Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kocáb: Chomutov zadlužení Romů ještě zhoršuje. Lži, tvrdí Řápková

Přístup chomutovské radnice k dlužníkům nájemného ještě zhoršuje jejich situaci. Vyplývá to z analýzy ministerstva pro lidská práva, kterou dnes schválila vláda. Zpráva popisuje stav ve vyloučených lokalitách města a soustředí se na exekuční praxi. Chomutov analýzu odmítá, nestojí prý na ověřených datech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

berušinka

jak to,

že to tady ještě nezavřeli?;-D

0/0
24.11.2009 20:26

Bůh

Re: jak to,

chovame se slusne;-)

0/0
24.11.2009 20:42

berušinka

Re: jak to,

tak to děláš čest svému nicku, viď ;-D

0/0
24.11.2009 21:37

..Kamenožrout..

..

Všichni lidé jsou si rovni, ale někteří jsou rovnější...

0/0
24.11.2009 19:29

Dolorez

Řápková je monstrum

Zosobněné zlo. Peníze jsou pro ni na vrcholu hodnotové pyramidy, to je jisté. Tím se nijak neliší od svých kolegů a kolegyň ve vysokých funkcích ODS. Je ovšem pravda, že taková osoba se dostala na post primátorky Chomutova zákonitě. Neřešené problémy s Cikány dávno přerostly v nekrózu části města. Kdo by se té práce dobrovolně ujal, s vyhlídkou na neúspěch a osobní ohrožení. Možná, že drastická zkušenost Cikánů se Řápkovou, skutečně k něčemu bude. Někteří odejdou do ciziny, někteří se začnou modlit a někteří - ti co přežijí, se třeba zapojí do veřejného života.

0/0
24.11.2009 15:58

p0rek

Re: Řápková je monstrum

ta se mi snad zdáš.buď si na něco hraješ,nebo jsi téměř dement.

0/0
24.11.2009 16:23

Dolorez

Re: Řápková je monstrum

No, podle stylu psaní, nemyslím, že bysme se mohli znát. Kolik máš zubů?

0/0
24.11.2009 16:28

Dolorez

Kdo z vás tu analýzu četl?

...Dluh Sedláčkových činí:celkem 400,-- Kč. Z exekuovaných dávek bylo na místě

zabaveno cca 400,-- za odvoz odpadků z roku 2006. K tomu 7.000,- jako

poplatek exekutorovi na místě z dávky, a ještě 2000,- zbývá z tohoto poplatku

doplatit. Exekutor jí ponechal 1.000,- korun z dávky....ačkoli má radnice exekuční titul sama a může sama vybírat jen dlužnou částku s exekučním poplatkem 200,- Kč, paní starostka se rozhodla stočit státní prostředky do kapes soukromých exekutorů...;-€

0/0
24.11.2009 15:45

Deliveres

Re: Kdo z vás tu analýzu četl?

kdyby zaplatili ihned sami, nemuseli platit víc. Takže si za to můžou sami. Pláčeš na špatném hrobě.

0/0
24.11.2009 15:55

Dolorez

Re: Kdo z vás tu analýzu četl?

Já nepláču, já četl analýzu. Doporučuju Ti totéž. Za nějakejch 10 minut to zvládneš. Stojí za přečtení.

0/0
24.11.2009 16:00

nottingham

Re: Kdo z vás tu analýzu četl?

Meli to zaplatit okamzite a nemusel prijit exekutor. Sami tu vuli nemeli. Kdyz to nejde po dobrem, tak to pujde po zlem. At si ma pani Rapkova jine nekalosti a problemy(titul, Kamencove jezero...), ale co se tyka neplaticu, tak pevne za ni stojim.

0/0
24.11.2009 16:38

denny2006

Re: Kdo z vás tu analýzu četl?

"Materiál obsahuje nejen věcné nesprávnosti, ale i informace lživé či vysoce zavádějící. Rovněž jej nelze nazvat analýzou, protože zcela nesprávně popisuje stav, účelově uvádí nepodložené informace, z nichž vyvozuje nesmyslné závěry a doporučení," píše se v reakci z Chomutova.Četl jsi názor jedné strany,který je zpochybňován. Kde bereš jistotu,že tato pseudoanylýza se zakládá na relevantních datech?

0/0
24.11.2009 22:21

Augo

Jsem proti rasismu

Bílý neplatič je po půl roce na ulici. Tři měsíce nezaplatí nájem, pak je 3.-měsíční lhůta a soudní vystěhování. To, že rómové bydlí zadarmo a nikdy nezaplatí miliónové dluhy, je nejhorší forma rasismu, ke které veřejně nabádá pan Kocáb.

Každý občan má právo podat parlamentní stížnost a já to udělám. Navrhují zbavit pana Kocába poslanecké imunity a obvinit ho za nabádání ktrestnému činu a za zfanatizování romské menšiny a podat návrh, aby zaplatil všechny dluhy za nepřizpůsobivé, protože je v tom podporoval.!!

0/0
24.11.2009 14:38

Augo

Re: Jsem proti rasismu

Když bílý spadne na dno, je tam a nikdo mu nepomůže ani tlačit vozík se sběrem a v zimě mrzne venku a na zplození potomka nemá ani pomyšlení. A róm, co spadne na dno, žije v teplíčku, bere dávky, neplatí dále a plodí děti a plodí děti a plodí děti a plodí děti aplodí děti a plodí děti .........

0/0
24.11.2009 14:44

Pavel Podařil 1975

Re: Jsem proti rasismu

Celé jsi to nepochopil.

0/0
24.11.2009 15:09

nakorami

pavel eichler uz dnes po osme prevlekl nick a

ucinkuje ted pod PavlemPodarilem1975 . (Poznatek pro diskutujici)!;-D;-D

0/0
24.11.2009 13:06

Pavel Podařil 1975

Re: pavel eichler uz dnes po osme prevlekl nick a

Vidíš...naprostý omyl. Lidé, která dělají zavěry tak jo Ty nikdy ke správnému závěru nedojdou. A btw..jaké je Tvé ctěné jméno? Kdyý máš tak silná slova, jako že by mě měli pověsit, jistě je možno se pod ta slova podepsat.

0/0
24.11.2009 13:13

Scarlett O Hara

Re: pavel eichler uz dnes po osme prevlekl nick a

už ho tu chvíli pozoruju, možná to není eichler, ale má podobnej styl, to je fakt :-/

0/0
24.11.2009 13:21

Pavel Podařil 1975

Re: pavel eichler uz dnes po osme prevlekl nick a

Možná? Nemusím lhát a nemusím se stydět ani za své jméno. Pavel Podařil.

0/0
24.11.2009 13:29

nakorami

Re: pavel eichler uz dnes po osme prevlekl nick a

Za Pavla Podarila se stydet nemusis,ale za pavla eichlera jiste!

0/0
24.11.2009 19:36

nakorami

Re: pavel eichler uz dnes po osme prevlekl nick a

Ja mu neverim - mam pocit,ze posledni tyden bere smirlivejsi ton a neni tak arogantni.Uz jsem si toho parkrat vsiml i u tutovych nicku.Neni to samozrejme proto,ze by byl mene zaryty,pomstychtivy a nebo lidstejsi.Je to jen z toho prosteho duvodu,aby byl mene snadno odhalitelny,protoze uz si ho zacinaji vsimat a odhalovat ho i jini diskuteri a to by pro nej byl na diskuzich konec - NEMOHL BY SKODIT jako doposud!;-€;-€

0/0
24.11.2009 13:29

Vilém Hynek Jarmila

lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

Nejde jen hledat výhody a konzumovat je. Pokud jsou si lidé rovni, tak padni komu padni. Nepřizpůsobivým a nevzdělaným Cikánům bychom měli přestat dělat chůvu a platit za ně dluhy, ale nechat je vyžrat si problémy dosyta.  

Mimochodem, u problematiky Cikánů nejde o nárůst rasismu, ale nevraživost je reakce a zoufalství běžných lidí na vzrůstající neochotu této minority dodržovat jakákoliv pravidla a zákony a hlavně na neschopnost státu ty lidi k dodržování pravidel dotlačit. Většina Cikánů je na takovém sociálním dně, že už nemají kam spadnout a hřeší na to. A stát neumí tyhle lidi vést k pořádku a zodpovědnosti - jak jinak to řešit než odebráním nebo snížením dávek? Na dávky nemá nikdo nárok, to je milosrdenství společnosti.

0/0
24.11.2009 12:38

Cocotus_Interruptus

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

R^R^R^

Mlade rodiny jsou na desitky let zadluzene hypotekami, a my tady tem, co neplati najemne a soustavne nici byty stavime "vzorove" panelaky. To je panecku parada, to je socialni politika jak stehno. ;-€;-ORv

0/0
24.11.2009 12:39

Pavel Podařil 1975

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

Já říkám, že minimálně 50% zopdovědnost za chování nepletičů, nepřizpůobivých má stát! Je to špatná sociální politika a je špatná už 60 let.

0/0
24.11.2009 12:42

Vilém Hynek Jarmila

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

Politika je určitě špatná, dávky mají být zcela jistě nižší než minimální mzda nebo plat, co člověk reálně dostane za dělnickou nebo pomocnou práci (tedy s ohledem na jeho předchozí daňový příspěvek). Problém je, že všichni naši romové jsou ze Slovenska (Hitler ty naše z 95% vyvraždil) a mají úplně jiné návyky a historicky i vztahy s většinovou společností.

Ale nic není černobílé - pokud dostávám peníze a propiju je, prohraju v automatech nebo probendím v drogách, a přitom nezaplatím nájem a teplo a nebo i pokuty, co jsem dostal za obtěžování a dělání svinčíku, tak jsem buď  totální hajzl nebo jsem nesvéprávný a potřebuju opatrovatele. Romský problém je problém sociální, ne rasový. Je tu spousta cikánů, kteří mají vzdělání, pracují a platí daně a s nimi většinová společnost problémy nemá (i když jsou lidé asi někdo dost ostražití, není divu).

0/0
24.11.2009 12:50

Pavel Podařil 1975

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

Nic není černbílé...ale taky není normální, že tu jsou herny na každým rohu, že se drogy dají kouupit všude...a herny a drogy nejsku zdaleka jen problémem tmavých asociálů. My jsme si sociálně nepřizbůsbivé vychovali švou špatnou politikou...a proto si myslím, že my (jako majoritní společnost, stát) neseme také zodpovědnost za změnu.

0/0
24.11.2009 12:55

Vilém Hynek Jarmila

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

Drogy by měly být na občanku v lékárně za pakatel, nikdo by je alespoň aktivně nešířil a nevydělával obrovské peníze díky nefungující prohibici.

Co se týče heren, je to věc každýho, kam peníze nahází. Osobně si myslím, že závislí mají svůj problém v hlavě daleko předtím, než propadnou závislosti. Závislost je jen způsob úniku před realitou. Současná společnost řeší jen symptomy (drogová represe, automaty, ..), ne příčinu. Prevence závislostí je pro psychology a psychiatry - lidé by měli řešit svoje problémy předtím, než se stanou závislými. Ale je to běh na dlouhou trať, uznávám.

0/0
24.11.2009 13:12

prolhanyserver

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

R^!!!!R^

0/0
24.11.2009 12:46

barbudo

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

... souhlasím, ovšem při zachování proporcionaliity ...

... jeden průměrný bílý tunelář nás stojí stejně, jako všichni morgoši ročně ...

0/0
24.11.2009 12:56

Pavel Podařil 1975

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

Velká pravda..problémem týhle země nejsou sociálně slabší co kradou a neplatěj..ale "slušná" elita, která krade ve velkém.

0/0
24.11.2009 12:57

nakorami

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

Jinymi slovy - kdyz kradou velci ,tak to omluvime i u tech malych,co?A vis pavle,ze podle takoveto logiky by bylo mozno nalezt oduvodneni i pro tvoje obeseni?:-P:-P

0/0
24.11.2009 13:04

Pavel Podařil 1975

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

A proč moje oběšení? To by mě fakt zajímalo...ale jedna věc je pravda. Tento stát nemá elity, nejsou zde dobré vzory. A národ se pak chová podle toho. Ale zase naopak, každý národ má vládu jakou si zaslouží.

0/0
24.11.2009 13:11

nakorami

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

To obeseni bylo vzato jen jako ''absurdni'' priklad.Ale manipulace se srovnanim - ten krade hodne - ergo ja (nebo kdokoli) muze krast take je stejne ''absurdni'' popreni jakehokoli pravniho systemu!Na tenhle pokrouceny argument jsem chtel ve tvem prispevku upozornit pavle!

0/0
24.11.2009 13:17

Pavel Podařil 1975

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

A já zas musím přidat, že prostě když máme v čele státu zleděje, nelze očekávat od občanů, že buou poctiví.

0/0
24.11.2009 13:28

Vilém Hynek Jarmila

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

No on ten problém nemá jen finanční rozměr. Žádnej tunelář vám neukradne v noci kola z auta, nebude vás ve tři ráno budit "rodinou oslavou" a jeho děti nebudou mlátit a okrádat vaše děti.

Zkuste se vžít do situace řekněme lékaře, který bydlí někde v činžáku a kterýmu osud přihrál romský sousedy (za komunismu nebo výměnou v poslední době). A tenhle lékař bude druhý den ráno třeba operovat. Jenže romská rodina má v noci oslavu, nebo se hádá .. okna otevřený, hudba, řev. Není síly jak je zkrotit. Voláte měšťáky, přijedou pohrozí, dají pokutu odjedou. Řev trvá. Tohle lidem vadí víc než platby dávek.

0/0
24.11.2009 13:08

Pavel Podařil 1975

Re: lidé jsou si rovní v právech i povinnostech

Souhlasím.....policie a stát prostě fungují špatně. Ptal bych se proš policie nezakročí?  Možná nemůže dle zakonů. Proč někdo nezmění zákony? Protože nemáme silné a kompetnení politiky.

0/0
24.11.2009 13:15

barbudo

Milé děti ...

... nahradili jsme právo na práci právem na dávky ...

... a výsledek se kupodivu dostavil ...

0/0
24.11.2009 12:37

hasmen

Re: Milé děti ...

;-DR^

0/0
24.11.2009 12:40

wcbaba

Dnes jsem viděla pana Kocába s jeho názory na čt24

jenom doufám, že již brzo zmizí na vždy s politické scény.

0/0
24.11.2009 12:25

wartas

Pro jednoho diskutéra...

 Pane " Pavel POdařil 1975 "  vyjádřete se prosím jak by jste řešil Vy  ty dluhy?

 Uvědomte si , že nežijeme již v roce 1975 ale v roce 2009 a dluhy se musí  vyrovnat.

 Jinak každý bez rozdílu rasy,náb.vyznání a pohlaví poku je občan tohoto státu musí

 respektovat zákony této země. Jinak ať jde tam kde mu tyto moresy budou trpět.

 Jinak Vás pane neuznávám za rozumného občana této země. Běžte k šípku.

0/0
24.11.2009 11:50

StanleyP

Re: Pro jednoho diskutéra...

R^

0/0
24.11.2009 12:05

Pavel Podařil 1975

Re: Pro jednoho diskutéra...

Milý pane X Wartasi nebo jak se jmenujete, nejsem politk ani odborník na sociální téma. A proto tu opráci nedělám. Od politika bych očekával koncepci, ale tu jaksi nevidím. Je to tím, že Řápková není komptentní pro svou práci. No ale obecně. Nemůže se začít tím, že začneme neplatičům zabavovat vše..jen jasné jak tito lidi pak skončí a že ve finále to bude stát víc než od nich vybral. Asi se musí začít od toho aaby tito lidé měli práci (například zametali chodníky), aby nedostávali půjčky, když je nemůžou platit, aby různé firmy nemohli provozovat lichvu (např Provident). Nás stát si své sociálně slabé vychoval nezopdovědným přístupem (náhrady vybydlených bytů atd) a musí si je převychovat zodpvědným přístupem. Což nespočívá v tom dostat ty lidi do ještě větší nouze. Přemýšlejte....A navíc Řápková součastí organizovaného zločinu, podvodnice s tiutulem..myslíte si, že tato žena může opravdu něco myslet dobře??

0/0
24.11.2009 12:16

Cocotus_Interruptus

Re: Pro jednoho diskutéra...

Oni jim chudinkam zabavili vse? Treba nepostradetelne televyyyze apod., ze? Aby tito lide meli praci, tak museji chtit pracovat a museji chtit se vzdelavat. Pracovat nechteji, protoze to by delal jenom blazen, kdyz to nich stat cpe socialni davky vrchem spodem. Kdyz nechteji pracovat, tak na co vzdelani, ze? A kdyz nekdo konecne zacne konat a za to, ze rodice kriminalnici neposilaji deti do skoly je chce zavrit, tak prezident udeli milost. Provident vam a Kocabovi je trnem v oku, ale cikansti lichvari ne. Prevychovat, ale nedostat do vetsi nouze - vzdyt vy si sam odporujete. Takze davky jim taky neseberete, ze? Vzdyt by pak chudinky nemohly gamblovat, chlastat a kourit.

0/0
24.11.2009 12:21

Pavel Podařil 1975

Re: Pro jednoho diskutéra...

Tohle mě nabaví....nejde o tom těm lidem jednorázově zabavit tv a další věci..a až nebudou nic mít tak třeba byty..jde o to, aby tito lidé nezpůobovali problémy...takže je potřeba s nimi pracovat na sociální urovni, prostě je dostat do systému. A to Řápková nepřnesla....Je to těžká cesta, ale náš stát, my si za to můžem sami. komunisti cikány rozmazlovali a po 89 se v tom pokračovalo, neb to je špinavý problém, který nikdo nechce řešit. Je to moc těžký totiž. Ale jasně platí, že když spodinu pošlete ještzě víc ke dnu, tak bude ještě víc škodit. Mě vadí,  že politici vymyslejí jen to jak jim sebrat prachy...a nic kolem toho, příčiny, důsledky neřeší. To není politka , ale hospodský key.

0/0
24.11.2009 12:27

Cocotus_Interruptus

Re: Pro jednoho diskutéra...

Jake reseni navrhujete? Tyhlety obecny kecy o praci na socialni urovni a integraci jsou uplne k nicemu. Deti nejsou pro normalni rodinu zdrojem obzivy. Kdyz nebudes deti posilat do skoly, tak pujdes brucet a deti ti seberou (a ne ze ti da prezident milost). Kdyz chces davky, bez makat. Kdyz spachas trestny cin, pujdes brucet stejne jako bily (a ne ze bila svine rasismus neni). Kdyz prachy prochlastas, mas smulu. Kdyz nebudes platit najem, skoncis na ulici pod mostem stejne jako bily. Kdyz znicis cizi byt, pujdes brucet. To je reseni.

0/0
24.11.2009 12:32

Pavel Podařil 1975

Re: Pro jednoho diskutéra...

Já neznám řešení....řešení očekávám od politiků a kompetentních lidí. A ti ho nepřinášejí.

0/0
24.11.2009 12:34

Cocotus_Interruptus

Re: Pro jednoho diskutéra...

Reseni samozrejme znamo je. Jenze to je multikulturne nezadouci, takze ho politici odmitaji realizovat. Misto toho je lepsi kritiky oznacit za neonacisty, rasisty a teroristy a utracet penize za ideovou policii.

0/0
24.11.2009 12:35

Pavel Podařil 1975

Re: Pro jednoho diskutéra...

Jaké je ty to čřešní? Stejný metr pro všechny? Absolutná souhlas...ale to tu nefunguje už 60 let...a tyhle probvlémy jsou toho důsledkem. A politici to mají změnit, ale ne jednorázově že udělám bubu a seberu dluhy..ale nějak smysluplně ne??? Aby tewn problém za 10 let třeba nebyl..a ne aby ti lidi byli pořád ve svinstvu a rodili další děti co budou ve stejným svinstvu.

0/0
24.11.2009 12:38

Cocotus_Interruptus

Re: Pro jednoho diskutéra...

Ale samozrejme ze jednorazove. Zakon bud plati nebo neplati, ne ze plati jen trochu nebo jen nekdy nebo jen pro nekoho podle toho, jak hodne je opaleny.

0/0
24.11.2009 12:41

Pavel Podařil 1975

Re: Pro jednoho diskutéra...

Já nevím, proč nevidíš ty souvislosti..prč ten úproblém vzniknul...

0/0
24.11.2009 12:43





Najdete na iDNES.cz