Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žalobkyně: Žena, která skočila s dětmi pod metro, byla nepříčetná

Státní zástupkyně zastavila kvůli nepříčetnosti trestní stíhání třicetileté ženy, která loni v červnu skočila se dvěma malými dětmi pod vlak metra na pražském Andělu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

499

Já jsem rovněž nepříčetný.

0/0
7.1.2010 8:08

1zuza

Dobra zprava

Diky bohu, ze ji nezavrou. Vzdyt ma 2 deti a manzela, ktery ji ma rad. Preju jim vsem, aby prozili hezky zivot. Osobne si myslim, ze manzel byl porad v praci, ona nekde v domku na periferii Prahy cely den sama s detmi, treba nezvladala a nestesti je tady hned. Prozila jsem rozvod tesne po porodu a na masli jsem byla nekolikrat denne a bez laktacni psychozy.

0/0
6.1.2010 20:08

hovnival

@@

to se mi zda divne. proc by nekdo skakal s detma pod metro?? to by musel byt jedine nejaky pomateny blazen..

0/0
6.1.2010 16:52

lepidlo999

Re: @@

No vždyť to je v článku napsané - laktační psychóza. Díky tomu, že jsem

jí také při prvním dítěti prodělala, naprosto to chápu. Propuknout to

může kdykoliv během 6 týdnů po porodu. Já měla kliku, že jsem ještě

byla v porodnici a tak lékaři zasáhli okamžitě. Splašený hormony jsou svinstvo.

0/0
6.1.2010 17:16

HLNOCD3

Re: @@

ano, ale kdyz chlap v navalu uvolneneho adrenali z nadledvinek zmlati zenskou protoze mu zahejbala tak to je hned previt a hajzl.

0/0
6.1.2010 17:21

lepidlo999

Re: @@

Už jsem to psala dole. Nástup laktační psychózy neovlivníte, kdežto nával vzteku zvládnout jde. Záleží na jednotlivci, v jakém prostředí vyrůstal a jak dokáže zvládnout stresovou situaci.

0/0
6.1.2010 17:27

HLNOCD3

Re: @@

a ja jsem psal dole, ze pokud dokazete ovlivnovat funkci vasich nadledvinek, tak se mate prihlasit jako novy druh cloveka. Takovej homo novus.

0/0
6.1.2010 17:38

lepidlo999

Re: @@

Jo debatíme na několika místech ;-D

0/0
6.1.2010 17:39

HLNOCD3

Re: @@

viz ta reakce nize: kde je receno, ze zena v laktacce chce deti zabit protoze je v laktace a ne protoze ji proste hrablo? Pripadu kdy zena zabije sve dite je prehrsle. Viz ta zena co udusila dite latkovou plenou

0/0
6.1.2010 17:41

lepidlo999

Re: @@

Hráblo jí v důsledku laktačky - takhle to vyhodnotil soud. Já u toho nebyla, tak těžko můžu posuzovat, že...

0/0
6.1.2010 17:52

HLNOCD3

Re: @@

no to jiste, ovsem jak rikam, bylo by hezke merit stejnym metrem. Navic jsem clovek, ktery v zivote neverny nebyl a povazuji neveru za neco naprosto hnusneho a nepochopitelneho a plne chapu cloveka, kterej celej den maka, nedela nic jineho nez aby se s nim holcina citila dobre a byla stastna a ona si pak chrape s nakym previtem.

0/0
6.1.2010 18:12

net.Xtreme

Re: @@

Já se musím zapojit, jako je alkohol přitěžující okolnost, tak by to samé mělo být s hormony, pokud vám je nevpraví někdo proti vaší vůli intravenózně:-)

Ale prostě pokud někdo není schopný přestat holdovat alkoholu nebo se ovládat i když se mu krevní řečiště zaplní hormony, tak do civilizované společnosti nepatří. Věcí k diskuzi je, zda má jít do vězení za to, že vývojově vyšší části CNS nepřeprala starší pudy nebo do léčebny, ale prostě někdo, kdo v laktační psychóze či napumpovaný adrenalinem a testosteronem ohrožuje seme i své okolí prostě mezi ostatní lidi nepatří.

Ono stačí, když takový člověk nasedne d oauta a je to horší než s alkoholem.

0/0
6.1.2010 21:06

Nicko_Sun

Jéje

V takových případech mě zamrazí. Pak ovšem kouknu kousek dolů, ujistím se, že jsem chlapeček a jsem sakra rád, že tohle nikdy nezažiju. Musí to být mazec pak žít sama se sebou...

0/0
6.1.2010 16:48

lepidlo999

Re: Jéje

No, ono se moc nedá...

0/0
6.1.2010 17:17

her0des

hm,

kdyby to udelal oteck, tak dostane dozivoti. jen u zenskej se porad hledaji vymluvy, aby si nahodou neodkroutily trest, co si zaslouzi. a ostatne - zalobkyne ktera zastavila zalobu je zena, tak je to jasny...

0/0
6.1.2010 16:42

Nicko_Sun

Re: hm,

Chlape, přiveď mi ukázat týpka po porodu s laktační psychózou, co tohle udělal a půjdu to odsedět za něj...

0/0
6.1.2010 16:49

HLNOCD3

Re: hm,

hormonalni nerovnovaha muze postihnout uplne kazdeho a nemusi to byti jen zena. Oznaceni laktacni psychoza je krapet zavadejici. Jedna se hormonalni nerovnovahu. Ruznyma druhama hormonalni nerovnovahy trpi znacna cast populace. Napriklad behem puberty se v muzskem tele dejou veci, ktere jsou velmi podobne laktacni psychoze a nak jsem si nevsiml, ze by pubertaci skakali s detma pod vlak.

0/0
6.1.2010 16:56

lepidlo999

Re: hm,

Kdo to nezažil na vlastní kůži, těžko může soudit.

0/0
6.1.2010 17:18

HLNOCD3

Re: hm,

ano, to souhlasim. Jen me zarazi, ze hormonalni nerovnovaha u zeny je hned brana jako nemoc a vlastne je to chudinka, ovsem kdyz chlap trpi napriklad rakovinou nadledvinek ktere do organismu zacnou navalove uvolnovat adrenalin, tak to nikoho nezajima. Osobne bych zenskou zavrel do blazince mimo dosah deti.

0/0
6.1.2010 17:22

lepidlo999

Re: hm,

Laktačka se dá docela dobře léčit a zavírání do blázince nic neřeší. Problém vidím v rodině, že si manžel (či kdokoliv jiný - rodiče, kamarádky) nevšimli, že je na tom matka mizerně a nechali to být. Protože včasnou léčbou se to nemusí rozvinout do tak velké míry.

Vy máte osobní zkušenost s tím, že někdo měl rakovinu nadledvinek a díky uvolněnému adrenalinu někoho zabil? Pak by to mělo u soudu  projít stejně.

0/0
6.1.2010 17:33

HLNOCD3

Re: hm,

Ano, takovych pripadu je spousta, zkuste trochu hledat na internetu. V USA je dokonce velmi dobre znam pripad cloveka, ktery byl odsouzen k trestu smrti za petinasobnou vrazdu a az par mesicu pred popravou se ukazalo, ze trpi rakovinou ktera tyto zachvaty vyvolala. Trest mu tehdy byl zmirnen na dozivoti. A to je jeste plno pripadu nepovsimnuto, protoze neco jako nador na nadledvinkach nikoho nenapadne.

0/0
6.1.2010 17:40

lepidlo999

Re: hm,

No nenapadne, protože se o tom nepíše a nebo minimálně.

0/0
6.1.2010 17:50

HLNOCD3

Re: hm,

presne tak. A proc? Protoze agresivni chlap nikoho nezajima, to je proste agresivni blazen.....

0/0
6.1.2010 18:16

hňup

no, nevím,

pamatuju z dětství maminku kamaráda, už nikdy se z ní nestala normální ženská, zemřela v ústavu...říkali že měla laktační psychozu...

0/0
6.1.2010 16:03

send

Re: no, nevím,

:-(

0/0
6.1.2010 16:37

lopee

První dobrá zpráva tohoto roku

Jsem rád, jak to dopadlo. Držím té ženské - smad už je na tom líp, jejímu manželovi, i těm dětem, palce. Zaslouží si, aby měli klid.

0/0
6.1.2010 15:55

HLNOCD3

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

to je fakt super. Zenska zkusi zavradit deti i sebe a odejde bez trestu protoze jakasi laktacni psychoza. Kdyz chlap umlati zenskou protoze ji najde v posteli s milencem, tak je to hajzl a previt, ktery patri za mrize.....opravdu zajimave.

0/0
6.1.2010 16:19

norma37

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

jedna se o NEMOC. Ta zena nevedela, co dela, pravdepodobne si to pote ani nepamatovala.  Coz  by ve vasem "srovnavacim prikladu"  zrejme nebyl ten pripad.

0/0
6.1.2010 16:37

send

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

R^

0/0
6.1.2010 16:40

her0des

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

kdyz je to nemoc, tak ji maj zavrit do ustavu az zcerna!!!

0/0
6.1.2010 16:43

lepidlo999

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

To už tady jednou bylo - za totáče. Nemocní se zavírali do ústavů aby nebyli vidět a také se neléčili, aby se ušetřilo. Hodně se vám po té době stýská?

0/0
6.1.2010 17:20

HLNOCD3

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

doufam, ze stejne stanovisko budete zastavat, az se zde zase bude probirat naky pripad chlapa, ktery nekoho umlatil protoze mel nador na ledvinach a ty spatne uvolnovaly adrenalin do krve. Neni to tak davno, co naky Nemec takto zavrazdil manzelku a skoncil na dvacet let v base. A nikoho nezajimalo, ze mel rakovinu ktera de facto za jeho agresivni chovani mohla. Vyjadreni soudu tehdy bylo, ze se mel proste ovladnout.

0/0
6.1.2010 17:24

lepidlo999

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

Pokud se obhájci nepodařilo JASNĚ prokázat příčinnou souvislost mezi rakovinou a nepříčeným chováním jedince, soud ho odsoudil. Co se vztekáte, to se děje i u nás a v hojné míře.

0/0
6.1.2010 17:38

HLNOCD3

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

ja se nevztekam :) je poukazuji na zjevne zvyhodnovani jednoho pohlavi. Ve finale me je to jedno, doufam, ze rakovinu nikdy mit nebudu a laktacka mi take nehrozi :)

0/0
6.1.2010 18:21

HLNOCD3

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

Nejedna se o nemoc ale o hormonalni nerovnovahu, kdyz uz se chceme vyjadrovat presne. Stejne tak se muze chlap vymlouvat nato, ze byl nepricetny kdyz nacapal zenu s milencem. Rozhodne mi prijde pochopitelnejsi, kdyz chlap zabije nevernou manzelku nez kdyz zenska skoci s detma pod vlak. Ano, ta zenska je blazen, tak at skonci v lecebne a mimo dosah deti.

0/0
6.1.2010 16:52

pan Kotrč z Lidového domu II

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

ale spravedlivé R^

0/0
6.1.2010 16:38

HLNOCD3

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

co je na tom spravedliveho? Ono je jaksi jedno, jestli byla hormonalni nerovnovaha zpusobena tim, ze manzel dostal zachvat vzteku protoze mu zahejbala manzelka nebo protoze porod.

0/0
6.1.2010 17:19

lepidlo999

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

Vidím v tom rozdíl. Laktační psychózu ovlivnit nemůžete, kdežto svůj vztek (nad nevěrnou manželkou) a tím vzniklou nepříčetnost ano.  A když to dotáhneme do absurdnosti - nikdy nechoďte domů neohlášeně a vyhnete se záchvatu vzteku. ;-D

0/0
6.1.2010 17:24

HLNOCD3

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

ty dokazes regulovat uvolnovani adrenalinu? No tak to jsi asi naky nadclovek....homo novus jak by rekl Sheldon Cooper :) Muzi napriklad velmi casto trpi rakovinu ledvin. Nador na nadledvinkach velmi casto muze zpusobit zachvaty vzteku a nekontrolovatelne chovani. Doufam, ze takoveho cloveka se budes zastavat take.

0/0
6.1.2010 17:26

lepidlo999

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

Dokážu ovládat celé tělo, díky letitému cvičení jógy. Není to nic nového  a kupodivu se to může naučit kdokoliv.

Směšujeme tady 2 případy - malér spáchaný díky nemoci a případy, kdy někdo zavraždí či zmrzačí díky nekontrolovatelnému vzteku. Pokud to je případ, že je to v důsledku nemoci, tak se ho samozřejmě budu zastávat. Pokud je to ale tvor, který řeší veškeré své životní mindráky a prohry mlácením, tak toho se zastávat nebudu.

0/0
6.1.2010 17:45

HLNOCD3

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

promin, ale todle je nesmysl. Stejne jako nemuzete regulovat kdy se vam uvolni vajicko ci kdy se vam zepne REM faze spanku tak nemuzete regulovat vylucovani adrenalinu (tim nemyslim neprime ovlivneni v podobe stravy, meditaci atd. atd. atd.) Proste neexistuje clovek, ktery si rekne: A ted prinutim nadledvinky produkovat adrenalin. Nebo a ted prinutim hypofyzu aby donutila adenohypofyzu produkovat rustovy hormon. Stejne tak nemuzete ovladat hladkou svalovinu....

0/0
6.1.2010 19:00

norma37

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

jak uz tu nekdo psal, kdyz se u soudu prokaze, ze jednal pod vlivem nejake podobne hormonalni nerovnovahy, tak klidne. Ovsem u vrazdy milence a manzelky se mu to bude prokazovat sakra tezko (proste jste si nevybral nejvhodnejsi priklad:)

0/0
6.1.2010 17:53

HLNOCD3

Re: První dobrá zpráva tohoto roku

No zrovna toto je pripad cloveka ktery byl jako prvni omilostnem s touto diagnozou. Ale to je docela jedno, jde o to, ze laktacni psychoza je kazdemu znama ale jina onemocneni zpusobujici hormonalni nerovnovahu ktera muze ovlivnit chovani ne. Proc? Pritom jsou tyto nemoci dobre zname a zdokumentovane. Vlastne trvalo temer 100 let nez se diagnoza nadoru na nadledvinkach vubec zacala brat alespon trochu vazne. U LP to jiste tak dlouho netrvalo.

0/0
6.1.2010 19:06

misaviki

Štěstí v neštěstí

Je to obrovské štěstí v neštěstí, že se jim nic nestalo. Je mi líto paní i celé její rodiny. Až se z toho dostane, bude to pro ni těžké žít s tím, co chtěla udělat.

0/0
6.1.2010 15:53

her0des

Re: Štěstí v neštěstí

zaslouzi si provaz

0/0
6.1.2010 16:42

John.Major

Re: Štěstí v neštěstí

Tvoje koule si zaslouží provaz a pořádně pak pověsit...

0/0
6.1.2010 20:19

Parcival

Co taky jiného?

Chudák ženská. Až se jí rozum vrátí, bude mít pěkně nahnáno sama ze sebe. Je mi jí líto. A její rodiny taky.

0/0
6.1.2010 15:40

HLNOCD3

Re: Co taky jiného?

jestli se ji rozum vrati

0/0
6.1.2010 16:20

danny44

Re: Co taky jiného?

Jen jestli se jí má co vrátit.... ;-)

0/0
6.1.2010 23:12





Najdete na iDNES.cz