Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Matka popisovala na internetu, jak jí právě umírá syn

Vlnu znechucení vyvolal případ matky žijící na Floridě, která ve chvílích, kdy umíral její syn, seděla u počítače a o dění informovala na známé sociální síti Twitter. Záchranáři mezitím bojovali o synův život. O případu informoval internetový server listu Daily Mail.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

POToole

Ach jo,

clanek je pekne zmateny a navic jsou v nem fakta dost prekroucena... Ale hlavne, ze je o cem psat... :-( 

0/0
18.12.2009 20:57

mrlook

Spravedlnosti neujde

Je z Floridy, jo? Však on si ji Dexter najde.

0/0
18.12.2009 20:29

nekronomicon4

Tupost američanů mě neustále překvapuje

projekt Montauk zřejmě dobře funguje. :-/

0/0
18.12.2009 13:08

Brundi

Ja mam spis pocit,

ze deti by si nemeli porizovat ti nejspravedlivejsi ze spravedlivych jako je Radek1979, bílá-modrá-červená  a jim podobni, kteri maji ve vsem jasno a rodice jsou podle nich povinni nedelat chyby.

Ten, kdo si totiz mysli, ze on jako rodic nechybuje, je uz z principu spatny rodic. Chyby dela kazdy, vetsina ma ovsem vetsi stesti, ze se zrovna jejich potomkovi nestane nic fatalniho. Ale jen si vzpomente, kolikrat jste dite zachytili na posledni chvili, nez udelalo neco nebezpecneho nebo kolikrat jste se vy sami jako deti dostali do rizikovych situaci. Byli proto vasi rodice spatni rodice? Moji tedy ne a ze jsem se take jako dite malem utopila.

0/0
18.12.2009 11:21

kris8

Re: Ja mam spis pocit,

chyby? tohle se fakt může stát každému ale třeba za sebe můžu říct, že kdyby mi dítě spadlo do bazénu, tak asi ta poslední věc která by mě napadla je, že se s tím hned pochlubím a polituju na netu.. RvRvRv

0/0
18.12.2009 11:23

Brundi

Re: Ja mam spis pocit,

Jak pisu nize - chapu to podle clanku tak, ze tam psala zadost znamym o modlitbu, coz ve chvili, kdy je dite v rukou zachranaru, ji prislo asi jedine smysluplne, co jeste mohla delat.

Vite, nekterym lidem pripada modlitba jako mocny a smysluplny nastroj ve chvili, kdy oni sami jiz nemuzou nic delat. Ale skutcne to enchci otocit k diskuzi o nabozenstvi a smysluplnosti modlitby.

0/0
18.12.2009 11:29

epoxy

Re: Ja mam spis pocit,

Brundi, souhlasím s Váma. Ale lidé mají rádi jednoznačné a kvapné závěry a tak si je i v tomto případě udělali, bez ohledu na to, že si článek protiřečí...pravda dnes nikoho nezajímá a proto i novináři dělají práci takhle špatně. Jestli to bylo tak, že ta matka psala, když jí oživovali dítě a nemohla nic jiného dělat, v podstatě nevidím rozdíl mezi zavoláním telefonem někomu blízkému a zkazkou na Twitru, kdyby zavolala telefonem matce či kamarádce, tak se tady o tom ani nedočteme.

0/0
18.12.2009 11:38

Brundi

Re: Ja mam spis pocit,

Dekuji. :-) Oni novinari naopak delaji praci dobre - kdyz to napisou takto nejednoznacne a povrchne, tak to alespon vyvola vetsi "klikanost" a vetsi diskuzi, takze cil je splnen.

A co se tyce toho pripadu - jsem daleko toho, abych soudila, ci je to vina a jak velka. Zadny rodic nechce, aby se tohle diteti stalo a smrti ditete je potrestan vzdycky nejvic. Podobne nestesti je vzdycky souhra vice faktoru a neopatrnost ci blba nahoda jsou jen nektere z nich. Je mi ji lito, protoze s tou vinou bude zit uz porad a dite ji nic nevrati a uz vubec ne reci zdejsich rychlosoudcu.

0/0
18.12.2009 11:49

;-)

Lynč

Lidé jsou pořád stejní. Polovina internetových diskutérů kdyby mohla, tak by s chutí obnovila atředověké lynčováníRv |Vinna - Nevinna - hlavně, že si kopnou a jsou beztrestně za hrdiny.

0/0
18.12.2009 11:17

epoxy

Re: Lynč

R^ tisíckrátR^

0/0
18.12.2009 11:41

Brundi

Pochopila jsem to tak,

ze ve chvili, kdy dite uz bylo venku z bazenu a ozivovali ho privolani zachranari, kteri maji v tu  chvili plne ruce prace s ditetem a nemaji cas na utesovani hystericke matky, tak napsala jednu vetu na nejaky komunikacni prostredek, a to jeste zadost tem, ktere povazuje za pratele, o pomoc/modlitbu. V tu chvili nemohla delat nic jineho, takze delala to jedine, co si myslela, ze muze jeste pomoct. Co je na tom nepochopitelneho nebo odsouzenihodneho, nechapu.

Samozrejme by se melo vysetrit, jaktoze dite do bazenu vubec spadlo, ale to je uplne jina zalezitost.

0/0
18.12.2009 10:46

Radek1979

Re: Pochopila jsem to tak,

právě asi tací jako ty by si děti neměli pořizovat. Respektive by to měli mít zakázané.

!!"Vyšetřování ukázalo, že v inkriminovanou dobu Rossová začala psát na Twitter minutu předtím, než její druhý jedenáctiletý syn zavolal na linku tísňového volání."!! Záchranáři jsou připraveni

0/0
18.12.2009 11:07

Brundi

Re: Pochopila jsem to tak,

A takovym jako vy, by meli zakazat vynaset jakekoliv soudy, kdyz jste schopen vypustit z pusy takovouhle kravinu, aniz byste me znal!

Taky nepsali CO psala tu minutu pred tim. Proste sedla ke kompu a dite mel mozna na starost sourozenec a ona zatim nemusela o nicem vedet. Cert vi. A na zaklade clanku iDnes nevime ani my.

Ale rozhodne neni nic divneho na tom, ze pozada zname o modlitbu ve chvili, kdy je dite v rukou zachranaru a ona sama nemuze nic rozumnejsiho delat.

To, co zrejme zanedbala, je dohled nad ditetem a o tom vime z clanku hodne malo.

0/0
18.12.2009 11:13

;-)

Re: Pochopila jsem to tak,

R^

0/0
18.12.2009 11:15

epoxy

Re: Pochopila jsem to tak,

R^

0/0
18.12.2009 11:27

Radek1979

Re: Pochopila jsem to tak,

a k čemu je dobrá žádost o modlitbu? kdo je to bůh? Pro mě bylo vždy nejdůležitěkší mít své blízké v těžké chvíli u sebe, určitě by mi nepomohlo, kdyby moje máti žádala o modlitby svých 5000 8-o přátel. Jak a kde se shání 5000 přátel? troufnu si říci, říká to i psicholog ve svém posudku "žádám o osvojení nevlastní dcery" že jsem společenský člověk ale 5000 přátel? 8-o ani nikoho podobného ve svém kokolí neznám. Vy jo? No nic, já si stojím za svým. lidi jako vy by měli mít zákaz pořizovat si děti !!!!!!

0/0
20.12.2009 1:02

;-)

Re: Pochopila jsem to tak,

Taky to může být chyba v nastavení času na některém z počítačů. JInak zakazovat někomu mít dítě......to hodně smrdí. Kdybyste chtěl stanovit pravidla paušálně - třeba každý musí mít minimálně jedno a max. 3 děti ,tak je to proti všem lidským právům, ale alespoň by to bylo ke všem stejné. Pokud ale NĚKOMU zakážete, tak je to zrůdnost. Jak asi budete vybíret komu? To bude chodit po domech socíiální pracovnice a určovat kolik dětí?

0/0
18.12.2009 11:14

martanecek

Re: Pochopila jsem to tak,

pochopila jste to spatne... viz prispevek nademnou

0/0
18.12.2009 11:10

epoxy

Re: Pochopila jsem to tak,

Co na tom pochopila špatně? Vy jste tam byl? Článek není jednoznačný viz "V době, kdy se ho lékaři snažili oživit, Rossová, která si na Twitteru dala přezdívku Military-Mom, odeslala vzkaz: "Prosím, modlete se jako nikdy dříve, můj dvouletý syn spadl do bazénu." a naopak viz předchozí příspěvek. Docela mě rozčilují lidé, kteří jsou schopni si udělat obrázek na základě absolutně rozporných informací...to to nikdo nevnímá, to nejste dostatešně kritičtí vůči práci novinářů....zamyslete se, ale hluboce, než něco napíšete do diskuze

0/0
18.12.2009 11:26

koutlosh

asociální sítě

jako Facebook, nebo Twitter, které jsou nesprávně nazývány sociálními, protože umožňují mezilidský kontakt, ale absolutně deformují jeho formu jsou pro mnohé závislostí, to je jasné, ale že by to mohlo být až tak hardcore, to jsem nečekal...

0/0
18.12.2009 10:43

Brundi

Re: asociální sítě

Vznikaji zavislosti, to je jiste, ale zrovna tenhle clanek o tom rika uplne kulove. Jen, ze nekdo nedaval dostatecne pozor na dite. Zda to bylo proto, ze sedela u kompu nebo proto, ze sla na zachod a starsi dite na mladsi nedohledlo, nevime.

0/0
18.12.2009 10:49

kája1970

a neplaval v tom bazénu spíš

delfín Pecina?;-D

0/0
18.12.2009 10:24

Veverka2000

Re: a neplaval v tom bazénu spíš

Jo, dobrý s tím delfínem jsem to taky slyšel zrovna včera v rádiu.R^

0/0
18.12.2009 10:26

bílá-modrá-červená

Rád bych požádal ty, kteřáí zde i dále hodlají psát

příspěvky, e kterých je patrné, že se vlastně ani nic nestalo, aby už raději nic nepsali a nepoukazovali tak tím na svou nízkou inteligenci. Děkuji!

0/0
18.12.2009 10:23

kája1970

Re: Rád bych požádal ty, kteřáí zde i dále hodlají psát

ale ono se opravdu nic nestalo. no nic, hlavně, že to dobře dopadlo:-)

0/0
18.12.2009 10:25

bílá-modrá-červená

Re: Rád bych požádal ty, kteřáí zde i dále hodlají psát

A v čem to dobře dopadlo? 8-o

0/0
18.12.2009 10:27

kája1970

Re: Rád bych požádal ty, kteřáí zde i dále hodlají psát

matka se stala celebritou:-):-):-)

0/0
18.12.2009 10:33

bílá-modrá-červená

Re: Rád bych požádal ty, kteřáí zde i dále hodlají psát

Černý humor mám rád ;-)

0/0
18.12.2009 10:34

Vici77

Re: Rád bych požádal ty, kteřáí zde i dále hodlají psát

R^R^ jsem z toho taky dost prekvapenej......reakce, ze se vlastne nic nestalo je dost otresna.......LIDI, to vas nenapadlo, ze mela zvednout zadek a jit to dite vytahnout z bazenu?

0/0
18.12.2009 10:28

Toicem

Re: Rád bych požádal ty, kteřáí zde i dále hodlají psát

V té době už byl asi venku. A podle všeho nebyla doma sama.

Mimochodem, vy jste tam byl???

0/0
18.12.2009 10:31

bílá-modrá-červená

Re: Rád bych požádal ty, kteřáí zde i dále hodlají psát

"Asi venku" mluví samo za sebe. Pochopitelně tam nikdo z nás nebyl, ale už samotná informace o tom, že matka v době, kdy se její syn topí, její druhý syn musí volat záchranku píše na sociální síť tyhle žvásty. Takže mi chceš říct, že ve chvíli, kdy by se stala podobná věc tobě, půjdeš na FB? Nebo na twitter? Nebo řvát z balkonu, obcházet sousedy v baráku, ve vedlejším domě atd? Nebudeš spíš sedět u svého dítěte, nebudeš u něj, když ho budou oživovat atd? PROBER SE!

0/0
18.12.2009 10:36

Toicem

Re: Rád bych požádal ty, kteřáí zde i dále hodlají psát

Moc děkuju za upozornění, že spím. Právě jsem se probral.

Končím, je to o ničem. Oba o tom víme prd a ztrácíme tu čas.

0/0
18.12.2009 10:44

Brundi

Re: Rád bych požádal ty, kteřáí zde i dále hodlají psát

Vsichni otm vime prd, ale bílá-modrá-červená ho vi nejlepe a nejvice pravdivy. ;-) Jinak souhlas s tebou.

0/0
18.12.2009 11:56

Toicem

Re: Rád bych požádal ty, kteřáí zde i dále hodlají psát

On někdo píše, že se nic nestalo? Vždyť té paní umřel syn, to je tragédie! To snad nikdo nezpochybňuje.

Jiný problém je to, že někdo považuje za "zprávu", že během deseti vteřin (nejspíš docela v šoku) napsala na počítač jednu větu...

0/0
18.12.2009 10:30

Kombajn

vlna znechuceni z bulvarizace idnes tahne ceskem...

Docela normalni reakce, kdyz vezmete v uvahu, ze se starala o deti, pravdepodobne nechodila moc ven a upjala se ke znamym v pocitaci. Potrebovala to ze sebe vykricet v te chvili...:-(

0/0
18.12.2009 10:21

Vici77

Re: vlna znechuceni z bulvarizace idnes tahne ceskem...

aha, a proc nejdrive nesla a syna z bazenu nevytahla? Bud je uplne mimo realitu nebo ho tam hodila  sama.....nezapomente, ze o tom, ze se topi psala minutu pred zavolaním na zachranku....Co je to za mamu, ktera neposkytne svemu diteti pomoc a da prednost internetu???!

0/0
18.12.2009 10:25

bílá-modrá-červená

Re: vlna znechuceni z bulvarizace idnes tahne ceskem...

On to stejně nepochopí, to nemá cenu.

0/0
18.12.2009 10:27

Veverka2000

Re: vlna znechuceni z bulvarizace idnes tahne ceskem...

Třeba si myslela že se naučí plavat. :-(

0/0
18.12.2009 10:29

Toicem

Re: vlna znechuceni z bulvarizace idnes tahne ceskem...

A jak víte, že mu nejdřív neposkytla pomoc, popř. někdo jiný? Byl jste tam?

Jen v té hrůze, co se právě stalo, napsala na PC jednu větu, co je na tom tak strašného? Kdyby v tu chvíli telefonovala příbuzným, tak to trvá dýl, ale to by vás tak nepohoršovalo, že?

0/0
18.12.2009 10:32

bílá-modrá-červená

Re: vlna znechuceni z bulvarizace idnes tahne ceskem...

Co je na tom tak strašnýho? Kolik ti je, můžu se zeptat?

0/0
18.12.2009 10:40

Toicem

Re: vlna znechuceni z bulvarizace idnes tahne ceskem...

Zeptat se nemůžeš, osobní údaje do diskusí nepíšu. Stačí to, že jsem už napsal, že mám děti.

A končím, nebudu ti dále kazit tvé povýšené pohoršení. Možná si myslíš, že jsi mnohem lepší člověk, než ta nešťastná americká máma. Moc ti přeju, aby se ti nikdy nic podobného nestalo.

0/0
18.12.2009 10:42

bílá-modrá-červená

Re: vlna znechuceni z bulvarizace idnes tahne ceskem...

To si rozhodně nemyslím. A to tvoje přání beru, díky. O děti se snažím starat tak, ja se má. Ale jak jsem tady četl tebe, tak pevně doufám, že TOBĚ se nic takového nestane, nerad bych to pak četl někde v novinách. Měj se

0/0
18.12.2009 10:56

Fíl Kolíns

Proč se pořád někdo plete jiným do života?

To je snad její věc. :-)

0/0
18.12.2009 10:19

Solivagant

Military_Mom

Když se zamyslím nad její přezdívkou a uvědomím si, že se tam vlastně nikde nemluvilo o manželovi. K tomu si uvědomím jak se asi v americe musí vdoma stěhovat za prací a stratí své přátele, tak pak už se podle mě nijak divně nechovala.

(vlastně jsem si nestihl přečíst kde to bylo, ameriku jsem odhadoval)

0/0
18.12.2009 10:16

Vici77

Re: Military_Mom

manzel je vojak

0/0
18.12.2009 10:26

Voda je Chuck Norris

Pračky si také nikdo nevšimne

protože nemá profil na Facebooku.

0/0
18.12.2009 10:14

Toicem

Co je to za bulvární titulek?

Nic nepopisovala! Jen poprosila o modlitby! Kdyby v té šílené situaci zavolala někomu z přátel, tak to nikdo nerozmazává. Ale protože použila jiný komunikační prostředek, je to najednou případ pro novináře.

Fuj, bulvár.

0/0
18.12.2009 10:06

bílá-modrá-červená

Re: Co je to za bulvární titulek?

Použila jiný komunikační prostředek? Doufám, že nikdy nebudeš mít děti !! 

0/0
18.12.2009 10:20

Toicem

Re: Co je to za bulvární titulek?

V čem je PC horší než telefon?

A ty děti: Proč? BTW, pozdě... :-P

0/0
18.12.2009 10:25

dzirka

Socialni site

Nechapu jak nekdo muze sedet u pocitace a psat : Prave jsem se vzbudil ted jsem si vycistil zuby snedl jsem chleba atd tohle mne prijde dost mimo chapu podstatu socialnich siti jako je facebook ale lidi zapominaji ze zijou vlastni zivot je to des :-/

0/0
18.12.2009 9:59





Najdete na iDNES.cz