- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je jak z retro pořadu.
1400busů, stovky tramvají a desítky souprav metra nahradí 2 parníky a lodě
s ukrajinským řidičem. Sanity marně houkají a když se pokouší zachránit rozmašlované občany od záložních řidičů s týdenní praxí.Přitom řešení je tak prosté, vyplatit požadované a nasmlouvané dvě miliardy a okamžitě přestat dělat populistickou politiku a zdražit jízdné na 60 Kč.
to jsem zvědavej, jak pojedu parníkem ze strašnic do nuslí
Ne kazdy jezdi ze Strasnic do Nusli
hlavně ať to řeknou dopředu, pak ať se třeba postaví na hlavu, možná se půjdu projet parníkem.
Aspoň večer v TV budou zajímavé reportáže, jak chudáci Pražáci nemohli cestovat MHD. Navíc tím dopraváci hezky naštvou své zákazníky a obrátí se to proti nim samým.
Zy zprávy budou možní mít i vlastní znělku...
... a tady ta smlouva na 9 miliard ... http://www.dp-arena.cz/images/stories/2009/420-ropid/Smlouva%20s%20Ropidem.pdf
Částka vydávaná městem na 1 cestujícího či kilometr za posledních šest let klesla o 30%, Naopak počet lidí, kteří pražskou MHD cestují, narostl za stejný čas o bezmála třetinu.
Co je na tom divného, že je tlak na zvýšení efektivity? Takto to funguje v KAŽDÉ soukromé firmě. Narostl jim počet cestujících, tedy se lépe rozpočítavají fixní náklady.
Banda primitivů si bere při prosazování svých neoprávněných zájmů jako rukojmí obyvatelstvo, které s celou věcí nemá nic společného. Kde je policie ? Proč nezakročí ?
A proti čemu jako? Proti lidem, co NEBUDOU v práci? Jedině že by ti odboráři zastavili tramvaje uprostřed křižovkatky...ale nemůžeš zakročit proti člověku, který místo práce nepracuje... Tady je vidět, jaké zlo odbory jsou. Každý svého štěstí strůjcem. Když se ti nelíbí pracovní podmínky, táhni... najdi si něco jiného... jako každý zaměstnanec menších/středně velkých soukromých firem....