Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tauchenová zaútočila na psovoda a ten střílel, tvrdí svědci zásahu

Uprchlý vězeň Pavel Tauchen se pravděpodobně zastřelil sám, tolik známá fakta. Proč však policisté těžce zranili i jeho ženu Dagmar? Pravděpodobně proto, že při útěku zaútočila na psovoda, který ji se svým psem pronásledoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Slaine55

Chudáci dobytci vs. zoufalá žena

Ženská zamilovaná až po uši, či se bála, že přijde o živitele. Hmm? Ale jinak - zloděj je naháněn okradeným a dostane za to flastr. Zloděj vyhrává. Ženská tahá svého manžela z vězení s bouchačkou, ale psovod se má nechat nejdřív zastřelit? Jednou se vztekáte a podruhé pláčete? Ujasněte si pojmy a dojmy!

0/0
20.11.2009 17:00

panbixby

Nebezpečná...

... zastavila se, otočila se proti chlapovi se psem a kdyby ji ten nebyl duchapřítomně střelil do zad, bůhví, co by s nimi provedla. Není-liž, pravda?!

0/0
19.11.2009 21:40

zab2

Trochu si nedovedu představit,

jak takováhle šmudla zaútočí na psovoda s nadrážděným čoklem, jestliže neměla zbraň. Zajímavé, že ji u ni nenašli asi, když chudák psovod netuší...

0/0
15.11.2009 11:02

Pavel57

Re: Trochu si nedovedu představit,

Představit si to umím. Pistolí. Tou, kterou zaútočila už jednou, předtím, když osvobozovala manžela. Zkuste si představit, že běžíte za ženskou, která už jednou střílela - a ona se najednou zastaví, otočí proti vám. Budete ve tmě dobře rozlišovat, jestli má v ruce pistoli, kabelku nebo nic??? Pokud má stále pistoli, máte na zamyšlení několik desetin vteřiny, pak uvidíte záblesk a pak už jen tmu. ---- Kdyby zvedla ruce nad hlavu a zastavila se a čekala, určitě by na ni nikdo nestřílel.......

0/0
18.11.2009 18:13

sir Humprey - forever

mě je jich líto

0/0
15.11.2009 10:17

holkazdaleka

Re: mě je jich líto

mne tebe taky

0/0
15.11.2009 12:13

tenisovejloket

Re: mě je jich líto

koho8-o?

0/0
18.11.2009 18:30

herdekflek

...

Kolik žvanilů se stejnými nicky by se tu objevilo se svými komentáři, kdyby ti dva cestou někoho, kdo se jim postavil, sejmuli. Trochu vám asi uniká, že svými minulými skutky prokázali, že jsou nebezpeční.

0/0
15.11.2009 10:13

loupeživý baron

Re: ...

To kdyby opravdu považuješ za argument? Kdybych býval byl ..., tak bych ...;-D

0/0
15.11.2009 11:54

Pavel57

Re: ...

Argument je - svými předchozími činy prokázali, že v kritické situaci pravděpodobně budou střílet na pronásledovatele s úmyslem je zasáhnout. Nikdo je nenutil loupit, utíkat ani střílet, ale když to jednou udělali, tak je na místě čekat, že to udělají znovu a jednat podle toho.

0/0
18.11.2009 18:15

loupeživý baron

Policie ČR v poslední době řádí jak Gestapo

Skutečně nebezpeční zločinci běhají na svobodě či jsou pouštěni po 2 letech pro vzorné chování a policie tu pořádá divoké hony, které spíš připomínají lov zvěře hrdinnými myslivci či hon na psychopatického vraha, nikoliv akci mající za cíl dopadení zoufalých pseudozlodějíčků.

Lúza však těm hochům tleská, tak je to v pořádku;-DRv

0/0
15.11.2009 0:31

Execute

Re: Policie ČR v poslední době řádí jak Gestapo

Jako gestapo? A co NYPD? Černocha na vlastní svatbě střelilo najednou 40 policistů. Ani jeden neminul - všechny kulky se našly v hlavě a břiše. Při zatýkání se tam nevyplatí vytahovat doklady příliš rychle. Jeden polisista se lekne a ostatní ho střelbou podpoří. A tam jsou policisté jedna velká mafie. A ti černí si dodnes myslí, že my bílí máme předky jejich otrokáře. Zeptáte-li se na cestu černého policisty, pošle vás klidně na opačnou stranu. Ale byl bych rád, kdyby česká policie taky tak řádila. A kdyby opravila ten překlad z angličtiny. Ten není pomáhat a chránit (to dělají hasiči), ale SLOUŽIT A BRÁNIT - SERVE AND PROTECT. A NYPD má ještě pěknější nápis - ZDVOŘÍLOST, PROFESIONALITA, RESPEKTR^

0/0
15.11.2009 1:00

Mončí

Re: Policie ČR v poslední době řádí jak Gestapo

Vy jste snad blázen.Policie honila dva malé kluky co ukradli čokoládu?Ne,honili týpka,co byl 13x trestaný,byl schopen použít i granát a jeho ženu,která použila zbraň na veřejnosti.Kdyby si na svém útěku vzali rukojmí a byl to někdo z vaší rodiny,tak budete mluvit jinak.A jestli ti,co zákrok schvalují jsou podle vás lůza,tak co jste vy?Stejná spodina,jako ta,kterých se zastáváte.

0/0
15.11.2009 7:35

retkini

Re: Policie ČR v poslední době řádí jak Gestapo

nevím proč na takového osla reagujete. Umlátí se sám.

0/0
15.11.2009 8:54

loupeživý baron

Re: Policie ČR v poslední době řádí jak Gestapo

Ano, správně.

Označte mě za duševně chorého, to je silná argumentaceR^;-D;-D

Pokud se snižujete k fantasmagorickým spekulacím plným kdyby, kdyby a ještě jednou kdyby, jste už evidentně v koncích.

0/0
15.11.2009 12:00

herdekflek

Hloupost...

Ano ti dva byli takoví hodní strýček a tetička, které byste rád uvítal doma k nedělní bábovce, že?

0/0
15.11.2009 10:14

loupeživý baron

Re: Hloupost...

Radeji ty dva, než vzorné kluky ze zásahové jednotky, kteří zahajují palbu, když se domnívají, že by možná mohli být ohroženiRv

0/0
15.11.2009 12:03

holkazdaleka

Re: Hloupost...

ty jses fakt debil

0/0
15.11.2009 12:12

loupeživý baron

Re: Hloupost...

R^V

0/0
15.11.2009 12:14

chataricek

Moc nevím,

co se tu probírá. Oba dva - pachatel i jeho manželka - dobrovolně nastoupili cestu "svého štěstí" - byli jejími strůjci. Co mohou čekat - pokud se zbraní ohrožují jiné ? Že s čím zachází, s tím sejdou ...

0/0
14.11.2009 23:34

kepir kalam

kousla psovoda

do nohy. Tak ji střelil. Hrdina to je.

0/0
14.11.2009 22:34

Moc nenápadnej Qíteček

Re: kousla psovoda

Chuďátko pejsátko...

0/0
14.11.2009 23:29

Kqubi

zásahová jednotka

používá stejné vybavení jako policie?

0/0
14.11.2009 21:56

medabzuk

Re: zásahová jednotka

jenom praky, savle maj jiny ;-)

0/0
15.11.2009 5:03

Quitman7

Re: zásahová jednotka

Zásahové jednotky (jednotlivých krajských ředitelství) i Útvar rychlého nasazení jsou součástí Policie ČR a tudíž Váš dotaz postrádá smyslu.

0/0
15.11.2009 11:41

madqwert- kovaný komunista

jediné, co lze policii vytknout, je přílišná rychlost

s jakou pár dopadla. Mohla jim nechat chvilku soukromí a nebyla by za kazišuka.;-D

0/0
14.11.2009 20:07

Moc nenápadnej Qíteček

Re: jediné, co lze policii vytknout, je přílišná rychlost

;-D;-D;-D

0/0
14.11.2009 23:27

Kakarel

Re: jediné, co lze policii vytknout, je přílišná rychlost

Snad to sfoukli po cestě do Hajan.;-D;-D

0/0
15.11.2009 0:43

Dandelineman@

V případech, jako je tento

bych tuto záležitost příliš neřešil. Nezákonnost jednání obou uprchlých  a nebezpečnost jejich jednání byla zřejmá, takže s tím oba museli počítat. Opodstatněnost střeby by se měla řešit hlavně při zajišťování osob, kterým se doposud nic neprokázalo a jsou pouze obviněni. R^

0/0
14.11.2009 18:57

Koncepce

Re: V případech, jako je tento

R^

0/0
14.11.2009 19:36

Remcal Obecný

Re: V případech, jako je tento

Naprostý souhlas :-) Každý lump podobný těm dvěma musí počítat s tím, že budou použity všechny dostupné prostředky, včetně střelných zbraní i bez výstrahy, proti jeho zneškodnění ... Jsou lepší dva mrtví lumpové, než-li dva lumpové v base živeni z našich daní, kteří vylezou a budou na náš úkor "blbnout" dál ... V rámci takovýchto jasných případů více pravomocí policii ...

0/0
14.11.2009 22:38

Moc nenápadnej Qíteček

Re: V případech, jako je tento

Naprostej souhlas.

0/0
14.11.2009 23:29

Brkoslav IV

Re: V případech, jako je tento

Nemyslim si, ze vas nazor je promysleny. Neznate podrobnosti, neznate motivy...jen clanky v idnes.....a vynasite soudy. Takovych jako vy, co sleduji holywoodsk akcni filmy bude asi plna policie, coz neni pro rozumne obcany to nejlepsi. Nikoho se nezastavam, ale vsechno musi probehnout jak ma, jinak to prestava byt policie , a zacina to byt nebezpecna zbran v necich rukou....To, ze vezne platime z dani je zase vec jina. Tyka se zmeny vezenskeho systemu, ale to nesouvisi s obvinovanim.

0/0
14.11.2009 22:55

dwaltr

Re: V případech, jako je tento

moc jsem vás nepochopil, ten člověk se vyjadřoval ke konkrétnímu případu a tam to asi snad sedí, že.. co mělo proběhnout tak jak má..???

když je holt někdo kriminálník a už střílel, nemůže se divit.. auto ve škarpě a v něm lumpové na útěku, jedna rána, o které nikdo nemůže tušit, že asi sebevražedná.. atd. atd. ta baba přece na eskortu střílela, tak co je tady k řešení a dojímání se, to měli čekat, jestli se náhodou ona netrefí první..???

0/0
14.11.2009 23:23

chataricek

Re: V případech, jako je tento

Já myslím, že v tomto případě byli oba - pachatel i jeho žena - strůjci svého štěstí. Pokud policie nebude ani v takovýchto případech zasahovat adekvátně, což se stalo - opravdu toto bude stát gaunerů. Píšete, že všechno musí proběhnout - jak má ... Tedy jak ??? V tomto případě - požádat je na obecních vývěskách o návrat do vězení, omluvit se jim ... či jak ???? A Vy býti na místě těch policistů - kteří tímto i Vás chrání - byste dělal co ? Nechal se zabít ???  Opravdu nemyslím, že Váš názor je promyšlený...

0/0
14.11.2009 23:27

E-yes

Re: V případech, jako je tento

Souhlas. Až budou zatýkat Ivanu Řápkovou, rozhodně by neměli střílet, pokud nebude klást odpor. R^

0/0
15.11.2009 0:23

Pavel57

Re: V případech, jako je tento

R^;-D

0/0
18.11.2009 18:18

kareel

dobrá

práce policieR^

0/0
14.11.2009 18:20

SPARVIERO

Re: dobrá

DOBRÁ PRÁCE POLICIE BY  TO BYLA KDYBY CHLAP ZŮSTAL ŽIVÝ A ŽENSKÁ NEPOSTŘELENÁ.:-/ 

0/0
14.11.2009 19:29

doktor_bota

Re: dobrá

Vypni si CapsLock, blbe.

0/0
14.11.2009 19:33

jaanaaa

Re: dobrá

;-D

0/0
14.11.2009 19:46

vasapro

Re: dobrá

a az by Te takovy magor s magorkou postrelili na svem uteku nebo vyloupili, tak bys je kritizoval take chytraku ;-D .. myslim policii

0/0
14.11.2009 20:17

KMJ

Aha .

 Zaůtočila na psovoda tím , že na psa volala " lehni " a tím ho zcela dezorientovala .

0/0
14.11.2009 17:50

orca

Nepodceňujte policii ČESKÉ REPUBLIKY!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=mtAyg2ywmzc

;-D;-D;-D

0/0
14.11.2009 17:18

tučňák v exilu

Je to jinak!

Zemřel na prasečí chřipku.

0/0
14.11.2009 17:11

kostej_

našel jste někdo kódík

na tom rajčeti?

0/0
14.11.2009 17:07

wertzu

Tauchenová se vrhla na psa a vážně ho pokousala.

Psovod,když viděl jak Tauchenová pojídá jeho psa ji vyzval,aby toho nechala,ale dotyčná ho také vybídla aby ochutnal.To psovoda naštvalo a zezadu ji střelil do hrudníku.Toto řekl svědek co si nepřeje být jmenován.;-D:-P;-D

0/0
14.11.2009 17:01

barak.obava

Re: Tauchenová se vrhla na psa a vážně ho pokousala.

tady nikdo nechce pripustit zze kulka se lze do hrudniku dostat i pres zada...proc policie nenapise ze byla postrelena do prsou.? to je otazka casu kdy nejaky osetrujici lekar nebo zdrav.sestra nekde ujede a rekne jak to bylo s jejim zranenim..:-/

0/0
14.11.2009 17:06

barak.obava

ooo

o.k.  stalo se..jina vec je ze tahle prisprostla diskuze neni davno bloknuta...tady to neni o diskutovani...je to obycejny sociologicky pruzkum co obcan cr snese..jestli se bude policie ridit vasimi nadsenymi radami pocitejte s tim ze v brzke dobe tady klidne bude nekdo z tech krvelacnych diskuteru plakat ze mu policajt zastrelil jeho rozmazleneho fracka utikajiciho od rozbite vylohy nebo treba s ukradenym autoradiem..je jednoduche si myslet ze mi se neco podobneho stat nemuze...verte mi-muze..;-(

0/0
14.11.2009 17:00

holkazdaleka

Re: ooo

nejses moc hystericky/a ? policie vse dukladne vysetruje, a jestli nejaky diskuter tu anonymne pinda, to se snad nemusi brat tak moc vazne...

0/0
14.11.2009 17:07





Najdete na iDNES.cz