Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vyhrála Marta Kubišová. A hlavně zdravý rozum

Zpěvačka Marta Kubišová nemusí zaplatit producentovi Martinu Michalovi a jeho manželce Heleně Vondráčkové přes milion korun odškodného za zrušené turné Golden Kids. Díkybohu. Včerejší soudní verdikt sice není zatím pravomocný, žalující se mohou odvolat, ale na dobrou zprávu už stačí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hany1

Už vidím vás všechny

co fandíte Kubišové , jak mávnete rukou a budete velkorysí , když se bude jednat o vaše peníze!

0/0
30.11.2009 19:08

hany1

Já mám tady jeden dotaz.

Já něco rozjedu, vrazím do toho své peníze a společník z toho couvne. Kdo bude platit náklady. Právě proto, že byla kamarádka, tak Vondráčková nečekala na nějaké podpisy a začala jednat. A co z toho má? Peníze fuč!

0/0
30.11.2009 18:34

František Koudelka 4.Kyju

Re: Já mám tady jeden dotaz.

Halt se budeš muset nejdřív dohodnout, pak podepsat smlouvu a pak teprva něco rozjíždět.

0/0
30.11.2009 18:48

hany1

Re: Já mám tady jeden dotaz.

A to je to nejhorší, že ani kamarádství x let neplatí.

0/0
30.11.2009 18:54

do.cz

spravedlnost a zdravý rozum, ale proč proboha ta tendenčnost

Mám rád pí.Kubišovou a oceňuji její postoje v dobách, kdy to bylo jen pro odvážné.Zrovna tak nechápu pí.Vondráčkovou - úspěšnou to ženu ve zralém věku, která se dík svému manželovi rozhádala téměř se všemi svými vrstevníky českého showbyznysu a zjevně neustála srovnávání a pí.Kubišovou ohledně odvážných postojů za minulého režimu..Jsem také rád, že v tomto sporu zvítězil zdravý rozum nad arogancí a ziskuchtivostí.

Ovšem, jak proboha souvisí tento soudní spor a jeho výsledek s postojem k politice obou zmíněných aktérek před 20 lety?Proč by nemohl např.bývalý stbák vyhrát třeba měsíc starý obchodní spor s bývalým disidentem? Proč musejí novináři v MFD neustále udržovat nebo rozvíjet nějakou tendenci v politice či ve společnosti,často na úkor demokratických principů, skutečných faktů apod.?Mohu přece napsat článek o životě obou dam před r.89 a potom jiný o dotyčném soudním sporu na základě věrohodných informací včetně vlastního komentáře.

Ale to by bylo moc práce, že páni redaktoři...

0/0
30.11.2009 15:13

dan..

Paní Helenku čeká dlouhá noc

a místo slunného rána odchod do zapomnění. Rv

0/0
27.11.2009 23:26

dobromil

Ve vleku blazna

 Zustava az rozum stat, kam az Helenu ten blazen zavlece, kolik ji bude stat. A pritom, pres vsechny antipatie, ktere si Helena v poslednich letech vykoledovala, to byla inteligentni, krasna zena, ktera si nenechala stourat v soukromi, umela si je drzet na distanc. Stari?Krasa odesla, jako kazdymu, ale porad ji to jeste zpiva.Skoda.

0/0
27.11.2009 23:04

Lobos

to byla inteligentni, krasna zena,....

Dobry.....zasmal jsem se od srdceR^

0/0
30.11.2009 18:43

Czechdoodle

Mě ani tak netěší výhra Kubišky,

jako to, že prohrála ta Štrougalova děfka s tím svým gigolíkem. :-) R^

0/0
27.11.2009 16:23

Peťulák2

Re: Mě ani tak netěší výhra Kubišky,

Tak se dojdi vyčůrat, otevři si další pivo a koukej dál na estrády.

0/0
27.11.2009 17:58

Ivana B.

první republika

Vážená paní Spáčilová,

velmi si vašeho názoru vážím a i mě se dost ulevilo, že soudce měl dosta zdravého rozumu, aby to dopadlo tak, jak to dopadlo. Je mi jen smutno, když mi babička vypráví o svém otci, který byl obchodníkem za první republiky. Tehdy jeho slovo a podání ruky rovnalo se podepsané smlouvě. Dnes to již neplatí a zejména s některými lidmi, jako je zřejmě pan MM. Tam bych si asi smlouvu nechala pro jistotu ověřit dvěma právníky, než bych ji podepsala. Mějte se hezky Ivana B.

0/0
27.11.2009 15:13

herdekflek

...

Ústní dohoda platí mezi gentlemany. Tuto podmínku MM nesplňuje.

0/0
26.11.2009 20:35

gogohu

Problém není

v tom, že by ji nemohli žalovat, ale je nemorální se obhajovat ve všech druzích médií a soudit druhou stranu, když chci, aby o tom rozhodl soud.

Nehledě na to, že napsali o tom i knížku, kdy ostouzí lidi, kteří jim nejsou vhod, všude rozhlašují, že je někdo nutil lhát a podvádět a přitom se snižují na úroveň bulváru a hází na ostatní špínu. Tvtzení, že by Marta nezvládla Heleninu profesionalitu jsou kecy (co teprve Neckář) a že ji dali k soudu, protože si to potřebují dát do účetnictví taky. 300tis. škody a chtějí 1300tis. (1M pro MM).

Dorazila mě diskuse s HV na idnesu a článek (v AHA - některé bulváry jsou fajn, když vám jdou na ruku), kde tvrdí, že Marta zpívá pro starý lidi, kdežto její fanoušci jsou úžasní mladí a neklidní :) A tvrdí, že o nich Marta lhala v rozhovorech pro noviny (jaké?)

Je to ten klasický způsob napadání, co udělám já tobě, z toho tě posléze obviním, je to nechutné.

0/0
26.11.2009 17:41

Ochlupoun

Tenhle článek je takový rozporuplný

Já bych souhlasil s tím, že paní Marta zvítězila právem, protože se žalující straně nepodařilo věrohodně prokázat že bylo uzavřeno něco, co by obě strany chápali jednoznačně jako smlouvu, která by pro ně byla závazná.

Nesouhlasím ale s tvrzením o morálce. To že paní Martě komunistická chátra sebrala kus života ještě neznamená, že není odpovědná za škody které způsobí a to komukoli. Klidně třeba i panu Stalinovi.

Pokud chceme právní stát, musíme se zbavit podobných keců o morálce. To je totiž přesně to, kde začíná manévrovací prostor pro různé lidové soudy, porušování llidských práv atp. V zájmu lidu Vás zastřelíme. Lid si to přeje a morální to nepochybně je, když to chce většina. Bum a je to. 

To ale nic nemění na faktu, jaký morální profil má žalující strana. Možná na to bude dobré myslet, až si budete kupovat nějaké to dílo žalující strany. Já mám osobně jasno koho už pro příště poslouchat prostě nebudu.

0/0
26.11.2009 17:19

Kleki Petra

Nikdy by mě nenapadlo, že zrovna já tohle napíšu,

ale v tomto případě asi opravdu platí, že pravda aláska zvítězila nad lží a nenávistí.:-)

0/0
26.11.2009 15:19

. . .

Re: Nikdy by mě nenapadlo, že zrovna já tohle napíšu,

;-D;-D

0/0
26.11.2009 15:20

12345hanka

Re: Nikdy by mě nenapadlo, že zrovna já tohle napíšu,

R^

0/0
26.11.2009 16:48

_m-

Re: Nikdy by mě nenapadlo, že zrovna já tohle napíšu,

8-o

;-D

0/0
27.11.2009 15:17

obhájkyně zájmů pacientů

Fandím paní Kubišové

Plně se ztotožňuju s komentářem: napadnout paní Kubišovou na základě sporné ústní "dohody" u soudu je sprosté, zvláště pokud šlo o původní přátelské vztahy mezi pí Kubišovou a H. Vondráčkovou - mezi přáteli by se spor měl urovnat jinak.  Žádat po někom milión jen na základě "ústní dohody" je hodně velký "úlet" partnera H. Vondráčkové. Při ústním jednání vždy hrozí, že někdo z účastníků pochopí rozhovor jinak...

0/0
26.11.2009 13:23

Klotilda

Kdy je fantazírování již dohodou?

I ústní dohoda má svou formu.Když se možní obchodní partneři baví o možnostech spolupráce, ještě to stále není závazná dohoda.Písemné smlouvy se navrhují,připomínkují,dodatkují....Dovedu si představit, že s partnerem s kterým jsem obchod již v minulosti uzavřela uzavřu jen ústní dohodu?Na jednorázovou akci asi ano ale na dlouhodobější spolupráci asi ne.Pro pořádek,je tam přeci tolik možností,nepředvídaností.Za pár týdnů už nikdo neví, jak přesně dohoda zněla.Pravda ale je,že ono, plácneme si,před postoupení věci k sepsání,připomínkování...,si někdo jako závaznou ústní dohodu vykládá.

0/0
26.11.2009 12:08

gogol_jl

Ustni dohoda vs Spravedlnost (ktera neexistuje)

Ustni dohoda je rovnocena pisemne, pokud ji nezvratne prokazete. Jen se desim momentu, kdy se na vas domluvi 5 svedku a vy to svoje nove BNW budete muste prodat za 10 000 Kc.

  Myslim, ale ze Marta Kubisova zila stejne jako Neckar v domneni, ze ustni dohody se posleze hodi na papir. Na teto profesionalni urovni to totiz nikdy  nebylo jinak.

Takze - souhlas s pani Spacilovou. No a co se tyka druhe myslenky, ze dokonce i v pripade podepsane dohody mely byt Vondrackova nad veci a nechat to byt - s tim dokonce absolutni souhlas.

[>-]

0/0
26.11.2009 11:36

12mmmm12

Sakra tej Štrougalovo rajdě se nějak nedaří.

To je již tuším třetí spor co projela ;-D;-D;-D

0/0
26.11.2009 10:07

Petr-007

Vzdy jsem mnel za to, ze ustni dohoda

je rovna pisemne smlouve, hur se prokazuje, ale kdyz podari prokazat, tak nezpochybnitelna ve stejne mire jako smlouva na papire.

0/0
26.11.2009 9:44

-EaSy-

Re: Vzdy jsem mnel za to, ze ustni dohoda

No, podle mě je možné se ústní dohody v některých státech domáhat, ale u nás sotva.

0/0
26.11.2009 11:13

bushman 777

Re: Vzdy jsem mnel za to, ze ustni dohoda

jestli to nevíte, tak p.Kubišová ústní dohodu vypověděla(taktéž ústně)protože nebyly zajištěny(p.Michalem) podmínky pro tu řadu koncertů

Taky by jste jistě zrušil účast na např.Rallye 1000jezer ve Finsku,pokud by vám spolujezdec přistavil auto se sjetými letními gumami.Jinak p.Michala považuji za zlatokopa,a pRv.Vondráčkovou za hyenu která chce parazitovat na kolegini,která si za minulého režimu udržela rovnou páteř,zatímco ona se hřála v pozornosti komnistických papalášů a jejich estrád

0/0
27.11.2009 16:00

ziggi

Nula.

Pisatelka nemá ani páru o právu. S jejím pohledem by se museli lidé vystřílet.

0/0
26.11.2009 8:52

Kleki Petra

Re: Nula.

Co to plantaj, prosimich?

0/0
26.11.2009 9:04

ziggi

Re: Nula.

Nula k nule. Už jsou dvě.

0/0
26.11.2009 9:07

Kleki Petra

Re: Nula.

Nevím, čím se živíš konkrétně ty (a nemám zde na mysli vepřové sádlo), ale já alespoň vím, o čem píšu. Proto také se vší vážností prohlašuji, že jseš tele.

0/0
26.11.2009 9:10

ziggi

Re: Nula.

Kleki Petra byl učitelem rudokožců. Takže to chápu: kdo umí, umí, kdo neumí, učí. Tvé právní vědomí bude asi z období minulého a tudíž chápu, že ani nic nechápeš.

0/0
26.11.2009 9:21

Kleki Petra

Re: Nula.

Čili potvrzuješ, že jsem měl s tím teletem pravdu.

0/0
26.11.2009 13:51

bushman 777

Re: Nula.

A co takhle morální právo  Kubišová vers. Vondráčková?

0/0
27.11.2009 16:03

Harry_sportsman

Re: Nula.

Ona nemá páru ani o spoustě jiných věcí, o kterých píše ... ;-)

0/0
26.11.2009 10:19

DrID

Paní Martu obdivuji!

Je to dáma a nesníží se k tomu, aby pěkně od plic řekla, co jsou ti dva zač...je to na nás, mně osobně se z těch roztomilých manželů dělá zle a to doslova! Vzpomínám na shodou okolností poslední koncert Golden Kids, bylo mi jen jedenáct, ale pamatuji si to dodnes, tu krásnou atmosféru. A pak když paní Marta po těch dlouhých letech zpívala Modlitbu na Václaváku, byly to i moje slzy. HV+MM by měla hanba fackovat !

0/0
26.11.2009 8:12

dykl

Re: Paní Martu obdivuji!

přesně můj názor.....:-(

0/0
27.11.2009 11:59

topič elektrárenský

Blíží se Vánoce,

Helenka potřebuje nový kožich, tak by bylo potřeba nějaký ten soud už konečně vyhrát. Z autorských práv se na dárky nenašetří, veřejnoprávní rozhlas se sice snaží seč může a Vondráčkovou hraje třikrát do hodiny (proč asi?), ale pořád je to málo.

0/0
26.11.2009 8:00

j03

Tenhle článek = ukázka hyenizmu.

To chcete tvrdit, že ústní dohoda není dohoda? To je pěkně vyčurané!!! Nechápu, jak může někdo z novin šířit takový názor.

Podle vás je tedy morálně správné, když si někdo něco ústně objedná, druhý do toho investuje úsilý, čas, příp. peníze a ten druhý to bez jakékoli náhrady zruší? Je proto, že tu ústní dohodu objektivně není schopen nikdo dokázat?

To mi přijde totálně zvrhlé.

Nikdo z nás neví na jaké úrovni ona ústní dohoda mezi Kubišovou a Vondráčkovou proběhla. Je tedy naprosto neopodstatněné jakkoli výsledek soudu hodnotit jinak než, že se žaloba zamítla kvůli neprůkaznosti důkazů. Hotovo tečka.

Lidé často něco plácají a neuvědomují si důsledek svého jednání a slov. Klidně to mohl být případ paní Kubišové. Mohl nemusel. To s jistotou nikdo neví. A soud nerozhodl a nerozhodoval jestli pravdu má Kubišová nebo Vondráčková!

0/0
26.11.2009 4:41

Ing.Rudolf Kitler=prezident ČSSR

Re: Tenhle článek = ukázka hyenizmu.

Pane Martine Michale jděte do kakaového oka. :-P

0/0
26.11.2009 5:42

singlemalt

Re: Tenhle článek = ukázka hyenizmu.

I Neckář to vnímal jako předběžné ujednání, po kterém by požadoval písemnou smlouvu... Takže úsilý8-o si můžete vetknout za klobouk.:-P

0/0
26.11.2009 6:28

ziggi

Re: Tenhle článek = ukázka hyenizmu.

ÚSILÍ

0/0
26.11.2009 8:55

brnl

Re: Tenhle článek = ukázka hyenizmu.

Ústní dohoda mezi slušnými lidmy samozřejmě platí, ale vymáhat tohle soudně to může akorát blázen, když se uzavírá ústní dohoda tak s tím že to je založeno na důvěře a nějaké soudní vymáhání nepřipadá v úvahu.

Ale tady pokud vím ústní dohoda uzavřena nebyla, jenom snad o něčem a potom když se sjednávaly detaily tak jedna strana nesouhlasila,  tedy žádná dohoda uzavřena nebyla.

Spíš mi tohle připadá jako normální podvod hochštaplera a jeho služky, sjednal se nějaký rámec a potom si hochštapler se služkou začali diktovat a začali evidentně vydírat a hrozit soudem.

0/0
26.11.2009 6:47

Stone_Pilot

Re: Tenhle článek = ukázka hyenizmu.

Ano, ústní dohoda je dle práva formálně platná. Ale v okamžiku, kdy u soudu tvrdí o ujednání obě strany něco jiného a žalující nemá smlouvu jak prokázat, je logické, že soud dá za pravdu odpůrci. Prostě co je psané, to je dané, v této branži obzvlášť.

0/0
26.11.2009 8:13

Dr.Download

...

Jen se děsím toho, že než bude další stání, ty kašpárci si ujasní výpovědi a bude, že?

0/0
26.11.2009 2:21





Najdete na iDNES.cz