- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě vytáhnou z platu 4% a taky to zkousnu.
Tak proč to autobusák co vás ráno přivře do dveří a na semaforu si s plnym autobusem hraje na závodníka vydržet nemůže?
Myslim že by jim neuškodilo kdybi se trochu uskromnili jako mi všichni ostatní - nato že je jejich zaměstnavatel v takovim srabu - tak by měli šoupat nohama
jo ale to že Ti v červnu přidali 5 procent aby ti mohli vzít 4 procenta to už neřekneš co?
Me se libi, jak tady mimoprazsti a automobilisti, co v zivote MHD nepouzili, kecaj o potrebe pustit do mesta konkurenci. Ale vzdyt v Praze konkurence je, napriklad l. 165 provozuje Veolia, ktera provozuje spoustu primestskych spoju nebo dalsi primestske spoje provozuje Stepanek. Zajedte si obcas s nima, at vite, jak taky muze "fungovat" MHD! 40 let stare busy, neustale technicke poruchy, bulhari coby ridici, kteri snad ani nevi, po ktere strane silnice maji jezdit, atd.
To, že řidiči mimo Prahu berou míň, je právě důsledek skoukromých přepravních firem, které jim neplatí tolik ,, co by měly,, nebo na to dostávají malé peníze od měst - což je vina špatných dotací od státu. Navíc se nemusejí starat o zřizování zastávek, jízdních řádů a pod. což v Praze tomu tak není. Pražský DP má vypracované posudky o hospodaření ( od tří firem ) a všechny jsou v pořádku. Pokud v Praze budou soukromí přepravci - budou jezdit levněji. Ale to nikomu nezaručí kvalitní službu a levnější lístek. Již teď nechtějí městské části soukromníky, ale DP a v okolních vesnicích či městech je tomu stejně tak. Navíc- vzpomeňte si, jak dopadli společnosti, které přešli do rukou soukromníků - viz ČKD, sklárny, ocelárny . A pokud někomu stále vrtá hlavou proč chce DP dve miliardy - kam je dalo? Tak se podívejte na stránku DP Aréna - kde v článku Bém dlužník - je ofocená smlouva s ROPID-em ( magistrátem) kde se jasně mluví o devíti miliardách a né sedmi jak tvrdí p. Bém.
co tvrdí pan Bém,tak se mu ani nedivím.Podnik jde do krachu a přežraní páni šéfové si
zvyšují svoje hamounské platy.Jaká je v tom logika?Jediným řešením by bylo udělat pořádný audit,zjistit kudy odtékají finance a až potom jednat.Všude se propouští,do konkurzu jdou i celé fabriky.Tam žádná jemnost na zaměstnance neexistuje,ani odbory tu sílu nemají.Všichni si chrání vlastní kůži.Proč by tomu mělo být jinak u dopraváků v Praze ?Máme přece tak milovanou,spravedlivou a vyzvoněnou demokracii a spravedlivé tržní hospodářství.O lásce a pravdě raději už ani nehovořím...
Prosim Vás,copak tady v Praze dostatek dani,aby jsme uživily svuj Dopravní podnik,co to náš pan Primátor mele,přece nechcete aby řidiči jezdily za 16000 mesíčně,to přece nikdo nemuže myslet vážně,Dopravni podnik to je služba veřejnosti a nikoliv business na vydelavani,takže prosim Vas proberte se všichni a i když za mnou zvoni ten tramvaják jako o život tak rozhodne stojim za Vámi i když mi občas pijete krev
Jestli se ti stává, že za tebou zvoní tramvaják, tak to je nejspíš proto, že se netrefíš do svého pruhu a stojíš jako de-bil. A možná jsi také přehlédl, že Dopravní podnik není ani příspěvková organizace, ani obecně prospěšná společnost, ale akciová společnost. Přečti si v obchodním zákoníku, co patří mezi základní znaky obchodních společností. Ovšem pokud se jim doteď nepodařilo vést odděleně účetnictví pro různé služby a pokud zastávkové a informační služby na rozdíl od jiných dopravců mají započteny v ceně za dopravní výkony, tak pak ať se nedivěj, že dopadnou jako před třemi roky DPÚK.
Moravané zase ukázali, že jim pražští pepíci nesahají ani po kolena!!! Není daleko doba, kdy nás pražáci přestanou okrádat a snižovat naše platy!!! Uděláme vše pro samostatnou Moravu! Obnova Moravy se blíží!!! Pražáci budou ještě vzpomínat, jak žili z našeho potu a krve!!!
Vy Moravan nebudete. Moraváci takhle hamižný a závistivý nejsou. Alespoň ne ti, které znám.
Většina řidičů tramvají by zasloužila psychiatrické léčení. Já bych jim dal stávku! Jejich nejlepší zábavou je nechat člověka (čím staršího, tím lépe) doběhnout až ke dveřím a ty mu před nosem zavřou. Jízdní řády jim nic neříkají. Chovají se arogantně. Když se mohou chovat slušně řidiči autobusů, proč jsou řidiči tramvají taková jelita, to fakt nechápu.
Já bych nechal vyšetřit každého s přezdívkou casablanca. Vždycky hrozně přehání, paušalizuje a nepodloženě zobecňuje.
Do dneška jsem si myslel, že Dvořák a Bém vesele tunelují DPP a teď tohle. Vždyť Dvořák byl schválený Bémem a Dvořák reorganizací a outsourcingem DPP zvýšil režijní náklady a dostal DPP do této situace.
Podle mě si to můžeš s klidem myslet klidně dál. Jen Bém ví, o co v téhle hře vlastně jde. Řeší se tady platy lidí, ale nikdo (dokonce ani odbory!) se neptá, k čemu jsou třeba ty desítky milionů za "marketing" a komu se platí.
Koukám že cenzor zase jede, mažou se příspěvky hlava nehlava...
někde jsem četl krásnou specifikaci cíle odborů: "Odbory chtějí, aby stále více lidí dělalo stále méně práce, za stále více peněz". Dle mého je to nejvýstižnější definice odborů, co jsem kdy četl.
Sice vtipné, ale cíl zaměstnavatelů by se dal definovat přesně opačně. Takže?