Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Novozélanďan musel rozhodnout. Zachráním z řeky ženu, nebo syna?

Nejtvrdší volbu života podstoupil muž z Nového Zélandu, který se v sobotu musel ve vteřině rozhodnout, zda z potápějícího se auta zachrání manželku, nebo syna. Zvolil ženu, a pak už z břehu mohli jen sledovat, jak vůz s třináctiletým hochem klesá ke dnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pepa01

nezávidim

ale nevim proč jeůli všichni spolu, stačil ten chlap a bejsbolka

a těm výrostkům bych teda neodpustil

0/0
4.12.2009 10:02

prosím o BAN vy šašci

blázen

bez rozmyslu bych vytáhnul nejdřív syna, pak bych se vklidu jakožto freediver potopil pro manželku, chlápek je jednak blázen a jednak nemehlo 8-o

0/0
3.12.2009 10:39

loupeživý baron

Když ji miluješ, není co řešit

Jak ostatně píše i někdo dole a já s tím souhlasím R^

0/0
2.12.2009 21:22

Zebin

čech by šel zachraňovat auto

0/0
2.12.2009 21:13

Dandelineman@

Čistě pragmaticky bych zachránil chlapce

byl totiž potomkem obou rodičů a navíc měl život před sebou. Ale teorie je věc jedna a praxe druhá...

0/0
2.12.2009 17:59

Tomach

Re: Čistě pragmaticky bych zachránil chlapce

Osobne si myslim ze pragmaticky neuvazoval. V tom stresu, soku a kratkem case spis slo o nejake podvedomi nebo treba o to ke komu se mohl dostat. mozna uz byl syn utopeny a zena jeste nazivu (vzduchova kapsa,...)

Co je pragmaticke v dane situaci je hopdne tezko urcit. To se moc pragmaticky brat neda. nekdo tvrdi ze dite ma vzdy prednost - hm a kdyby z nich meli byt sirotci? Ze si novou zenu najde je stejny argument jako ze si nove dite udela.

0/0
3.12.2009 1:41

Martivan

Re: Čistě pragmaticky bych zachránil chlapce

I profesionální záchranáři v případě podobných šancí na přežití zachraňují nejdřív matku a pak teprv dítě. Je to drsné, ale logické - zvlášť když jsou ve hře ještě další děti té mámy. Hlavně u malých dětí, kdy by ztráta matky znamenala pro dítě život v ústavu například. Jasně, není to tenhle případ, říkám jen obecný model.

BTW přesně z téhle situace mám noční můru, jezdíme domů těsně podél řeky a hlavně když jsme se sem stěhovali, tak se mi o takovéhle hrůze několikrát i zdálo...:-(

0/0
3.12.2009 4:09

Martivan

Re: Čistě pragmaticky bych zachránil chlapce

A podobnou hrůzu mám z toho, kdyby se mi nějakou blbou nehodou začaly topit všechny naše tři děti najednou, jsou ještě malé... ufff. Proto se snažím, aby se co nejdřív aspoň naučily plavat samy.

0/0
3.12.2009 4:11

Santa1

Re: Čistě pragmaticky bych zachránil chlapce

Doporučuji všem: V Ikei prodávají takovou svítilnu, která má kladívko na rozbití skla a čepel na přeříznutí pásů. Pak taky ji vhodně umístit a poučit posádku, až to bude potřeba, půjde o vteřiny.

0/0
4.12.2009 8:49

_m-

Re: Čistě pragmaticky bych zachránil chlapce

Profesionální záchranáři možná, ale já si neumím představit, že bych žila na úkor syna. A naopak  -  vždycky bych spíš zachránila dítě, než dospělého bez ohledu na to, čí život je cennější.

0/0
4.12.2009 10:06

pepa01

Re: Čistě pragmaticky bych zachránil chlapce

to je těžký, ale taky si můžou udělat dalšího

bez matky by ho mohl těžko živit

0/0
4.12.2009 10:03

Sharkee

sociopsycholigicka otazka z prijamci pohovoru v praxi

Doufam, ze nebudu muset podobnou situaci sam nekdy resit.

0/0
2.12.2009 17:29

bombai

Ne, nezávidím mu to

ale to je taky nápad, nechat v autě celou rodinu i s kamarádem mého syna a hrát si na Profesionála. Také po nich mohli začít střílet, nikdo neví, co se v hlavě "výrostků" vylíhne. Věřím, že hmátl po tom, co byl blíže, žena - syn a pak už to nešlo. Kdyby se při tom utopil ten synův kamarád nebo on by se rozhodoval jestli zachránit svou vlastní ženu nebo synova kamaráda nebo dokonce vybrat mezi vlastním synem a jeho kamarádem ....špatný, tohle je celé zlý sen  a modlení je tady naprosto k ničemu. Chudák kluk, celý život měl  před sebou,,,

0/0
2.12.2009 17:21

Sharkee

sociopsycholigicka otazka z prijamci pohovoru v praxi

Doufam, ze nebudu muset podobnou situaci sam nekdy resit.

0/0
2.12.2009 16:49

iuos

hmm

u nás v ateistově by to dopadlo tak, že by vytáhnul dítě a pak by se utopil při pokusu zachránit manželku... v pobožnově zachrání manželku a pak se modlí...

0/0
2.12.2009 16:04

_m-

Re: hmm

R^

0/0
4.12.2009 10:07

Warhead_bia :P

inu

chyba byla ze ty grazly honili jako cela rodina, to snad nekomu prijde normalni rict zene a synovi at jedou pronasledovat vyrostky ? Muze to byt nebezpecne to si ma chlap obstarat sam a ne ze vezme jeste pomalu prarodice

0/0
2.12.2009 16:03

Mrficka1

Ja bych bez rozmysleni vytahla nejdriv deti

Asi matersky pud, muzi to maji nejspis jinak.

0/0
2.12.2009 15:53

pskoda

Re: Ja bych bez rozmysleni vytahla nejdriv deti

Já taky...i když jsem muž.

0/0
2.12.2009 16:26

weizenkleie1

Nojo

smutne, ale asi bych volil stejne, navic pokud maji jeste dve dcery...:-(

0/0
2.12.2009 15:49

JakToDe

Re: Nojo

Co dcery, hlavně že má schránku.

0/0
2.12.2009 15:52

Ivan Langer

A ZACHRANILI TU SCHRANKU ?

0/0
2.12.2009 15:46

vver440 re-powering

Re: A ZACHRANILI TU SCHRANKU ?

viz můj příspěvek níže:-):-):-):-)

0/0
2.12.2009 15:48

ROSES LIVE

Je to hodne tezke - nikdy bych si nepral toto resit u vlastn

i rodiny !!  (uz jsem se take musel nekolikrat rozhodovat dost podobne)Rv

0/0
2.12.2009 15:40

brekebrekeke

Re: Je to hodne tezke - nikdy bych si nepral toto resit u vlastn

nerikej? :-/

0/0
2.12.2009 15:40

Scarlett O Hara

Re: Je to hodne tezke - nikdy bych si nepral toto resit u vlastn

Hele, u novýho článku o Natálce vydržela diskuze jen 20 minut ;-D;-D;-D A to tam nepsali polovinu takových prasáren, co tady ;-)

0/0
2.12.2009 15:42

Ivan Langer

Re: Je to hodne tezke - nikdy bych si nepral toto resit u vlastn

njn lidi jsou... (to nenapisu, stalo by to 100 dukatu )

0/0
2.12.2009 15:44

vver440 re-powering

Re: Je to hodne tezke - nikdy bych si nepral toto resit u vl

R^;-D;-D;-D

0/0
2.12.2009 15:46

ROSES LIVE

Re: Je to hodne tezke - nikdy bych si nepral toto resit u vlastn

no to snad asi kazdy i ten co se s tim nesetkal u jinych

0/0
2.12.2009 15:55

vver440 re-powering

Re: Je to hodne tezke - nikdy bych si nepral toto resit u vl

když jí miluješ, není co řešit:-):-):-)

0/0
2.12.2009 15:46

yvoko

chybka

Ten Novozélanďan to asi řekl se špatným i/y... když jim to ty děti zničili..

0/0
2.12.2009 15:30

slosovatel

Re: chybka

preklep ;-D

0/0
2.12.2009 15:39

nicnemam

skoda..

.. ze nevezl tchyni, to by byla asi jasna volba:-)

0/0
2.12.2009 15:29

slosovatel

Re: skoda..

naprosto podvedoma :-)

0/0
2.12.2009 15:36

brekebrekeke

Re: skoda..

eeeh, ta by se drzela...a nepustila :-P

0/0
2.12.2009 15:41

vver440 re-powering

Re: skoda..

stačí šlápnout na prsty:-)

0/0
2.12.2009 15:47

Ivan Langer

Re: skoda..

jj jasna volba - tchyni prvni ;-D

0/0
2.12.2009 15:46

kladivar

Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky neja

Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky nejakou najde. Velice spatne volil. Bylo mu milejsi kus prochc..... masa.RvRvRv

0/0
2.12.2009 15:26

mecheche

Re: Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky neja

ubohý kreténe Rv

0/0
2.12.2009 15:27

neqq

Re: Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky neja

souhlasim s tebou

0/0
2.12.2009 15:29

slosovatel

Re: Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky neja

R^

0/0
2.12.2009 15:32

kladivar

Re: Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky neja

kolik si toho uz vyhulil ubozaku?

0/0
2.12.2009 15:34

kandaharista

Re: Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky neja

Blbečku. Modli se, abys nemusel takové rozhodnutí podstoupit a pokud někdy uvidíš klesat ke dnu auto, tak tam pokud možno včas vlez a připoutej se - pro jistotu, abys někdy nemusel o někom rozhodovatRv

0/0
2.12.2009 15:29

slosovatel

Re: Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky neja

Bejt v tom aute ty, urcite by zvolil spravne :/

0/0
2.12.2009 15:33

JakToDe

Re: Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky neja

Jsi ubožák nebo provokatér.

0/0
2.12.2009 15:34

kladivar

Re: Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky neja

ubozak jses ty pokud dite u tebe neni na prvnim miste Rv

0/0
2.12.2009 15:35

JakToDe

Re: Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky neja

;-D Takže ubožák, dík že sis zvolil.

0/0
2.12.2009 15:36

Martin 5

Re: Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky neja

Opravdu je ti někdo cennější než vlastní dítě? Mně tedy ne.

VOlba je to těžká, ale jasná - dítě je vždy na prvním místě!!!

0/0
2.12.2009 15:40

JakToDe

Re: Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky neja

To s tebou souhlasím, problém je pouze v tom že ve fofru kdyjde auto ke dnu rozhoduje podvědomí. Např. si ji zvolil, protože myslel na další dvě děti, měla větší šanci na přežití protože byl u jejich dvěří. Každopádně nikdy bych to nechtěl zažít.

0/0
2.12.2009 15:42

kladivar

Re: Syn mel zivot pred sebou zaslouzil si zit, babu vzdycky neja

a jeste dodam asi ses jalovej vul a deti nemas vid?

0/0
2.12.2009 15:36





Najdete na iDNES.cz