Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pořadatelé Czech Press Phota provozují podivné marketingové tance

Co je to vlastně za taktiku, kterou hrají pořadatelé akce Czech Press Photo? Tak se lze ptát na základě nakládání s Fotografií roku 2009.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DreamTheater

obě super

Obva snímky jsou super a u mě fungují naprosto bezvadně:-)

0/0
8.2.2010 16:09

pooo

.

A co se týče výběru fotografie na plakát. Je logické že na marketingový materiál vyberu fotografii, který nejvíc zabere na širší masy, než tu, kterou považuje fotografická porota za nejlepší.

Což možná může přijít škarohlídům nelogické, ale normálně uvažujícímu člověku, kterému je jasné, že jde v první řadě o kšeft je to jasné. A nýbrž, kdo chce psa bít, tak ...

0/0
29.1.2010 9:51

pooo

.

Obamova fotka je výborná  a u mě naprosto funguje. Co se týče fotografie záplav, tak ta je pro mě také naprosto výborná a silná, ale ta obamova se prostě povedla lépe. Nerozumím tomu, proč se tady neustále řeší, jestli na to ta fotka má nebo ne - prostě asi na každého působí jinak.

0/0
29.1.2010 9:42

Slaine55

Vítězná fotka je bída...

Takovéto fotografie mažu rovnou z paměti. Vyváženost 0. Leda se domýšlet. Ale to se stejně musí člověk i u záplav, kde je člověk musí hledat. Ale obama? To je žert ne?

0/0
20.1.2010 14:30

JKolp

záplava inkognito

k fotce ze záplav: na rozdíl od autora článku nevidím záplavy, ale jen ohyb nějaké řeky...

0/0
17.1.2010 12:04

htkth

a jakou

tlačenku tam měl pan josef chuchma, že tak kope?

0/0
17.1.2010 9:59





Najdete na iDNES.cz