Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fejk nedbal na zvířata, bouří se zoo proti odcházejícímu řediteli

Byl populární. A mluvilo se o něm jako o dokonalém šéfovi. Mezi svými podřízenými se však odcházející ředitel pražské zoologické zahrady Petr Fejk takové pověsti netěší. Nespokojení zaměstnanci se chtějí obrátit kvůli chybám na pražský magistrát, kterému zoo podléhá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

frantaflinta99

13 nespokojených zaměstnanců je poměrně hodně.

Magistrát by si je měl všechny napřed poslechnout, co mají za stížnosti, co po zvážení je všechny na minutu vyhodit.

0/0
4.11.2009 18:03

metalovy duchodce

Do pražské zoo chodím téměř od narození

a pamatuju i ty staré betonové klece pro lvy, dole u skal. Pan Fejk to v zoo pozvedl pořádně, dnes je tato zoologická zahrada opravdu na světové úrovni. Do zoo se dostanu bohužel jen tak 1-2x do roka, ale vždy je tam něco nového a vždy je na co koukat. Já chci vidět zvířata, když se jdu na ně podívat, ne čučet na prázdné expozice, jak si to představují někteří zamindrákovaní zaměstnanci zoo a jak tomu bylo v zoo před příchodem pana Fejka. I mezi zoology jsou mamlasové, kteří umoří zvířata "svojí"  falešnou pravdou, pár jsem jich poznal, když jsem se několik let aktivně věnoval chovu ještěrů. S takovými se vyjít nedá, leda vyběhnout, přestože mají někteří doktorské tituly. A to pan Fejk naštěstí udělal a je potřeba mu za to poděkovat. 

iDnes by totéž měla udělat s některými pisálky..

 

  

0/0
4.11.2009 12:19

gracia

po bitvě ja každý generál

Samozřejmě neznám pana Fejka osobně a nevím jaký zastával v soukromí názor na ZOO, ale fakt je, že jí ohromně pozvedl. Dnes když jsem v ZOO, tak je příjemná, zábavná a záživná! Manažer je skvělý, takže sehnal peníze na rekonstrukce a dary. Ale měl mít u sebe odborníky kteří měli říkat co je dobré por zvířata a co ne. A ti se teď když on odchází bouří ? Proč až teď. Jestliže to jsou odborníci, tak by sehnali zaměstnání i jinde když by se ozvali a dostali výpověď..8-o:-/

0/0
3.11.2009 12:50

92lin

na strane

jsem na strane Fejka nebot neboť předchudci v jeho manazerskem umu mu nesahali ani pod kotniky...staci se podivat na statistiku btw vse nejde opravit a udelat na jednou ;-)

0/0
2.11.2009 13:30

username

hov.da

Nic proti, ale tady jsem silně na straně ředitele. Zoologická zahrada není národní park a hlavním cílem zoologické zahrady není starat se, aby se v ní zvířátka měla dobře. Zoologická zahrada má v lepším případě za cíl seznámit co největší počet lidí s co nejširší plejádou zvířat, v tom horším vydělat peníze. A Fejk dosáhl obojího.

Je jasné, že když zdesetinásobí návštěvnost, tak to bude pro zvířata otravnější, je jasné, že když chce miliony na pavilony, tak že musí být zvířata vidět a musí se zvát sponzoři. Nadávat na nové moderní ohromné pavilony a říkat, že se v nich mají zvířata méně pohodlně než v těch malých betonových klecích, ve kterých žili předtím, to fakt může leda blázen.

Ale vsadím se s vámi o co chcete, že úmrtnost zvířat v ZOO Praha byla milionkrát nižší než ve volné přírodě, bez ohledu na tyhle mírné nevýhody, prakticky všechna zvířata tam umírají na sešlost věkem.

No a to že nadávají veřejně až když odchází a ještě po vyhazovu, to už je no comment.

0/0
2.11.2009 10:33

gracia

Re: hov.da

přesně - moje řeč !!!! R^

0/0
3.11.2009 12:54

medvěd brtník

jsou to ubožáci -léta mlčeli a jen Fejk odešel špiní ho

jakl typicky české . Do očí řediteli neřekne nikdo nic , leta jim nic nevadí  se tváří spokojeně a mlčí a jen ředitel odejde hned se tito ubožácí mohou přetrhnout v kritizování .  Kritici tak působí  směšně jako banda zneuznalých srábků .   

0/0
1.11.2009 23:19

hjurvajs

Tahle diskuze se nedá číst...

Víte co, běžte si zkusit pracovat do zoo.Zaráží mě jak jsou tu všichni chytří, přitom téměř nikdo z vás nemá ponětí co ta práce všechno obnáší a co se vůbec v zákulisí zoo děje.Předpokládám že ještě ke všemu spousta z vás celý den sedí někde v kanclu na zadku takže si opravdu neumíte představit o co jde.I přesto že Petr Fejk rozhodně nepatří mezi mé oblíbence (lépe řečeno ho  vůbec nemám ráda a naštval mě mockrát svými rozhodnutími), nemyslím si, že by se tyto věci měly řešit tímto způsobem a už vůbec ne, když stejně Fejk odchází.Přijde mi to zbytečné, takové věci by se měly řešit uvnitř zoo. Vůbec není pravda, že nám jde o zvířata až nyní, spousta věcí se tam řeší neustále. Bohužel to tak díky tomuto článku vypadá. A to, že tam někdo prohlásil, že stejný názor má většina chovatelů je také dost sprosté vzhledem k tomu, že se spousty z nás nikdo na nic neptal.Zoo má x zaměstnanců, takže nějakých 12 lidí, kteří se takto nesmyslně rozhodli proti něčemu bojovat, je jen malá kapka v moři.

0/0
1.11.2009 13:38

slosovatel

Re: Tahle diskuze se nedá číst...

A krom toho neni pro pisalka vetsi lahoda, nez vytahnout nejakou tu spinu, byt spekulativni, na nekoho znameho. Popularita clanku je zarucena.

0/0
1.11.2009 16:50

noštek

Jeden z mála co chtějí aspoň něco pro jiné

Nemyslel na zvířata, myslel jen na návštěvníky. Myslel aspoň na někoho, ne jen na sebe.R^

0/0
1.11.2009 13:27

vas_tata

Typický český ...

přístup - raději věřit senzačním pomluvám než nezajímavé realitě.

0/0
1.11.2009 12:50

kolemjdoucí

Odmítám chodit na tyhle diskuze, na to nemám žaludek

Pokud člověk chce být duševně zcela zdráv a bez žaludečních nevolností, tak by neměl mezi ty blivajze od anonymů vůbec chodit.

Pak je celý den jakoby přiotrávený a člověk jen hledá možnost, na čem se "zahojit" ať agresivně nebo v depresi.

To říkám i těm váhajícím ostatním, nechoďte číst nikdy ty sračky tady, šetřete si svou duši. Už tak novináři nám servírují neobjektivní svinstva, tak proč je ještě podobně komentovat

0/0
1.11.2009 11:46

vokroj

Fejk

prostě utekl .... nic nového

0/0
1.11.2009 9:34

fanule

fejku

ty ses ale vybarvilRv!!!!

0/0
1.11.2009 5:52

juggler

klasika

klasicka ceska zbabelost a zakernost reditel odchazi a tak si do nej muzeme kopnout at se taky trochu zviditelnime kdyby nemeli fejka polovina z nich by uz musela praci hledat jinde klasika kdyz je nekdo uspesny v cesku se to proste neodpousti stane se doslova "tridnim nepritelem"

0/0
1.11.2009 1:38

Tonnan

Re: klasika

naporstej souhlas R^

0/0
1.11.2009 8:32

kolemjdoucí

Re: klasika

ano, také se přidávám, souhlasím.

0/0
1.11.2009 11:47

ferdapytlik

O pohodlí zvířat mají dbát ti zaměstnanci ..........

........ tak ať to nesvádějí na odcházejícího ředitele a hejbnou kostrou.

0/0
31.10.2009 23:14

holka od vedle

Fejk

Je to bůh, měl by dělat presidenta, anebo premiéra. Ještě snad papeže, ale to je asi tak všechno při jeho schopnostech. Co proboha bude dělat ve státech? Nebude nakonec kandidovat na presidenta USA??

0/0
31.10.2009 22:05

zoopraha

Hlavně klidek

Kdo nepracoval, nebo nepracuje v zoo Praha, tak opravdu nemá tušení, oco kráčí .Pan Fejk je špičkový meneger, sehnal sponzory, peníze, ví se o zoo, to je fajn. Bohužel ten cit pro zvířata opravdu nemá. Ano, má pod sebou zoology, ale ti jsou tuze malí páni. Není fér do toho motat povodně, opět, kdo tam nebyl, neuvěří. To na jeho obhajobu. Nemám pocit úlevy, že odešel, bohužel výběr je příliš zpolitizovaný. Raději bych zoologa, dostalo by se na lidi i zvířata, chovatelé se neštítí návštěvníků, to je blbost.Ale upřednostnit návštěvníky před zvířaty, to se mi příčí, to půjde zoo do háje, chodí se tam přeci za zvířaty.Mrtvol bylo víc než jeden sup, vždy to bylo na příkaz ředitele, ale ten se vždy vymluvil na zoology.A demokracie?Kde to žijete. Pokud tu práci milujete, těžko se rozdýchává , když Váš svěřenec trpí. Ani není fér srovnávat zoo před Fejkem a po Fejkovi. Tenkrát byla jiná doba, lidi měli jiné starosti,  byly jiné materiály  a technologie.Fejka vystihuje-NAVRCH HUJ- VESPOD FUJ.

0/0
31.10.2009 20:04

ehm

Podpora od Rabase ...

... je zjevně účelová. Pan poslanec Rabas cítí křivdu z vlastního odchodu z čela zooparku Chomutov, rád by učinil ředitele zoo nekritizovatelnými.

Mám pro MVDr. Přemysla Rabase vzkaz:

Stále dost lidí si pamatuje, jak jste se choval na vojenské katedře Vysoké školy veterinární v Brně.

Udavač udavačem zůstane, podrazák podrazákem. Lidé se nemění, jen se Ti vybarví (Čapek). Strana zelených, chce - li se lišit od jiných partají, nemůže stát na lidech tak bezcharakterních. Těžko se bude ke zvířatům slušně chovat člověk, který udával komunistům a ničil tak životy kolegům studentům už zamlada.

0/0
31.10.2009 16:30

marla

Re: Podpora od Rabase ...

Především bylo účelový odejití Rabase, na kterým se opět dohodla ČSSD a ODS.Máte pro svý plácání o jeho údajným udávání důkazy nebo jde opět jen o anonymní blití na diskuzi?

0/0
2.11.2009 10:18

holka od vedle

Fejk?

ANO. Je použitelný jako strašák do zelí, anebo v émerice, kde je jeho působení taktéž nesmírně důležité a Šášula je jistě tou správnou volbou, už tak v  pochybné a drahé instituci, do které Šášula nastupuje..;-D;-D;-D Hlavně zaměstnanci si asi oddechli, že si ředitelskej vyklidil stůl v kanclíku..R^R^

0/0
31.10.2009 13:51

sirkeci

Fejk a povodně

Pokud si dobře vzpomínám, tak Fejk měl problémy už při povodních v r. 2002, kdy nechal utopit slony, ačkoliv dobře věděl, že se blíží povodeň. Pokud si vzpomínám, dopředu se v Praze vědělo, kam až voda může dosáhnout ....

0/0
31.10.2009 13:04

holka od vedle

Re: Fejk a povodně

Šášula měl zcela jiný starosti doma pod peřinou..RvRvRv

0/0
31.10.2009 13:53

marla

Re: Fejk a povodně

Při povodních tam zahynul JEDEN slon a né sloni.

0/0
1.11.2009 12:15

username

Re: Fejk a povodně

vzpomínáš si velmi špatně. Ještě asi 12 hodin před tím, než byla ZOO zaplavena odpovědné orgány tvrdili, že zaplavena nebude. A potom to byl takový fofr, že se prostě všechno nestihlo. Těch zvířat je ohromný počet a jestli si myslíte, že odvést slona (když sám nechce) je nějaká sranda na pár minut, tak se hodně mýlíte - musel byste jej uspat, musel byste dotáhnout speciální jeřáb atd. Prostě X desítek lidí by se věnovalo jenom tomu a jeden slon by se pak možná zachránil, ale tisíc jiných zvířat by uhynulo.

Není ani možné dělat takové úkony preventivně - při podobných přesunech máte až 10 % úmrtnost zvířat ze stresu z přesunu - kdyby se ukázalo, že se zvířata přesunula aniž došlo k povodni a odpovědné orgány navíc tvrdili že nebude, tak to máte na triku

0/0
2.11.2009 10:40

holka od vedle

ŠÁŠULA

Konečně se zaměstnanci v ZOO zbavili tohoto odborníka přes všechno. Kam šlápne, tak tam už ani tráva neporoste. Takže Fejku, přeji ti příjemný let a hlavně proboha se už nevracej zpátky..

0/0
31.10.2009 12:19

noštek

Re: ŠÁŠULA

Ty jsi asi ten vyhozený zaměstnanec.Rv

0/0
1.11.2009 13:31

holka od vedle

Fejk a jeho ředitelství

Je to jeden velkej blijící smajlík!!! Konečně vypadnul a zaměstnanci konečně mohou svobodně říci o tomto " managerovi?? " , co si myslí a určitě nepůjde o nic lichotivého, co se týče Fejkova působení v pražské ZOO. Takových jako on, ale mnoho lepších tady máme hromadu, tak doufám, že potentáti v čele s povedeným zastupitelem Richterem vyberou někoho, kdo uvedené práci rozumí a ne podle toho, jestli spolu chodí na večírky..

0/0
31.10.2009 12:04

Loubik1

ještě si neodpustím noticku

tihle hrdinové... to jim jde o zvířátka až nyní? Nebo jim šlo více o jejich práci než o zvířátka? nebo jim i nyní jde o něco jiného než o zvířátka? to je ale frajeřina... tuším, že po dvanácti letech... odchází jeden z nejlepších ředitelů zoo, co kdy Praha měla... tihle usmrkanci, co se nyní ohání zvířátkama.. to jsou jen budižkničemové.. kteří plivou na záda odcházejícímu.. fuj.. ;-)

0/0
31.10.2009 11:46

holka od vedle

Re: ještě si neodpustím noticku

SMÍCH;-D;-D;-D;-D

0/0
31.10.2009 12:05

Loubik1

Asi takto

Jak by vypadala Zoo bez p. Fejka? A když by vypadala hůře, jaká zvířata by tam byla? Díky návštěvnosti a sponzoringu zvířat, jsou peníze na zvířata, jejich žrádlo, jejich ošetřovatele... Takže znovu.. kde by byla Zoo bez p. Fejka a jaká by tam byla zvířata a v jakém stavu? Pamatuje si tady někdo, jak vypadala pražská zoo před jeho příchodem? Pamatujete jak mediálně rozvířil Zoo při povodních? Kdo tohle vše umí? A kdo je bez chyby, ať hodí kamaneme... takže chytráci a hrdinové, kteří se ozývají, když odchází, namísto, aby ten člověk dostal metál, tak takové hrdiny.. chci potkat.. Úsvěch se neodpouští, ale nebýt jeho, tak ošetřovatelé nemají práci a nemají co ošetřovat... ;-)

0/0
31.10.2009 11:42

holka od vedle

Re: Asi takto

Kloučku, když šášula vesele spinkal při povodních, tak jsi ještě asi tahal kačera ne???

0/0
31.10.2009 12:06

Kavka

HRDINOVÉ

Hm, tak najednou jsou všichni chytří. V sobotu jsem v ZOO byla. To, co z ní udělal Fejk, to je neskutečné - fakt paráda. To, že je to výborný manažer je vidět všude. Myslím si, že zvířata nestrádají. Když si vzpomenu na lví a opičí klece ještě v socializmu - tam se zvíře ani neotočilo. Zaměstnanci, kteří si teď na něj plivnou, když odchází, to jsou opradu "hrdinové dnešních dnů". Proč nekritizovali dřív? Máme přeci demokracii.;-O

0/0
31.10.2009 8:55

marla

Re: HRDINOVÉ

Tak se socíkem to zas srovnávat nejde, tehdy se na nějaký podmínky a welfare z 90% kašlalo.

0/0
31.10.2009 9:17

opportunity

Re: HRDINOVÉ

No v naší ZOO měli prostoru dost a dodnes mají stejný, v Lešné byly výběhy abnormální, a co naše safari - tehdy to byla v Evropě výjimka!

0/0
31.10.2009 10:21

holka od vedle

Re: HRDINOVÉ

Ale nepovídej. A to víš z praxe, anebo tě to zrovna napadlo?Rv

0/0
31.10.2009 12:14

marla

Re: HRDINOVÉ

Kdo byl v ZOO tehdy a teď(a nemyslím jen tu pražskou), může porovnat.

0/0
1.11.2009 12:12

holka od vedle

Re: HRDINOVÉ

Zase jeden příspěvek, nad kterým kroutím hlavou. Dál nic nebudu dodavat, protože se zastánci šášuly nemá smysl diskutovat, když jsou evidentně a jednostranně zaslepeni poze šášulovými kladnými aktivitami. A co by asi tak zaměstnance čekálo chytráku, kdyby se ozvali? Letěli by na ulici, jako každej, kdo se ozve proti jakýmukoliv vedení a stane se logicky nepohodlnej trubku. Tobě to nemá cenu vysvětlovat asi..

0/0
31.10.2009 12:12

gracia

Re: HRDINOVÉ

Vy máte evidentně p. Fejka jako osinu v zadnici! Mě je zrovna on celkem ukradený, ale abych někoho takhle moc hanila a bojkotovala, tak bych ho musela znát osobně celkem dost dobře. Copak Vám provedl ??

0/0
3.11.2009 13:11

ladaxxt

Blbost..

v cele zoo by mel stat odbornik, studovany zoolog a zaroven zkuseny manager.. Jinak to bude vzdycky jenom cirkus..Rv

0/0
31.10.2009 1:11

Kurt21

Re: Blbost..

Proc zoolog? Na to ma prece spoustu odborniku - proc by reditel cehokoliv musel bych odbornikem v oboru?

0/0
31.10.2009 9:57

opportunity

Re: Blbost..

Aby neprosazoval líbivost na úkor života zvířat.

0/0
31.10.2009 10:22

holka od vedle

Re: Blbost..

A kdo by to měl dělat? Jako dělá v čele českých drah chlapík z nějaké pojištovací firmy třeba? Přesedni si, neb asi vedení máš pod nohou u židle ne??

0/0
31.10.2009 12:17

pitta

Po Fejkově

odchodu se teprve objeví všechna špína, co byla schovaná pod pláštíkem krásy ZOO. "Po mně potopa" !

Ono být odborník na chov zvěře v ZOO je něco jiného než být laik, který má rád zvířata. Snadno se to podniká, když tam město Praha cpe plno miliónů.

Zajímalo by mě, kdopak udělal "trafiku" Fejkovi, když je laik i v diplomacii?? Jak může srovnávat práci v ZOO v propagací ČR. No jo, vlastně my jsme také taková malá ZOO ve středu Evropy,že? Tak jaký rozdíl mezi tím je. Myslím, že jsou u nás kvalitnější lidi na tento post než p. Fejk. RvRv

0/0
30.10.2009 20:42

holka od vedle

Re: Po Fejkově

Šášula?? To už mohla dělat ředitele cvičená opice. A k tomu podnikání jenom dodám, že to je tak, jak píšeš a moc by mě zajímalo, jak by tenhle chlapík fungoval ve sféře, kde se peníze musí vydělávat a o práci bojovat v dnešní tvrdé konkurenci. Do ZOO lidi budou chodit pořád a je jedno jestli za socialismu, anebo za kapitalismu, jako i chleba se bude kupovat stále a další potřebné věci pro žití a přežití. Tak hlavně nedělejme ze Šášuly nějakou modlu.. Pan Vágner, to byl odborník a ne tahle spící figurka při povodních v Praze i v ZOO..

0/0
31.10.2009 12:26

pam2006

xx

Čecháčci. Začít prudit a upozorňovat když už je po všem a Fejk odchází umí každý ubožák.

0/0
30.10.2009 18:43

risan

Re: xx

no asi moc dobře věděli proč, nic ubohého na tom nevidím, ty bys chtěl přijít o príáci která tě baví jen kvůli nějakému manažerskému turistovi, kterej stejně do 5 let uteče jinam ?

0/0
30.10.2009 19:23

Cislo 2

Re: xx

Tak mají držet stejný formát i teď.

0/0
30.10.2009 19:46





Najdete na iDNES.cz