Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Kolíně vykolejil vlak, přehodili pod ním výhybku

V Kolíně vykolejil v půl sedmé ráno osobní vlak směřující z Prahy do Pardubic. Nikomu se nic nestalo, nehoda ale zkomplikovala provoz na jedné z nejvytíženějších tratí. Provoz mezi stanicemi Kolín a Velim je veden po jedné traťové koleji, dálkové vlaky jezdí oklikou přes Nymburk. Trať by měla být zcela průjezdná až v neděli ráno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kulisek

Asi už i na dráze zavedli jazyk nových pánů USA

0/0
29.11.2009 21:20

Karelka

Já to říkám

zrovna jako feldkurát Katz! Ve službě se chlastat nemá!!!!!;-O

0/0
28.11.2009 23:19

Kmet na Razgrad

Janina7

To je divný...článek o železnicích je tady takovou dobu a bývalý zaměstnanec ČD "Janina7", který byl od drah propuštěn dle § 53, se ještě neozval...;-D

0/0
28.11.2009 19:17

prolhanyserver

Už to začlo, bíla justice v akci !!!!

!!

0/0
28.11.2009 19:14

Qíteček v nemilosti cenzůry

Re: Už to začlo, bíla justice v akci !!!!

Šmárjá, honem, hlídá někdo Temelín?

0/0
28.11.2009 22:06

vitab

Mezinárodní vlaky

Já teda nevím, ale po té zbývající koleji dneska jela Vindobona v obou směrech, teď jsem viděl taky nějaký rychlík s jídelním vozem, Jan Jesenius to taky projel od Prahy. (Vidím na trať až za mosty přes labe ve směru na Prahu)

0/0
28.11.2009 19:09

Pavkakorčagin

Pro lopaty

Vlak vykolejil z důvodu přehození výhybky pod zrovna projíždějící soupravou. Tedy\ v době, kdy vlak tu výhybku přejížděl..

0/0
28.11.2009 18:38

SVN

Spíš mně znekiidňuje

že na nové expresní trati může vůbec k něčemu takovému, jako je podhození vlaku dojít. To se stávalo snad jen na zcela primitivně zabezpečených nádražích. Docela průser. !!!!!!

0/0
28.11.2009 18:27

Pavkakorčagin

Re: Spíš mně znekiidňuje

Vypadá to, že jel po nesprávný a na odjezdovým zhlaví někdo, anebo něco předčasně přehodilo vyhýbku, protože by se přehodila jinak tepre v okamžiku, až si šlápne za návěstidlem poslední náprava..

0/0
28.11.2009 18:35

dejsipivo

Re: Spíš mně znekiidňuje

Na koridoru je banalizace, navíc popisujete vybavení závěru na SZZ 2. kategorie ...

0/0
28.11.2009 19:02

dejsipivo

Re: Spíš mně znekiidňuje

Vzhledem k přepínání a aktivaci nového stavědla stačí nepozornost a chyba obsluhujícího zaměstnance.

0/0
28.11.2009 18:48

SVN

Re: Spíš mně znekiidňuje

Tak to je jiná. Takové mimořádnosti k bezpečnosti nepřispívají.

0/0
28.11.2009 21:55

12345hanka

"V Kolíně

vykolejil vlak, přehodili pod ním výhybku

"

A to pomůže?

0/0
28.11.2009 17:48

radek_30

hehe

a pak že se v Kolíně nic neděje:-))))))

0/0
28.11.2009 16:35

jeenedobík

Příčina je buď selhání techniky, nebo člověka.

Geniální postřeh!!!R^

Vsadím se, že nic jiného to nebude.;-D

0/0
28.11.2009 15:53

Moc nenápadnej Qíteček

????

Ti ajznboňáci maj dneska nějakej svátek, nebo co? Tohle, Rusko, mladík v Kolíně...

0/0
28.11.2009 13:37

Robin Ood

Proč ten vlak vykolejil?

přečetl jsem to třikrát a minul jsem to.. možnost své selektivní slepoty nevylučuji, ale absence informace v článku mi přijde pravděpodobnější

0/0
28.11.2009 9:59

MadHawk

Re: Proč ten vlak vykolejil?

Máme stejnou vadu zraku. Byla to jediná informace, co mě vlastně zajímala - takže článek s informační hodnotou 0.

0/0
28.11.2009 10:08

Bery

Re: Proč ten vlak vykolejil?

To bude az v dalsim dile...

0/0
28.11.2009 11:02

MadHawk

Re: Proč ten vlak vykolejil?

počkám si, až to vyjde knižně...

0/0
28.11.2009 11:21

Robin Ood

Re: Proč ten vlak vykolejil?

už - dokonce v titulkuR^;-D

0/0
28.11.2009 12:44

qfp

Re: Proč ten vlak vykolejil?

z důvodu podhození výhybky. Je to tam.

0/0
28.11.2009 12:49

Bery

Re: Proč ten vlak vykolejil?

Je to tam az ted... dopoledne nebylo :-)

0/0
28.11.2009 14:10

136N

Re: Proč ten vlak vykolejil?

 Tedy polopatě : z  důvodu přestavění vyhýby buď do odbočného či přímého směru pod jedoucí vlakovou soupravou . Tím nastane tzv . vidlicová jízda ( ve slangu traťováků ) .

0/0
28.11.2009 13:32

Robin Ood

Re: Proč ten vlak vykolejil?

Děkuji, ale TAK blbej zas nejsem - podobně diskutér, který na mě reagoval první. Informace o výhybce či o jakékoliv jiné příčině nehody v první verzi článku zcela chyběla.

0/0
28.11.2009 14:56

Smil

oprava kolejí 1 000 000kč

Dřív by byla škoda  tak 10 000kč a opravily by to zaměstnanci ČSD a nikdo by nic nikomu neplatil.

0/0
28.11.2009 9:38

doktor_bota

Re: oprava kolejí 1 000 000kč

Pominu-li tvoji otřesnou gramatiku, tak stejný člověk, který uvedl náklady na opravu milion, vzápětí konstatoval, že neví, jak moc jsou koleje poškozené. A dřív, pokud máš na mysli za socíka, byly jednak trošku jiné ceny a jednak jiné náklady.

0/0
28.11.2009 10:56

Bery

Re: oprava kolejí 1 000 000kč

Ale jinak ma pravdu... tohle preuctovavani z firmy na firmu, kdy si kazdy meziclanek prirazi 30% se pekne prodrazi. ;-)

0/0
28.11.2009 11:19

doktor_bota

Re: oprava kolejí 1 000 000kč

Outsourcing je dobrý u soukromých firem, kde si to majitelé pohlídají, u ostatních máš pravdu. Jenže přepravce prostě nemůže být současně i správcem železničních cest - krásným příkladem je bývalý Telekom, který díky neoddělení poskytovatele služeb od správce infrastruktury úspěšně bojkotoval rozvoj internetu v ČR snad 15 let.

0/0
28.11.2009 11:33

badodmrtvereky

Re: oprava kolejí 1 000 000kč

Za to nemohl  pouze Český Telekom existoval již Eurotel,T-mobil a jiní ,ale rozbitím Čes.Telekomu došlo k výraznému zdražení jeho původních služeb.U dráhy by to v rámci jedné firmy bylo opraveno levněji,neboť by nebylo třeba platit rozbujelou administrativu rozděleného podniku,kde se neví jak ještě cenu našponovat.

0/0
28.11.2009 13:44

m-a-r-t-a-s

Re: oprava kolejí 1 000 000kč

Je nesmysl, aby provozovatel tratě (SZDC) byl zárověň dopravcem (např. ČD). Jak by potom mohla vstupovat konkurence na jedny a ty samé koleje?

Prostě SZDC se bude starat o koleje, ČD a další společnosti budou platit za projetí.

Na silnicích to tak funguje, proč by to nemohlo jít i na železnici.

0/0
28.11.2009 14:17

Robin Ood

Re: oprava kolejí 1 000 000kč

tohle je argumentace jak víno.. jak mohl Eurotel nebo T-Mobile ovlivnit, že využitelné sítě pro broadband kontroloval jedině telecom? A to pomíjím fakt, že mobilní telefonie byla od základu výrazně dražší.

0/0
28.11.2009 14:58

136N

Re: oprava kolejí 1 000 000kč

 A v podstatě pravdu nemá , proto že škodu i za socíka si účtovali jedna složka druhé .Srvšek traťováci  dopravě pokud zavinil třeba signalista  ,zabezpečováci opravu svého zařízení ,depo lokmotivní či vozové . I když to bylo přelévání financí v rámci jednoho podniku . Té které složce pak finance chyběli .

0/0
28.11.2009 13:41

Bery

Re: oprava kolejí 1 000 000kč

Ale nebylo to tak, ze se drive prelevala "rezijni" castka a dnes se preleva castka "obohacena" o patricnou marzi ?

0/0
28.11.2009 14:13

pankratz

čo už narobíš !

Len aby to nebol atentát, ako chytil Nevský express. !!

0/0
28.11.2009 8:22

Bob Harwey

V sobotu? A vykolejil vlak?

To není možné....

0/0
28.11.2009 8:10





Najdete na iDNES.cz