Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stavba tunelu Blanka se zpožďuje, otvírat by se mohl po částech

Tunel Blanka by mohl být otevřen postupně, a ne jako celek, jak se dosud plánovalo. Připustil to pražský radní Radovan Šteiner (ODS), který je za dopravu v metropoli odpovědný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tequiladrinker

Jarov

no to jsem zvědav, kdy se dovalí stavba městského okruhu na Jarov (vybudování tunelů pod Českobrodskou)... ...předpoklad byl 2015, teď to vidím tak na 2025:-/

0/0
17.1.2010 10:15

jkkj

Odbornici z prazske radnice

Pripominam:

http://ekonomika.idnes.cz/stavba-tunelu-blanka-se-udajne-zpozdi-a-prodrazi-fub-/ekonomika.asp?c=A090824_091118_ekonomika_fih

...  Primátor Pavel Bém však uvedl, že "platí smlouva s nabídkovou cenou a harmonogramem prací včetně dokončení díla". ...;-D

0/0
14.1.2010 14:17

ula

Demagogie

Bolševická demagogie placená penězy ekoteroristů? Nebo je snad tento článek něco jiného? Např.:Lze totiž předpokládat, že ulice Milady Horákové by musela snést i

velkou část vozidel, která nyní jezdí po magistrále nebo po vltavských

nábřežích...

To jako že když někdo pojede z Krče na Prosek, tak to vezme zkratkou přes Hradčany? Nebo z Klárova do Libně po Milady Horákové? Další perla:raději peníze posílat na rozvoj hromadné dopravy nebo třeba do životního prostředí... Investovat další miliardy přes DPP do projektu jako OpenCard? Tohle má autor namysli? Co jiného, vždyť již vyšlo několik článků poslední dobou o rušení spojů, např. od stejného autora 11/1, ale ani jeden o nějakém rozvoji. A investice do živ. prostředí? Co je ekologičtější, než zakopat auta pod zem?

0/0
13.1.2010 22:08

wrt

Re: Demagogie

Informace ze včerejšího veřejného projednáváni Blanky na Praze 7:

Projekt tunelu s úbytkem aut v ulicích téměř nepočítá. Jedinou potvrzenou výjimkou je Veletržní ulice, kde dojde k redukci jednoho jízdního pruhu. Jinde se ale například silnice rozšiřují. To je příklad Letenské pláně u tramvajové zastávky Sparta, kde obyvatelé budou místo současného jednoho jízdního pruhu překonávat jízdní pruhy tři.

Absurdní tvrzení a důkaz, jaké míry zamlžování a manipulace o dopadech Blanky jsou její stavitelé schopni, přednesl generální ředitel Satry Šajtar. Na otázku, proč jsou při výstavbě tunelu zároveň rozšiřovány ulice na povrchu tunelu odpověděl: „Protože více jízdních pruhů znamená méně aut“.

0/0
14.1.2010 14:08

dalnice

Re: Demagogie

Co je na tom k nepochopení? Po dokončení Blanky a hlavně i zbytku okruhu - bude doprava v centru Prahy razantně omezena a navíc zatížena mýtem. Takže buď to od jihu na sever vezmete po magistrále, která bude zúžena, křižovatky znevýhodněny zrušením zelené vlny na semaforech a zacalujete mýto anebo to objedete. To samé bude platit i pro nábřeží. Jiným způsobem, než znechutit řidičům cestu přes centrum, prostě omezení dělat nelze. I kdyby bylo MHD zadarmo, mnoho lidí bez auta neobejde.

0/0
15.1.2010 13:23

TarasBulba

Tunel Blanka - to je něco jako důl Marcela ?

0/0
13.1.2010 14:11





Najdete na iDNES.cz