Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Střelce ze základny Fort Hood čeká vojenský soud

Střelec, který na americké vojenské základně Fort Hood zabil třináct lidí, půjde před vojenský soud. Podle vyšetřovatelů prý útok neplánoval, ani neměl komplice. Navštěvoval ale stránky extremistů a podle CIA se pokoušel kontaktovat Al-Kajdu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ruger

je úsměvné, jak multikulti šmejdi

viní z průšvihů  muslimských fanatiků všechny okolo.Nicméně svět čelí vývozu islamského fundamentalismu a v evropě navíc prudkému populačnímu růstu muslimské "menšiny",  třeba multikulti blaženě očekávají evropu s burkami..

0/0
10.11.2009 19:35

ctenar1970

Re: je úsměvné, jak multikulti šmejdi

Vas svet,ne nas.My neloupime jejich pudu,neloupime jejich ropu.

0/0
10.11.2009 21:42

Ruger

ctenar1970 asi není zcela v pořádku

jen imbe/ cil napíše o islámistickém fanatikovi jako o "sympatickém chlapíkovi".

ctenar 1970 toho asi moc nepřečetl, možná snad jen bláboly jeho mateřské komoušské partaje.

0/0
10.11.2009 19:32

ctenar1970

Re: ctenar1970 asi není zcela v pořádku

Jeho tvar urcite sympatistejsi nez Havlova.Pevne verim,ze kdyz musi zvolit ,Palestinci-at maji jakekoliv obcanstvi- ihned vedi,kam musi strelit.

0/0
10.11.2009 22:13

J adoré la Chat quatorze

Pouhé multikulturní obohacení US ARMY

- to to ti američané nechápou? Proč z toho hned dělat ''případ'' ?;-D;-D

0/0
10.11.2009 12:53

-=koloděj=-

Obává se nespravedlivého procesu

LOL ;-D ... co jako chce obhajovat? čin je vcelku jasnej tak je IMHO dost jecno, jestli dostane 10x trest smrti nebo jenom 5x ;-D

Obhájce asi opravdu nemůže dělat člověk s nějakými morálními zásadami Rv

0/0
10.11.2009 11:14

František Koudelka 4.Kyju

Re: Obává se nespravedlivého procesu

Může ho zkusit poslat k nám, tady by dostal tak 21 po službě a musel by složit zkoušky z poviné četby knihy "Evropa očima sociálního demokrata".

0/0
10.11.2009 11:22

mantrax

Australský ministr školství Brendan Nelson

"Muslimové, kteří neuznávají naše hodnoty, mohou zemi opustit"  R^

0/0
10.11.2009 11:09

ctenar1970

Re: Australský ministr školství Brendan Nelson

Sprosti jako Cesti politikove jeste takhle nerikaji,natoz nejaky Australsky ministr!Rv

0/0
10.11.2009 11:16

František Koudelka 4.Kyju

Re: Australský ministr školství Brendan Nelson

Ale on ten Aussie řekl a má stoprocentní pravdu.

0/0
10.11.2009 11:25

captain cook

Re: Australský ministr školství Brendan Nelson

nerekl nic takoveho. Text projevu je naprosto PODVRZENY.

0/0
10.11.2009 20:04

captain cook

mantrax, prestan sirit bludy - PODVRZENY dokument

potrebujes to po lopate? Ja myslel, ze to jednou staci.

Kdyz jsi sem vcera pastoval tzv. prohlaseni Petera Costella, ktere obsahovalo stejnou vetu, vysvetlil jsem ti, ze se jedna o podvrh. Tak tady pises uryvek ze stejneho a pricitas ho Brendanu Nelsonovi, byvalemu sefu australske opozice. Zase hovadina. Kdo priste -Malcolm Turnbull, Tony Abbott? Kolikrat potrebujes, aby ti nekdo rekl, ze to je podvrh, nez ti to dojde?

Nekdo si text vymyslel, pricetl to puvodne Johnu Howardovi, tehdejsimu ministerskemu predsedovi Australie. Po porazce jeho vlady ve volbach zacal stejny text kolovat se jmenem soucasneho min.predsedy Kevina Rudda. Vcera jsi prisel s timtez pod jmenem Petera Costella a ted zas placas o Nelsonovi.

Kdy to konecne tva hlava zabednena pochopi, ze to je kachna, ty milovniku senzaci a kachen?

0/0
10.11.2009 20:03

captain cook

Re: Australský ministr školství Brendan Nelson

PS Nelson skoncil jako ministr skolstvi pred vice jak 2 lety. Po porazce Howardovy vlady se stal sefem Opozice, nakonec byl sesazen, dokoncil politickou karieru jako obycejny parlamentar bez portfolia a nedavno z Parlamentu odesel.

0/0
10.11.2009 20:08

ctenar1970

Kdyby nebyla loupezna valka v Iraku

tenhle sympaticky chlapek by nemusel nikoho zabit.Vina nejen jeho.

0/0
10.11.2009 11:06

-=koloděj=-

Re: Kdyby nebyla loupezna valka v Iraku

Tomuhle vašemu stavu se říká "vnitřní nepřítel". Oslabujete svou kulturu a civilizaci zevnitř, a snažíte se vyvolat pocit viny u ostatních ... je to značně nebezpečné, a to paradoxně i pro vás. Pokud chcete, můžete se přeci odstěhovat do islámských zemí ... brání vám v tom někdo?

0/0
10.11.2009 11:17

František Koudelka 4.Kyju

Re: Kdyby nebyla loupezna valka v Iraku

U střílení je to jednoduché vinen je vždy ten kdo zmačkne spoušť.

0/0
10.11.2009 11:24

KMJ

Re: Kdyby nebyla loupezna valka v Iraku

Kdyby muslimové nebyli muslimové , nebyla by válka v Iraku .  Asi tak jste to myslel ?Nezbývá než souhlasit .

0/0
10.11.2009 11:31

akademik Richard

Re: Kdyby nebyla loupezna valka v Iraku

kdyby muslimove neverili nejakym epileptickym blabolum, nebyla by valka v Iraku a tudiz by ani ten sympatak nikoho nezastrelil

0/0
10.11.2009 12:15

ctenar1970

Re: Kdyby nebyla loupezna valka v Iraku

Greenspan :" The Irak war is largely about oil ".

0/0
10.11.2009 12:51

Paul Sulc

Re: Kdyby nebyla loupezna valka v Iraku

Jo, takze vy chodite pesky nebo jezdite na koni, svitite si louci, topite drivim ktere si nastipate a narezete rucni pilou, zkratka, zadnou naftu nepotrebujete ani do auta , ani na vyroby elektriny. A nebo jste proste vul, tak si vyberte.

0/0
10.11.2009 19:42

ctenar1970

Re: Kdyby nebyla loupezna valka v Iraku

Ty padouchu,koupime,ne loupime.

0/0
10.11.2009 21:37

captain cook

Re: Kdyby nebyla loupezna valka v Iraku

odkdy ivani kupovali? Od hodinek az po ten cesky uran kradli.

0/0
11.11.2009 6:47

Lovap

Re: Kdyby nebyla loupezna valka v Iraku

Nekecaj. Nekradli - to prosto bola vojnová korisť. Dobyli toto územie na nepriateľovi? Dobyli.

0/0
11.11.2009 12:21

captain cook

Re: Kdyby nebyla loupezna valka v Iraku

nekecej hovadiny! Mas to popletene. Cesi nebyli na svem uzemim nepritelem, ale doma. Nepritelem byli Nemci. Jestli si chteli Rusove dobyt valecnou korist, pak od Nemcu, ne okrast narod, ktery Nemci predtim okupovali.

0/0
11.11.2009 12:30

Lovap

Re: Kdyby nebyla loupezna valka v Iraku

Nemám to popletené. Češi makali ako divý  v nemeckých továrňach a vyrábali zbrane používané proti Rusom. No a my sme boli zasa priamo s Nemeckom spojení. Oboje je dostatočný dôvod na "davaj časy" a "davaj uran" ;-D

0/0
11.11.2009 12:33

Lovap

Re: Kdyby nebyla loupezna valka v Iraku

A aj keď to berieš tak, že ste boli voči Rusku o.k. (na rozdiel od nás, napríklad), tak zasa si buď vedomý toho, že po 1948 sme boli akýmsi satelitom ZSSR. Takže ani v takomto prípade žiadna krádež, ale "náš príspevok k budovaniu socializmu" ;-D 

0/0
11.11.2009 12:41

Pilat

kdyby si radeji nalepil nejaky nacisticky erb na prilbu

asi by udelal lepe ;-D

0/0
10.11.2009 10:53

killy

Hej ! Tady se popírá logika:

Útok neplánoval, ani neměl komplice.

Navštěvoval ale stránky extrémistů .....

a podle CIA se pokoušel kontaktovat al-Kajdu.  

Jak multikulturně konformní vyjádření........ Není smajlík, tak Blééééé.   

0/0
10.11.2009 10:42

Mončí

Re: Hej ! Tady se popírá logika:

Já taky vlezu na stránky DS,NS a podobně a ještě to ze mě nedělá nacistku,ne?

0/0
10.11.2009 10:45

killy

Ale z muslima .......

..pravýho Amíka (Brita, Francouze, Němce, Čecha.....) nikdy!    neuděláš.... ;-D

Zústává pouze spící Pátá kolona....

0/0
10.11.2009 10:48

čombák

otázka je v podstatě jedna jediná:

dostane injekci nebo ho "povojensku" zastřelí?

Obojí bude naprosto v pořádkuR^ !

0/0
10.11.2009 10:39

Lucius_Malfoy

Re: otázka je v podstatě jedna jediná:

Pokud by zastřelení proběhlo trhavou kulí velké ráže do pánevní oblasti, nelze proti formě popravy mít žádných námitek.

0/0
10.11.2009 10:46

killy

..ukamenovat správně velkejma šutrama !

To je jejich oblíbený sport !

0/0
10.11.2009 10:49

annakkk

Re: ..ukamenovat správně velkejma šutrama !

Tak to nemate spravne informace. Nekamenuje se se sutrama ale s malyma kouskama aby dotycny vic trpel. Sutr by je zabil okamzite. A tak by to chtelo i s timhle kusem- ale ne, zas ta zas.....a  krestansko-humanisticka reakce; soudy, teply pokoj ve vezeni, jidlo, atd.

0/0
11.11.2009 3:54

František Koudelka 4.Kyju

Re: otázka je v podstatě jedna jediná:

Já bych ho ve jménu humanity neohl zabít. Já bych ho nechal zmrznout.

0/0
10.11.2009 11:27

Lucius_Malfoy

Re: otázka je v podstatě jedna jediná:

... tekutým dusíkem. A po čtverečním centimetru denně.

0/0
10.11.2009 11:33

American Eagle

Re: otázka je v podstatě jedna jediná:

Bohuzel uz i tam je zavedena smrtici injekce. Popravci ceta by byla v tomto pripade idealni- nikdo by strelcum nemohl dokazat, ze netrefili presne terc a odsouzeneho by si mohli pekne vychutnat.

0/0
10.11.2009 16:42

marekW777

cítite

to ?? už sa pečie kebab :-)

0/0
10.11.2009 9:59

KMJ

Tak .

 Doufám pevně , že dostane provaz . 5 min. nechat viset , potom den na vzpamatování a znovu . 13 x opakovat . Teprve pak načisto .

0/0
10.11.2009 9:50

FastDriver

Re: Tak .

Tak, kulky je škoda pro takovej šmejd

0/0
10.11.2009 9:57

František Koudelka 4.Kyju

Re: Tak .

Taky by ho mohli šoupnout do výběhu s vyhladovělejma prasatama.

0/0
10.11.2009 11:28

KMJ

Re: Tak .

Já to myslel , oběsit na smyčce z prasečích střev .

0/0
10.11.2009 11:32

Czodpor

A takové šilence tu chtěli dotahnout přes radar

Tomu Vondrovi dát na držku až se mu ta křivá držka narovná.

0/0
10.11.2009 9:16

adamovan

Re: A takové šilence tu chtěli dotahnout přes radar

Vy jste trochu mimo ne? A úrodu brambor vam sežral asi americkej brouk,že?

0/0
10.11.2009 9:54

cinella

Re: A takové šilence tu chtěli dotahnout přes radar

Mandelinka bramborová - toť emerický brouk, který nám užíral úrodu v 50.létech! :-P

0/0
10.11.2009 10:03

captain cook

Re: A takové šilence tu chtěli dotahnout přes radar

jo, zvlast vcychytraly emericky brouk, tahle bramborinka mandelova v tom, ze si zasadne vybirala jenom sjednocene druzstevni lany, zatimco zahumenky nepozirala!

0/0
10.11.2009 10:31

František Koudelka 4.Kyju

Re: A takové šilence tu chtěli dotahnout přes radar

To víš Dulles měl vycepovaný i brouky. Byl to ten největší travič studní.

0/0
10.11.2009 11:29

captain cook

Re: A takové šilence tu chtěli dotahnout přes radar

posadka radaru by byli pouze technici, nejednalo se o nasazeni na fronte, ale uplne pohodove umisteni v jedne ze zemi NATO. Nebylo zadne nebezpeci, ze by nekdo z toho umisteni v Brdech dostaval post-traumaticke stresove reakce...ledaze by zcvoknul z vystupu onoho posuka z Trokavce. Nebylo tedy treba mit v Brdech nejake psychiatry.

Silencem jsi tady -soude podle sveho hysterickeho panikareni - ty. Mel by ses dobrovolne prihlasit do Bohnic na prohlidku a prijit tam pro jistotu se sbalenym kufrem. Mozna, ze si te tam na nejaky cas nechaji.

0/0
10.11.2009 9:55

dedko

Katastrofa !

Armádu USA infiltrovali muslimové ! Nevěřím jim ani slovo !

0/0
10.11.2009 9:12

Forrrest

Kamery a odposlouchávací zařízení

do VŠECH mešit! - toto není poprvé, co se na takovém místě propagoval terorismus!

0/0
10.11.2009 8:46





Najdete na iDNES.cz