Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Muž z Opavy šířil po internetu dětské porno, kriminalisté ho zadrželi

Opavská policie dopadla třicetiletého muže, který šířil přes internet dětské porno. Na serveru Lidé.cz a prostřednictvím komunikátoru icq ho poskytl několika lidem. Kriminalisté případ stále vyšetřují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xls

To se zas cajti vytáhli,

když 2 roky pronásledovali pachatele za šíření 15 souborů. To kdyby rozkradl pár set miliónů jako pražský magistrát nebo jel v miliardových úplatcích spojených s dálnicemi, tak by byl za vodou.

Za chvíli to tady bude jak za komančů, kdy největší zločin byl poslouchat (a nedej Bože rozšiřovat) gramodesku Kryla nebo vypravovat nějakej vtip o vládnoucích dementech. 

0/0
6.12.2009 0:30

hany1

Re: To se zas cajti vytáhli,

Policajti jednou udělají prospěšnou věc a ty to bagatelizuješ. Nejsi náhodou také uchyl.Rv

0/0
6.12.2009 0:49

xls

Re: To se zas cajti vytáhli,

To nejsem, ale za prospěšnější bych rozhodně považoval, kdyby řešili jiný věci, např. jak tady může zmizet takový množství ukradenejch aut, proč tady na korupci člověk narazí na každým kroku a nikdo nebručí. Jestli někdo rozšiřuje jakýkoliv soubory, v tom problém rozhodně nevidím - považuju svobodu slova (včetně rozšřování jakýchkoliv nesmyslů) za důležitější hodnotu než blbý čmuchání.

0/0
6.12.2009 0:58

Ludek_II

Re: To se zas cajti vytáhli,

Kdo je větší úchyl ? Pavel Vítek, který píchá chlapečky - nebo chlápek, který posílá mladé holčičky ? ;-) Jooo a když jsme u těch Lide.cz - se tam račte někdy podívat. Jaké fotky si tam vystavují 14leté holky....DOBROVOLNĚ. Rv

0/0
6.12.2009 5:37

hany1

Re: To se zas cajti vytáhli,

Na Lide , cz jsem se přihlásila, ale nic mi to říkalo. Pak mi přišlo, že jsem nějakou delší dobu nenavštívila jejich stránku a proto mě ruší. Není to nic pro mě. Je pravda , že nemám 14.

0/0
6.12.2009 5:55

bmichal.cz

Re: To se zas cajti vytáhli,

Na lide.cz je spusta holek pod 15 co nabízejí minimálně své fotky jen za kredit do mobilu takže s tím moralizováním tady bych to nepřeháněl ...

0/0
6.12.2009 13:53

j-hanus

Re: To se zas cajti vytáhli,

Tím, že policajti znemožňují ventilaci, podporují tudíž zneužívání a nahrávají pornografům, jejichž nejnovější nabídka dosud nebyla odhalena, konají prospěšnou práci?

0/0
6.12.2009 16:43

MARV_SIN CITY

no to si mi snad jenom zdá!!!!

no to je humus, co tady zase čtu. Tady se normálně zase klasicky počeskukurva omlouvá hnus a špína. Vy si fakt neuvědomujete, že to dětské porno, co tady tak halasně obhajujete, jak je to vlastně v pořádku těm chudákům pedofilním dovolit držet, aby dítěti neublížili, někdo musel s těmi nebohými dětmi natočit? Vám to opravdu nedochází? To jste už opravdu tak neuvěřitelně zblblí z té tzv. svobody, liberalismu všeho druhu od počínaje legálních vražd v podobě potratů, konče těmito legitimními svinstvy? Běžte doprdele z těmito liberálními názory. Kdysi bylo všechno zakázáno, tak si hold malý českývůl myslí, že bude vše teď povoleno. Hnus..... (a už čtu reakce, jak tady tahám potraty a bla bla bla). Běžte dořiti, nezajímáte mě.

0/0
5.12.2009 23:44

apokalypsa

Re: no to si mi snad jenom zdá!!!!

Tak a ja jsem proti sprostym slovum a nejaky "maly cesky v*l" o prispevek vyse ci snad mysli, ze si tohle muze dovolit. Kdepak! Navrhuju trest smrti za sprosta slova :-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P[

0/0
5.12.2009 23:56

xls

Re: no to si mi snad jenom zdá!!!!

Pokud někomu vadí "výroba" - tak ať ji stíhaj a dávaj za to třeba trest smrti. Naproti tomu rozšiřování je v podstatě záslužná činnost: úchyláci budou mít materiál k vybití a nebudou to zkoušet na živým materiálu.

0/0
6.12.2009 0:33

j-hanus

Pán je asi křesťan, že?

Ano, to porno se s dětmi nasnímalo. Před pár měsíci nebo před pěti, deseti, třiceti lety. Avšak v tomto konkrétním případě nepadlo ani slovo o pohlavním zneužívání, čili vlastní výrobě. Komu tedy dotyčný ubližuje TEĎ, pirátským šířením něčeho starého, čímž nanejvýš oslabuje poptávku po nejnovější tvorbě a poškozuje pornografy? Nikoli děti, které naopak tyto ventilační materiály ochraňují před reálným zneužitím a kauza pro ně skončila dopadením výrobce nebo alespoň dosažením věku, kdy už pro konzumenty nebyly zajímavé. Zatímco nyní se z televize a ilustračních záběrů dozvídají, že materiály zobrazující jejich utrpení a ponížení dosud někde kolují.

Máte skutečně "skvělé názory"! Zavírejme kdekoho za kdejakou neškodnou maličkost, aby se policie nemohla soustředit na boj s producenty a jedinci, kteří je zákaznicky podporují. Třeba i znásilněné gravidní ženy nebo mladé holky, které kvůli nedostatečné sexuální výchově skončily těhotné v situaci, kdy na rodičovství nejsou ještě připravené.

0/0
6.12.2009 16:41

Mikkey

Re: no to si mi snad jenom zdá!!!!

To jsou řeči o ničem. Co má kdo u sebe v počítači je jenom jeho věc a nikdo do toho nemá co strkat čumák. Jde tu o princip. Nechápu, proč lidi nešifrujou, to jsou vážně tak tupí?

0/0
7.12.2009 16:42

MIR80

Divne zakony

soulozit s 16 letou se muze, ale kdyz ji vyfotite, tak je to detske porno...

0/0
5.12.2009 22:30

499

Re: Divne zakony

A to dokonce když se vyfotí ona sama...

0/0
5.12.2009 22:36

http2

Re: Divne zakony

to by mě pak zajímalo, koho by za vlastní fotku pak potrestali :-D

0/0
5.12.2009 23:55

Pan Navratil

Re: Divne zakony

Logicky autora.

0/0
6.12.2009 0:10

REMET

Re: Divne zakony

kohokoli kdo neni ona :-)

0/0
6.12.2009 0:17

Kandidát na doživotní ban

15 souborů???

Co to je? Já mám doma stovky giga všeho možnýho porna, 15 souborů tohohle typu bych z celkovýho počtu taky možná napočítal, ale trestat to je podle mě trochu přehnaný. ;-O

0/0
5.12.2009 21:59

http2

Re: 15 souborů???

no já nevím, porno mám doma taky, ale je rozdíl mezi 18 - 19 teenkama a 13letýma dětma, to už je prostě dětské porno... Pokud máš 18 co si pohledal někde na webu, tak si mylsím, že to nemůžeš srovnávat.... nehledě na to že si u toho pohoníš a tím to končí, ale poskytovat to dál je taky rozdíl. Rv

0/0
5.12.2009 22:07

vatutin

Re: 15 souborů???

;-D

0/0
5.12.2009 22:43

Gilgameš

Není porno jako porno...

Když už se držení těchto materiálů trestá, mělo by se také přihlížet k tomu o jaký materiál se jedná. Zcela jistě je společenská nebezpečnost jiná u pořizování aktů 13 nebo 14 letých dívek a jiná při pořizování filmů na kterých jsou znásilňovány pětileté děti. Zákon ale myslím toto nerozlišuje.

0/0
5.12.2009 21:25

499

Re: Není porno jako porno...

Přesně! navíc do osmnácti let je podle zákona každý dítětem(!) a tudíž nesmí v podobných filmech účinkovat. Ostatně, dnes se zavírá i za obrázky cizích nahých dětí, které si někdo pořídí na pláži!

0/0
5.12.2009 21:47

Alex..

Re: Není porno jako porno...

normální člověk si fotky cizích děti na pláži ani nikde jinde nepořizuje...8-o

0/0
5.12.2009 22:42

akuhtr

Re: Není porno jako porno...

Fotíš krajinu, svoje dítě, ... a cizí se tam logicky mohou vyskytnout taky...

0/0
5.12.2009 23:27

Ludek_II

Re: Není porno jako porno...

Jo. A co je normální bude určovat jakýsi Alex.. z idnesu ;-DR^

0/0
6.12.2009 8:05

j-hanus

Re: Není porno jako porno...

Aha, takže jen proto, že dotyčný je údajně nenormální, ho zavřeme na několik let. Aby dítě, které si jeho objektivu ani nevšimne nebo ještě rádo zapózuje pro svých 15 minut slávy jako na každé rodinné oslavě, bylo vyděšené z toho, "že ho někdo prznil a určitě mu tím stráááášně ublížil."

0/0
6.12.2009 16:48

barak.obava

oo

nooo-kdyz zatkli ortodoxniho pedofila POLANSKEHO tak jste chteli podepisovat petice za jeho okamzite propusteni.....ted se jedna o ceskeho pepika a za fotky by ho nekteri veseli za koule do pruvanu....divne...;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
5.12.2009 21:16

David Berkowitz

Re: oo

nejspíš to bude Polanského původem, páč k tomu jeho etniku jsou všichni až přehnaně intimně uklonění

0/0
5.12.2009 21:21

vaclavj1

Re: oo

Polakum? 8-o

0/0
6.12.2009 16:09

499

Re: oo

Navíc ani není pravý pedofil.

0/0
5.12.2009 21:24

Gilgameš

Je naivní si myslet...

Je naivní si myslet, že pouze trestáním držení dětského porna se přestane natáčet. Výrobci a distributoři dětského porna se jen vrátí ke způsobům distribuce, která byla obvyklá v dobách, kdy neexistoval internet: fyzickým pašováním moderních technologií s videosoubory ze zemí původu a přímým šířením prostřednictvím distributorů. Uživatelé a distributoři se jen stáhnou do větší ilegality. Mimochodem - dětská pornografie existovala v ČSSR i před r. 1989. A paradoxně - pouhé držení těchto materiálů nebylo nelegální. Jen pochopitelně nebyla tolik rozšířená.

  Pouze potírání tohoto zločinu v zárodku tj. větším úsilím při stíhání osob, které sa na výrobě podílí může přinést úspěch. Jenže to je, vzhledem k tomu z jakých zemí tyto materiály pochází dosti problematické.

0/0
5.12.2009 21:13

David Berkowitz

Re: Je naivní si myslet...

jo existovala už za komanče, a že jsem se jí navyráběl a narozšiřovbal. zlatý časy pro takové kšefty.R^

0/0
5.12.2009 21:19

499

Re: Je naivní si myslet...

Přesně. Navíc každá hlubší ilegalita znamená další ohrožené děti. Jsou ovšem známy i případy, kdy policie věděla o natáčení a tedy zneužívání, ovšem zasáhla až za několik měsíců, jen aby odhalila co nejvíc konzumentů! Pokud by se uvolnila dětská pornografie v trezorech a byla k dispozici zdarma, nepochybně by klesl tlak na výrobu další. Navíc sexuologové, ač výroba je podle nich sporná, jsou proti trestům za pouhé držení, neboť tato pornografie nahrazuje pedofilům skutečné dítě a tím nemusejí kontaktovat či jinak obtěžovat děti.

0/0
5.12.2009 21:23

Gilgameš

Re: Je naivní si myslet...

přesně tak. V Dánsku svého času držení dětské pornografie bylo legální a počet případů pohlavního zneužívání tam výrazně poklesl. Jaká je tam situace ohledně legality dnes nevím, ale nic bych za to nedal, že také podlehli dnešnímu trendu kriminalazovat pouhé držení tohoto druhu pornografie.

0/0
5.12.2009 21:31

499

Re: Je naivní si myslet...

Nejsem si jist současným stavem, jen jsem kdesi četl, že tam prý hrozí za to pokuta...Ale opravdu to nemůžu potvrdit. Podobná choulostivá témata novináři neradi zveřejňují. Stejně tak se jaksi cudně mlčí, že v některých zemích je nižší věk než u nás pro legální pohlavní styk.

0/0
5.12.2009 21:45

VyMeTaky.2

Re: Je naivní si myslet...

Jako třeba ve Vatikánu, tam můžete prznit zcela legálně i dvanáctku.

0/0
6.12.2009 0:13

j-hanus

Re: Je naivní si myslet...

Každý styk s osobou pod zákonnou věkovou hranicí není automaticky przněním. Např. milostný poměr šestnáctiletého kluka s holkou ve věku 14 let, 11 měsíců a tři týdny tuto definici nesplňuje ani náhodou a přesto český mladík souloží s přítelkyní v tuzemsku páchá "nejhorší zločin", jak je VEŠKERÉ zneužívání, včetně jen takzvaného, označováno bez jakéhokoli rozlišování. Jedenáctiletá dívka určitě není dostatečně zralá nikde na světě a přesto se Indiánům a Inuitům "kvůli kulturním rozdílům" povoluje soulož s ní, zatímco jinde je tvrdě trestána i pouhá účast dospělého na neškodné dětské hře typu "Jé, co to máš mezi nohama? Můžu se podívat a šáhnout si, když já tobě to taky dovolím?". Je prokázáno, že desetkrát silnější vliv na vznik traumatu, než samotný kontakt, má jeho rodinné a kulturní zveličování a případné vyšetřování, takže nejmírněji konfrontovaným dětem hodně vykládejte, jaké prožily zlo, které jim jednou určitě ublíží, ať jsou co nejvíce vyděšené a šokované.

0/0
6.12.2009 17:50

ovcomrdi3

Nemůžu si pomoct

ale já nevidím, nevidím, nevidím jeden jediný rozdíl v ohavnosti jestli ho strká chlap chlapovi do zadku, anebo jestli někdo s dítetem. To se na mně nezlobte... Takhle prostě jedni nemocní chudáci jsou pronásledování za něco, o čem si jiný vyvzdorovali a vyprotestovali že to jako "není nemoc". Ale ano. Nemoc to prostě je. A dokonce nemoc ničící a mařící ten jeden jediný důvod, proč jsme na světě. Tedy rozmnožovat se. O nemoci si nemůžete vyprotestovat, že to nemoc není.

0/0
5.12.2009 20:32

65c02

Re: Nemůžu si pomoct

Vy v tom nevidíte rozdíl? Tak to zřejmě budete mít nějakou chybu ve schopnosti logicky uvažovat, když nevidíte rozdíl mezi przněním někoho, kdo se nemůže bránit, kdo není schopen vzdorovat,.... a mezi činností dvou svéprávných dospělých jedinců, kteří jednají dobrovolně a po vzájemné shodě....

0/0
5.12.2009 20:44

činčo

Re: Nemůžu si pomoct

Tj, souhlas, ale ti dospělí buzoši  mají již u nás možnost vychovávat děti a to je potom tragégie. Rv[>-]!

0/0
5.12.2009 21:00

abecednik

Re: Nemůžu si pomoct

neviem ako vy, ale ja za tragediu povazujem, ze ked deti mozu vychovavat, alkoholici, narkomani, nasilnici, prostitutky a vsakovaki ini dementi s platnym obcianskym preukazom - a vam vadi ze ich mozu vychovavat dvaja chlapi - alebo dve zeny.

Nech si to ti ludia strkaju kam chcu, ak pracuju su vzdelani a prevereni uradmi - a chcu tie deti vychovavat - a investovat do nich svoj cit a cas... tak nech to robia. Asi neviete co je pre dieta zivot v rodina alkoholika alebo nasilnika.

0/0
5.12.2009 21:14

j-hanus

Re: Nemůžu si pomoct

Až na to, že dle sexuologů většina pedofilů nikdy nezneužije a pokud přeci jen někdo z nich fyzicky zákon poruší, pak narozdíl od drtivě převažujících NEPEDOFILNÍCH pachatelů (pravý pedofil se dopustí jen 3 - 10 % zneužití) s dítětem neprovozují SEX, ale pouze se zúčastňují běžné a neškodné dětské hry na doktora. No a tu zvědavé dítko samo spoluiniciuje a pedofilové jsou infantilní, na úrovni pubescentů, nikoli dospělých, takže se nemůže jednat o předčasné prznění proti něčí vůli. Jinak se ovšem většina vyvaruje i tohoto a bývají nejlepšími učiteli, vedoucími, pohádkáři, nejoblíbenějšími "strýčky a tetami", jelikož se coby platonicky zamilovaní dokáží vcítit do duševního světa dítěte, kterému tudíž dokonale rozumějí. A vzhledem k tomu, že homosexuálů a bisexuálů je v populaci kolem jedné třetiny a naprosto stejný je podíl osob, jaké na pedofilní podněty dosahují vyššího vzrušení, než na impulsy dospělé, ani v jednom případě nejde o úchylku od jakési neexistující normy ani o nemoc.

0/0
6.12.2009 17:09

65c02

Re: Nemůžu si pomoct

Mimochodem, jestli vy cítíte, že jsme na světě jednom z jediného důvodu - abyste se rozmnožoval, tak to se snad ani raději nemnožte. Děkuji.:-P

0/0
5.12.2009 20:45

65c02

Re: Nemůžu si pomoct

Sorry za překlep: ..., že jsme na .... -> ..., že jste na .....:-P

0/0
5.12.2009 20:46

Pan Navratil

Re: Nemůžu si pomoct

Máte HEZKÝ nick.

0/0
6.12.2009 0:08

j-hanus

Re: Nemůžu si pomoct

Kdyby se rozmnožoval KAŽDÝ, tak je nás dnes padesát miliard a těžce strádáme nedostatkem životního prostoru a vody a ve válkách o potraviny. Navíc i zhruba třetina gayů, lesbiček a pedofilů vlastní děti má a mnoho heterosexuálů dnes naopak nikoli, čili pak by nemocí musela být i heterosexualita, poněvadž rovněž není předpokladem pro rozmnožování. Pihatost, levorukost, zrzavost, koktavost, nízký nebo vysoký vzrůst atd. jsou podle vás také chorobami?

0/0
6.12.2009 17:15

499

To by mě zajímalo, proč se tohoto tématu

chytili novináři jak mouchy na mucholapku. Že by hledali senzaci tam, kde není, nebo je tohle samotné vzrušuje?

0/0
5.12.2009 20:09

superprasák

Re: To by mě zajímalo, proč se tohoto tématu

Novináře vzrušuje psaní jakéhokoli článku.

0/0
5.12.2009 20:12

yan007

no tak to je síla

jedna vec je nejaká sieť, kde to ľudia nakupujú a predávajú po tisícoch a úplne druhá vec je 15 obrázkov (či čo myslia 15 súbormi), ktoré chlapec poslal po icq - no pochvalu si nezaslúži, ale koľko stálo daňového poplatníka tento kolosálny "uspech" polície tak to by ma naozaj zaujímalo....

0/0
5.12.2009 18:07

499

Re: no tak to je síla

Přesně! Policie neochrání děti před opravdovým zneužíváním, tak si alespoň vytváří dobrý dojem před veřejností zatýkáním za bůhví jak staré obrázky.

0/0
5.12.2009 20:07





Najdete na iDNES.cz