Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Víkendové nehody si vyžádaly šest mrtvých, viník od jedné utekl

Víkendové nehody si na silnicích v Česku dosud vyžádaly šest lidských životů. V jednom případě pravděpodobný viník od tragické nehody ujel, jednou utekl. Tři lidé zemřeli po sobotních karambolech, stejný počet lidí zaplatil životem nedělní nehody.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

individual

Hloupá hysterie

Tohle médii uměle nafukované šílenství kolem počtu mrtvých na silnicích je hodně hloupá hysterie.

Na nemoci přímo způsobené kouřením a obezitou zemře denně 100x více lidí. Je mediální kampaň proti kouření a obezitě 100x intenzivnější?

Jo, lidé na silnicích umírají a to není dobře, o tom žádná. Z pohledu počtu úmrtí jsou tu ale MNOHEM zásadnější témata, která mají oproti "fancy" dopravním nehodám jen zlomek pozornosti médií a to je špatně.

0/0
7.12.2009 9:33

Radek1979

Re: Hloupá hysterie

no nevím jak ty, já si kouření vybral dobrovolně i s vědomím následků mého rozhodnutí. Bohužel, nejsem si vědom, že by si můj otec dobrovolně vybral smrt pod dodávkou ožralýho zmetka 8-o. Když se chci zabíjet zabíjet se budu, ale nechápu proč by toto rozhodnutí měli mít v rukou pro mě absolutně cizí lidé. O takovejch, kteří vraždí z vlastního rozmaru by se mělo psát denně, mělo by se jim to vytetovat na čelo aby to o nich každej věděl !!!!

0/0
7.12.2009 11:15

individual

Re: Hloupá hysterie

"nechápu proč by toto rozhodnutí měli mít v rukou pro mě absolutně cizí lidé." - Jojo, tohle si také říkám pokaždé, když jsem někde nucen dýchat cigaretový kouř...

.

Ale zpět k věci: ty píšeš o něčem trochu jiném než já. Já ani náznakem neříkám, že to, co se děje na silnicích, je v pořádku nebo nijak nezpochybňuju, že se člověk může chovat sebezodpovědněji a přesto zemře. Můj příspěvek je o něčem docela jiném...

0/0
7.12.2009 12:40

malý červ

Re: Hloupá hysterie

problém je hlavně v tom, že neumíme zabránit tomu, aby se lidé v autech nezabíjeli či aby nezabili ostatní. Z tohoto pohled neustálé omílání a hysterické počítání mrtvých je k ničemu. Represe nás některé může donutit, abychom dodržovali zákony, těžko však odradí ožralýho vagabunda, aby sebe či někoho nezabil.

0/0
7.12.2009 16:29

kardinal

Řidiči a alkohol

Dle mého soudu jsou stejní vrazi jak řidiči pod vlivem i naši zákonodárci a soudci !!!!! Kdyby to nepodporovali (myslím, že dělají to stejný) tak by už byly zákony který tohle nedovolí. Vždyť je to výsměch, aby "řidič" kterrý už měl zákaz řízení a přesto řídil a přitom zabíjel, spíš vědomě vraždil tak dostane jen 4,5 roku..........

0/0
6.12.2009 23:02

malý červ

Re: Řidiči a alkohol

tobě by nevadilo si jít sednout na čtyři pět let? Kolik by sis tak předtavoval, počítám trest smrti. Pokud ne, tak si uvědom, že živit lidi za tyto delikty desítky let ve věznicích by se nemile projevilo na tvých daních, pokud nějaký platíš, přičemž kriminalita by příliš nepoklesla.  Výše trestu bohužel neodradí od páchání podobných činů. Bylo by dobře, kdyby odradila, bohužel to tak ale neni. Kdyby to tak fungovalo, za vše by se vyhlásil trest smrti, všichni by se báli, nikdo by neboural, jednou za rok by se někdo v zincenovaným procesu pověsil, svět by byl ideální. Jenže ti zákonodárci a soudci to nemůžou pochopit.

0/0
7.12.2009 16:46

free_seagul

Re: Řidiči a alkohol

R^

Jojo, on kdekdo vidí všechno černobíle a volá pomalu po trestu smrti. Přitom každý případ je v něčem jiný. Znám člověka, kterému vběhl malý kluk do cesty z poza zaparkovaných vozidel. Kluk měl nějakou zlomeninu a odřiny. Jinak OK. Přestože dotyčný známý neporušil žádný silniční zákon (jel podle předpisů), tak dodnes cítí vinu a říká si "sakra kdybych tenkrát jel ještě o něco pomaleji, tak by tu zlomeninu třeba neměl". ... No a pak jsou i tací, kteří vědomě překročí předpisy, zabíjí třeba 15 lidí v autobusu a vinu žádnou necítí. Je to individuální. Každopádně bych nepřál nikomu aby se mu něco takového přihodilo. Stačí být úplně svědkem takové události.

0/0
7.12.2009 21:45

kliiidek

Auta zabíjejí lidi!

Zpomalit, řidiče trestat, zakazovat vjezdy.. Anebo je to jinak?

Pokud vím, tak v ČR ročně zemře více lidí následkem sebevraždy, než na následky dopravních nehod. Co s tím? Zakázat prodej provazů, žiletek..

Jezdím hodně, na západ občas až po Gibraltar, na východ do pobaltí, a nemám pocit, že je to u nás nějaká katastrofa. Ovšem po určitých zkušenostech se vyhýbám místům jako Svitavy, Zlín, Havířov.. A na Slovensko jezdím, jen když není zbytí (třeba cestou do Turecka to přes to Slovensko nějak vydržím).

0/0
6.12.2009 22:51

norton

Zase Lubina?

R^

0/0
6.12.2009 21:35

nnyky

Re: Zase Lubina?

Tak tak. Každému "úspěšnému" ujížděči od dopravní nehody by měl být oficiálně příznán řád všivého Lubiny !Rv:-P + grcosmajlík

0/0
6.12.2009 22:24

kepir kalam

Re: Zase Lubina?

Ty seš taky Lubina?

0/0
6.12.2009 23:42

norton

jedeme dál

kdo se bojí zemřít je srab.!!

0/0
6.12.2009 21:19

Zuzana.

-

Co dodat...? Zákony máme, policii máme... Až se obojí začne používat tak, jak má, bude líp :-))

0/0
6.12.2009 20:50

uska

Re: -

já myslím,že zdravý rozum řidičů i tkzv.řidičů,o těch tedy pochybuji...sednout za volant ožralí,zfetovaní a zabíjet nevinné lidi.....zákony pořádné budou až se to stane v řadách politiků,to znamená v jejich rodinách!!R^ 

0/0
6.12.2009 21:09

norton

Re: -

Lubina je King.!!

0/0
6.12.2009 21:21

norton

Re: -

Až budeš bohatý? Taky si někoho zabiješ.;-D

0/0
6.12.2009 21:31

Radek1979

co dodat

snad jen to že při příštích volbách mám jasno, buď to bude dělnická strana, nebo komunisté. Jedné strany, které usilují o znovozavedení trestu smrti. Zmetci to jsou všichni stejní, ale tohle je nezbytná nutnost. Není možné aby nás na silnicích ohrožovali a vraždili zdrogovaní,ožralí a jinak agresivní řidiči, na které jsou zákony krátké. To co se děje poslední dobou je už neúnosné. ;-O Myslím, že polovina viníků tragických nehod z tohoto týdne by si zasloužila minimálně trest smrti, veřejné lynčování by bylo ale podstatně lepší R^

0/0
6.12.2009 20:04

jamesdixon

Re: co dodat

Ani dělnická strana ani komunisté by tyto činy netrestaly trestem smrti. No a veřejné lynčování je už jen výplod mozku zaplaveného emocemi. Jinak ale souhlasím, že kdybych se nachomýtl k podobné nehodě, za své jednání vůči ožrelému a zdrogovanému řidiči bych neručil.

0/0
6.12.2009 20:12

individual

Re: co dodat

Kdyby ti tebou opěvovaní komunisti nebo náckové vyhráli volby, tak bys nepochybně byl velmi šťastný člověk. Do diskusí na internetu už bys mohl psát jen oslavné články na vedoucí partaj a za podobné projevení vlastního názoru, jaké jsi předvedl teď, by trest smrti hrozil tobě.

0/0
7.12.2009 9:27

uska

ono

to svádět jen na policii to snad nejde , když jezdí "řidiči" jako hovada nebo pod vlivem,to těch policajtů by muselo být pomalu víc než řidičů (nejsem policajt) a kolik těch silnic u nás je8-o

0/0
6.12.2009 19:54

superkutil

A kde je policie?

V poslední době jsem neviděl na silnicích žádné policisty. A vy se pak divíte, že lidi jezdí jak prasata? Denně vidím více jak 20 přestupků, někdy i více jak 50. Češi jezdí jako prasata, protože nemají v krvi slušnost a čest a postih je malý. To raději policie kontroluje parkování.

0/0
6.12.2009 19:02

vatutin

Re: A kde je policie?

a dyť to máš jedno... policista/nepolicista, každej druhej jezdí jako dobytek... jak jim v tom zabrání policista? seberou jim papíry no a co? jezděj bez nich a nazdar...

0/0
6.12.2009 19:05

superkutil

Re: A kde je policie?

Kdo bude jezdit bez řidičáku, tak ho zavřít. Jiné řešení není. Nebo konfiskace auta.

0/0
6.12.2009 19:10

vatutin

Re: A kde je policie?

souhlasim, ale praxe bývá bohužel jiná... :-(

0/0
6.12.2009 19:17

norton

Re: A kde je policie?

R^

0/0
6.12.2009 21:32

nestačimsedivit

Re: A kde je policie?

k tomu není co dodat . . . 8-o

0/0
6.12.2009 22:37

aji

Re: A kde je policie?

Často řídím k rodičům s malými dětmi, jezdím po okrskách mezi Libercem a Frýdlantem. Několikrát se mi stalo, že proti nám jelo auto tak, že nás málem vytlačilo ze silnice, nebo jsem se setkala s naprosto nepřiměřenou rychlostí k úseku. Je mi líto, že jsou někteří řidiči tak bezohlední. A´ť už je to drogami, alkoholem nebo snaha něco si dokázat či nerozumnost, měl by se najít způsob, jak ostatní lidi ochránit. Takže asi častější kontroly a měření rychlosti? Proč mě auta v obci předjíždějí, když jezdím 50? Možná by měl být při vydávání řidičáku psychotest  na schopnost sebeovládání a reakce v tlakových situacích a pravidelné kontroly spojené s odběrem krve na drogy a pod. Asi je to bláznivé, ale třeba by se nějací vrazi a sebevrazi podchytili.

0/0
7.12.2009 0:08

brta

Už o tom nepište!Mne ty hovada tak rozčílí,že nemohu ani usnout.Tomu opilci dejte veškerou lékařskou pomoc,na poškozenou rodinu se vykašlete.To si myslí naši zákonodárci.Lumpy chraňte a na poškozené kašlete!

0/0
6.12.2009 18:36

monarchista

chlast slast

:-/

0/0
6.12.2009 18:33

Dandelineman@

Bylo by vhodné zpřísnit držení ŘP

a odebírat je přímo na místě. Znám případy, kdy řidič, který usmrtil chodce jezdil vesele ještě další 3 měsíce než mu bylo oprávnění odejmuto. BTW: kde jsou všichni dopravní policisté, když nejsou zrovna v terénu? Zvýšením ohlašovací částky nad 100,000 Kč již tolik administrativy zřejmě nemají8-o

0/0
6.12.2009 14:00

Revi

Re: Bylo by vhodné zpřísnit držení ŘP

Zaleži kterou dopravku mysliš a v jake lokalitě .. obecně o vikendu slouži jen nehodovka, protože na plné pokrytí i dohledu nejsou lidi (ó děkuji náš milý státe že chceš policistům opět sebrat prachy ... i to málo lidí co u sboru zbylo ti rychle uteče)

0/0
6.12.2009 15:11

superkutil

Re: Bylo by vhodné zpřísnit držení ŘP

Alespoň v Praze se řidičáky nedělají ale prodávají. Podle toho to také vypadá. Takže zlepšit řidičské zkoušky, dělat pravidelné doplňující zkoušky, brát řidičské průkazy a už je nevracet. řidič by si musel udělat nový. A kdo by řídil bez řidičáku, tak doživotní zákaz řízení.

0/0
6.12.2009 19:09

Radek1979

Re: Bylo by vhodné zpřísnit držení ŘP

jak chceš sebrat řidičák ožralýmu zfetovanýmu parchantovi s vyslonevým zákazem řízení? Ten si zaslouží minimálně kulku do hlavy. Takovejhle póvl si nezaslouží žít v jakékoli společnosti ;-O;-O

0/0
6.12.2009 20:06

gogol_jl

Neda mi to ....

Kdyz byla nehoda  na silnici na Louny (6 mrtvych), tak bylo hodne prispevku "prazsky prase" atp. (Ridic byl z Chomutova). Dneska jsou 2 mrtvi zasluhou opilcu z Moravy. Bylo by zajimave vedet kolik vaznych nehod je zpusobeno prazskymi ridici versus neprazskymi a samozrejme porovnat s celkovym poctem ridicu v Praze a mimo.

  Moje zkusenost je, ze prazaci bez problemu porad pouzivaji zrcatka a jsou i vyjezdenejsi - tudiz mene nebezpecni. A pokud dam v Praze blinkr na zmenu pruhu a necpu se - tak mne do 3. auta nekdo pusti - to se mi napr. v Brne nestane. Tam si pockam.

0/0
6.12.2009 13:41

Revi

Re: Neda mi to ....

Mohu porovnavat jak Prahu, tak Brno, a obecně .. prasečiny v Brně dělaji řidiči s SPZ *A* .... Tím to právě asi je, že pak všichni nadávaj na pepíky.

0/0
6.12.2009 15:14

vandor

Re: Neda mi to ....

...   no, veď hej, ty prasečiny dělaj brňáci, kteří jsou zaměstnáni u firem zaregistrovaných v Praze   ...:-P...

0/0
6.12.2009 15:45

Pan Navratil

Re: Neda mi to ....

To se tam totiž nesmíš srát, takový tu nemám rádi. Mě pustí přinejhorším druhý auto.

0/0
6.12.2009 21:31

Hufo

Re: Neda mi to ....

;-D ty si komik. pražáci mají jedinou výhodu, v praze to znají, takže proto vypadají jako vyježděnější, nezdržujou se čtením cedulí. zato když vyjedou mimo prahu, to je komedie, hlavně v pátek v neděli, kdy berou útokem chaty. ana semaforech jsou nejpomalejší.

0/0
6.12.2009 23:03

________________________________

"Totožnost řidiče známe. Policisté po ní nyní pátrají"

0/0
6.12.2009 12:44

anti-anti

...řidič od nehody utekl.

Možná právě útěkem si zajistil podmínku jako ….;-)

0/0
6.12.2009 11:46

grrrr....

....

A budou další a dalši. ;-(

0/0
6.12.2009 11:07

Jeniks

Re: ....

Řidiči jezděte opatrněji, vždyť máte pouze jeden život. Jezděte raději o něco menší rychlostí a více dodržujte předpisy pro dopravu, jezděte vždy Vy a Vaší spolucestujíci připoutáni bezpečnostními pásy. Toto platí i pro řidiče nákladních vozů. Počítejte také s tím, že větší únava po probdělé noci, znamená také delší reakční čas při ovládání auta. A zvýšení reakční doby řidiče o 0,4 sec při rychlosti okolo 70 km/h by mohlo hodně znamenat. Při této rychlosti, kdyby vůz narazil do stromu, nedej Bůh, je přetížení při nárazu okolo 20 g. A to už je hodně.....

0/0
6.12.2009 11:46

Ten, který tančí s Dvořákem

Nemuzu si pomoct,

ale podle nadpisu cekam clanek o trech mrtvych zenach. Ale pise se tam i o muzich. Tak nevim.:-P

0/0
6.12.2009 10:58

Tony Fauntana

Re: Nemuzu si pomoct,

jak jsi na to přišel? 8-o

0/0
6.12.2009 11:18

Blackhawks

Re: Nemuzu si pomoct,

nema rad zenske....

0/0
6.12.2009 12:01

kotatkoxxl

Re: Nemuzu si pomoct,

oběti si vyžádaly ty nehody, tzn. Y je správně ;-)

0/0
6.12.2009 12:40

Nedobík

Re: Nemuzu si pomoct,

On si myslel, že tvrdý má jen on a Dvořák, co s ním tančí ;-)

0/0
6.12.2009 14:13





Najdete na iDNES.cz