Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čína žádosti o milost nevyslyšela a Brita za pašování heroinu popravila

V Číně popravili smrtící injekcí Brita Akmala Shaika. Soud mu loni vyměřil nejvyšší trest za pašování heroinu a postupně odmítl všechna odvolání, žádosti o milost i intervenci Londýna. Příbuzní odsouzeného tvrdili, že je psychicky nemocný. Shaik se stal prvním Evropanem po téměř 60 letech, kterého v Číně popravili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jesuslives

...

Arabas, kterej ziskal UK obcanstvi, pasuje drogy do zeme s jednim z nejrepresivnejsich rezimu. Kdyz budu pasovat drogy do Ciny nebo Thajska nebo kamkoliv jinam v tomhle regionu, tak si o maler primo rikam.

Kdyby zustal odkud pochazi, tak ho povesi a nikde o tom nebude ani zminka, jenom proto, ze se stihl vetrit do evropske zeme, tak je kolem toho humbuk.

0/0
30.3.2010 15:46

exAnger

poŕádek musí být

a když se má udržet v tak lidnaté zemi, je třeba odpadlíky popravovatR^Tenhle už nepropašuje ani semínko marihuany..Bravo Čína.R^

0/0
30.3.2010 12:49

strcsitammrkev

Brit jak poleno :-)

A co z toho plyne za poučení? Nepašujte herák do Číny. Mentál to určitě bejt musel, jinak by do takového podniku nikdy nešel.

0/0
5.1.2010 11:00

Huffnaggelův duch

Ajtakdobre

0/0
30.12.2009 12:53

pm22

Go

Jeho rodina Cinanum vzkazovala, ze je nejak mentalne neco. Tak proc ho pousteli do letadla ? A proc dovolili, aby mel 5 deti ?

Je to uz v zemich EU tak. V Nemecku, Holansku ci Britanii hlasi mohamedani : "Je nas tu uz dost a je nacase, aby jste to brali na vedomi. Doporucujeme, hodne rychle."

0/0
29.12.2009 23:15

jajaja59

Až se tvoje děti dají na hérák, tak Browne odsuzuj a kecej.

Britský premiér Gordon Brown popravu 53letého otce pěti dětí tvrdě odsoudil.....

0/0
29.12.2009 22:57

TrueRobos

Njn

Koukal jsem na britské průzkumy a z jakýchsi důvodů 2/3 Britů SOUHLASÍ s popravou tohoto "Brita"... ba jsem četl i dobrý (a velmi ostrý) komentář v tom smyslu, že dokud byla Británie "primitivní" zemí s minimální tolerancí ke zločinu, s možností vychovávat děti včetně fyzických trestů a s trestem smrti, byla tam JEDNA DESETINA vražd oproti současnému stavu. Jednoho dne multikulti lži přestanou a jednom se budeme všichn i strašně divit, za jaké blázny jsme tu byli... 8-o

0/0
29.12.2009 22:36

Jaroslav Záruba

Re: Njn

Máš na mysli asi tohle:

http://www.dailymail.co.uk/debate/article-1239051/

0/0
29.12.2009 22:48

nocnizvire

Rulez China!

0/0
29.12.2009 22:31

Emannn

Shaik, drogy

Shaik, takové evropské jméno.

Já nikomu nepřeji nic zlého, ale pěstovatelům a distributorům drog ano. Kdyby to např v Mexiku, Afghanistánu a jinde dělali podobně jako v Číně, bylo by na světě o moc lépe. A poměrně dost brzy.

0/0
29.12.2009 21:23

edcd96f7

Re: Shaik, drogy

V Číně je totiž krásně.

0/0
31.12.2009 11:41

freak2

...

R^

0/0
29.12.2009 21:00

anti ODS

Co jinde se zakazuje

To modrá u nás povoluje!!

0/0
29.12.2009 20:33

jajaja59

Re: Co jinde se zakazuje

Ty jsi stále stejný idiot......

0/0
29.12.2009 22:58

annakkk

Prvnim Evropanem ?

I kdyby se i  narodil v UK , jenom proto ze se prase narodi v mastali namisto chlivu, stane se z nej krava?

0/0
29.12.2009 19:57

holkazdaleka

Re: Prvnim Evropanem ?

 ty jses taky evropan :-)

0/0
29.12.2009 20:11

kozelina

Re: Prvnim Evropanem ?

Koukám další koprolit.

0/0
29.12.2009 20:24

Tyratron

Zákon

Můžeme polemizovat s trestem smrti v Číně... Ale prostě tam platí. A ten "chudák" se dopustil činu, za který se v Číně trest smrti ukládá. S tím nic nenaděláme.

Spíše bych chtěl připomenout jiný trestný čin, za který byl v demokratickém Česku odsouzený člen jisté královské rodiny z jisté ropou páchnoucí země. Potom se, s vydatnou pomocí ministra spravedlnosti načí demokraticky zvolené vlády, záhadně vypařil na svá ropná pole. Co kdyby naši úžasní investigativní pisálci s iDnes zapátrali, jak tento případ pokračuje? Úpí už šejk v královském kriminálu??? Nebo mají zákaz do této kauzy šťourat?

0/0
29.12.2009 19:53

Paul Sulc

Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

Nic nenadela horsi skody nez drogy. Ovsem, my jsme humanni a tak je heroinu a podobnych veci spousta. Par  verejnych poprav by asi pomohlo resit problem. A v Cine se popravuje take za korupci. Velice dobra idea, hodna nasledovani. To by se ale Cesko dosti vylidnilo.

0/0
29.12.2009 19:37

holkazdaleka

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

nic horsiho nez drogy?;-D stalin hitler, gottwald drogovali ;-D napenkomarja;-D

0/0
29.12.2009 20:10

kozelina

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

Dokaž to! Nebo jen plácáš.

0/0
29.12.2009 20:17

Tyratron

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

Příteli, to je fakt. Stačí se jen trochu poohlédnout nad rámec dějepisu pro ZŠ...

0/0
29.12.2009 20:18

kozelina

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

Znova (a rád bych tě upozornil ,že z dějepisu něco vím),dokaž to relevantním důkazem.

0/0
29.12.2009 20:27

Tyratron

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

Hitler byl několik let, nutno říct, že díky svému lékaři, na motfinu. Gottwald zřejmě rovněž, rozhodně si jezdil léčit rozvinutou syfilidu do Moskvy. Je pravděpodobné, žeto nebylo pouze penicilinem z amerických dodávek...

0/0
29.12.2009 20:33

kozelina

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

Zřejmě,pravděpodobně,díky někomu,,pouze tvrzení.Ptal sem se tě na důkaz,takže ho nemůžeš dodat.Tudíž tvrzení proti tvrzení .

0/0
29.12.2009 20:40

Tyratron

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

To není tvrzení proti tvrzení. Ty věci, zejména o Hitlerovi, jsou doložené. Komunistické archivy (Gottwald) jsou v těchto případech dost neprůstřelné. Proto jsem zcela pominul Stalina. O tom se moc neví. Nicméně morfin se používal velice často.

0/0
29.12.2009 20:43

kozelina

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

Tak mi to jakýmkoli způsobem dokaž, máš k dispozici celý internet.Dokaž to,jinak plácáš.Každý kdo se zapojí do diskuze by k tomu měl mít důvod ,a podložený protiargument.

0/0
29.12.2009 20:50

Tyratron

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

Vážený pane, zkuste si přečíst některý z Hitlerových životopisů. Na morfinu se stal závislým po svém zranění za I. války. To je prostě FAKT. Uvědomuji si, že ustupuji od Gottwalda a Stalina, tady se jedná spíše o důvodné podezření. Ale myslím, že opravdu podložené.

0/0
29.12.2009 20:55

kozelina

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

Super ,takže že 3 jsme se dostali k 1.Dle příspěvků.Uznávám ,že jste jeden z mála ,co ,sice postupně ,ale ustoupil.Za to poklona.Ale, jen tak pro zajímavost,všiml jste si ,že jsem nikdy neřekl vlastní názor.Toto je jeden ze způsobů jak řídit diskuze.

0/0
29.12.2009 21:11

Tyratron

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

Nooo, jedna výtka. Internet rozhodně není zdrojem relevantních informací. Spíše klasická knížka. Ten ústup byl opravdu pouze díky tomu, že jsem ve svém archivu OPRAVDU nenalezl kategorické trvzení o fetu S a G. Nicméně, historici, kteří se touto problematikou zabývají to považují za atd. (viz předchozí texty).

0/0
29.12.2009 21:18

kozelina

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

OK. V podstatě souhlasím,hlavně s tím že,"Internet rozhodně není zdrojem relevantních informací".Ale důležité je to ,že jste ustoupil(ač nerad),ale nezačal nadávat.A hlavně! Ověřujete si informace,což není v dnešní době běžné.Rád si s vámi zase pokecám.

PS: Z 99 procent, u všech třech je to pravda.Bohužel nemám jak podat důkaz.

0/0
29.12.2009 21:35

denny2006

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

a co si pod tím relevantním důkazem představuješ? Místopřísežná prohlášení oněch zrůd,vyhrabaná z archívů? Historická poznání se skládají jako mozaika z různých dobových "fragmentů",drobných dobových událostí,tvořící konečný,uzavřený kruh.

0/0
29.12.2009 23:10

kozelina

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

A ty dokážeš vyvodit co z nich je pravda?Já ne .I jeden člověk dokáže neskutečným způsobem upravit průběh událostí.A průběhem času se.......

0/0
29.12.2009 23:58

pm22

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

Blekotas.

0/0
29.12.2009 23:00

kozelina

Re: Za rozsirovani drog by meli popravovat vsude na svete

Proč se snažíš dostat do diskuse, pokud dokážeš vydávat pouze neartikulované zvuky ,a ještě je nedokážeš ani správně přepsat.

0/0
29.12.2009 23:50

kenzo

Souhlas

Inu Čína na vzestupu, islamizovaný Británistan v úpadku! Každý by měl dodržovat platné zákony země do které přijde. To ale v multikulti zrelativizovaném Británistanu a celé slavné EU je pojem naprosto politicky nekorektní. Soudruzi v dhimmi Evropě, která se stává semeništěm islámského terorismu a barevné kriminality neevropských etnik dostali lekci, tak jako s dalším neomarxistickým náboženstvím - enviromentalismem v Kodani! S Čínou souhlasím a držím ji palce! Evropa se stává nevábná i pro Evropany!

0/0
29.12.2009 19:35

pavel.n

a co?

je snadné porušovat zákony ale každý si musí být jistý , že existují pravidla a v tomto případě zafungovaly....................

0/0
29.12.2009 18:23

myrek.myrek

Jak to je?

Před chvílí ve zprávách na ČT24 říkali, že byl popraven zastřelením a tady je to injekce. Je fakt, že výsledný produkt vyjde nastejno, ale......:-)

0/0
29.12.2009 16:11

Cislo 2

Re: Jak to je?

Pokud jsem četl, tak v Číně se střílí, má to fascinující účinek na veřejnost. Možná  nechtěli provokovat a použili méně "účinnou" injekci. 

0/0
29.12.2009 16:17

Duncan Idaho81

Re: Jak to je?

neni v tom žádnej rozdíl

0/0
29.12.2009 16:20

Cislo 2

Re: Jak to je?

No tak pro toho odsouzeného určitě ne, ale pro veřejnost ano 

http://uselesstree.typepad.com/useless_tree/images/2007/07/13/execution2_3.jpg

http://www.srpublications.com/criminology/item/b/image/judgement_at_midnight.jpg

0/0
29.12.2009 16:31

Duncan Idaho81

Re: Jak to je?

ano měli by to vysílat v přímých přenosech...aby ti co o tm někdy uvažovali hodně rychle zapomněli

0/0
29.12.2009 16:34

Cislo 2

Re: Jak to je?

Tak v Číně veřejné popravy jsou časté, hlavní účel je utužení morálky a zachování víry obyvatel ve "spravedlnost". V Číně se popravuje za korupci, přesto je tam jedna z nejvyšších na světě, stejně tak trest smrti neodradí pašeráky drog. 50 let v kriminálu je rovněž dostatečné varování a trest, ovšem se nedá tak "prodat" veřejnosti. Nejde ani tak o ten trest smrti jako o rychlý proces. Protahování procesu ovšem taky nevyhovuje politice strachu. 

0/0
29.12.2009 16:41

Duncan Idaho81

Re: Jak to je?

haha....jasně a proto odsouzení k smrti vždy tolik škemraj o doživotí...jasně pane teoretiku expertu...a ještě jednu věc nechápu,jak zde může někdo napsat že v číně je jedna znejvyšších korupcí a nemít o tom žádný zdroj informací....to prostě nejde,jak jistě víš tak čína je totalitní země a takovéto data z ní rozhodně nemají šanci uniknout....a proto se zde akorát zesměšňuješ...dovolim si tě nazvat hochu:-)

0/0
29.12.2009 16:47

freye

Re: Jak to je?

zkus trosku pohledat nez zacnes tvrdit opak. Podle ceho tvrdis ze nema zdroj informaci?

http://www.velkaepocha.sk/cs/2009072410563/Nejlepsi-metoda-jak-zbohatnout-aneb-korupce-v-Cine.html

http://www.blisty.cz/art/36706.html

Přibližně 2200 delegátů sjezdu Čínské komunistické strany ovlivňují dva radikální odlišné trendy. Tito delegáti jsou příjemci obrovské, otevřené korupce. Pchej Min-sin, ředitel programu o Číně v Carnegie Institutu ve Washingtonu odhaduje, že asi 10 procent veškerých investic a hodnoty veškerých kontraktů o prodeji pozemů jde na úplatky pro komunistické funkcionáře. Korupční platby v Číně dosahují 86 miliard dolarů ročně - a dále stoupají. Podle Peie je korupce vážným nebezpečím čínského režimu, protože je jí čínské obyvatelstvo stále intenzivněji znechuceno. Je to pravda a vedení komunistické strany s ním souhlasí. Na sjezdu se bude znovu kritizovat korupce

0/0
29.12.2009 16:53

Duncan Idaho81

Re: Jak to je?

;-Dnevim co ti napsat...asi todle...jdi si agytovat někam jinam...protože ty stránky co jsi uvedl(jistě jsi to stéblo pracně hledal)pro mě nejsou žádnej oficiální zdroj čéče....to si můžu koupit rovnou Strážnou Věž a věřit že když se dám k jehovistů tak budu spasen

0/0
29.12.2009 16:56

freye

Re: Jak to je?

asi tak - agitovat se pise s mekkym i :-):-)

No tak uved mi konecne nejaky oficialni zdroj informaci. Pravdivych. Kdyz uz neco tvrdis tak to podpor nejakymi fakty....

0/0
29.12.2009 17:02

Duncan Idaho81

Re: Jak to je?

já se zde statistikama neoháním....nemam proč uvádět zdroje

0/0
29.12.2009 17:04

Duncan Idaho81

Re: Jak to je?

můžeš se mnou diskutovat...já ti vždy hodim argument...neboj:-)

0/0
29.12.2009 17:04

freye

Re: Jak to je?

Ano mas pravdu. A navic se jiste vyuziva k zastraseni odpurcu rezimu. Ovsem podle nazoru nekterych je to spravedlive, vzdyt takove jsou zakony. Trest smrti je prece odedavna urcen k prosazovani moci vladnouci skupiny, iluze spravedlnosti byla vzdy jen divadlem pro luzu.

0/0
29.12.2009 16:48





Najdete na iDNES.cz