Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V německých skalách za Děčínem se zřítil letoun z Česka, zemřeli dva piloti

Malý letoun Cessna Citation 550 se v neděli večer zřítil v Sasku, nedaleko českých hranic. V soukromém letadle, které mířilo z Prahy do švédského Karlstadu pro zákazníky, zemřeli dva piloti, Čech a Slovák. Podle zdrojů MF DNES měl stroj od německé leasingové společnosti pronajatý podnikatel Antonín Charouz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

URB-Resident v týlu nepřítele

zkouška

zkouška

0/0
21.3.2010 23:29

kacinecka

RIP

:-(

0/0
16.2.2010 6:17

zostrelenyanjel

...

oscar kilo alpha charlie hotel cos to provedla... :-/ čest jejich památce...;-( alespoň umřeli při tom, co je bavilo a živilo

0/0
16.2.2010 1:06

Zdenda.

Idioti

Jsem parašutista a pilotku jsem znal osobně, proto bych podobným dementům schovávající se za anonymitu internetu nejraději zlámal hnáty, nic jiného si nezaslouží. Je mi moc líto toho, co se stalo, stát se to nemělo a nic už ty dva vyhaslé životy nevrátí. Místo toho by se ale nad sebou měli zamyslet někteří, kterým tahle událost připadá vtipná. Když už cítíte neodolatelnou potřebu napsat něco tak "chytrého", dejte si facku, po čase vás to snad přejde...

0/0
15.2.2010 23:43

sikanovany bonelord

Re: Idioti

Zdendo, ted jsem si prosel diskusi a nejvetsim hulvatem jsi tady asi ty a nic na tom nemeni jestli jsi akvabela, parasutista nebo dobrovolny hasic.Rv

0/0
16.2.2010 12:16

p.erk

Je mi moc líto pilotů..

Jejich přátelé by asi diskusi neměli číst-anonymita svádí k vtipkování a to bohužel nezralí idiotti nedokážou ovládnout ani v případě tragedie.

K osobě pana Charouze bych chtěl jen připomenout že jako jediný z mafiánských podnikatelských a korupčnických zbohatlíků udělal něco velkého pro tuto zemi-přivedl do F1 prvního čecha a možná přivede i dalšího.(je jedno že syna) A to je pro image této země víc než udělal kdokoli z politiků od dob Havla. Takže mu ty špinavé peníze jako jedinému přeju-používá je správně!

0/0
15.2.2010 22:03

macekjunior

Ztratil jsem kolegyni a kamrádku

Ztratil jsem kolegyni a kamrádku, druhého člena posádky jsem neznal, ale jako pilot jsem touto událotí velmi zasažen, když vím, že byla jen o 2 roky starší než já, mladá nadějná holka. Je to opravdvá tragedie. Je mi z toho opravdu smutno a ráno se mi těžce udedalo do kokpitu. Jsem ale znechucen, jaké individua se nachází tady a co lidi dokáží napsat a jak se dokáží bavit nad cizím neštěstí. JSTE OPRAVDU NECHUTNÍ!!!! ostatní slušní nechť prominou. Budeš nám chybět B.

0/0
15.2.2010 19:42

Noel10

prišla som o skvelého priateľa

Slovenský pilot bol môj priateľ, vyrastali sme spolu od malička a jednoducho nemôžem uveriť, že tu nie je... bude mi veľmi chýbať...

0/0
15.2.2010 18:17

Winebibber

Re: prišla som o skvelého priateľa

zdravím... já jsem zase znal tu pilotku... B. mladá chytrá a strašně fajn holka... je to strašné, co se stalo... ;-(

0/0
15.2.2010 18:31

Klika od blazince

Re: prišla som o skvelého priateľa

zdravim... ja znam Tondu Charouze.. to je strasne, co se stalo

0/0
15.2.2010 19:37

sirc

To si zase někdo vydělal

Letadlo za sto mega a ani to pořádně nelítá.

0/0
15.2.2010 16:57

Duke Nukem

ten charous

ma fakt z prdele kliku...;-D

0/0
15.2.2010 16:42

jeden

Lietadlo pilotoval Slovak

Tak to nie bratia!  Medailu nam sice vybojovala Ruska, ale toto lietadlo pilotoval rodeny Slovak, to si vziat nedame! 

http://www.sme.sk/c/5242267/lietadlo-ktore-sa-zrutilo-pri-drazdanoch-pilotoval-slovak.html

0/0
15.2.2010 13:47

Henri

Re: Lietadlo pilotoval Slovak

Luftwaffe bola tentoraz pozorná. Nie ako pri nálete na Dresden.

0/0
15.2.2010 16:04

Duke Nukem

Re: Lietadlo pilotoval Slovak

;-D

0/0
15.2.2010 16:32

darkbird

Tak to moc daleko nedoletěli

Flakabteilung byl ve střehu...

0/0
15.2.2010 12:30

I come from Lake Titicaca!

Re: Tak to moc daleko nedoletěli

;-DR^

0/0
15.2.2010 13:35

Abdullah 31

Re: Tak to moc daleko nedoletěli

No nevím vy dva vo.ové, mě to teda jako zas až taková sranda nepřijde...

0/0
15.2.2010 15:42

Manstein

A pritom pilotovi maminka rikala,

aby byl opatrny a letal hezky nizko a pomalu ...

0/0
15.2.2010 11:59

wolflobo

Re: A pritom pilotovi maminka rikala,

To říkala maminka už Pokryškinovi... hlavně lítej pomalu a nízko a do zatáček brzi!!

0/0
15.2.2010 12:33

glockwien

letadlo

Charouz tam  nebyl?

0/0
15.2.2010 11:54

jolly72

..

jinak letadlo patřilo Charouzovi, to je taky frajer pujčí si 100milionů 20 splatí vyhlásí krach banka prodá za 30mil jeho dluh, který on koupí pod jinou společností a má 50doma:-):-):-)

0/0
15.2.2010 11:33

ondra112

Re: ..

To letadlo Charouzovi nepatřilo, nepiš tu hovadiny když nejsi ani schopný přečíst perex článku.

0/0
15.2.2010 13:26

daveu

co myslite

co si asi tak rekli pred smrti?

0/0
15.2.2010 11:31

Kocourek_69

Re: co myslite

Modlili se k Pánu Bohu

0/0
15.2.2010 12:12

Chytrakz hospody

Perfektní práce novinářů

......spekuluje se o technické závadě. Stroj totiž ještě krátce před vzletem chtěl vystoupat z osmi tisíc metrů do výšky 10,5 kilometru.8-o

Ještě před vzltem chtít vystoupat s osmi tisíc do desti tisíc pane STEFANE, nelze. No  článek končí jak Tleskačův deník. ;-O

0/0
15.2.2010 11:20

Tomi480

Re: Perfektní práce novinářů

CHTÍT vystoupat LZE - před vzletem prostě žádali o změnu letového plánu, zřejmě potřebovali být ve švédsku dříve, tak chtěli letět výše, aby mohli letět rychleji.

0/0
15.2.2010 11:25

metalovy duchodce

Re: Perfektní práce novinářů

výše, rychleji, radostněji? No aspoň dopadli dále.

0/0
15.2.2010 11:43

Chytrakz hospody

Re: Perfektní práce novinářů

Musím konstatovat, že seš 1.   ;-D protože umíš před startem, kdy mašina je na zemi, vystoupat z 8 na 10. Pokud však žádali o změnu letového plánu  na vyšší hladinu, tak to rozhodně nedělali kvůli technické závadě, To se spíše volá technická pomoc, nebo se let odloží do odstranění závady, či zruší.;-O

0/0
15.2.2010 12:35

Abdullah 31

Re: Perfektní práce novinářů

Letadlo letělo v 8.000 metrech, když jeho kapitán požádal o vyšší letovou hladinu. Dostal povolení stoupat do tuším FL 310, avšak povolení už nepotvrdil a krátce na to se z radaru ztratil jeho odpovídač. Mimochodem CPT letu byla holka. Zkušená.

0/0
15.2.2010 15:46

krakra

Karlstad

V Karstadu se včera skončla Švédská rallye, asi letěl pro fanoušky, a nebo, nezávodí pod Charouzem Roman Kresta ?

0/0
15.2.2010 11:17

shr3k

Re: Karlstad

Letěli pro mladého Prokopa, kterého TimeAir částečně sponzoruje.

0/0
15.2.2010 11:21

kajakaja111

Zaznam letu

Tady jsem nasel zaznam let OK ACH, http://www.aeroklubhb.cz  , tezko rict co se jim prihodilo....

0/0
15.2.2010 11:11

myskamiki

zajimave

"Stroj totiž ještě krátce před vzletem chtěl vystoupat z osmi tisíc metrů do výšky 10,5 kilometru."

Tak oni startuji ve vysce osmtisic metru???:-/

0/0
15.2.2010 11:09

hetzer

Re: zajimave

no a vy neznáte to velké mezinárodní letiště na Everestu?

0/0
15.2.2010 11:12

Tomi480

Re: zajimave

Ne, jen před vzletem žádali o změnu letového plánu, zřejmě potřebovali být ve švédsku dříve, tak chtěli letět výše.

0/0
15.2.2010 11:16

hetzer

Re: zajimave

tak to jo jen z článku to moc pochopit nešlo.

0/0
15.2.2010 11:34

myskamiki

Re: zajimave

jinde jsem cetl, ze leteli v 8000m a po preletu hranic chteli vystoupat na 10,5km. Rozhodne formulace v clanku je naprosta pitomost

0/0
15.2.2010 12:05

Abdullah 31

Re: zajimave

Letový plán neměnili, žádali INCERASE FL až po přeletu mezi FIR.

0/0
15.2.2010 15:49

cromagnon

Takže se ani nezahlásili ?

:-/

0/0
15.2.2010 10:48

rafol

10km?

Cesna nad 10Km?:-/

0/0
15.2.2010 10:39

Larry Matejka

Re: 10km?

The Cessna Citation II & BravoS/II - Cruising speed 746km/h (403kt). Initial rate of climb 3040ft/min. Range with two crew, four passengers and reserves 3223km (1739nm). Range with max fuel 3700km (1998nm). Bravo - Max cruising speed 743km/h (401kt). Max initial rate of climb 3195ft/min. Max certificated altitude 45,000ft. Range with four passengers and reserves 3520km (1900nm).

0/0
15.2.2010 10:41

ivoš

Re: 10km?

I výš.

0/0
15.2.2010 10:48

Abdullah 31

Re: 10km?

Než se začnou někteří divit, mohli by použít Google :-)

0/0
15.2.2010 15:50

TomW

Re: 10km?

S firemní (tehdy) Citation VI jsme létali běžně nad 12.000m, takže 10.000 není nic vzláštního. V těch výškách to je paráda, pamatuju si že ze Southamptonu do Prahy to bylo pod hodinu. Citation III byl předchůdce té VI a lišilo se to tuším jen přístrojovým vybavením a úrovní výbavy kabiny. I když ta "naše" byla upgradovaná a měla motory jako VII a byla objednaná v nejluxusnější verzi s krémovým koženým interiérem, barem atd. Pikantní bylo nouzové sedadlo, které šlo v případě potřeby předělat ze záchodu vzadu :) Každopádně to není žádný sportovní aeroplánek ale regulérní business jet, kterých zase tak moc nelítalo a nelítá.

0/0
15.2.2010 17:55

cromagnon

Na jednom internetovém deníku

... k tomu mají jako ilustrační foto motor a vrtuli od "Anduly".

;-D

Tak chudí zas exponenti odcházejícího režimu zase nejsou.

To jen my jsme takové socky.

:-)

0/0
15.2.2010 10:29

Larry Matejka

Langen Radar:

Citation Oscar Charlie Hotel, stoupejte FL330 z hlukových důvodů

OK-ACH: Flight Level three three zero, Oscar Charlie Hotel... Ehm... jaký hluk můzeme dělat ve FL330 ?

Langen Radar: dovedete si představit, jaká je to rána, když se srazí Citation s B737 ??

0/0
15.2.2010 10:28

notebook.r51

Re: Langen Radar:

jj dobrý, EDGG je sice úplně jinde ale ftip fajn.

Ten JAT co přežila Vulovičová, jak si dneska vydělává reklamou, se rozprskl plusmínus tamtéž. Imho spíš nějakej českosaskošvýcarskej trojúhelník, nebo ještě spíš stejná tlaková roznětka :-P. A navíc amatéři, když majitel nebyl na palubě, chudáci piloti nevinní.

0/0
15.2.2010 11:00

laverda

To je velmi divné, až

mi to připadá, že nereálné, tedy nepravdivé ! Protože zmizet z výšky 8000 metrů náhle z radaru - to už zavání blamáží! Z této výšky i když bez komunikace museli letoun docela dlouhou dobu vidět na radaru - tedy pokud se nerozprskl na malé kousky. Že by soudruzi z NDR udělali chybu a sundali ho?? Ilustrační foto ¨"proudové cessny" je docela komické! Redaktoři, proudové letadlo nemá vrtulky!;-D

0/0
15.2.2010 10:18

ivoš

Re: To je velmi divné, až

Na novivkách píší cosi o tom, že posádka ČSA viděla výbuch. Takže se možná rozprskl.

0/0
15.2.2010 10:19





Najdete na iDNES.cz