Diskuze
Podívejte se na nové stanice metra z Dejvic do Motola
Děkujeme za pochopení.
pepca z depca
m-v
Smysl a nesmysl
Myslím, že proti metru z Dejvické k Veleslavínu bude asi málokdo (z těch co dojíždí ve směru od Vokovic) protestovat. Ve špičce jezdí dvě tramvajové soupravy + jedna v sóle nacpané k prasknutí od Sídliště Červený vrch až na Dejvickou. Po zprovoznění metra se dá jedna linka zrušit nebo zkrátit (asi by se zrušila 2, která jede na Petřiny k další plánované stanici metra). Autobus 119 jezdí z Dejvické, staví na Horoměřické a pak až v Divoké Šárce, pro rozvoz po Evropské moc použitelný není. Později může jezdit z Veleslavína (zkrácená o 3km).
Pokud se někomu rozvítí a konečně se udělá modernizace trati od Kladna (s odbočkou na letiště), tak v tomhle místě bude první přestup ve směru do centra (dnes na Hradčanské) tak i směrem na Petřiny a do Motola (dnes nacpané tramvaje a busy přes Střešovice) a železniční trať vytvoří část okružní linky, po které kdekdo volá a která by umožnila přestup na všechny trasy metra mimo úzké centrum (Veleslavín, Hradčanská, Vltavská, Náměstí republiky).
Dolorez
Re: Smysl a nesmysl
Komu se má rozsvítit, když dráhy nespadají do kompetence magistrátu, ale středočeskýho kraje - ejhle, úhlavní nepřítel Rath!
Czechdoodle
Pražáci zasraní ...
Na metro se vyvalí dvacet miliard a pak se handrkují o 1,5 miliardy na mateřskou.
Autobus s tykadlama
Re: Pražáci zasraní ...
Co má metro = investice hl.m. Prahy a fondů EU společnýho s mateřskou???
Ty seš přesně ten typ venkovskýho( = mimopražskýho, ne vesnickýho) balíka, co Pražáky nemaj rádi a svedou na ně i sucho na Sahaře.
Stát nedal na pražské metro za posledních 15 let ani korunu, počínaje prodloužením na ČM si Praha vše hradí sama.
pakeeto
Proc porad propagujete metro na letiste?
Zajimalo by me, proc na diskusich je jako jedina mozna varianta prodlouzeni acka z Dejvicke brano metro na letiste? Vzdyt i dneska, kdy pres letiste udajne projde 12 mil. cestujicich, bohate staci jedna autobusova linka. Z letiste do centra to trva ani ne 30 minut a v autobusu je vzdycky misto. A ohanet se svetovymi metropolemi taky nema smysl, jiste, treba Heathrow ma metro, ale taky se tam jede z centra asi hodinu. Ostatni metropole: Berlin - nema, Viden - nema, Moskva - nema (pro ty, co by tu rikali neco o tom ,ze Moskvu nelze brat jako vyspelou metropoli, snad jen to, ze Moskva ma jedno z nejvetsich meter na svete a zadna linka nevede na letiste), Varsava - nema, Amsterdam - nema a tak by se v pohode dalo pokracovat. Ptam se proc by Praha mela mit metro na letiste, kdyz bohate staci autobus. Proc stavet za prazske penize metro tam, kde ho prazane nebudou tak casto pouzivat. Jen at jede pekne pres Petriny do Motola (i tak podle planu, co lze najit na webu,
Autobus s tykadlama
Re: Proc porad propagujete metro na letiste?
Moskva je jedna ze tří největších metropolí Starého Světa ( společně s Londýnem a Paříží ) :o))
Albína
koukam,
samej dopravni inzenyr je to tady:)))) metro do motola je to nejlepsi, co kdy koho napadlo. vubec, jakkoliv rozsirovat mestskou dopravu je dobry napad. motol, se svou kapacitou, metro vazne potrebuje, neni to jen nemocnice, ale taky jedno velke sidliste. uz vas vidim, jak v sedmdesati jezdite do motola kazdej den na dializu a desetkrat prestupujete z tramvaje na metro. takhle se hezky vyberlite rovnou pred nemocnici. a teda, ohanet se tim, jak jsem hrozne dobre osalil prazskou dopravu tim, ze jezdim do prace autem, a diky tomu jsem nemel ani jednou chripku, muze opravdu jen naprosty tele. to je teda super, ze jsem nemel chripku, co na tom, ze prahu zahlenuju smogem
Dolorez
Re: koukam,
Úplně mimo. Metro bude u vchodu do špitálu, nikdo jinej ho nevyužije. Za 18,7mld.
Chytrakz hospody
Opět jednotný (a správný) názor lidu
Jak čtu diškuz, tak vidím, že shoda téměř 100% názorů (stejně jako v jiné abandon area ), že prodlužovat metro na Ruzyň přes Motol je totalní nesmysl. A do konce hodně lidí ví i důvod, proč se má metro klikatit po Praze 5 a Praze 6. Pouze se domnívám, že až se metro dostaví lna etiště, tak tam nebude jezdit každé 10, ale všechny. Akorát cesta místo 10 minut bude trvat 30 min. a v "mezistanicích" bude vystupovat a nastupovat minimální oičet lidí. Takže zbytečně stoupnou provozní náklady, kam ptří i smaozžejmě odpisy invrstic, ikdyž tyto patří mezi tzv nochash cost.
tuccy
Re: Opět jednotný (a správný) názor lidu
Ale metro se přes Motol na letiště vést nemá
Blamik
je to celé nesmysl.
Kdyby prodloužili trasu A konečně až na letiště a mezi stanicema Veleslavín, Jinonice (případně Butovice nebo Radlická) a dále Budějovická (či Kačerov) začali stavět okružní trasu byla by to sice větší ale z hlediska dopravní obslužnosti daleko záslužnější stavba, než prodloužení Áčka do Motola.
Pokud je Motol spádová poliklinika a nemocnice pro Prahu 5, 6 proč k ní má být slušný přístup pouze z jedné strany? Zase se bude šetřit na špatných místech.
Chápu že můj návrh je finančně náročný. Ale proč hned stavět celý okruh? Proč třeba nepostavit jen úseky které jsou důležité? Jako například Dejvická - Motol - Jinonice by dopravně obsloužila výraznou část největších městských částí jako je Břevnov, Praha 5, Praha 6...
tuccy
Re: je to celé nesmysl.
Letiště se dá obsloužit povrchově dle projektu rychlosráhy a vyjde to levněji, Ačko bych protáhnul z Motola někam, kam naznačuješ. Koneckonců pokud někdo jede z letiště do centra (jako že asi většina), tak je mu jedno, jestli jede krtkem nebo vlakem (který by na krtka umožňoval přestupy).
tuccy
Motol
podle mne vcelku smysl má, v současnosti kdo chce do nemocnice, musí docela komplikovaně (v tom, že i když jede tramvají z Anděla, musí ještě přestoupit na bus). Je pravda, že teď asi tolik lidí z Motola přes Dejvickou nejezdí, ale takhle by se mohli na metro přesunout. Navíc pár busů z Dejvické tam jezdí a bývají dost vytížené.
Stejně jako přestěhování autobusů z Dejvické odlehčí dolní části Evropské.
Dolorez
Re: Motol
Minimálně. Největší podíl přestupů na busy, je směr Suchdol.
korcina
verejna doprava ve svete
Ja bych to privitala, osobne si myslim, ze prazska doprava je jednou z nejlepsich. Ziju uz dlouho v Australii, ale verejna doprava v Sydney neni vubec zadna. Vzdyt tu nemaji ani metro! Pak se tu vsichni divi, kolik je na ulici aut a jaka je vsude zacpa.
Londyn, je podle myho, taky dobrej. Takze kdyz v Praze chteji stavet, at stavi.
tequiladrinker
Paláce za miliardy
Nechápu proč místo normálních stanic metra stavíme paláce za miliardy. Místo těhlech přepychovejch staveb bych více ocenil, kdyby to byla vykachlíkovaná díra do země jako jsou stanice v Paříži, kde ovšem stanice metra nemá od sebe další stanici vzdálenu více než 500 metrů... ...proč mít nádherný stanice, více bych ocenil hustotu sítě...
Honzík Dvořáků
Re: Paláce za miliardy
Kde existují v Praze dvě stanice s odstupem víc jak 500 metrů?
Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný
Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi
Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...
Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1
Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...
Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad
Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...
Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře
Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...