Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V ČSSD se schyluje k velké předvolební rošádě kandidátů

V ČSSD se čtyři měsíce před volbami živě diskutuje o zajímavých mocenských přesunech. Ve hře jsou změny na kandidátkách do Sněmovny. Oficiálně o tom sociální demokraté mluvit nechtějí, MF DNES však diskuse o předvolebních přesunech potvrdilo hned několik členů strany obeznámených s plány.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vokroj

To zmáknou, ale bude to před volbami ještě horší

0/0
26.1.2010 19:03

krajta22

Jirko PROČ!!!

Všechny průzkumy jasně hovoří pro VELKÉHO Tebe a Tvoji partaj, tak proč??? Že by nějaké obavy z konkurenta Zemana a nebo soukmenovce Ozubené pleše??? Dolfi svoje konkurenty pozavíral a soukmenovce povraždil. CoTy na to???

0/0
21.1.2010 0:09

irxx

kdo se boji?

je li tento článeg prologem kampaně, pak by mně zajímalo, kdo se snaží tak prvoplánovým tahem namazat schody aťuž Sobotkovi, tak Haškovi..

0/0
20.1.2010 15:25

pravice a pravda zvitezi

Mějte se tu, až tu bude někdo k diskusi z levice přijdu,

0/0
20.1.2010 14:01

pravice a pravda zvitezi

Re: Mějte se tu, až tu bude někdo k diskusi z levice přijdu,

zatím je tu jen primitivní virus, kteý umí jen vypouštět trapná hesla a s ním se opravdu diskutovat nedá, protože neví co to znamená.

0/0
20.1.2010 14:01

ptačí chřipka v plné síle

Re: Mějte se tu, až tu bude někdo k diskusi z levice přijdu,

Zas brečím,teď smíchy.;-D

0/0
20.1.2010 14:03

dudlik123

Re: Mějte se tu, až tu bude někdo k diskusi z levice přijdu,

tak jsem tady a nevadí mi to jenom mě mrzí že si mě ještě jirka nevšiml a nemám důvěru pracovat po jeho boku jinak ok lepší než tan topol a schwarzenegerem (to jsem přehnal ani tolik rozumu co ten kulturista nepobral) nebo kalouskem ....

0/0
20.1.2010 14:34

lennon5

Re: Mějte se tu, až tu bude někdo k diskusi z levice přijdu,

Ten tu hned tak nebude, nejsou potřeba, ODS se hroutí a na New Yorkské burze je klid.

0/0
20.1.2010 14:10

ptačí chřipka v plné síle

Pravice a pravda vítězí

No a když nevítězí,tak prohrává.;-D

0/0
20.1.2010 13:53

..Ahaman..

Re: Pravice a pravda vítězí

Jako v přírodě-co nekvete, to odkvétá:-)

0/0
20.1.2010 13:58

ptačí chřipka v plné síle

Re: Pravice a pravda vítězí

;-DR^

0/0
20.1.2010 14:00

pravice a pravda zvitezi

Re: Pravice a pravda vítězí

aha, a co když to rozkvétá nebo pučí, nebo přináší plody? :-)

0/0
20.1.2010 14:00

..Ahaman..

Re: Pravice a pravda vítězí

Pak je všechno v pořádku. Jako v přírodě;-D

0/0
20.1.2010 14:02

pravice a pravda zvitezi

Re: Pravice a pravda vítězí

asi jsem dal moc složitou otázku, omlouvám se

0/0
20.1.2010 14:02

mh_ringo

anti ODS

docela by me mimoni zajimalo, kde jsi v mem popisu prirody nasel rasovou selekci? Ja se bavil o gepardech a antilopach a jejich chovani. Nikde nebyla rec o rase. Takze uz tva poznamka o Adovychslovech byla uplne mimo misu.

0/0
20.1.2010 13:50

Glock Mk. I

nejlepší odpoěď

nesouhlasím, nedoporučuji, neufinancovatelné! :-P

0/0
20.1.2010 13:54

mh_ringo

Re: nejlepší odpoěď

to nahore je nick, na ktery jsem reagoval, ne muj postoj;-)

0/0
20.1.2010 13:58

Glock Mk. I

Re: nejlepší odpoěď

ale je to celkem ultimativní odpověď, ne? 8-o;-)

0/0
20.1.2010 14:07

mh_ringo

Re: nejlepší odpoěď

jj, hodi se na vsechno:-)

0/0
20.1.2010 14:21

app v. 1.1

Re: anti ODS

Já ti tu přírodu vysvětlím, jak to funguje u nás na zahradě, to je jako socialismus v praxi:

Ta sytá, nacucaná a vyživená tmavozelená tráva je vespod trávníku.

Nahoře vyrůstají světlezelené čerstvé, pilné výhonky plné nadějí na lepší život, toužící po vzduchu a slunci.

No a pak přijdu já se sekačkou a projedu to pěkně na pár centimetrů vejšky. Koho myslíš že osekám? 8-o8-o8-o

0/0
20.1.2010 14:36

mh_ringo

Ahman

1. docela by me zajimalo, kde jsi prisel na to, ze polizit za mlade (dite a pod.) zivot vychazi z levicoveho presvedceni ci je znakem levicoveho chovani.

2. taky by me zajimalo, kde jsi prisel na to ze spolecna obrana v tlupe je levicovy postoj. Ja bych to spise oznacil jako postoj prirozeny. A treba i u lidi, USA ci Britanie, tam by nejakou levicovost pred druhou svetovou clovek pohledal a pres to se semkli a pomohli si ve valce, dokonce pomahali komunistickemu Sovetskemu svazu.

Pokud bysme meli nejakou tu levicovou tzv. solidaritu hledat v samotne prirode, tak si nejsem jist, jestli bys nasel tvoryk, kde by jeden vsem sebral kousek zvance ktery si kazdy nalovil a sel to posbiurane hodit nejakemu lemlovi ktery jen lezel a cekal, az se mu to donese.

0/0
20.1.2010 13:49

leather-man

Re: Ahman

Co je to tvoryk?

0/0
20.1.2010 13:52

mh_ringo

Re: Ahman

tvory, proste preklep, no, stane se

0/0
20.1.2010 13:55

ykzakaz

Re: Ahman

narážíte na základní problém oranžád - nerozlišují mezi socialistickým a sociálním

0/0
20.1.2010 13:53

mh_ringo

Re: Ahman

jj, oni porad ziji v iluzi, ze socialni stat a socialismus je totez a ze socialni stat je neco, cehoz jsou prukopniky. Staci se ale zacist do historie a Otto von Bismarck by je poucil o sve koncepci socialniho statu a urcite se nejednalo o socialismus, pres to uz prisel se socialnim pojistenim, duchodovym systemem a pod. Socialismus, to je jakasi forma extremniho vyzadovani toho, co nabidl kapitalismus, ale socialismus si to predstavuje tak ,ze s nabidnutou rukou utrhne celou pazi.

0/0
20.1.2010 13:57

..Ahaman..

Re: Ahman

1.třeba psi hyenovití-o mláďata se společně stará několik samic...spolupracují bez ohledu na to, čí které mládě je. Klasický kolektivismus levice.

2.řeč byla malinko o něčem jiném, ale budiž. Když to napíšeš takhle, tak žádný takový tvor není.

0/0
20.1.2010 13:56

mh_ringo

Re: Ahman

1. maji jiny princip chapani rodiny, stale v tom nevidim nic levicoveho. A jak rikam, starani se  o mlade (ci deti) neni opravdu nic levicoveho, to delali lide odjakziva v jakemkoliv rezimu, at uz pravicovem nebo levicovem, dokonce uz davno jeste nez se vubec takovehle postoje a smysleni cloveka zacalo resit. Takze privlastnit si peci o dite jako levicovou myslenku, to uz je hodne demagogicke.

0/0
20.1.2010 14:01

..Ahaman..

Re: Ahman

Pokud vím, tak znakem levicového myšlení je kolektivismus. Já prostě nemohu souhlasit s tezí, že příroda je ta nejpravicovější "věc" na světě. Je to totiž dvousečné.

0/0
20.1.2010 14:05

ykzakaz

Re: Ahman

základním znakem levice není kolektivismus, ale zrovnoprávnění , tak zrovnoprávněte gepardy a gazely.

0/0
20.1.2010 14:10

..Ahaman..

Re: Ahman

Podle mě není žádný základní znak, ale několik stejně důležitých znaků. Ale jak už jsem napsal-to srovnávání praviceúlevice s přírodou je skoro mimo

0/0
20.1.2010 14:15

ykzakaz

Re: Ahman

jo , s tím souhlasím

0/0
20.1.2010 14:16

ptačí chřipka v plné síle

Pravice a pravda vítězí

Bém to propagoval v Antarktidě.Měl s tím velký úspěch.;-D

0/0
20.1.2010 13:42

pravice a pravda zvitezi

Re: Pravice a pravda vítězí

je mi tě líto. ale za svůj neúspěch v životě neviň mě ani nikoho jiného, jen sám sebe. A smajlíky to nezakryješ.

0/0
20.1.2010 13:46

ptačí chřipka v plné síle

Re: Pravice a pravda vítězí

Teď jsem se rozplakal;-D

0/0
20.1.2010 13:47

pravice a pravda zvitezi

Re: Pravice a pravda vítězí

měl bys, ale to se musíš nejdřív zamyslet a to ti zřejmě v brzské době nehrozí.

0/0
20.1.2010 13:48

ptačí chřipka v plné síle

Re: Pravice a pravda vítězí

To se mi ulevilo.;-D

0/0
20.1.2010 13:49

pravice a pravda zvitezi

Re: Pravice a pravda vítězí

chápu. :-(

0/0
20.1.2010 13:50

ptačí chřipka v plné síle

Re: Pravice a pravda vítězí

Obhajoval tam ideu ODS a možnosti Opencard.;-D

0/0
20.1.2010 13:46

pravice a pravda zvitezi

Re: Pravice a pravda vítězí

jdi opravdu ubohý lhář. :-(

0/0
20.1.2010 13:48

ykzakaz

Re: Pravice a pravda vítězí

jak Vás to může ještě překvapit??

0/0
20.1.2010 13:49

pravice a pravda zvitezi

Re: Pravice a pravda vítězí

jsem naivní snílek, navíc pravičák. ;-)

0/0
20.1.2010 13:52

ptačí chřipka v plné síle

Re: Pravice a pravda vítězí

Nevěřím.;-D

0/0
20.1.2010 13:50

Bouše

Janota: Uvažování politiků nechápu

http://ekonomika.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A100120_1321457_ekonomika_hol&reakce=38039143  R^ R^ R^

0/0
20.1.2010 13:40

pravice a pravda zvitezi

Re: Janota: Uvažování politiků nechápu

je to king a stačí tak málo, říkat pravdu tak jak je.

Ani ODS toho není dnes schopna a hraje si na pravicovou. To je velmi smutné.

0/0
20.1.2010 13:41

Bouše

Re: Janota: Uvažování politiků nechápu

Tady je to správně:

http://ekonomika.idnes.cz/janota-uvazovani-politiku-nechapu-dtm-/ekonomika.asp?c=A100120_1321457_ekonomika_hol

0/0
20.1.2010 13:42

ptačí chřipka v plné síle

ODS

Brečíte dobře,ale na špatném hrobě.Udělejte něco s rotným,pak se vraťte .;-D

0/0
20.1.2010 13:34

..Ahaman..

Re: ODS

R^

0/0
20.1.2010 13:35

anti ODS

Re: ODS

S celým vedením!!!!R^

0/0
20.1.2010 13:36

ykzakaz

Re: ODS

No to od fanatickeho obhajce komunistickeho kšeftmena JP zni trochu absurdně ( to slovo vysvětlím nebojte - nesmyslně (to slovo vysvětlím - pozbývající smysl)( pozbývající - nemající) , smysl - no to je oříšek, jak to vysvětlit někomu kdo očividně nebyl obdařen rozumen

0/0
20.1.2010 13:40

ykzakaz

Re: ODS

napsal jsem to moc složitě, zkusím Váš levopis : to ty neřykeej , to ty nedelei

0/0
20.1.2010 13:47





Najdete na iDNES.cz