Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paroubek i Zeman by kvůli uhlí bourali obce na severu, ODS i zelení jsou proti

Spor o bourání severočeských obcí kvůli těžbě hnědého uhlí se stává silným volebním tématem v Ústeckém kraji. Jiří Paroubek z ČSSD se vyslovil pro prolomení současných limitů těžby, které bourání vesnic zatím brání. Má tak stejný názor jako Miloš Zeman, jeho soupeř ze Strany práv občanů. Naopak lídr kandidátky ODS Petr Gandalovič je kategoricky proti, stejně jako zelení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jeche

Kocoure Mikeši a dr.Boto

Samořejmě,že solární panely nefungují ve tmě.na skladování přes den(ať už jakkoli vyrobené) se už více než 100 let používá zařízení,zvané akumulátor.Vám se nelíbí fakt,že skromná rodina se dnes může obejít bez ČEZu?

0/0
9.2.2010 0:47

jeche

Re: Kocoure Mikeši a dr.Boto

...vyrobené elektřiny....

0/0
9.2.2010 0:52

JUDr. madqwert Ph.D.

čSSd požaduje drancování našeho nerostného bohatství

po vzoru svých komunistických předchůdců.

0/0
9.2.2010 0:09

Modrý orel

Re: Nelži jako Bursík

Paroubek řekl jen toto:

Severočeši si to rozhodnou v referendu.Já i přes jiný názor budu s ČSSD výsledky referenda respektovat.

0/0
9.2.2010 0:22

jeche

Re: Nelži jako Bursík

Takže lidi z Ústí a Mostu,tedy měst,která už jsou zničená(podle paroubka ejspíše vinou ODS) rozhodnou o zničení obcí,ve kterých většina z nich nikdy nebyla.Fakt bezva.

0/0
9.2.2010 0:49

dikobras

!!!

Zbourat domy,zničit přírodu,najmout lidi na vytěžení uhlí,vytěžit uhlí,prodat ho lidem co ho težili,propustit lidi a nakonec díru zavodníme a jdem se koupat R^

0/0
8.2.2010 22:56

jeche

Re: !!!

A pak klouzat.

0/0
9.2.2010 0:52

Modrý orel

Co přesně Paroubek řekla a iDnes zmatlala

cituji přesně

"Dnes jsme vydali zprávu týkající se prolomení těžebních limitů v severních Čechách, abych byl přesný, v Ústeckém kraji,Nezaměstanost se zde pohybuje v rámci čísel 14-17%, v některých okresech se nezaměstnanost blíží až k 20%.

Nemůžeme takto pasivně přihlížet. V současné době existuje návrh energetické koncepce ke schválení, pravděpodobně však nebude schválen touto vládou. Sociální demokracie si přeje, aby se k otázce prolomení těžebních limitů mohli vyjádřit všichni občané Ústeckého kraje. V současné době je vrácen ke schválení zákon o krajském referendu a Jiří Paroubek předpokládá, že se najde potřebných 101 hlasů pro přehlasování veta Senátu. "Sociální demokracie chce prolomit těžební limity a máme zájem vyřešit celou situaci v kraji, před volbami do Poslanecké sněmovny. Předpokládám, že většinový názor ČSSD je prolomit tyto limity, ale záleží na tom, jak se občané rozhodnout v referendu a jejich názory budeme samozřejmě respektovat,"

0/0
8.2.2010 21:54

suchar

Re: Co přesně Paroubek řekla a iDnes zmatlala

a co jako zmatlali? chce prolomit limity? CHCE, tak vo co GO? ať se přestěhuje vedení ČSSD do Jiřetína a pak uvidíme

0/0
9.2.2010 7:06

Li.Kr

Re: Co přesně Paroubek řekla a iDnes zmatlala

CHce ale rozhodnutí nechá v referendu na občany  a rozhodnutí bude respektovat.Tak je na občanech kteří o tom budou hlasovat.

0/0
9.2.2010 7:52

Xaver01

Ale ODS by je zbourala taky, nedělejte falešné naděje

Všechny normální strany by je z energetických důvodů prostě zbourali. Jen idealisté typu Zelených, který nám jen prodražují životy, by prohlubovali závislost Česka na nestabilních regionech.

0/0
8.2.2010 21:46

JUDr. madqwert Ph.D.

Re: Ale ODS by je zbourala taky, nedělejte falešné naděje

Proč stále jen lžeš?

0/0
9.2.2010 0:11

jeche

Re: Ale ODS by je zbourala taky, nedělejte falešné naděje

Takže radši odstěhuješ lidi z jejich domovů do paneláků,aby jsi mohl žít levněji ve smradu?

0/0
9.2.2010 0:51

blastula

Zámek Jezeří na fotce vypadá celkem dobře

ale chcete li mít pořádnou depku, zajeďte se tam podívat! Nejen proto, že je  zchátralý, to se dá přežít. Kdo říká že je Houska strašidelná, nebyl na Jezeří.

0/0
8.2.2010 20:53

Fox Mulder

Re: Zámek Jezeří na fotce vypadá celkem dobře

Souhlas, já tam byl! ;-)

Pojem "Houska" mi ale nic neříká, nevím co to je a kde to je..

0/0
8.2.2010 21:12

weiss.und.stolz

A co na to

Jirka Slegr?

0/0
8.2.2010 20:24

mobilis in mobili

Re: A co na to

Ten okomentoval včerejší vítězství nad Spartou

0/0
8.2.2010 20:27

Big Daddy 300

no

však jo, nejdřív parouback zboural lidi na louce, pak zboural vládu, tak proč nezbourat  domy, že..;-O

0/0
8.2.2010 19:34

debalzam

Re: no

je to přece buldozer

0/0
8.2.2010 19:52

Return

Bourat a dělat dluhy

vždy socialistům šlo

0/0
8.2.2010 19:29

hariprasad

Solární energie

Nedávno jsem se dočetl,

že v roce 2009, bylo v čechách instalováno 350MW solárních článků na výrobu elektrické energie. Celkem i za uplynulé roky je to 410MW, to je jeden blok jaderné elektrárny Temelín, nebo jako Prunéřov I (440MW). Jestli to tak půjde dál, tak bude mít na střeše fotovoltaiku kdekdo. Těmhle domácnostem může být jedno, jestli je výkupní cena elektřiny za KWh 4,5,-, 12,-, nebo cokoli jiného, co si vyrobí, to si spotřebují. Není mi moc jasné, k čemu to nekvalitní sirné uhlí tak nutně potřebují (a kdo vlastně). Že by tušili, že když to nevydolují teď, tak už to za pár let stejně nebude potřeba?

hariprasad

0/0
8.2.2010 19:16

doktor_bota_2

Re: Solární energie

Jsi zjevně moc hloupý, abys pochopil veškeré nuance, takže budu argumentovat velmi prostě - tyto zdroje energie nefungují ve tmě.

0/0
8.2.2010 19:19

ProtektoRath Mittel Bohmen

Re: Solární energie

Jeden blok Temelína má 1000MW. 440MW má jeden blok Dukovan.

0/0
8.2.2010 19:21

barbu do

Re: Solární energie

... kW není MW ...

0/0
8.2.2010 19:57

weiss.und.stolz

Re: Solární energie

o tematech, o kterych nic nevis, se prosim pred zverejnenim prispevku nejdrive porad s rodici.

0/0
8.2.2010 20:27

Fox Mulder

Re: Solární energie

Asi tak nějak. ;-)

0/0
8.2.2010 21:13

kocour Mikeš

Re: Solární energie

Jistě. A v noci budou tyhlety domácnosti natáčet solární panely na nejbližší kandelábr veřejného osvětlení.

0/0
9.2.2010 0:28

martin_simek

Je treba si uvedomit ...

ze hnede uhli je pro Cesko stejne strategicke jako autmotive industry. Je treba rozdat jeste vice na srotovnem a je potreba znicit jeste vice mest kvuli hnedemu uhli. Uvedomme si, ze v roce 2050 bychom tady chteli mit v Cesku jeden velky krater a na Morave jedno velke parkoviste > to je nas cil a ideal blaha > nebo by to melo byt obracene, parkoviste v Cesku a krater na Morave ?! Tak nevim ;-D

0/0
8.2.2010 18:55

H8USuckers

Re: Je treba si uvedomit ...

u nás šrotovné nebylo :-P  zbytek jsou nesmysly, jsi hloupý a ještě se tomu směješ..... tak nevim taky

0/0
9.2.2010 12:33

martin_simek

Je dobre dal lidem praci ....

ale nejdriv je jeste lepsi jim poddolovat mesta, aby nemeli odkud do te prace chodit :)

0/0
8.2.2010 18:52

hnedka_zdrapana

hmm..

Kvůli mamonu zbourat zámek. Co jiného by člověk mohl čekat od sociální demokracie.

0/0
8.2.2010 18:36

Fox Mulder

Re: hmm..

Nikdo žádnej zámek bourat nebude. Ta fotka je u toho článku jen proto, že ten důl ČSA, který bude dále pokračovat směrem na Černice a Horní Jiřetín, je dobře vidět právě ze zámku Jezeří.

Limity se vůbec zámku Jezeří netýkají, ten stojí stranou. Zámek Jezeří bojoval o limity těžby v 80. letech a vyhrál! :-) Hlavně ale díky tomu, že stojí na nestabilní skále a tu se těžaři báli narušit, protože by je mohla zasypat. Tak zámek raději nechali zámkem a vyhnuli se mu. ;-)

Zámek Jezeří se už 25 let rekonstruuje (a má se pokračovat i nadále), můžete se tam jet podívat, jsou tam prohlídky veřejnost a neni to nic veselého.. Je to smutný svědectví o letech beznaděje, devastace, likvidace, boření kultury, historie, všeho.. Kolikrát i nesmyslně, nelogicky. Přijeďte, uvidíte.

0/0
8.2.2010 21:18

jeche

Re: hmm..

Já tam byl před 23 lety.katastrofa...

0/0
9.2.2010 0:57

0100

Ten spor je Tykač či J&T, nikoli ČSSD versus ODS.

Tyhle dvě strany jsou jen jejich prodloužené ruce a politici kašpaři na jejich šňůrkách. ;-)

0/0
8.2.2010 18:16

SeeM

nejdřív montovny

teď doly s čím přijde jiří pak:-/

0/0
8.2.2010 18:09

Franta 1

Standa mu ukázal cestu

a protože Paroubek ví,že když někomu pomůže teď,tak se mu za to odvděčí až jej ČSSD vyřadí.Gross pomohl různým podvodníkům,aby byla jejich činnost zlegalizována, teď je z něho doktor práv a milionář.Vzpomeňte na "křišťálově čisté" a plamenné Grossovi projevy.

0/0
8.2.2010 17:48

tromi

aha Gandalovič nedostal všimný

0/0
8.2.2010 17:39

SeeM

Re: aha Gandalovič nedostal všimný

jiří jo???8-o

0/0
8.2.2010 18:10

136N

Re: aha Gandalovič nedostal všimný

 Kdo ví ?;-D

0/0
8.2.2010 18:16

Deliveres

Ti z vás, kteří zde píší

o rekultivaci bývalých dolů se mohou zajet podívat do severních čech k městu Most. Bývalý důl Vrbenský je krásně zrekultivovaný na koupaliště Matilda, nad tímto koupalištěm je světově známá závodní dráha a povrchové výsypky vedle Vtelna jsou zrekultivovány na Hippodrom, koňské závodiště. Takže buďte tak laskavi, nejdříve si ověřte jak se v severních čechách rekultivuje a pak o tom pište.

0/0
8.2.2010 17:38

Deliveres

Re: Ti z vás, kteří zde píší

Mimochodem, vedle mostu se napouští vodou bývalý důl Ležáky a vznikne největší a nejhlubší vodní nádrž v čechách. V Okolí bude spoustu lukratívních pozemků.

0/0
8.2.2010 17:40

royal.oporto

Re: Ti z vás, kteří zde píší

Krása. To je rekultivace. Vytěží miliardy a pak to prostě jen napustí. Ze všech dolů budou nádrže. Rekultivace téměř žádná a úplně změněný ráz krajiny.

0/0
8.2.2010 17:49

Johny_S

Re: Ti z vás, kteří zde píší

Proč změněný? Před lety tam byla jezera ještě větší. :-)

0/0
8.2.2010 18:00

SeeM

Re: Ti z vás, kteří zde píší

a teď to těžej

0/0
8.2.2010 18:11

royal.oporto

Re: Ti z vás, kteří zde píší

Tak ne každý si to může pamatovat jako Vy:-)

0/0
8.2.2010 18:17

Fox Mulder

Re: Ti z vás, kteří zde píší

Ano. Máte jiný návrh, co provést s hlubokou důlní jámou, než zatopit? Povídejte, jsem zvědavej. Bohužel lepší nápad zatím neexistuje.

Ano, ze všech dolů budou nádrže, máte pravdu. Však ono jich není zase tolik a tvoří jen menší plochu z celého původního dolu. Např. u dolu Ležáky, které mělo 12,2 km2 bude tvořit hladina jezera 3,111 km2. Zbytek bude převážně zalesněn.

Takže se dá říci, že 1/3 zasaženého území se zatopí, zbylé 2/3 zalesní. Tak to nějak funguje. Co se vám na tom nezdá? Les je nejkvalitnější ekosystém a dá se kdykoli vykácet, vybetonovat. Stavět se na rekultivovaném území bohužel nedá, protože to území "pracuje".. Co se týče vody, o tom snad není pochyb, že do krajiny patří a prospívá všemu. Rostlinám, zvířatům, pestrosti ekosystémů, stabilitě mikroklimatu, snižuje prašnost, dají se tam provozovat vodní sporty, plavat, prostě rekreace.

Napište nám vy svůj návrh, jak byste takovou díru zrekultivoval (mám na mysli tu díru v zemi po těžbě). Čekáme.

0/0
8.2.2010 21:33

136N

Re: Ti z vás, kteří zde píší

 Jistě ale až to kolem zavezou úrodnou zeminou , na té hlušině toho moc nenaroste .

Mimochodem kdo se nyní zabývá rekultivací BSM - závod rekultivace ?8-o

0/0
8.2.2010 18:09

136N

Re: Ti z vás, kteří zde píší

 Jo a mimochodem poukazuješ na to se začalo za minulého režimu .

0/0
8.2.2010 18:11

Fox Mulder

Re: Ti z vás, kteří zde píší

Máte pravdu, ale:

Nebude to nádrž, ale jezero, zapomněl jste na název, bude se jmenovat Most.

Bohužel toto jezero bude největší jen pár let, než ho předběhne sokolovské jezero stejného typu – Medard. Bohužel.

Jinak se dá ale s vámi zase souhlasit. ;-) Jste místní, jen v tom máte trochu zmatek. :-)

0/0
8.2.2010 21:26

Miri

Re: Ti z vás, kteří zde píší

na sokolovsku je to také už docela pěkné

0/0
8.2.2010 17:48





Najdete na iDNES.cz