Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je to politický proces a nezastaví nás, prohlásil u soudu šéf Dělnické strany

První den soudního jednání o rozpuštění Dělnické strany se Senát zajímal o postoje a názory partaje. Vládu zastupuje advokát Tomáš Sokol, který vysvětlil, co vládě na straně vadí. Svou řeč přednesl i předseda Tomáš Vandas. Ten před Nejvyšším správním soudem v Brně prohlásil, že jde o politický proces a i když ho strana prohraje, bude v činnosti pokračovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rundlik

Volební "program" DS

Byl bych velmi rád,kdyby zde někdo ze zastánců DS představil v několika stručných bodech volební program.Děkuji.[>-]

0/0
12.1.2010 20:31

Karl1980

Na partnerství ať mi nešahaj!

Jestli mi Dělnická strana sáhne na moje registrované partnerství, tak se za sebe a přítele téhle straně pomstím. Svoji pochodeň a již skoro 1 000 registrovaných párů jsme nerozžehli, aby nám nějací hlupáčci určovali, s kým budeme žít. To si tedy líbit nenechám. Ať se starají o sebe, ale nekecají nám do našeho života. Česko není národ nácků, ale zemí a národem, který je hrdý, že měl tradici respektu k menšinám jako jeden z prvních.[>-] Karel Tichý.

0/0
12.1.2010 19:58

paja v

ds

demokracie je velmi křehká věc--To si pamatuju ,že nám říkali už ve škole!!!!!!!!!!- musí mít prvidla..... a DS do nich určitě nezapadá [>-]

0/0
12.1.2010 19:20

pepa01

"hříchy" DS

Zhář z Vítkova DS finančně podporoval (poslal jí necelou tisícikorunu)

1) to je něco špatného? co když někdo posílá prachy do Afriky, to by mělo být trestné

2) když už, tak to snad je hřích toho žháře a ne DS

0/0
12.1.2010 15:53

Zdeny007

Mno...

já tedy nejsem příznivec ani volič DS. Jen se podivuji nad tím, jak si představuje vláda ČR demokracii. V té by měl snad být prostor pro všechny názory, a ne likvidovat uměle někoho, kdo má názory jiné než "povolené".

0/0
12.1.2010 10:44

0608

Re: Mno...

Demokracii se představujete tak trochu jako anarchii ne? R^

0/0
18.1.2010 10:13

von kulak

Vandas mi čím dál tím víc připomíná Jyrku.

Ten taky když se rozběhne, tak prakticky není síla, která by ho zastavila. ;-D

0/0
12.1.2010 10:20

Ernesto Che Guevara

A co KSCM? ...

kdypak zakazou nase komance?... ti zde nemaji timpadem uz vubec nic pohledavat ....;-O

0/0
12.1.2010 10:12

jedna

je to jen důesledek

podivného falešného protěžování multikulti, často na úkor práva, aby proboha úředník, který požaduje dodržování zákona po občanovi jiné pleti nebyl označen za rasistu, jak jinak je možné, že někdo musí platit nájem, jiný ne, že vám v těžké situaci nepomůže nikdo a můžete zajít pod mostem, ale rodině, která zdevastuje městem mu přidělený byt se tam bymění okna na náklady města a podobně,  kdyby právo opravdu platilo pro všechny nebylo by třeba DS

0/0
12.1.2010 9:18

bskoupy

Jak to bylo v Janově 18.10.2008

http://www.uloz.to/3222744/janov-18.10.2008.rar

0/0
12.1.2010 8:30

sci-fi

Když fungují komunisti,

myslím, že nic horšího tady nemůže být. Tak co se tady řeší. Když pujdu po ulici s rudou hvězdou na tričku a kamarád se znakem nacistického Německa, komu policie "pomůže a ochrání?" A která ideologie je strašnější pro lidstvo? Aby bylo jasno nácky nesnáším.

0/0
12.1.2010 7:36

ODSakEda

Re: Když fungují komunisti,

R^!!

0/0
12.1.2010 9:37

Deliveres

Výborná předvolební kampaň

za peníze státu. To je přesně to, co si Dělnická strana mohla přát. Jiný výsledek to totiž nebude ani mít. V těchto dnech proto letí preference Dělnické strany raketově vzhůru. Přejme jim to, vždyť si to za svoji práci pro občany severních čech jistě zaslouží!

0/0
12.1.2010 4:41

Asdarel

Nic není černobílé

DS jsou zjevně rasisti, ale v rodinné problematice trefili hřebíček na hlavičku:

"Rozhodně musí vymizet praxe, že dítě je automaticky svěřováno matce, kdy se mnohdy pořádně neprověřuje její schopnost vychovávat. Tam se to předpokládá jaksi automaticky, ale otec je zkoumán ze všech možných stran a pak mu není stejně vyhověno. Měla by se důsledně vést statistika těchto rozhodnutí a v případě, že jednotlivý soud má vysoké procento rozhodnutí, že je dítě automaticky přidělováno matce, tak by se měly případy zpětně prošetřit a zjednat nápravu. Když už se dva lidé rozvedou, tak by se měli dále podílet na výchově svých potomků, protože stále mají za ně spoluzodpovědnost."

kaja.chytrak.cz

0/0
12.1.2010 1:39

Bůh Nejvyšší (25)

DS jen potvrdila, že je stejně jako NSDAP přímým

konkurentem komunistů o voličskou základnu. Zbytek a zařazení pravice/levice nechť si každý rozumný člověk udělá sám.

Přesto jsem důrazně proti současné formě "demokracie", která je spíše socialistickou mafiánsko-oligarchistickou diktaturou. A jsem i pro očištění DS, však ona se ve volbách znemožní sama, není třeba ji démonizovat a členy zavírat.

0/0
12.1.2010 1:35

Deliveres

Re: DS jen potvrdila, že je stejně jako NSDAP přímým

Můžeš zajet na sever čech a zeptat se občanů, zda se zde Dělnická stana znemožní sama. Možná že pak budeš překvapen, že zde bude většina volit právě Dělnickou stranu. Je to totiž jediná strana, která se začala zajímat o problémy občanů v této části republiky. Nikoho dalšího tito obyvatelé nezajímají.

0/0
12.1.2010 4:37

Bůh Nejvyšší (25)

Ano, myslíš občany několika problémových sídlišť,

kteří sami (myslím bílé) mají vysokou nezaměstnanost a nízkou kvalifikaci? Tito občané a samozřejmě voliči, jsou přesně tím lidem, který se rozhoduje mezi komunisty a národně dělnickou stranou neboli stejně jako v Německu ve 20. letech.

Ještě nějaké dotazy či připomínky? ;-D

0/0
12.1.2010 5:30

Rokoko12

Re: Ano, myslíš občany několika problémových sídlišť,

A kolik tech blbecku, kteri dneska podnikaji si nekoupilo nekde diplomy a ruzna potvrzeni o vzdelani. Je to tady u tech vycuranku neustale ta stejna retorika, jako za komancu( stacilo, aby byl clenem KSC) tri baraky jsem holyma rukama vystavel, ze uz si na to nakradl ze statniho a zapojil i melouchare,o tom uz se nemluvilo.Tak, ze, jdete Vy V...nejvyssi s tou Vasi nicim podlozenou propagandou do haje! Budete neustale nekoho ponizovat, jenom proto ze si nenakradl jako vetsina techto hajzliku!

0/0
12.1.2010 20:26

Rakeis

Re: Ano, myslíš občany několika problémových sídlišť,

Mají naprosto stejnou kvalifikační strukturu jako uvědomělí lidé z Prahy. Jejich smůla je ta, že žijí v odepsaných místech republiky. A to neustále srovnávání NSDAP a KSČM je otázka jedněch voleb, a najednou může být na jejich místě kdokoliv jiný třeba ti, co zlikvidovali právě těm lidem ze severních Čech hospodářskou základnu co je živila.

0/0
18.1.2010 11:32

Héy dypárpl

Taxe tady rázýsty a xenofoooby mějte!

Valím do černejch,abych mohl hnědým přispívat.R^[>-];-)

0/0
12.1.2010 0:24

asrock

Re: Taxe tady rázýsty a xenofoooby mějte!

Tak je to spravne tak to ma byt. Nemaš správnou barvu tak mazej makat a nekecej.

0/0
12.1.2010 1:11

HC8

TAK

Podle reakcí okolí tento politický proces a fraška ma přesně efekt jaký jsem si přál a očekával, všichni co by DS normálně nevolili ji pujdou volitR^ A to i lidi o kterých bych to nikdy neřekl. Po reakcích mého okolí jsem ochoten poprvé připustit že by DS mohla jít přes 5%R^

0/0
12.1.2010 0:10

Héy dypárpl

Re: TAK

R^ Volit je budu!!![>-]

0/0
12.1.2010 0:12

zdendalbc

Re: TAK

Legrační pokus. Ale i kdyby, až by lidi viděli, jakému nevzdělanému póvlu umožnili požívat peněz a výhod poslance, byl by to rychlý konec této partaje. ;-D

0/0
12.1.2010 0:16

medvědice

Re: TAK

´jakému povlu dovolili využívat výhod poslance je vidět i u současných vládních stran a že by tyto partaje skončili, jsem si nějak nevšimla.

0/0
12.1.2010 0:19

zdendalbc

Re: TAK

To není nic proti tomu, co by tam nepochybně předvedli "dělníci," i legendární tragikomedie Mr. Beana-Sládka by proti tomu byly slabej čajíček. ;-D

0/0
12.1.2010 0:24

Mončí2

Re: TAK

Z mého okolí znám i lidi mezi 50-65 lety,kteří DS budou volit.

0/0
12.1.2010 0:30

zdendalbc

Re: TAK

No a?

0/0
12.1.2010 0:35

Mončí2

Re: TAK

Tak inteligentnímu člověku to dojde,vám to vysvětlím.To,že DS bude volit i starší generace znamená to,že lidi už fakt mají dost dvojího metru a věčného protěžování jednoho etnika.A pokud rovný metr nezajistí stát,tak lidi půjdou za tím,kdo jim ten rovný metr zaručí.Např.moje sousedka,babča 85 let je bude volit taky,protože se bojí vyjít ven a nezkoušejte mi napsat,že to je stará nacistka,válku i nacisty zažila,ale chce v klidu dožít.

0/0
12.1.2010 0:42

zdendalbc

Re: TAK

Né, to fakt nebudu, spíš to bude klasický, nepříliš důvtipný pokus o "srdceryvnou" náckovskou propagandu.

0/0
12.1.2010 0:49

Mončí2

Re: TAK

Hm,stará babča je těžká propagátorka nacismu.Jinak přeji dobrou noc,musím jít spát,ráno,ač jsem měla mít volno,tak opět jdu dělat za svou drahou kolegyni,schválně,jaké je národnosti?Šéf jí vzal,od půlky listopadu byla v práci 4x,ale vyhodit jí nemůže.Za 1.by to byl rasismus,což se už hvězda zmínila,za  2.musíme chápat,že se jí rýma prolíná se zánětem svalu a zvracením;-€

0/0
12.1.2010 0:54

zdendalbc

Re: TAK

Těmhle trapným pokusům inteligentní člověk nikdy neuvěří. Zpátky na uzavřená fóra nácků a dohodnout něco důvtipnějšího. Tohle fakt nemá úroveň.

0/0
12.1.2010 0:57

Mončí2

Re: TAK

Kdo nechce,neuvěří.Ona to není osamělá babča,to jsou tisíce lidí.Jen já jich znám desítky a ti znají další atd.atd.Vy jste buď jeden z nepřizpůsobivých,nebo naivka,případně provokatér.Ani jedno mě nezajímá,volby ukážou.A když to nebude DS,tak jiná strana s podobným programem-tím myslím zajištění stejného metru pro všechny a konec pozitivní diskriminace.Teď jdu už opravdu spát,ať můžu ráno začít vydělávat na dávky pro naše drahé(doslova a do písmene;-()spoluobčany.

0/0
12.1.2010 1:07

zdendalbc

Re: TAK

Ale jo, když se překročí to 1 % nebo kolik to je a bude státní příspěvek, snad vám Vandas za vaši neutuchající aktivitu slíbenou odměnu dá. Pak bude další kolo o tom, jak židokratická vláda zfalšovala volby, protože spoustá známých babč volila DS a není možné, aby to hodilo jenom procento. ;-D

0/0
12.1.2010 1:12

Mončí2

Re: TAK

A nebo to byla reakce na národnost "kolegyně"?To je bohužel pravda,kamarádka se vyjádřila v tom smyslu,že proč mě to překvapuje,že to jsou prostě netáhla.....

0/0
12.1.2010 1:09

zdendalbc

Re: TAK

Pokud by to byla pravda, jako že není, tak váš šéf brzo poletí. Krom toho ve zkušenbní době se dá pracovní poměr zrušit kdykoliv a bez uvedení důvodu. Takže až budete takhle lhát příště, dejte datum údajného nástupu aspoň 3 měsíce a den zpět. ;-D

0/0
12.1.2010 1:15

Mončí2

Re: TAK

Nevím proč bych si měla vymýšlet,každý není ulhaný a nesmíte podle sebe soudit ostatní.Za 1.nechápu kam y měl šéf letět a za 2. ano,prac.poměr se dá ve zkušebce zrušit,ale musel byste o tom vědět víc a být svědkem těch scén,že tu práci potřebuje atd.atd.Šéfovi je v podstatě jedno kdo tam dělá,hlavně,že to je hotový.A kdybych chtěla kecat,tak si právě vymyslím ten nástup před 3 měsíci a ne až v listopadu.Jinak mi je zcela šumák co si myslíte.Buď jste jeden z těch co se jim nechce dělat,nebo jste trochu masochista a těší vás,kolik příživníků můžete živit ze svých daní.

0/0
12.1.2010 6:22

Gilgameš

Re: TAK

Jako alternativu komunistů?:-P

0/0
12.1.2010 0:50

sci-fi

Re: TAK

Nějak jste zapoměl na KSČM, soudruhu.

0/0
12.1.2010 7:45

Gilgameš

Re: TAK

Je třeba poučiti se z historie. Vaší obdobou byla kdysi strana SPR RSČ. Ta se alespoň dostala do parlamentu, kde dělala 4 roky jen ostudu. v r. 1998 se do parlamentu nedostala a nad stranou se zavřela voda.

0/0
12.1.2010 0:50

Héy dypárpl

Re: TAK

Tak si to užij,"ELITO"!;-) [>-]

0/0
12.1.2010 0:19

bormannn

Re: TAK

zdravim,DS je jasne stejna blbost jako SPR-RSC ale jak uz tady nekdo napsal-pokud stat nezabrani kofolam zneuzivani vseho v socialnim systemu tak proste Vandas volice mit bude-neni to uspech Vandase,je to prohra statu...

0/0
12.1.2010 1:42

mi.g

Re: TAK

 KVALITNÍ NÁZOR   R^

0/0
12.1.2010 2:24

mi.g

Re: TAK

bormannn   R^

0/0
12.1.2010 2:26

Gilgameš

Držím palce

Držím palce panu Sokolovi a věřím, že bude spravedlnosti učiněno zadost a zvítězí zdravý rozum. :-)[>-]EUR^R^V

0/0
11.1.2010 23:58

Héy dypárpl

Re: Držím palce

Proč tam máš naši vlajku s takovým nickem a ještě s tvým názorem,howado...?[>-][>-][>-]8-o

0/0
12.1.2010 0:10

Gilgameš

Re: Držím palce

Co máš proti nicku Gilgameš? Víš kdo to vůbec byl? Soudě podle stylu vyjadřování, že asi ne.:-(Rv

0/0
12.1.2010 0:43

medvědice

Re: Držím palce

Souhlasím. Jen bych "Sokolovi" vyměnila za "Vandasovi" a dala bych pryč tu hnusnou modrou vlajku s hvězdama.

0/0
12.1.2010 0:11

Gilgameš

Re: Držím palce

Hej, medvědice, chtělo by to pořádného medvěda, evidentně roupama nevíš, co počít. A až budou medvíďata, tak na takovéto blbosti nebudeš mít čas ani energii.;-)

0/0
12.1.2010 0:57

nermy

SPRAVEDLNOST

Kdyby spravedlnost zajistila v tomto shnilém státě vláda, DS by možná ani nemusela vzniknout.

0/0
11.1.2010 23:51





Najdete na iDNES.cz