Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Biden dal Čechům brežněvovskou lekci

Nejdřív tu byl Bushův protiraketový deštník. To byl ten s radarem. Teď tu je paraple Obamovo. Řekněme to rovnou – Jan Fischer se včera rozhodl správně, když paraple přijal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chorimehbooba

autor je zoufalec , ale aspon se zdravym rozumem

:-/

0/0
30.10.2009 14:30

harier

Teodorku, Teodorku

Teodorku, čtěte, čtěte a učte se. Je tolik krásných hodnotných  knih, které se zabývají historií a současností a Vy je nečtete a pak se divíte jako malý kluk na písku. Tak jak lhal Brežněv, lhal i Bush, úplně stejně. Pro velmoci typické. Obama to chce změnit, ale asi nepochodí, protože bushismus má strašně pevné a skryté kořeny a fandy na všech stranách.

0/0
27.10.2009 21:58

djrhedy

Marjanovič

Tomu říkám prozření, když až teď zjistil to, co se omílá už drahnou dobu. Že totiž radar byl především k ochraně USA. Už jen ten moment, kdy nebylo jasně vysvětleno, kde bude sestřelena raketa a kam dopadne (Evropa?). Každopádně články Marjanoviče jsou naprosto otřesné. Bez špetky nadhledu dělí věci na černé a bílé. Není mu 5 let, aby nevěděl, že velmoci rozhodují především dle svých zájmů. Jestli to pochopil aspoň teď, tak je to úspěch. Obávám se, ale že spíš jde o nějaký z jeho báječných novinářských veletočů.

0/0
27.10.2009 9:43

Harry_sportsman

Tak si Teodore dejte pár panáků

a už se prostě smiřte s tím, že ten radar v Brdech nebude. :-)

0/0
26.10.2009 20:50

2mmmm_2

Re: Tak si Teodore dejte pár panáků

;-D;-DR^

0/0
26.10.2009 22:24

josim

naivita

Vážený pane, jste opravdu tak naivní a věřil jste ve snahu USA

bránit Evropu? Pro ně jsme pouze "kanonenfutr"!

0/0
24.10.2009 20:21

zdeseny obcan

Re: naivita

A ekonomicky konkurent ktereho by bylo dobre sikovne rozklizit.

0/0
26.10.2009 22:19

pařez3

Co vlastně Biden řekl ?

 A vlna co vlastně Fischer kývl ? Kdo to ví 8-o?

0/0
24.10.2009 14:37

mirekrt

Srbský novinář nepřekročil stín srbské agrese

Nemůžu si pomoct, ale srovnání Brežněva, čili Sovětského svazu s Bidenem, čili s USA, to není článek, vycházející z českých reálií, to je odraz duše Srba, rozeného v Bělehradě, trpce reagujícího na "agresi" USA vůči jeho zemi. Účelově zapomíná, že československý stát, na rozdíl od srbského národa, nezkřivil ani vlásek na hlavě, šířil vlnu optimismu a naděje v době studené války, šířil naději na zlomení moci říše zla, Brežněvova Sovětskýého svazu. A i přes tehdejší holubičí povahu změn, přinášející Pražské jaro, neváhal Brežněv vstoupit okovanou botou do malinkatého Československa.

Zatímco Srbsko se opřelo vojenskou okovanou botou do národů, toužících po nezávislosti a než na něj USA se spojenci zaútočili, měli na pažbách svých zbraní hustý les zářezů.

Stejně jako srovnání Bidena s Brežněvem vychází i kritika Obamy za jeho údajné odpírání rozhovoru českým médiím jalově a hloupě. Obama zde přednesl zásadní projev, ve kterém lze číst velmi jednoznačně a jehož obsah se nyní naplňuje.

0/0
24.10.2009 12:38

Brainwashington

Američané, Rusové, Číňani,

někdo v Čechách vládnout musí! Češi toho evidentně schopni nejsou. Vždyť se podívejte na ty směšné, hloupé a vulgární karikatury politiků a poslanců! Ale, můžou si za to Češi. Každý má takovou vládu, jakou si zaslouží!

0/0
24.10.2009 7:40

zohan

USA uz daly Cechum nekolik lekci

Jalta,zniceni Tatry,Aera,vasne kolem radaru s naslednym ,,pulnocnim telefonatem" ,okradeni investoru pres LehmanBros,FM,FRE a falesny dolar,vraceni ceskeho zlata 40 let po jeho uloupeni,nekvalitni predrazene palivo od Westinghouse (ktere odmita Iran spolu s radarem a uz se sikuji armady).Lzi o Iraku,zatazeni do valky a obeseni Saddama za pouziti americkeho plynu proti Kurdum.

0/0
24.10.2009 5:36

zohan

Re: USA uz daly Cechum nekolik lekci

...odmita Iran spolu s dolarem...

0/0
24.10.2009 5:39

zohan

Iran nikomu nehrozi

a USrael nema prachy.Dohadovat se po,,pulnocnim telefonatu" na necem novem ani nema cenu

0/0
24.10.2009 4:57

captain cook

Re: Iran nikomu nehrozi

dalsi kumpan ze sdruzeni rudych se probudil a agituje

0/0
24.10.2009 5:06

Archont

Re: Iran nikomu nehrozi

A ty ses hnupe z jakeho sdruzeni?8-o

0/0
24.10.2009 5:12

pondelkovic2

Re: Iran nikomu nehrozi

Zvučné oslovení, už po ránu toliko vulgarismu:-/

0/0
24.10.2009 5:13

Archont

Re: Iran nikomu nehrozi

Ja mam jeste pred pulnoci a na tohoto australskeho pitomce jsem alergicky.;-)

0/0
24.10.2009 5:23

captain cook

Re: Iran nikomu nehrozi

cim vic alrgie tim lepe. Rad ty zarputile rude blbce tveho typu drazdim.

:-D

0/0
24.10.2009 5:35

Archont

Re: Iran nikomu nehrozi

Ja jsem spise cerny nez rudy soudruhu ;-)

0/0
24.10.2009 5:42

captain cook

Re: Iran nikomu nehrozi

ceske prislovi pravi, ze ve tme je kazda kra va cerna, soudruhu

0/0
24.10.2009 5:57

zohan

Re: Iran nikomu nehrozi

ty budes asi ze sdruzeni zaslepencu a obhajce falesneho dolaru,zastance lzi a podvodu (nic jineho USA neumi tak dobre) a okradeni sveta za ucelem Obamovych socialistickych experimentu ;-)

0/0
24.10.2009 5:22

captain cook

Re: Iran nikomu nehrozi

USD neni moje mena a Obama neni muj prezident , takze ve svem odhadu nejenze stekas na spatny strom, ale stekas v uplne jinem lese

;-)

0/0
24.10.2009 5:33

zohan

Re: Iran nikomu nehrozi

ale kdepak,(100dukatu) tveho razeni je treba poslat do (100dukatu) pri kazdem setkani.;-)

0/0
24.10.2009 5:38

captain cook

Re: Iran nikomu nehrozi

je videt, ze jsi se v tom jinem lese docela ztratil i se svymi dukaty, dukate na n-tou

:-D

0/0
24.10.2009 5:59

josim

Re: Iran nikomu nehrozi

...pane, jste duševní bezzemek ...

0/0
24.10.2009 20:24

captain cook

Re: Iran nikomu nehrozi

pani, ty tresnicky ale svihaji pekne ostrym otrokarskym bicem, kdyz te nuti vstavat v sobotu rano pred patou a zacit agitovat na idesu, aby sis od nich zaslouzil vyplatu za tento tyden.

:-D

0/0
24.10.2009 5:09

pondelkovic2

Re: Iran nikomu nehrozi

Taky se divím, já za chvilku končím, a těším se do hajan, ale ty ranní ptáčata si neváží volných sobot:-):-)

0/0
24.10.2009 5:12

zohan

Re: Iran nikomu nehrozi

nema kazdy rano

0/0
24.10.2009 5:20

pondelkovic2

Re: Iran nikomu nehrozi

Když mám volno, a touto dobou se vracím domů, tak mám také večer;-D

0/0
24.10.2009 5:21

zohan

Re: Iran nikomu nehrozi

;-)

0/0
24.10.2009 5:28

captain cook

Teodor Marjanovic

neni jednim z kvalitnich reporteru, kteri se vyznacuji nestrannosti v analyze a schpnosti prednest dany pripad nadstranicky. U jeho clanku je mozne se vsadit predem proti komu se jejich pointa obrati. Proto ho lze brat jenom jako jednoho z vyslovitelu nazoru, ktery nikdy nebude patrit do seriozni zurnalisticke elity.

0/0
24.10.2009 4:41

Harry_sportsman

Re: Teodor Marjanovic

R^ Souhlas.

0/0
26.10.2009 20:48

Pax

Naprosto nesprávná interpretace

Biden jasně řekl, že za několik dní přijede expertní tým, který bude s českým expertním týmem vyjednávat, co by se dalo ze systému protiraketové obrany v ČR postavit. Na rozdíl od Polska nemá ČR moře, takže přirozenou součást - lodě s protiraketovými střelami - zde umístit nemůže. Už vidím, jak by mnozí kvičeli, kdyby direktivně naditkoval, co tady má být.

Jeho mise byla uklidňovací, proto zazněly jenom povšechné pochvalné fráze.  To, že Fischer jen servilně koktá a Topolánek s Paroubkem se za ním vlečou na velvyslanctví, není vina Bidena. Kdyby měli nějakou hrdost, tak se ním prostě nesetkají, když nechce přijet do jejich rezidence. Nikdo je nenutil.

Češi by už měli přestat kvičet, že je ponižují tu USA, tam EU, onde Německo nebo Rusko. Marně čekám na okamžik, kdy už se Češi začnou chovat hrdě a cílevědomě, ale konstruktivně, předvídatelně, konzistentně, kooperativně a s jasnou vizí. Takových lidí by si pak ostatní národy vážili bez ohledu na velikost národa!

0/0
24.10.2009 3:07

Divak

Re: Naprosto nesprávná interpretace

Muze se cesky politik chovat "hrdě a cílevědomě, ale konstruktivně, předvídatelně, konzistentně, kooperativně a s jasnou vizí"?  Mozna jsem skeptik, ale moje stanovisko je, ze vetsina z nich nezna definici techto vyrazu. Cech je vychovany komunismem a posleze ovlivnen nejakym jinym -ismen. Takze racionalni mysleni bych spise vyloucil.

0/0
24.10.2009 3:16

Divak

Cesti blazni

Jestlize si nekdo mysli, ze nejaka velmoc, USA nebo Rusko, bude brat Cechy vazne, tak je zraly do blazince. Malicka zeme, bez jakychkoliv spojencu (protoze vzdy zastupujici najake posetile nazory), tak proc se s ni bavit? Experti ze zemi EU navrhli EU ustavu resp, LS, kde by clenske zeme jednomyslne odsouhlasily jednotnou politiku, kterou by zastupoval profesionalni diplomat. Klaun Klaus tuto dohodu torpeduje, takze je usmevne cist komentare o tom, ze US administrativa se na Cesko diva jako na hmyz. Cesi maji sva sverazna posetila stanoviska a proto musi akceptovat jejich dopady. Behave as a fool and you will be treated as a fool. (Nevim jak to prelozit do cestiny, ale asi Jak se do lesa vola, tak les odpovida).

0/0
24.10.2009 3:01

pondelkovic2

Re: Cesti blazni

Klausovi asi vadí, že bude podřízen, takže je to od něj zcela jistě osobní věc, ale v tom případě zapomíná, že to není jeho věc, jelikož zastupuje 10 mega lidí, sice kteří o tom nic neví, ale přeci nemůže zůstat stát, kvůli svým arogantním vlastnostem, nějaké dekrety, to je si myslím zástěrka, po které příjde další a promyšlenější, a už tak vypadáme jako šašci, byť právem, tak budeme vypadat ještě jako větší šašci:-)

0/0
24.10.2009 3:26

captain cook

Re: Cesti blazni

mas pravdu. Po tom co EU relativne rychle pristoupila na vyjimku pro CR dosazenim carky a jmena CR do textu LS, uz cteme zpravy ze Klaus prisel s dalsimi namitkami. Presne podle pravidla, ze kdo chce psa bit, hul si najde. Jednu hul EU Klausovi odebrala, tak si hned hleda dalsi.

Ackoliv bylo mozne s nim souhlasit a brat vazne obavu pred moznym zneplatnenim Benesovych dekretu, jeho dalsi namitky uz ale budou brany v Evrope jako vymysly posetileteho starika, ktery se uz nachazi v "prosle spotrebni lhute" a nelze ho brat vazne. Bohuzel s nim bude pod stejnym naterem videno cele Cesko.

0/0
24.10.2009 4:49

pondelkovic2

Re: Cesti blazni

Ano, jisté rziko tady je, to venca trefil, ale záměr byl jistě jeho osobní, ale jak jsem si myslel, že je dobrý prezident, nyní odkrývá svou tvář, jaká je to vlastně osobnost.Celkově si myslím, že politici pošramotili v poslední době pověst země, tak Klaus tuto jizvu znovu znovu dráždí ostrým předmětem, jakým je zkouška trpělivosti vyspělých států, bez nihž bychom ekonomicky dosti propadli, ale vzhledem k jeho odbrnosti to musí vědět, i když by se měl chlapec zabývat více potřebami státu, než-li svými knížkami o klimatu či jiných věcech, které jdou ve spojitosti se státními zájmy stranou:-)

0/0
24.10.2009 4:57

captain cook

Re: Cesti blazni

"Chovej se jako blazen a budou te za blazna brat."

0/0
24.10.2009 4:31

norayellow

Re: Cesti blazni

S tim se da jen souhlasit. Staci se podivat na udalosti posledniho roku. Behem sveho predsednictvi v EU se v Cechach polozila vlada takze nikdo ze spojencu v EU nevedel jestli CR bude vubec schopna jednat. Tezko se p. Bidenovi jedna s premierem ktery je premier vlady urednicke a mel puvodne mandat jen do rijnovych voleb. Ty se ovsem nekonaly, takze ma ted mandat do jara - kdo vi, co se bude dit. President republiky klickuje s podepsanim LS a vznasi namitky ktere mel vznaset predtim nez smlouvu projednaval parlament a senat ktery ji schvalil. A aby toho nebylo dost jsou uz pripraveny navrhy jak sesadit presidenta. Tak s kym ma vlastne kdo ze zahranicnich politiku jednat?

0/0
24.10.2009 5:31

captain cook

Re: Cesti blazni

jednim slovem: Kocourkov

0/0
24.10.2009 5:36

norayellow

Re: Cesti blazni

Presne.

0/0
24.10.2009 9:41

horymir

A co jak pan novinar ocekaval?

Za prve , Biden je demokrat a jako takovy ,na rozdil or republikanu, ani neumi predstirat. To je znama vec a pokud by si autor pocetl proslovy techto panu za poslednich 30 let, mozna by byl mene udiveny. Arogance je naprosto normalni demokraticka vlastnost. Posledni super expert byl Clinton a Madlenka, rekl bych byla jeste horsi. (Asi je to ta ceska?? krev). Je to k pobaveni, ale za par let budete spendlickem vyhrabavat  stareho George.

A za druhe, pokud autor dava dohromady kterehokoliv americkeho presidenta  s Breznevem, svedci to jen o tom ze pravdepodobne absolvoval novinarskou fakultu zpusobem Plzenske pravni fakulty. Jinak bych si musel doopravdy meslet, ze je blbec.

0/0
24.10.2009 1:59

kaktusak

Íránská hrozba spočívá v tom,

že USA ohrožují Írán. Česká republika by se na tom neměla nijak podílet, nejlepší bude vystoupit z NATO a být neutrální, podobně jako ostatní "ruské kolonie" Rakousko, Švýcarsko, Irsko, Švédsko, Finsko, Kypr...

0/0
24.10.2009 1:58

hnedka_zdrapana

Re: Íránská hrozba spočívá v tom,

R^;-D

0/0
24.10.2009 2:22

captain cook

Re: Íránská hrozba spočívá v tom,

sdruzeni rudych nadale agituje

0/0
24.10.2009 4:50





Najdete na iDNES.cz