- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Brát si jako rukojmí Pražany a cestující je nezodpovědné," napsal v textové zprávě primátor Pavel Bém.
A proč to teda sakra dělá ? Nikdo mu nevysvětlil, že dluhy je třeba platit ?
Když stávka, tak všichni. Metro+tramvaje+autobusy+železnice+ostatní dopravci PID. Pokud ne, tak stávka je zbytečná a k ničemu. Kolik bude stát zajištění náhradní autobusové dopravy? Nebylo by lepší se dohodnout s městem na zvýšení dotací pro pražský DP? A to nikdo nepočítá škody, které vzniknou obyčejným cestujícím a firmám, do kterých nedorazí zaměstanci?
Ježiši co to je za klauni? Jak může ňákej regionální dopravce o padesáti autobusech zmírnit kolaps pražský dopravy? Každej ten dopravce má přeci svoje linky, který musí s těma padesáti BUSama odjezdit, ne? A ňákej jeden rezatej šrot, zaparkovanej v křoví pro případ poruchy jednoho z těch padesáti jezdících to fakt vytrhne! Když byly povodně, jezdily autobusy z Pražskýho povstání do Holešovic po půl minutě! Linka 177 - 40 kloubovejch autobusů, linka 136 - 40 kloubovejch autobusů atd ... Nahradit vozovej park Dopravního podniku je zhola nemožný a jestli si ten korupčník Bém, co má na ruce darovaný hodinky za půl mega myslí něco jinýho, je to ještě větší trotl než jsem myslel! O metru a tramvajích se netřeba bavit ... Držím vám palce dopraváci, jestli se ta stávka fakt povede, Bémovi tim z podprdele vytrhnete židli!!!
ceny jízdenek a náklady na provoz jsou téměř nejnižšší ze všech evropských měst přitom kvalita je na dost slušné úrovni. Většina vozů je poměrně dost vytížená, takže jakékoliv šetření znamená přímý dopad na kvalitu - tj. méně spojů, narvanější a neudržované autobusy... Za 26Kč možnost projet celou Prahu (třeba i 30km) a za 400Kč měsíčně neomezeně cestovat, kde vám to nabídnou? A cenu neurčuje DPP ale Praha. Jediné řešení vidím v jízdném které bude více reflektovat ujetou vzdálenost. Neomezené tramvajenky zdražit na dvojnásobek a zavést možnost třeba zlevněné tramvajenky jen na cesty do práce apod.
Tvůj návrh trochu pokulhává, zdražit by se muselo alespoň na desetinásobek, vidláku
Ať vrátí ten ksindl peníze co nechal prošustrovat za studii OH,nebo ať raději drží hubu.
Ono by se hodilo i těch 800 milionů za Opencard, které se pochopitelně nevypařily do vzduchu, jak by se mohlo z prohlášení radních zdát, ale většina z nich skončila na těch správných účtech vyvolených firem a osob.
modráci v autech si to pěkně užijou
Proč nechávají nastartované autobusy 20 minut na konečné? Smrdí, rachotí a hlavně pálí drahou naftu. Když jse mse pokusil autobusáka zeptat, proč má nastartováno, když odjíždí až za 15 minut, odpověděl, že mu je zima!!!!!! To je sakra drahé topení. Když vezmeme v úvahu čekací dobu všech autobusů v Praze, jejich počet a spotřebu nafty l/h, tak nám vyjde za 24 hodin úctyhodné číslo. Když toto znásobíme 365, myslím, že by za to něco už mohlo být. Takže než začnete milí řidiči MHD stávkovat, začněte s úsporami u sebe a potom omezujte cestující. Mimochodem, když mám roční jízdenku na MHD a to celý den nepojede, dostanu náhradu? Služby mám předplacené a MHD je nedodá.
... řidič má pracovní smlouvu a když nedostane výplatu, dáte mu ji Vy?
přemluvit ke stávce, tak je bez pardonu vyházet a nabrat třeba cizince (Bulhary, Rumuny, Ukrajince ). Beztak jich už tady jako řidičů je dost. A to i za cenu několikatýdenního kolapsu.
Jak mohou dopravnímu kolapsu zabránit autobusy zasekané v dopravním kolapsu?
brát si jako rukojmí nás co bydlí v praze a dojíždí za prahu do práce či naopak je hnus...vadí vám dluh DP?? tak jezděte dá a zkuste vydělávat a ne,že zastavíte nejdůležitější dopravní prostředky....