.2010 21:05

retkini

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

no ale ten policajt přece taky. Od toho ta záchytka je.

0/0
23.2.2010 21:06

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

Záchytka není hotel. Pamatuji si na případ "toluena" z Brna - policii bylo vytýkáno že jej neustále vozí na záchytku. Tento tam již jistě také několikrát byl. Pokud tedy jevil známky opilosti "jako vždy", tak jednali policisté zcela správně.

0/0
23.2.2010 21:08

petr_leicester

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

ptam se kdo tedy je zpusobily urcit, ze opilec patri na zachytku? Byl snad nekdo v hlidce diplomovany lekar?

0/0
23.2.2010 21:04

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

To určuje sám policista a věřte že mají opravdu hodně zkušeností aby posoudili kdy jej odvézt a kdy ne.

0/0
23.2.2010 21:06

retkini

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

bez doktora ho tam ale nedá. No a jak vidíme, vyjímka nám potvrdila pravidlo že?

0/0
23.2.2010 21:08

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

Zeptám se naopak - co byste psal kdyby jej na záchytku odvezli a on by ochranku pobodal druhý den? Pořád by to byla chyba policie? To se totiž klidně mohlo stát. Policista však není jasnovidec, aby věděl že zrovna ten den někoho pobodá.

0/0
23.2.2010 21:10

petr_leicester

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

policista predevsim, kdyz nekoho odveze k lekari na posouzeni, tak by se mel pak ridit doporucenim nekoho, kdo ma urcite v tomto ohledu vetsi zkusenost a vzdelani, nehlede na to, ze ten opilec byl svoji agresivitou znam!

0/0
23.2.2010 21:12

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

Může se jím řídit a také nemusí. :-)

0/0
23.2.2010 21:15

petr_leicester

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

tak proc potom utraci statni penize za neco, co prijde vnivec? Proc tam teda jeli?

0/0
23.2.2010 21:17

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

Vniveč? To bych zase netvrdil. :-)

0/0
23.2.2010 21:19

petr_leicester

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

tak proc tam teda jeli???

0/0
23.2.2010 21:25

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: Možná, že se občas někde povaluje opilec

Udělat "bububu" jinak to nevidím, nic jiného taky dělat nelze.

0/0
23.2.2010 21:28





Najdete na iDNES.cz