Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stávka v pražské dopravě zřejmě bude, chystá se pochod a kolaps

V neděli se má definitivně rozhodnout, kdy v Praze nevyjedou na své trasy žádné autobusy ani tramvaje, ba ani soupravy metra. Sejdou se spolu všichni předsedové odborových organizací působících v Dopravním podniku a určí den. Vše nasvědčuje tomu, že stávka skutečně bude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal1

Hrajete si se slovíčky

Vážení pánové, to, co tady předvádíte, je jen a jen hra se slovíčky. Nesmíte se pořád ohánět komunisty, dvacet let po revoluci je to trapné. Když se vám soudruzi nelíbili, měli jste proti nim bojovat, když tady pevnou rukou vládli. Jenže na to vám (a i mě) chyběla odvaha. Kdybychom šli do důsledku, musela by vláda ČR zaplatit odškodné většině občanů, kteří za totality  žili, protože většině z nás komunisté nějakým způsobem ublížili nebo ho omezili. To je nesmysl.Musíte jednou udělat za minulostí silnou čáru a ne se neustále ohánět tím, že to či ono bolševici ukradli, byť v tomto případě máte pravdu. Píše se rok 2009. Křivdy z poloviny minulého století už nikoho nezajímají, protože nás od nich dělí tři generace. Problém v Klánovicích je totiž někde úplně jinde. Nikdo z místních nechce mít takový spolek, jako jsou golfisté, těm slušným se omlouvám ve své blízkosti, protože většinou jde o arogantní snoby, kteří se chovají, jako by jim vše patřilo. Tak to je, jenže nikdo to nahlas neřekne.

0/0
8.11.2009 12:33

Michal1

Re: Hrajete si se slovíčky

Tak toto mělo být úplně něde jinde, sorry.;-)

0/0
8.11.2009 12:35

Mončí

Kolik z vás

by si nechalo sebrat 20% z platu a ani by neceklo?

0/0
8.11.2009 11:31

kelc

Re: Kolik z vás

Tak ať jdou dělat jinde.... lúza dopravácká:-P

0/0
8.11.2009 13:28

Jan Motůrek

Re: Kolik z vás

Tak asi bych ceknul, ale pokud bych neuspěl, šel bych jinam. Brát si rukojmí bych fakt nedělal.

Stejně tak příště můžou stávkovat, že chtějí bát plat 3x tolik. Normálně je to vyděračství a brání rukojmích.

0/0
9.11.2009 9:30

yoatzin

Jednoduchý řešení

 Do práce bohužel budu jako mnoho dalších vyrazit a jelikož jsem členem skupiny neřidičů mám nápad pojďte pojedeme všichni taxíkem a panovi Bémovi pošleme pak vyůčtování mhd jsme si ze svých daní zaplatili podle přepravního řádu platíme jízdné tzn na přepravu máme nárok a on jí jen nezajistil takže co Pane béme ono řídit město není jako řídit skupinku nákladních nepálců cestou na everestRvRvRv

0/0
7.11.2009 22:07

Good luck

Re: Jednoduchý řešení

Taxíkem si jeď, ale vyúčtování pak pošli těm, kteří podle smlouvy měli dopravu zajistit a neudělali to, tedy těm řidičům...

0/0
7.11.2009 23:33

Jan Motůrek

Re: Jednoduchý řešení

Taky jsem nepochopil, proč Bémovi! - sice mu nijak neříkám, zda jsem pro či proti němu, ale jsem proti tomu, aby si někdo stávkou bral rukojmí a normálně vydíral!

0/0
9.11.2009 9:32

saphyr

Stávka ano, kolaps ne!

Jistě, proč by nemohli veřejně upozornit na velký problém, ale bohatě by stačilo, kdyby nevyjely autobusy a tramvaje, už tím by spoustě nevinným lidem přidělali spoustu problémů. Ale proč mají blokovat hlavní dopravní tahy a tím znemožnit průjezd sanitek, hasičů nebo manželů vezoucích manželky do porodnice? Je to bezohledná a sobecká prasárna!!!

0/0
7.11.2009 16:56

demon3

Re: Stávka ano, kolaps ne!

Žádný blokády se nechystaj, to je jen horolezcova propaganda.

0/0
7.11.2009 17:34

radek_30

JOJO

Docela s jejich stávkou souhlasím. Pouze bych to nechal i na 17.11. jak zde již bylo napsáno

0/0
7.11.2009 15:36

ptačí chřipka

Re: JOJO

;-DR^

0/0
7.11.2009 15:41

pskoda

Já je podporuju

Je to chyba vedení DP i Magistrátu. Pokud se jim to podaří zorganizovat tak, aby byli všichni jednotní a opravdu nevyjel nikdo, snad to k něčemu bude. Bor*del, kterej je v tomhle státě, přece nejde tolerovat věčně. A dluhy se musí platit, to by měl Magistrát pochopit. I když budu mít díky nim problém dostat se do práce, mají moji podporu R^

0/0
7.11.2009 15:14

URB-Královna diskusí

Stávka a pochod budou silnou zbraní

Překvapuje mě však, proč to nenechají na 17. listopad? Patolízalům by to omezilo přístup na Národní a ze selanky, která se tam chystá by byla opravdová demonstrace. Možná, že pro mnoho lidí by to bylo nemilé probuzení.

0/0
7.11.2009 14:52

hlnocd

Muze mi nekdo vysvetlit

proc pani ridici kteri maji jako maxilani dosazene vzdelani ridicak maji pocit, ze oni jsou nak extra a jako jedinym jim nebude behem krize snizovan plat? Cely statni sektor to pochopil, jenom pani ridici jsou asi neco extra ze si mysli, ze se pro ne bude delat vyjimka.

0/0
7.11.2009 14:13

demon3

Re: Muze mi nekdo vysvetlit

Nedělam si iluze, že to se svym intelektem můžeš pochopit, ale pro začátek by stačilo, kdyby magistrát splatil dluhy.

Vyrovnávání s následky krize nech laskavě na povolanější. Díky.

0/0
7.11.2009 14:21

hlnocd

Re: Muze mi nekdo vysvetlit

a ti povolanejsi jsou jako odborari? Muzes prosim napsat jak se presne dluhy vuci mestu projevuji na vyplate pro dopravce? Zatim zadne zpozdeni vyplat neni a jiste jsis vsiml, ze i soukromy sektor snizuje platy a stavy. Co vubec delas? Podle tveho projevu te odhaduji tak na 15 a na praci jsi jeste v zivote nesahl co?

0/0
7.11.2009 14:24

masinfira

Re: Muze mi nekdo vysvetlit

Vždyť to psali na idnes, kontokorent dopravního podniku je téměř vyčerpaný, a narozdíl od státního rozpočtu rozpočet DP je závislý jen na politicích.

0/0
7.11.2009 14:49

hlnocd

Re: Muze mi nekdo vysvetlit

psal jsem, ze ZATIM to na vyplaty nema vliv a o nutnosti snizovat ci propustet behem krize sme se jiz bavili. Cely statni sektor snizuje platy a stavy, jenom pani dopravaci jsou necim specialni a cekaji, ze se jich toto nedotkne.

0/0
7.11.2009 14:55

URB-Královna diskusí

Re: Muze mi nekdo vysvetlit

Rozdíl je v tom, že když se v práci neobjeví úřednický parazit třeba týden, nikdo to nepostřehne, ale když jeden den se zastaví MHD, tak bude Praha na kolenou.

0/0
7.11.2009 14:57

hlnocd

Re: Muze mi nekdo vysvetlit

a? Kdybych si postavil hlavu ja a stavkoval tak nejde v praze nic co funguje prez internet a taky nestavkuji

0/0
7.11.2009 14:58

URB-Královna diskusí

Re: Muze mi nekdo vysvetlit

Neděs mě, co tak důležitého přes internet funguje, že by to ochromilo život v Praze?

0/0
7.11.2009 15:03

hlnocd

Re: Muze mi nekdo vysvetlit

vse od semaforu po kasy v obchodech. Mila panicko, dneska potrebuje internet skoro vsechno. To neni jako za vasich mladych let.

0/0
7.11.2009 15:05

xmann

Re: Muze mi nekdo vysvetlit

No asi možná rozumíš internetu a to je tak všechno...

Nicméně myslím,že bez imternetu by město fungovalo líp než bez MHD.

V té stávce nejde jen o snižování platů.

Ono jde o celkový přístup magistrátu k dopravnímu podniku a nejen k němu.S tím co provádí a vymýšlí to vedou v Praze od deseti k pěti.Vůbec nemyslí na Pražany,ale leda na to jak na všem vadělat a ne vždy zrovna ku prospěchu věci...

0/0
7.11.2009 16:05

mopik52

stavka

Nechci se zastávat odborářu jelikož jsem z Hájí a pracuju na Andělu a nejsem řidič tak to vypadá na volno ale přece když nastoupím do práce za moji práci mám podepsanou smlouvu ( v tomto případě objednávka ) na 20 000 zaplaceno mi bude 13 000 na muj dotaz proc se tak stalo dostanu arogantní odpověd od zaměstnavatele ( Bém ) že ho to nezajímá že se nebude se mnou o tom bavit tak druhý den taky nepřijdu ( nevyjedu )

0/0
7.11.2009 14:05

hlnocd

Re: stavka

kazdy nouma v republice pochopil, ze je krize a ze se proste snizuji platy a stavy. Budto firma zkrachne nebo se par lidi vyhazi a zbytku sahne na plat. Todle chape kazdy od metare po politiky. Jenom pani dopravaci jsou asi extra hloupi a mysli si, ze jsou naka extra vyjimka. Rozbit jim tlamu vsem.

0/0
7.11.2009 14:08

demon3

Re: stavka

Jenom ňoumové jako ty si myslej, že propuštění je všespásný a práce se umí udělat sama.

Vem si prášek, praskne ti žilka...

0/0
7.11.2009 14:15

hlnocd

Re: stavka

jako blazen se tu chovas jen ty. Jiste mi zde navrhnes jinou cestu jak usetrit penize a udrzet DP funkcni? Muzes mi prosim jeste vysvetlit, proc vsichni statni zamestnanci maji snizene platy, ale jenom pani z DP jaksi nechapou proc se takovy krok musel udelat?

0/0
7.11.2009 14:21

mopik52

Re: stavka

Ano to máte pravdu každý chápe že se snižují stavy platy z důvodů ekonomické recese o tom muj příspěvek nebyl. Ale přece nemohu podepsat objednávku na služby a nezaplatit ji celou pokud by stávka měla plynout jen z důvodu špatného hospodaření DP neřeknu nic ale to ten důvod není. Ale samozřejmně každá mince má dvě strany a ta druhá strana je že když si zaplatím legitku která opravdu nestojí málo a mnou objednanou službu nedostanu je to stejné chování jako magistrát vůči dp

0/0
7.11.2009 14:20

hlnocd

Re: stavka

tak jeste jednou: je krize, magistrat neco nasliboval, ale kdyz to sliboval nikdo necekal ze nase ekonomika pujde takto dolu. Jak jsem psal vyse, kazdy v republice chape, ze je krize a ze se ne vzdy splni co se slibi a ze je proste nutne propoustet. Jen pani z DP to nechapou. Proc?

0/0
7.11.2009 14:26

mopik52

Re: stavka

Tak nejde jen o sliby ale o podepsanou objednávku a já si něco objednám zaplatím pulku a řeknu sorry ale je krize takže to ti musí stačit  ;-D

0/0
7.11.2009 14:29

hlnocd

Re: stavka

jezisi, stejne na tom jsou lekari, stejne na tom jsou ucitele, stejne na tom jsou hasici. Stejne je na tom cely soukromy sektor, dokazes pochopit, ze je proste krize a nase ekonomika nedokaze utahnout stejne financovani jako pred krizi? Todle pochopil i ten nejhloupejsi metar, jen ty a dopravaci to nechapou.

0/0
7.11.2009 14:32

mopik52

Re: stavka

Asi jsem hloupější než jakýkoliv metař protože opravdu nepochopím Vaši logiku. Takže ještě jednou Váš názor je že pokud si něco objednám přijde krize tak nemusím platit celou výši za kterou to bylo objednáno chápu Vás správně

0/0
7.11.2009 14:36

hlnocd

Re: stavka

vice mene ano. Vemte si lekare, tem bylo slibeno navyseni tabulkovych platu o 10%, kvuli krizi k tomu nedoslo, stavkuji? Nestavkuji. to same hasici, ucitele atd. atd. atd. Navic to ze DP preplaci sve zamestnance (27.ooo nastupni plat pro ridice je opravdu hodne) se take musi resit. Nebo ti prijde normalni, aby mel nastupujici lekar polovinu toho co nastupujici ridic? Panove jsou zmlsani a nechteji se vzdat sveho luxusu.

0/0
7.11.2009 14:46

kidoolb

Re: stavka

nemuzes cekat, ze to oranzovorudej odborar (cti pijavice) pochopi ...

0/0
7.11.2009 15:03

demon3

Re: stavka

Řidič nemá nástupní plat 27000, najdi si to...

0/0
7.11.2009 17:40

demon3

Re: stavka

Nedělam si iluze, že to se svym intelektem můžeš pochopit, ale pro začátek by stačilo, kdyby magistrát splatil dluhy.

Vyrovnávání s následky krize nech laskavě na povolanější. Díky.

0/0
7.11.2009 14:23

hlnocd

Re: stavka

1)ty dluhy nemaji zadny dopad na ridice

2)dopravakum nevadi ani tak snizovani dotace, jako propousteni 6oo zamestnancu.

0/0
7.11.2009 14:29

demon3

Re: stavka

Co to zase blábolíš, že dluhy nemají dopad na řidiče, když není na výplaty, na náhradní díly, na opravy...

Už jsem tě jednou žádal, abys nekomentoval věci, kterým nerozumíš.

0/0
7.11.2009 17:39

toledo05

Re: stavka

Vy jeden blábolivý kecale... Nerozumíte internetu, natož pražské MHD. Když jste tak inteligentní, tak si udělejte "řidičák" na tramvaj a běžte to dělat. A garantuji Vám, že po měsíci práce byste byl na*raný a to dokonale. Něco o práci řidičů a zaměstnanců MHD vím a v životě byste nezvládl to, co oni. Tak si svoje názory prezentujte dále, ale někde na záchodě...

0/0
7.11.2009 19:13

Lafinta

peníze

To se nedivím, že nejsou peníze, když byly nastrkány např. do zázračného projektu jakou je Opencard :-/

0/0
7.11.2009 13:58

tejuz

.

Tak místo toho, abych jel do školy, tak půjdu na pivo.

0/0
7.11.2009 13:49

hinny

Pokud se odporáři pokusí zablokovat i individální dopravu

máme dvě možnosti 1. okamžitě podat trestní oznámení na vedení odborů DP - nevěřím, že by jim magistrát povolil demonstrace a pochody po veřejné komunikaci 2. řešit to individuálně na místě - ono nebude těžké jednoho každého DPP inteligenta co umí tak akorát kroutit volantem lehce vyprovokovat a pak jim dát pořádnou nakládačku.

0/0
7.11.2009 13:45

demon3

Re: Pokud se odporáři pokusí zablokovat i individální dopravu

možnost 3. přestat si honit triko na diskuzích...

0/0
7.11.2009 13:59

hlnocd

Re: Pokud se odporáři pokusí zablokovat i individální dopravu

vzdyt ma pravdu, jestli mi naky blbec bude blokovat cestu do prace tak mu rozbiju tlamu

0/0
7.11.2009 14:00

mopik52

Re: Pokud se odporáři pokusí zablokovat i individální dopravu

Po ránu na zacpané magistrále musíte boxovat jak o život

0/0
7.11.2009 14:07

hlnocd

Re: Pokud se odporáři pokusí zablokovat i individální dopravu

je trochu rozdil, kdyz jse magistrala zacpana a kdyz ji umyslne blokuje hlupacek, ktery ma jak maximalni dosazene vzdelani RP

0/0
7.11.2009 14:09

masinfira

Re: Pokud se odporáři pokusí zablokovat i individální dopravu

Uvědomte si, že ten "hlupáček" podle Vás přímo zodpovídá vlastním jednáním denně za životy tisíců cestujcích, zatímco vy tak akorát možná za ten svůj

0/0
7.11.2009 14:42

hlnocd

Re: Pokud se odporáři pokusí zablokovat i individální dopravu

takovej lekar ma mnohem vetsi zopovednost a plat mnohem mensi. Podivej se jake jsou platy v soukromem sektoru a jake u DP. Kdyby se dopavakum vzalo pet tisic tak maji zhruba stejne jako ma ridic v soukromem sektoru.

0/0
7.11.2009 14:49

masinfira

Re: Pokud se odporáři pokusí zablokovat i individální dopravu

Mnohem menší? Hahaha...

0/0
7.11.2009 14:50





Najdete na iDNES.cz