Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gay aktivista a herec Jiří Hromada polemizuje: Nemáme co přiznávat. Nic jsme neprovedli!

Analýzu Terezy Šimůnkové, zveřejněnou v Kavárně 9. ledna 2010 definují titulky: Raději nepřiznávat, že jsem gay a Polovině českých středoškoláků vadí homosexuálové. Ať už je to odkaz k obsahu článku, nebo shrnutí jeho poselství - jsou to titulky zavádějící nepoučené čtenáře od reality k senzaci, která se nekoná...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lucy Shedeville

krasavci

a že  je to tam samej krasavec. je zajímavý, že když je nějaká reportáž o homo, tak je to jedna šeredka vedle druhý

0/0
2.2.2010 15:17

wandering star

Homosexualita a pedofilie

http://www.mayoclinicproceedings.com/content/82/4/457.full

Pokud se nechcete prokousávat celým článkem, zadejte si do vyhledávání "homosexual". Závěr je, že u homosexuálů je 4 až 20 krát vyšší výskyt pedofilie než v normální populaci, a že pedofilové mají podstatně vyšší výskyt poruch osobnosti (obojí lze očekávat, protože výskyt jedné patologie zvyšuje pravděpodobnost výskytu další).

0/0
30.1.2010 7:59

Pan Navratil

---

Hmm, a co jako?

0/0
2.2.2010 15:40

Warren

Re: ---

Navratil ty ses teplej?

0/0
2.2.2010 15:42

Pan Navratil

Re: ---

Ne, proč?

0/0
2.2.2010 15:45

Warren

Re: ---

Tak mas syna teplouse, nebo proc se jich porad zastavas?

0/0
2.2.2010 15:46

Pan Navratil

Re: ---

Nemám. Prostě mě baví oponovat lidem, kteří mají iracionální argumenty. Obecně. U homosexuálů je to možná tím, že jich několik znám. Na rozdíl od těch největších homofobů, kteří znají maximálně sebe.

0/0
2.2.2010 15:49

Gaheris

Nevím jak vám,ale

mně se homosexuálové značně eklujou,sice mi nic neudělali ovšem nějak se jich štítím.

0/0
30.1.2010 1:43

wandering star

Re: Nevím jak vám,ale

Odpor k abnormalitám je normální instinktivní reakce, která našim předkům umožnila přežít a předat svou genetickou výbavu dál.

0/0
30.1.2010 7:17

Pan Navratil

Re: Nevím jak vám,ale

V některých případech, jako ty, se sluší dodat - bohužel.

0/0
2.2.2010 15:40

jirkaknop

Pokud je homosexualita normální

tak nechápu, proč se chce přiblížit klasické rodině, třeba registracemi atd.?

0/0
29.1.2010 12:28

wandering star

Re: Pokud je homosexualita normální

Protože mají potřebu si dokázat, že normální jsou (sami tomu totiž nevěří).

0/0
30.1.2010 7:23

Pavel Bored

"Nikdy jsem se s homofobií nesetkal"

Tak tenhle optimismus pan Hromada trochu přehnal. Český národ sice není omámený náboženskou propagandou, ale že by tady bylo hlavně mimo Prahu nebo Brno nějaký pohodový prostředí pro gaye... Pak tu máme staromódní rodiče, kteří se neuměj smířit s tím, že existuje ještě něco jiného než jejich komunistická idylka rodiny až do smrti a svojí frustraci promítaj do svejch dětí. Až se v Čechách opravdu lidi naučej nestarat se o ostatní lidi, nešmírovat platy a majetek sousedů, neřešit, kdo s kým spí a nevnucovat svou nenávist potomkům, tak pak možná dojde k nějaký opravdový toleranci.

0/0
29.1.2010 9:40

jirkaknop

Re: "Nikdy jsem se s homofobií nesetkal"

Komunistická idyla rodiny? To je hloupost! Chudáci věřící, vždy to pokládali za svůj způsob života! Vy v tom máte zmatek.

0/0
29.1.2010 12:27

wandering star

Re: "Nikdy jsem se s homofobií nesetkal"

Musím Vás zklamat, ale rodinu skutečně nevymysleli komunisté.

0/0
30.1.2010 7:22

Šerlok Homeless

Asi se chtěl někdo přiživit.

Gender Studies?

"(Svobodní občané a občanky vytlačují generické maskulinum)" - to je citát, nenadávejte mi za tu blbost. :-/

0/0
24.1.2010 16:26

Si0

Já nevím proč, ale vždycky když čtu o homosexuálech,

tak se mi vybaví zadní část těla.

0/0
23.1.2010 12:33

Šerlok Homeless

Re: Já nevím proč, ale vždycky když čtu o homosexuálech,

já jsem heterosexuál, takže to neřeším.

0/0
24.1.2010 21:35

Pan Navratil

---

Hmm, a co se ti vybaví, když čteš o zrzkách? ;-)

0/0
2.2.2010 15:47

kaksikymmenta

To snad ani není možný

Homosexualita že je nebezpečná??? Kde jste to slyšeli, že je nakažlivá?? Bývá odlišná sexuální orientace vůbec nakažlivá?? Nejde přece o nemoc!! Důvod, proč se homosexuálové zviditelňují, je, že chtějí ukázat, že jsou taky normálně smýšlejícími lidmi. A mnohdy i inteligentnějšími, než jsou heterosexuálové. Přiznám se, že jsem také gay. Zjistil jsem to až v osmnácti, protože jsem se dříve zabýval vědeckovýzkumnou činností. Ale i když jsem slyšel ty negativní postoje k tomuto tématu na mé střední škole, nikdo to na mně nepoznal. Když jsem se jim přiznal, nenadávali mi, ale stáli při mně, jako teď můj dosavadní partner, se kterým jsem velice šťastný. Ve společnosti nejsme nijak okázalí, zkrátka se snažíme žít tak, abychom se měli co nejlépe. Schválně jsem nenapsal "normální život", kdekdo si ho totiž domyslí podle zaběhnutých standardů. Přátelé, otevřete oči. Nikdy totiž nepoznáte, kdo z vašeho okolí homosexuálem je. Rozhodně mě byste na ulici nepoznali.

0/0
23.1.2010 12:01

Žid dnes

Re: To snad ani není možný

homosexuálovése poznají hned. divná chůze, obtloustlý obličej s brejličkama, slintá

0/0
23.1.2010 12:08

Si0

Re: To snad ani není možný

A umějí být takoví přítulní.:-)

0/0
23.1.2010 12:43

Pribinacek

Re: To snad ani není možný

Předpokládám, že vy budete v 51 letech krasavec jako James Bond ;-D

0/0
26.1.2010 9:19

Si0

Re: To snad ani není možný

Ano, v prostředích jako kriminál nebo vojna může být velmi nebezpečná.

0/0
23.1.2010 12:30

Pan Navratil

Re: To snad ani není možný

Jako proč?

0/0
2.2.2010 15:44

Pribinacek

Re: To snad ani není možný

Problém zůstává v tom, že HT většina vnímá gaye hlavně z průvodů typu Gay Pride, Christopher Street Day apod, kde jsou všichni v kostýmech a pak se to bere jak běžný zjev homosexuála.

Pamatuju si, že v 80. letech se předpokládalo, že všichni gayové se chovají jako Belmondo ve filmu Zvíře (snad to byl ten film), kde hrál dvojroli, chodil tam v růžové košili a choval se velmi "přihřátě"

0/0
26.1.2010 9:23

wandering star

Re: To snad ani není možný

Ale za to si můžou sami, když se tak prezentují.

0/0
30.1.2010 7:19

Pan Navratil

Re: To snad ani není možný

Jasně, stejně jako všichni cikáni můžou za to, že část cikánů krade.

0/0
2.2.2010 15:42

Diskuter001

smutná doba

75% společnosti akceptuje homosexuály díky vymývání mozků a demagogii, které různé prohomo aktivisté už několik let praktikují. Tento článek je toho jasným důkazem.

Autor tvrdí, že každý kdo si dovolí říct, že to není normální tak je hned "zakomplexovaný nácek, nedozrálý student, nebo mladý katolík", oni jsou přece vyjímeční, mají dar od boha. Možná bych je měli obdivovat, že?

0/0
23.1.2010 11:27

Rokoko12

Re: smutná doba

No tak nejsem chlap, jsem zenska a tady ti vyjimecni homosexualove se mi bytostne hnusi a navic pekne lzou, verim,ze je neakceptuje 85% normalni spolecnosti,cim jsou jako tak zajimavy? Snad tim,co jsou? ;-D

0/0
24.1.2010 20:03

Pan Navratil

Re: smutná doba

K tomu, abys někoho akceptovala, nemusí být dotyčný výjimečný, nemusíš k tomu mít důvod.

Ale zase třeba tvůj příspěvek je důvod, proč neakceptovat tebe.

0/0
2.2.2010 15:43

sova_x

.

Pane Dvořáku, už jste mi 4x smazali příspěvek , a tak se po páté ptám, kdo je to gay aktivista  a herec Jiří Hromada?

0/0
23.1.2010 10:30

babacek

Řeknu to stručně.

Neohrožují nás homosexuálové a lesbičky, ale lidské primitivní představy a předsudky.

0/0
23.1.2010 9:52

jamesdixon

Dobře, mají

dar od Boha, ale proč k tomu všechny ty tyjátry, kterými se zviditelňují a zároveň zprotivují normálně orientované populaci.

0/0
23.1.2010 9:49

htkth

Re: Dobře, mají

co je normálně orientovaná populace?????

0/0
29.1.2010 6:37

wandering star

Re: Dobře, mají

Normální sexuální orientace je na živého pohlavně dospělého jedince opačného pohlaví a téhož druhu. Pouze v tomto případě totiž sexuální pud může plnit svůj účel, kterým je rozmnožování. Cokoliv jiného je úchylka.

0/0
30.1.2010 7:21

Pan Navratil

Re: Dobře, mají

Doufám, že souložíš výhradně za účelem rozmnožování, cokoliv jiného je totiž  Ú CH Y L K A. ;-D;-D;-D

0/0
2.2.2010 15:45

Soami

Takhle to dopadá

když se z úchylky vytvoří společensky "citlivé" téma. Člověče! Stejně jako většinová populace vás vnímám, že tu jste, ale proč mě pořád v mediích obtěžujete svými výkřiky? Dnes je normální homosexualita, zítra to bude pedofilie, pozítří zoofilie.

0/0
23.1.2010 9:05

Zuzana.

Re: Takhle to dopadá

Pedofil zneužívá děti, zoofil zneužívá zvířata... komu ubližuje homosexuál? Homosexuál to má sice "v posteli" jinak než většina ostatních, ale jak je nebezpečný? Pokud si odmyslíte ten sex (což je ryze soukromá věc), tak je to člověk jako každý jiný... A je jedině dobře, že se o tom tolik mluví, protože právě díky tomu lidé přestávají koukat na homosexuály jako na nebezpečné úchyly, nýbrž začínají chápat, že jsou to lidi jako všichni ostatní... (spát s nimi nemusíte)...

0/0
23.1.2010 9:11

weiss.und.stolz

Re: Takhle to dopadá

1) Mezi homosexualy je statisticky prokazano vyssi procento pedofilnich zlocinu (pomer prokazanych je cca 1:1 coz pri podilu na populaci 96:4 ukazuje 24x vyssi pomer u homo)

2) Homosexualita nebezpecna je protoze kdyby postihla kazdeho lidstvo vymre (homosexualni styk na rozdil od prirozeneho heterosexualniho neumoznuje poceti ditete)

0/0
23.1.2010 9:30

pjb1

Re: Takhle to dopadá

Hloupost je podstatně více rozšířená a lidstvo ne a ne vymřít.Takže plky.

0/0
24.1.2010 17:25

Pan Navratil

Re: Takhle to dopadá

A to neotevíráme téma, co je tak špatného na případném vymření lidstva...;-)

0/0
2.2.2010 15:57

Šerlok Homeless

Re: Takhle to dopadá

Odkud máte statistiku ad 1), že jsem tak smělý?

Ad 2) Homosexualita je podle Vašeho pramene taky nakažlivá, že se bojíte, že by mohla postihnout každého?8-o

0/0
25.1.2010 12:11

Pan Navratil

Re: Takhle to dopadá

Zřejmě má pocit, že společnost má k homosexuálům takový přístup, že konvertování je jenom otázkou času i pro něj.;-D

0/0
2.2.2010 15:51

Petr Tomeš

Re: Takhle to dopadá

Americká asociace psychologů: „Výsledky ukazují, že převážná většina dospělých dopouštějících se sexuálního zneužití jsou muži; sexuální zneužití dětí ženami je výjimečně vzácné (Finkelhor & Russell, 1984; Jones & McFarlane, 1980; Sarafino, 1979). Navíc drtivá většina případů sexuálního zneužití dětí se týká dospělých mužů zneužívajících mladé ženy (Jenny, Roesler, & Poyer, 1994; Jones & McFarlane, 1980). Dostupné důkazy ukazují, že gayové se nedopouštějí zneužívání dětí v nijak větší míře než heterosexuálové (Groth & Birnbaum, 1978; Jenny et al., 1994; Sarafino, 1979). Obavy, že děti v péči leseb nebo gayů mohou být ve svýšeném riziku sexuálního zneužití nemají základ ve vědeckovýzkumné literatuře.“ http://www.apa.org/pi/lgbc/publications/lgparenting.pdf

Také Michael Lamb z Univerzity Cambridge v roce 2009 na základě desítek

studií doložil, že sexuální orientace osob neovlivňuje pravděpodobnost,

že zneužívají děti:

http://www.glad.org/uploads/docs/cases/2009-11-17-doma-aff-lamb.pdf

0/0
27.1.2010 16:26

jamesdixon

Re: Takhle to dopadá

Jenže homosexulaita je často doprovázená pedofilií. Ale to už přede mnou tady napsal někdo jiný.

0/0
23.1.2010 9:51

brezinka1

Re: Takhle to dopadá

svatá pravda

0/0
23.1.2010 10:16

Šerlok Homeless

Re: Takhle to dopadá

Častěji než heterosexualita? Uveďte pramen!

0/0
25.1.2010 12:12

wandering star

Re: Takhle to dopadá

http://www.citeulike.org/user/chainsawriot/article/4083116

0/0
30.1.2010 7:27





Najdete na iDNES.cz