Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žalobce zastavil stíhání matky obviněné z vraždy dvou dětí. Byla nepříčetná

Krajské státní zastupitelství v Brně zastavilo stíhání devětadvacetileté ženy z Blatnice pod Svatým Antonínkem na Hodonínsku, která byla podezřelé z květnové vraždy svých dvou dětí. Podle znalců byla v době činu nepříčetná. Za vraždu jí hrozil výjimečný trest, tedy až doživotí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

orrange

No jistě to je omluva jak řemen

v socíkovské evropě možno vraždit děti a ještě být osvobozen ;-D;-D

0/0
24.10.2009 23:00

ameliemontova

Co tu většinou plácáte své nesmysly

vůbec nechápete, co je to nepříčetnost. Tak raději mlčte.

0/0
24.10.2009 22:14

aleale

měli by

ji nechat samotnou s žiletkou a teplou vanou... uleví se jí i těm co tu chlemstaj bIbosti.. Rv

0/0
24.10.2009 20:32

sdsa

Re: měli by

vy jste ale s prominutim vul. Nejhorsi je , ze je to zaroven celkem dobrej for. R^

Jsem to z toho uplne v rozpacich

0/0
24.10.2009 21:40

kosovo.je.srbsko

Ja byvam

nepricetnej z chovani romu. Muzu pak taky naky beztrestne zabit? Nejsem zlej, jsem jen nemocnej...

0/0
24.10.2009 20:32

ameliemontova

Re: Ja byvam

budeš asi taky trochu nepříčetnej   v. o.li.k

0/0
24.10.2009 22:15

zlutykreslo

!!!

To rozhodnutí kvituji, tak to v civilizovaném světě chodí, i když je to nepopulární. Ale jde o právo, ne o to zalíbit se masám.

0/0
24.10.2009 20:01

mirek777

Nepříčetnost?

Za nepříčetnost se dá schovat cokoli - i předem připravený plán. Stačí mít šikovného advokáta a vše se svalí na přechodné pominutí smyslů. Ale těm dětem už život nikdy nikdo nevrátí. Ta žena by už NIKDY neměla opustit brány léčebny.

0/0
24.10.2009 19:49

Lyon go

Re: Nepříčetnost?

Hmmm... tak to má pak opravdu dobře vykoumané... Zabije dvě děti vzhledem k tomu že je nepříčetná nezinkasuje případnou pojistku a nechá se zavřít do léčebny. A ještě z léčebny zvládne zaplatit špičkového právnika, který není právě levný. Opravdu zločin pro peníze například....Rv

0/0
24.10.2009 19:54

mirek777

Re: Nepříčetnost?

Mluvil jsem o šikovném advokátovi a toho vám může soud přidělit i ex-offo, tedy na náklady státu. Ta vaše teorie je fakt hloupá, tak vás prosím, abyste mi ji nepodsouval. :-/

0/0
24.10.2009 19:59

ameliemontova

Re: Nepříčetnost?

tady více lidí čeká blázinec

0/0
24.10.2009 22:16

norton

Re: Nepříčetnost?

Jsem v Kosmonosích,

0/0
24.10.2009 22:38

Vanislav

Matka zabije dve deti a svadi se to na nakou

nepricetnost. Kdyz chlap umlati chlapa ktereho nasel s manzelkou v posteli tak jde do basy.....

0/0
24.10.2009 19:03

nefeťák

Nojo, ona o tom chudinka nevěděla, vždyť dělala

píchy píchy jen tak nevinně.... Škoda, že není trest smrti. Jedinci co mohou být takhle "nepříčetní" by neměli mít děti a ani žít mezi lidmi !

0/0
24.10.2009 18:54

optimistabob

Je mi všech líto,

ale to dělá ta zblblá doba. Povýšili jsme si mamon na úkor rodiny.... Jenom mne trochu mate, že tomu nedokázal zabránit otec. Zakázat matce a sestře účast na obřadu  je trochu s křížkem po .... To o ničem nevěděl ?

0/0
24.10.2009 18:27

Yuchi

Psychický teror

Kdo potrestá tu tchyni a snachu???Ten psychický teror musel být hrozný.

Nešťastný otec (ten asi v této chvíli trpí ze všch nejvíc) zakázal své matce i sestře přítomnost na pohřbu.

Nedovedu si představit, jak to v té rodině muselo vypadat.

Psychický nátlak je neskutečný. A psychika člověka je 100x slabší než fyzično.

Zaobíral se někdo šikanou ze strany tchýně a snachy, nebyly ony za vraždu více zodpovědné než matka? Kdo ví?

0/0
24.10.2009 18:18

čajíček

Re: Psychický teror

Neopakujte zprávy JPP (jedna paní povídala) snachu určitě neměla, protože to by byla žena jejího syna. Pokud chcete  mluvit o sestře manžela, tak to je švagrová!

0/0
24.10.2009 22:58

rybarka1111

Kde je pravda

 Ta žena byla dohnána k šílenství svým nejbližším okolím.  Každý neunese dlouhodobé týrání a než tady nechat děti, tak se bohužel rozhodla vzít je sebou. Ale i tady měla smůlu. Zaslouží si stejně jako její děti hlubokou lítost. Trestat by se mělo jinde.

0/0
24.10.2009 18:01

dezzo

Re: Kde je pravda

do ochranne lecby by meli vzit i vas 8-o

0/0
27.10.2009 9:55

_profesor_

Uvědomte si

že bude zavřená v ústavu. Vaše představy o tom jak běhá po ulici a vraždí děti jsou nesmyslné

0/0
24.10.2009 17:54

mrsjames

Re: Uvědomte si

Ano, ale bohuzel pro mnohe vice zajimaveRv8-o:-(

0/0
24.10.2009 17:59

ivan.ivan

ivan.ivan

Nechce sa mi moc verit, že je nekdo nepríčetný a v tom stave zabije psa a dve deti a pred tým sa jej duševná porucha prakticky neprejaví. Naopak nepríčetnost po takom čine, ked jej dojde čo spravila si predstavit dokážem.

0/0
24.10.2009 17:53

roftt

Re: ivan.ivan

Tohle jsi napsal v pricetnem stavu?

0/0
24.10.2009 17:56

ivan.ivan

Re: ivan.ivan

Mohol by som sa ta opýtat to isté, ale nemám rád slabomyselné otázky.

0/0
24.10.2009 21:29

ibid

Podle mě se jednou zabije

a to myslím zcela vážně....:-(

0/0
24.10.2009 17:37

sirc

Re: Podle mě se jednou zabije

také si myslím

0/0
24.10.2009 17:46

dezzo

Re: Podle mě se jednou zabije

a dobre udela

0/0
27.10.2009 9:56

sisral.pochlastu

A jeste by ji mohly

nase "spravedlive" soudy sverit nejake dite do pece. Treba od nejakeho otce, kterej ma tu drzost, ze je bilej, netrestanej, heterosexual, plati dane a pracuje. Jako to delaj bezne u rozvodu...

0/0
24.10.2009 17:34

jakalův táta

a co z toho plyne ? jaké je to ponaučení ?

"Žena v té době nebyla příčetná, trpí duševní poruchou. Není to bestie, je nemocná,"

Tak až bude zase příště nepříčetná a zabije další jiné, třeba sousedovic děti.

Tak nemusíte volat ani policici a nikterak se zlobit. Je to vše v naprostém pořádku ......

0/0
24.10.2009 17:33

georgino

Smutné

Smutný příběh, ještě smutnější reakce. Kam se ta žena dostala, těžko pochopit, ale určité změny v chování si měli všimnout blízcí a okolí. Bohužel se obávám, že to není poslední příběh vrcholící tragedií.  Ne věechno koupíte v supermarketu.

0/0
24.10.2009 17:18

georgino

Re: Smutné

mělo být "všechno". S omluvou.

0/0
24.10.2009 17:19

Elev

Re: Smutné

tvoje omluva je nic proti osobni tragedii te zeny

0/0
24.10.2009 17:21

georgino

Re: Smutné

Sice nevím, že si tykáme, ale nemám pro pitomce slov.

0/0
24.10.2009 17:30

jakalův táta

Re: Smutné

jo jo, pán bude zřejmě inteligent s diplomem od Kindla ;-D

0/0
24.10.2009 17:34

georgino

Re: Smutné

Napsal jsem názor,  neberu Vám ani ten Váš, máte jistě nárok myslet si, že svět je buď bílej, nebo černej. Ale není to pravda. A jestli jste supermanem, který nikdy v životě neměl problém, tak Vám závidím. Ale to zařídila maminka s tatínkem, a případného Kindla ani nepotřebujete. Ale zkuste jednou vidět svět očima těch, co nejsou za vodou. Zjistíte, že jsou možná lepší, chytřejší, ale i živočišnější, než ten Váš dosavadní život. Jenom se nebát koukat na život i s těma mizeriéma. A ti lidé jsou mezi námi, tak koukejte a pomáhejte. Jednou, až budete zpytovat svědomí, tak se přece nechcete stydět před vlastními dětmi, nedej před sám sebou.

0/0
24.10.2009 17:44

sirc

Re: Smutné

podle všeho ji k tomu dohnali právě ti "blízcí"

0/0
24.10.2009 17:25

georgino

Re: Smutné

Nevím, ale ta žena musela být v průseru, který není možné přehlédnout. Proč vzala s sebou děti, ví Bůh, ale to že neodešla s nimi jí nedá nikdy šanci se vzpamatovat. Po bitvě každý generál. Proto mě štvou ty nechutnosti.

0/0
24.10.2009 17:29

sirc

Re: Smutné

Děti zabila z lásky, je to divné, zvrácené, ale je to tak. Prostě je nechtěla nechat na světě bez mámy, bez toho, že se o ně stará.

0/0
24.10.2009 17:46

Elev

Blatnice

je na hodoninsku? sem si myslel vzdycky, ze je to na Hradistsku

0/0
24.10.2009 17:09

G777

no ano

tragedie ale co k tomu vedlo jistě měla problémy které nedokazala řešit sama a nikdo ji nepomohl. asi měla i finanční problémy když stát prostřednictvím pravice rodinám snižují finanční pomoc jak v mateřství tak dále že.

0/0
24.10.2009 16:44

jeenedobik

Re: no ano

Ty budeš mít asi obě ruce LEVÝ!!;-O

0/0
24.10.2009 16:46

Elev

Re: no ano

takze panacek vy si pral, aby se stat staral o nase soukromi, aby nam varil, pral uklizel, a ty si spadl z ktere planety?

0/0
24.10.2009 17:23

brnl

Souhlasím že tahle nepatří do kriminálu

ovšem na druhé straně ten komu takto hrábne že se takto stane nepříčetným toho by už nikdy neměli vypustit z ústavu, jedině snad v situaci že by za toto někdo nesl zodpovědnost a pokud by takovýto propuštěný pacient vraždil znova tak by automaticky měl jít někdo sedět za nedbalost.

0/0
24.10.2009 16:38

sirc

Re: Souhlasím že tahle nepatří do kriminálu

Já myslím, že se do běžného života už nikdy nevrátí. Z léčebny ji možná propustí, ale už nikdy nebude normální a schopná se o sebe sama postarat. Osobně myslím, že ta sebevražda se jí nakonec povede. Tyhle případy jsou často velice smutné.

0/0
24.10.2009 17:24

Pan Hrnek

Svoboda vrahum

Chudak pani je nemocna...  Nerikam, ze USA je nejlepsi zeme na svete(momentalne zde pobyvam), ale chtel bych videt, jak by tady nekdo vysvetloval soudu, ze z nepricetnosti ubodal dve deti. Ve chvili jak by se takova zprava objevila v televizi, tak si celej narod je jistej, ze takove monstrum bude minimalne do konce zivota sedet za mrizema. A to pokud ma dost stesti a spachalo takovej cin ve state ve kterem neni trest smrti. ;-O

0/0
24.10.2009 16:29

mrsjames

Re: Svoboda vrahum

Myslim, ze prave ve Statech by se pani dockala vice nez mene odborneho vysetreni, co se jeji mentality tyce....;-)

0/0
24.10.2009 16:39

POToole

Re: Svoboda vrahum

Nemate pravdu, v Texasu, kde je trest smrti docela bezna zalezitost, byla pred nekolika leta uznana nepricetnou matka, ktera doslova ukamenovala svych pet deti. Take byla nemocna, a putovala do psychitrickeho zarizeni, kde uz v tomto pripade zustane do smrti....

0/0
24.10.2009 16:53

roftt

Re: Svoboda vrahum

Pokud  nejsi schopen pochopit, ze nepricetny clovek je nemocen a za sve skutky skutecne nemuze,jak ti potvrdi k tomu urceny odbornik, jsi na tom podobne bidne,jak ta nestastnice...trosku o tom svedci i tvuj pseudonym,Americane!V

0/0
24.10.2009 16:58

SPARVIERO

Re: Svoboda vrahum

Ano - souhlasím!!Grázl patří za mříže a duševně nemocný člověk do ústavu!!

0/0
24.10.2009 17:10

lopee

Re: Svoboda vrahum

R^R^R^ hlavně je potřeba mít funkční tyto ústavy - dobře je financovat

0/0
24.10.2009 17:21





Najdete na iDNES.cz