- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli si myslíte, že má smysl vysvětlovat českému novináři, že ony demontovatelné součásti rotující nosné plochy se nazývají rotorové listy, tak asi nežijete v ČR. Úroveň informací o čemkoli z letecké oblasti je tristní a informuje se zásadně pouze o nehodách. Úspěchy procházejí bez povšimnutí, to musíte do specializovaných časopisů.
"Řeč je o velkokapacitním letounu An-124 Ruslan ukrajinského dopravce, který si česká armáda pronajala na přepravu tří transportních vrtulníků pro české letce do Afghánistánu"
Jestliže provádíme takové přesuny nemůžeme se asi divit obrovskému zadlužení této republiky. Může mi někdo sdělit, kolik taková akce stojí?
rozdhodně mín než uživit ročně z dávek 10 nepřizpůsobivých rodin
Do této velké černé díry s názvem Afghánistán se toho vleze opravdu hodně !
... doufam ze vrtulniky nejsou "made in China" a piloti z Vietnamu
.
Ale vazne, neni to prvni pripad, behem prvni valky na Golfu zajistoval presun nemecke letky na jih Turecka jeste tehdy existujici Sovetsky svaz - americke Galaxy nemely volne kapacity
Logistiku NATO zajišťují rusové, ukrajinci, britové a amíci. AČR používá nejčastěji ruské a ukrajinské Ruslany, ale už tu byla i C-17. Prostě kdo má právě volno......
Heroin o váze téch helikopter? Tedy, alspoň tolik, aby bylo na nové ...
..nějakej soubor písní a tanců.....
stačí se řádně trefit do zadní vrtulky