Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stěhuji se, komentář k nástupci nečekejte, vzkázal arcibiskup Vlk

Jmenování nástupce pražského arcibiskupa Miloslava Vlka je otázkou dnů. Očekává se, že by Vatikán mohl jméno oznámit na svátek Tří králů. "Nebudu odpovídat na otázky, jestli se mi líbí," napsal kardinál Vlk v poslední den roku na svých stránkách. A dodal, že už má sbaleno ke stěhování z Arcibiskupského paláce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wýtlem

tak kam se nám ten pánbíčkář stěhuje?

0/0
4.1.2010 17:28

perpartes

Ber hadry a kyblíky.Oposum zůstane oposumem.

Víš o co jde.

0/0
4.1.2010 1:00

emilo

Děkujeme odejděte.

Nejlépe by bylo do Švédska. Teď dávali v TV, že je tam hon na přemnožené vlky.

0/0
3.1.2010 19:43

kliiidek

Re: Děkujeme odejděte.

Pozor, tenhle vlk je v rouše beránčím. To by neprošlo..

0/0
4.1.2010 0:52

.Ahaman.

Děkujeme, odejděte, pane kardinál

a pospěšte si. Opravdu jste na tu funkci nebyl vybrán dobře a nikdy jste se na ni nehodil.

0/0
3.1.2010 17:43

EWCZ+

Re: Děkujeme, odejděte, pane kardinál

Fakt je, ze Vlk dokazal prohrat veskere sympatie, ktere cirkvi ziskal Tomasek.

0/0
3.1.2010 23:50

benmari

Běžte někam....

Opravdu velmi "zajímavá" informace,to tak akorát může zajímat ty církevní podvodníky - slizké černokněžníky.!!;-€

0/0
3.1.2010 15:44

kerim003

Re: Běžte někam....

nejak jsem z vaseho prispevku nepochopil co mate proti cirkvy???

0/0
3.1.2010 15:45

Forrrest

Re: Běžte někam....

Taky nechápu, co kdo proti ní vůbec může mít. Vždyť jsou to svatoušci!:-)V http://zpravy.idnes.cz/irska-katolicka-cirkev-kryla-kneze-kteri-zneuzivali-deti-pz8-/zahranicni.asp?c=A091126_172201_zahranicni_ipl

0/0
3.1.2010 16:24

Forrrest

Re: Běžte někam....

oprava: svatoušcy!;-D

0/0
3.1.2010 16:25

kocour Mikeš

Re: Běžte někam....

Nelíbějí se mu slizští černokněžníci.

0/0
3.1.2010 17:39

nestačimsedivit

Děkuji,

komentář opravdu nečekám.. . . 8-o

0/0
3.1.2010 12:56

freeLook

Pokud katolicka cirkev chce oslovit spolecnost...

... tak do popredi musi vyjit lide typu Halik ci Spidlik. Zapskly deda uz moc velkou diru do sveta neudela.

0/0
3.1.2010 12:29

zberanek

Re: Pokud katolicka cirkev chce oslovit spolecnost...

Katolická církev osloví lidi poddajné a rzpolcené. Schopné lidi tato kouzelnická organizace opravdu neoslní. Je teda lhostejné to, kdo z představitelů KC bude v jejím čele.

0/0
3.1.2010 13:36

freeLook

Re: Pokud katolicka cirkev chce oslovit spolecnost...

ac jsem agnostik a v podstate kritik nabozenskych instituci, tak me mnohe myslenky zminenych panu oslovuji.

0/0
3.1.2010 13:55

Králík z klobouku

Re: Pokud katolicka cirkev chce oslovit spolecnost...

Katolická církev přitahuje spíš autistické typy s dominantními rysy, kteří potřebují složitou, ale jednotnou a ustrnulou ideologii, než poddajné a rozpolcené lidi. Ti poddajní a rozpolcení najdou své spásné fráze spíš v nějakých evangelikálních spolcích letničního typu. Ale to s náboženstvím nesouvisí. I lidé nedotčení náboženstvím si vytvářejí organizace a činnosti, v nichž se odráží jejich vnitřní založení. Dogmata scientistických ateistů a jejich víra v zázraky vědy nejsou o nic racionalističtější než to, co dělají náboženští fundamentalisté. (A to ani nemluvím o lidech, kteří jsou totálně nevzdělaní, ale na všechno mají názor.) A moudrých a vyzrálých lidí je také uvnitř církví i mimo ně docela dost. 

0/0
3.1.2010 14:01

Forrrest

Re: Pokud katolicka cirkev chce oslovit spolecnost...

Dogmata scientistických ateistů a jejich víra v zázraky vědy;-D;-D

0/0
3.1.2010 14:55

Králík z klobouku

Re: Pokud katolicka cirkev chce oslovit spolecnost...

Tendenci oslovovat lidi měla církev krátce v 60. a 70. letech. Tahle linie ale už zůstala v minulosti  tak jako celá šedesátá léta, dál už stejně církev neměla kam jít. Teď vládne v církvi klasická normalizace, jak ji známe z naší politiky: zatuchlost, ideová prázdnost, nejvyšší cenu má držet hubu a krok a vést standardizované nadšené řeči, kterým už nikdo nevěří ani v církvi samé krom určitého typu užitečných blbců či mimořádně odolných povah. Vrchní inkvizitor Ratzinger nejspíš vybere nějakou figuru srovnatelnou s Husákem: inteligenta s pochybným charakterem. Leda snad že by chtěl urychlit vývoj a vybral rovnou nějakého církevního Jakeše.

0/0
3.1.2010 13:53

EWCZ+

Re: Pokud katolicka cirkev chce oslovit spolecnost...

Hmmm...mne je napriklad Ratzinger docela sympaticky s tim svym tradicionalismem. Vylozene nesnasim ty cirkve, co se muzou pretrhnout, aby najely na modni temata jako svatby homoparu, peci o imigranty (zejmena jejich import do civilizace), bratrickovani s islamem - viz treba anglikani. Nez v takove cirkvi, to uz se jeden obejde bez cirkve vubec - cim se lisi od "svetskych" multikultiku?

0/0
3.1.2010 23:54

arne27

církev

Vždyť církev žádný majetek nemá.Vše tvrdě vydřela z našich prapředků  a upálení lidí

to si nahrabala tak co tady melete pořád o vráceni majetku.Já osobně bych ji zrušil a poslal tyto darmo darmožrouty do práce ať si alespoň vydělaji na důchod stejně je to samý pedofil nic víc a žijí pouze ze svíčkových bab a dědků zbytečně zde otravují vzduch svým žvaněním

0/0
3.1.2010 12:24

proLogos

Re: církev

Koho upálila církev u nás, můžete mi říci? Kolik alespoň bylo těch lidí? Znáte kontext doby Karla IV.? Znáte poměr pedofilů v církvi a kněží, o kterých se nemluví? Kdy jste naposled navštívil mši - či čerpáte jen z ukázek ve "Zprávách"?ATD ATD...

0/0
3.1.2010 17:41

Bohata socka

Pan Vlk

Pan Vlk je rozumny pan, ktery je v 75 letech jeste mentalne zcela fit. Nesouhlasim s nekterymi kroky cirkve, ale co se tyka pana Vlka, vazim si toho, ze se nepovysuje, zazil si za komunistu svoje. Tito komuniste by ho chteli pronasledovat za viru i v soucasne dobe, nastesti to zakony uz neumoznuji. Kdyz jsem si procetl diskusi, sevrelo se mi hrdlo hruzou, jak byla u nas vstipena nenavist k vire, nabozenstvi a cirkvi. Pritom nejsem clenem konkretni cirkve, nechodim do kostelu, ale nechapu tu nenavist, vzdyt konkretne osobne pan Vlk jiste tem lidem v diskusi neublizil. Presto nenavidi cirkev, jeji predstavitele. Ja jsem si vedom toho, ze v cirkvi byly excesy, vim dobre o vsech jejich dejinnych epochah, vim i o tom, ze zejmena v katolicke cirkvi je celibat zasterkou pro osobni vyreseni nekterych podivnych jedincu, ovsem kdyz beru cirkev jako celek, tak je to jednoznacne dobra vec, vyvazuje dnesni svet a pripomina urcite hodnoty dulezite pro lidstsvo. Jsem rad, ze cirkev existuje.

0/0
3.1.2010 12:07

LimonadovyJoe

Re: Pan Vlk

Až na podivný názor na celibát souhlasím.

0/0
3.1.2010 12:12

Bohata socka

Re: Pan Vlk

Nejvice me v diskusi zarazilo a priznam se doslova vydesilo volani po tom, ze ma byt cirkev zrusena, kdy se pry konecne zrusi... To je sila! Prece bychom meli byt stastni a vdecni za to, ze uz nezijeme v dobe, kdy je neco nasilne ruseno, vzdyt to sjme si v roce 89. prali. Aby byla pluralita. To je prece zaklad demokraticke spolecnosti, ze nekdo muze chodit do kostelu a nekdo behat po sex-schopech. Kdo chce, at si chodi do kostelu, kdo chce, at beha po sex-schopech. Kdo chce, necht dela oboji, nebo pripadne neco uplne jineho. Ale zakazovat? Zase zakazovat? Proboha proc? Aby byla zas jedina pravda? Zakazat lidem viru? To znamena zakazat svobodu a pluralitu. Pluralita znamena, ze mam na vyber z toho, ja budu zit. Muzu si svobodne vybrat viru, nazory, konicky, praci, muzu svobodne volit ve volbach koho chci. Proc zas chcete neco zakazovat? Proc? Co vas k tomu vede?

0/0
3.1.2010 12:14

zberanek

Re: Pan Vlk

Církev a komunisté by měli být prověřováni. Jde z nich totiž jen strach. Opravdu je lepší žít ve svobodné společnosti a nebýt presekuován a pronásledovám buď komunisty a nebo církví,

0/0
3.1.2010 13:40

Bohata socka

Re: Pan Vlk

Vy jste pronasledoan cirkvi? Muzete uvest, kterou cirkvi konkretne jste pronasledovan a jak se to pronasledovani projevuje? Ceho se tyka, Vas osobne, nebo nekoho vam blizkeho?

0/0
3.1.2010 21:02

Bohata socka

Re: Pan Vlk

Aha, nic, cili jste jen vypustil jedovatou slinu a zamerne strasite necim nerealnym. Pro mne jste podvodnik, ktery pouziva lzive argumenty, prazdne a utika z diskuse....

0/0
4.1.2010 14:44

zberanek

Re: Pan Vlk

A proč by se měl Vlk povyšovt? Stát jej platí z daní lidí, a tak by měl lidem hodně děkovat.

0/0
3.1.2010 13:37

Oerteplur

Když nás navštívil papež

očekával zřejmě nějaké výsledky. Mons.Vlk holt managersky neuspěl...

0/0
3.1.2010 12:01

proLogos

Re: Když nás navštívil papež

Papež velmi dobře věděl, do čeho jde. Jednalo se o státně-pastorační (povzbuzující) návštěvu.

Vlk rozhodně nemusí mít vítr z nevrácení zabaveného majetku (I když to tak nevěřící vidí). Spíše by mu mělo ležet na mysli tragické manko Katolické církve v oslovení společnosti. Koneckonců: je to vidět i tady. Respekt stále chybí.

0/0
3.1.2010 12:07

kerim003

Forrreste,

budu predpokladat ze jsi to co nam tu ukazujes cetl, ale pokud neco chces kritizovat musis to napred poznat - tak se tazi, co jsi cetl o cirvi jako takove a o jeji historii?????

0/0
3.1.2010 11:45

LimonadovyJoe

Re: Forrreste,

Marxe, Jiráska a Nejedlého.

0/0
3.1.2010 11:49

pondelkovic1

Re: Forrreste,

Trnky brnky

0/0
3.1.2010 11:58

Forrrest

Re: Forrreste,

Vše, co jsem uvedl níže.

A co ty? Jaká kvanta knih jsi přečetl o Hitlerovi a Stalinovi, abys je z morálního hlediska nadobro odsoudil? Opravdu ti nestačilo znát jen to špatné, abys zjistil, že už z principu nemůže existovat NIC, co tyto nestvůry omluvilo?

?

0/0
3.1.2010 12:16

the great cornholio

Mě by zajímalo co by se dělo kdyby si církev umanula

začít majetek vymáhat po ČR tvrdě. ;-D

0/0
3.1.2010 11:45

kerim003

Re: Mě by zajímalo co by se dělo kdyby si církev umanula

nikam nechvataji a vedi ze co jim patri jdnou dostanou a jestli za 10, 20,50 ci 100 let uz nehraje takovou roli. Vite treba z ceho jsou dnes placeni knezi, biskupove atd.??????

0/0
3.1.2010 11:47

LimonadovyJoe

Re: Mě by zajímalo co by se dělo kdyby si církev umanula

Tím bych si nebyl tak jistý. Tento národ je ateistický, liberální v morálních a socialistický až komunistický v ekonomických otázkách. Vůle vracet ukradený majetek zde nebude.

0/0
3.1.2010 11:50

kerim003

Re: Mě by zajímalo co by se dělo kdyby si církev umanula

ale to je to co oni vedi - vule tu neni ale cirkev si pocka.

0/0
3.1.2010 11:52

LimonadovyJoe

Re: Mě by zajímalo co by se dělo kdyby si církev umanula

Tož počká, byla tu před tímto státem a velmi pravděpodobně zde bude i po něm. Ale mám pocit, že za jeho existence se odškodnění dočká jenom těžko.

0/0
3.1.2010 11:55

the great cornholio

Forrreste,

hledal jsem tvoji Helen Ellerbe v Národní knihovně. Není tam. Ale koukal jsem na kritiky, je to nějaká antisemitská s r a č k a.

Podle takové knihy si utváříš světový názor? ;-D

0/0
3.1.2010 11:34

kerim003

Re: Forrreste,

neutvari protoze on ji necetl :-)

0/0
3.1.2010 11:35

Forrrest

Re: Forrreste,

http://www.amazon.co.uk/Vicars-Christ-Dark-Side-Papacy/dp/184223000X

0/0
3.1.2010 11:37

kerim003

Re: Forrreste,

a co jsi z toho cetl ty osobne??????

0/0
3.1.2010 11:39

the great cornholio

Re: Forrreste,

S tou Národní knihovnou jsem ti naznačoval, že to jen nějaký škvár. Kdyby to stálo alespoň za zlámanou grešli tak to Národníhí knihovna vlastní.

0/0
3.1.2010 11:40

Forrrest

Re: Forrreste,

Ono to ještě nebylo přeloženo z angličtiny. To asi bude ten pravý důvod;-):-)

0/0
3.1.2010 11:42

the great cornholio

Re: Forrreste,

Národní knihovna vlastní i anglicky psané knihy, retarde. ;-D

0/0
3.1.2010 11:43

Forrrest

Re: Forrreste,

OK, to jsem nevěděl. Ale co z toho? Náš všeobjímající stát je snad ta nejvyšší autorita, co se týká názoru na literaturu? To říkali komouši, ne?:-)

0/0
3.1.2010 11:47

the great cornholio

Re: Forrreste,

Ne, ale Národní knihovna je velmi dobře vybavena. Takže když něco stojí za přečtení, mají to.

0/0
3.1.2010 11:50

Forrrest

Re: Forrreste,

Aha, tak jo...;-D

0/0
3.1.2010 12:18

EWCZ+

Re: Forrreste,

Vazne? Vy jeden optimisto...;-) 

0/0
3.1.2010 23:56





Najdete na iDNES.cz