Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus vydá knihu o porevolučním Česku, nazve ji Kde začíná zítřek

Václav Klaus je plodný autor. Za posledních dvacet let vydal desítky knih, ale ta, kterou chce představit v polovině listopadu, bude podle všeho přece jenom jiná. Navíc může vyvolat i bouřlivé reakce. Bude v ní hodnotit politický a ekonomický vývoj v zemi za posledních dvacet let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JosefŇ

On ty jeho vyblitky někdo čte ?

Kniha by se měla jmenovat, Jak jsem nechal vytunelovat republiku.

0/0
25.10.2009 18:45

činčo

Re: On ty jeho vyblitky někdo čte ?

;-D;-D;-D

0/0
26.10.2009 10:23

Shkarohleed

Kde začíná zítřek???

Zítřek začíná o půlnoci.;-)

0/0
25.10.2009 17:53

cejkis

Předpokládám, že hrdým sponzorem bude Gazprom

nebo jiná firma, řízená Putin group......

0/0
25.10.2009 16:09

--Judith--

Kdyby se zeptal Putina,

tak by věděl, že zířek začal včera. A Putin to přece musí vědět. Pochází ze země, kde zítra znamenalo včera vždycky.

0/0
25.10.2009 15:44

--Judith--

Re: Kdyby se zeptal Putina,

Opravuji: zítřek

0/0
25.10.2009 15:44

krysodlak pizmovy

obsah

1. kapitola: já, já, já a zase já

2. kapitola: já, já, ekoteroristi, já a zase já

3. kapitola: Havel, já a já a já a pravdoláskovci

4. kapitola: já a já a já a já

atd. To si koupí jen masochista.

0/0
25.10.2009 15:10

zeolit

Re: obsah

Krysodlaku, když se zmiňujete o pravdoláskovcích, třeba nám Klaus osvětlí, jak to bylo s Čalfou, Chemapolem a Lucernou. Nebo s Chadimovou? Nebo s amnestií? 

[>-]EU[>-]?

0/0
25.10.2009 17:32

Petur Wernersson

:)) a Jak fo vidi Karel Gott

Diky, Dnes za clanek dobre jsem ze zasmal. Ten titul knihy, to je sila. Klaus vydava dalsi knihu mouder. O jak skvele.

0/0
25.10.2009 14:57

Bouše

Nebyl by lepší název "O zemi, kde zítra znamená pozítří" ?

:-)

0/0
25.10.2009 10:48

godys

tak podepíše Klaus LS, nebo ne...?

:-)EU

0/0
25.10.2009 10:23

zeolit

Re: tak podepíše Klaus LS, nebo ne...?

Milý Godysi, vždycky když se objevíte jako přispěvatel, hned jsem klidnější. Bude legrace, žádná nuda. Ptáte se poťouchle. Víte dobře, že řada lidí si představovala, že prezident se zachová jako Hus a Žižka dohromady. Kdo mu jenom trochu vidí do "duše", ví, že Klaus je v tom dobrém slova smyslu pragmatik. Vždycky zdůrazňuje, že v politice to většinou nechodí tak, že někdo vyhrává 10:0. Vypadá to tedy tak, že podepíše, když mu DODATEK schválí. Jsem už zvědavý jenom  na Fica. Ale nepodpis by byl zázrak ne století, ale několika století. S opoziční smlouvou jsem se také vyrovnal. Pár dní mi to trvalo. Zkrátka je to můj guru;-). Nazdar!

0/0
25.10.2009 10:36

captain cook

2 zeolit re-ZEALOT

1)spravne - z Wikipedie to neni, 2)chybne - z pocitacoych her to neni.

Je to slovo z moderni anglictiny, ktera to prevzala z rimskych dejin a nabozenstvi (jazykove z latiny a starorectiny, viz Oxfordsky slovnik).

Zealot je fanatik, obsesivni stoupenec osoby, trendu, ideologie ci nabozenstvi.

Jak tu horujes pro Klause, to je pristup typicky pro zealota.

Ziji uz hodne dlouho mimo ceskou kotlinu a divam se na Klausuv prinos pro CR zvenku. Ackoliv jsem si ho zpocatku vazil, postupne to u mne prohral na cele care. Dnes je mnohymi venku povazovan za excentrickeho posetileho starika, jehoz uzitkova lhuta uz vyprsela a ktery nijak nepridava ceske reputaci na mezinarodni scene. Naopak.

Pro pany Hajka a Jakla nemam zadny respekt a take jsem to opakovane vyjadril pod clankem p. Jakla a ruznymi clanky s nejnovejsimi vyroky p. Hajka.

0/0
25.10.2009 2:26

zeolit

Re: 2 zeolit re-ZEALOT

Kapitáne, to jestli jsem zealot /i v češtině to slovo známe, ale vzhledem k nicku, jste byl nucený to použít v angl. - budiž/ to ať posuzují jiní, vyvrátit Vám to nemohu. Sám se považuji spíše za vytrvalého  obhájce. Na objektivní posouzení u každé osoby se musí nějakou dobu počkat. Dobré příklady lze najít u řady am. prezidentů. Obvykle lidé, kteří ctí Havla, nectí Klause a naopak. Zkuste propasírovat do svých příspěvků něco ze svých zkušeností. Pohled odjinud je vždycky zajímavý. Možná, že žijete v USA. Pár měsíců jsem v USA pobyl, mám tam přátele. Nejsem tedy úplně v tomhle papír nepopsaný...

0/0
25.10.2009 9:06

zeolit

Re: 2 zeolit re-ZEALOT

Zabrousil jsem na stránku Václava Klause. Zkuste se jenom podívat na článek http://www.klaus.cz/klaus2/asp/clanek.asp?id=lbwpFY2muJkZ. Excentrický pošetilý stařík, jehož užitková lhůta už vypršela, se docela činí... Já nevím, jestli v tom článku Klaus píše "pravdu" nebo ne. Ale abych to mohl posoudit, musel bych ten článek přečíst a řadu jiných knih navíc. I někteří "intelektuálové" vycházejí při posuzování VK pouze z toho primitivního hlediska: Klaus je mi nesympatický, hotovo, tečka. Lidem, kteří si musí především vydělat na chleba a tak ani nemají čas na takový "luxus" jeho věci číst, natož studovat, těm negativní hodnocení Klause nezazlívám...

0/0
25.10.2009 9:53

captain cook

Re: 2 zeolit re-ZEALOT

v USA neziji a Havla si cenim pro to, co udelal pro Cesko mezinarodne. Chapu, ze z hlediska vnitrostatniho jsou vuci nemu ruzne namitky, ackliv moji pribuzni v Cesku vesmes chovaji k Havlovi podobny respekt jako ja.

Jak jsem rekl, divam se na vec zvenku a vim, ze Havlovi se podarilo podstatne zvysit respekt sveta vuci Cesku, jeho pozitivni vnimani i znalosti, ktere svet o Cesku ma. To se bohuzel o Klausovi rici neda.

0/0
25.10.2009 10:40

zeolit

Re: 2 zeolit re-ZEALOT

I já kladně hodnotím roli Havla jako propagátora ČR  ve světě. Otázkou zůstává, kdo a proč se celosvětově podílí na výrobě oslavných tirád. Média se zmocnila lákavého námětu: Jak se stal bývalý vězeň prezidentem. Havla jsem obdivoval před Listopadem, po jeho známém rudolfinském projevu,   jsem ho osobně "odepsal". V otázce US radaru mě potěšil, v otázce LS atd. je to jasné...

0/0
25.10.2009 11:45

Thingie

Co

takhle " Vcera, to uz jsem mel byt z hradu pryc?"R^

0/0
24.10.2009 20:19

Kocourek69

Bude v ní pravdivě popisovat i soudruha Kočárníka?

Anebo to zase bude zcenzurovaná snůška canců bez bez masa a pepře? Obecné kecy o tom jak bude mobiloizovat proti levici aby nakonec s partou normalizačních komoušů ze socany uzavřel opo smlouvu a rozdělil si s hrstkou věrných miliardový úplatek od švédské fabriky na letadla.

0/0
24.10.2009 18:55

Kocourek69

Re: Bude v ní pravdivě popisovat i soudruha Kočárníka?

se socany:-(

0/0
24.10.2009 18:56

zeolit

Tak jsme si hezky popovídali a jdu na zprávy...

Musíme si nechat také něco na zítřek...Zdravím všechny! Měl jsem skoro strach, že mě pošlete kamsi, ale šlo to s Vámi. Neberte mě zas tak kór vážně... Václav Klaus bude mít u mě černej puntík, protože podepíše LS... Už jsem si myslel, že po několika staletích se najde někdo, kdo se přesile na just postaví... A to se dneska už neupaluje...

0/0
24.10.2009 18:38

ET_demokrat

Klaus píše knihy

a valašskej křupan se necháva fotit nahej ve společnosti italskej callgirls;-D

0/0
24.10.2009 18:30

--Judith--

Re: Klaus píše knihy

Ach, jak reprezentativní máme reprezentanty!

0/0
25.10.2009 15:57

zd_pm

To snad není možné

Vážení - hezký večer!

Je mi to líto, ale musím to napsat: Společný znak všech diktátorů na celém světě je NEUSTÁLÉ VYDÁVÁNÍ SVÝCH KNIH, aby se národ mohl (nebo někde i musel povinně) poučovat z jedině SPRÁVNÝCH myšlenek, aby poznal, kde je jediná "PRAVDA". Nedej bůh, abychom se dočkali sebraných spisů V.K. --- Osobně si myslím, že stejně jednou jeho knihy skončí ve stoupě jako brak!

0/0
24.10.2009 17:38

šestý z pěti

Re: To snad není možné

tenhle ještě vydal knihu, ale jsou jedinci s diktátorskými sklony, kteří už ani nic nepíší a jen vydávají obrázková 4kg fotoalba, tuhle fotka u bazénu, tuhle v dole, támhle ve fabrice........zkrátka brak, no neberte to

0/0
24.10.2009 18:22

zd_pm

Re: To snad není možné

ale ano

0/0
24.10.2009 18:37

zeolit

Re: To snad není možné

A komplet vydané knihy, co napsal Václav Havel Vám nevadí? Ty už jsou na světě... Václav Klaus skoro v každém článku odkazuje na práce jiných. Možná, že to je jeden z těch důvodů, proč mnoha lidem tak leze na nervy. Cítí ten nedostatek. Většinou jsou to knihy, které existují pouze v angličtině...

0/0
24.10.2009 18:26

zd_pm

Re: To snad není možné

mluvíme o Klausovi, tak sem netahejte Havla --- ten vydával své texty (samizdatově) i v minulém režimu, a osobně si ho víc cením, než pana Klause. A propos: Havel píše hlavně hry (i když se mi zrovna moc nelíbí)

0/0
24.10.2009 18:30

papullus

Re: To snad není možné

Přijde mě poněkud přiblbé,pokud někdo je prezidentem a neohradí se proti zařazení svých sebraných spisů do povinné středoškolské četby.A nejen přiblblé,ale i nemravné.

0/0
24.10.2009 20:18

zd_pm

Re: To snad není možné

ano, s tím souhlasím

0/0
24.10.2009 20:33

šestý z pěti

Re: To snad není možné

mohu mít ke Klausovi xy výhrad, ale tenhle narcista diktátorské sklony nemá

0/0
24.10.2009 18:30

zd_pm

Re: To snad není možné

blíží se k nim -- manipuluje většinou, jak to dělají jen diktátoři! Odpovím vám takto --- v Právu vyšel komentář, kde novinář nastínil situaci Česka za 4 roky --- Zeman prezident a Klaus premiér, a já tomu docela věřím!

0/0
24.10.2009 18:34

šestý z pěti

Re: To snad není možné

a umíte mi tu napsat dvojici premiér-prezident jinou, odpovídající vašemu vnímání a chápání reality?

0/0
24.10.2009 18:36

zd_pm

Re: To snad není možné

vy si to snad přejet? Za čtyři roky se může ukázat úplně někdo jiný!

0/0
24.10.2009 18:38

šestý z pěti

Re: To snad není možné

To jistě ano, ale ne nějaký pomatenec ze současné poslanecké sněmovny! Klidně k tomu přiberte i exposlance z tohoto roku, aby nebyl problém u jména Topolánek.

0/0
24.10.2009 18:40

zd_pm

Re: To snad není možné

ano, souhlasím

0/0
24.10.2009 20:34

zd_pm

Re: To snad není možné

a netvrdím, že je Klaus hloupý, to ne, je vzdělaný, ale jeho názory, jeho chápání demokracie, jeho praktické jednání --- škoda slov!

0/0
24.10.2009 18:32

vejcednes

Nemusí Kremeľ tak oslavovať.

:-)

0/0
24.10.2009 17:23

madqwert- kovaný komunista

Námět si přivezl ze země, kde včera je pozítří, nebo jak to

bylo?;-D

0/0
24.10.2009 17:00

šestý z pěti

Re: Námět si přivezl ze země, kde včera je pozítří, nebo jak to

to bylo.... ztrávstvujtě tavárišči, kaňéšno ja měždu svajima druzjama;-D

0/0
24.10.2009 17:07

dan..

Proč nepřišel zítřek?

To může být zajímavý, ale číst to určitě nebudu.

0/0
24.10.2009 16:44

holkazhane

Re: Proč nepřišel zítřek?

On zítřek přišel, ale jen někomu. O těch bude psát. Ti jsou jeho Občané. Já se k nim bohudík (a někdy bohužel) neřadím a takový zítřek, který tu pomáhal vybudovat - ten je nemorální a nenormální.

0/0
24.10.2009 17:45

DrID

Kapitalista těžko...

kapitalista rozhodně není člověk, který zuřivě brání spolupráci ČR s Evropou a kterému na druhé straně vůbec nevadí estébácké sítě a staří bolševici řídící (nejen) ze zákulisí naši skomírající zemi  :-( Tunelování naší vlasti se neděje kvůli nastolenému kapitalismu, ale kvůli tomu, že bolševici nikdy nepustili řízení státu z rukou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No holt ten samet to byla kapku chyba ;-€

0/0
24.10.2009 16:34

Ten co přemýšlí

Re: Kapitalista těžko...

Kolego plně souhlasímR^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
24.10.2009 16:45

holkazhane

Re: Kapitalista těžko...

Jo protože na tom sametu se uchytili ti s nejdelšími drápy.  A čím déle se drželi, tím bylo nemožnější je setřást a nakopat.

0/0
24.10.2009 17:47

zeolit

Taky hodně pláčou ti, kterým nevyšla třetí cesta.

0/0
24.10.2009 16:29

Josef.cyrany

Re: Taky hodně pláčou ti, kterým nevyšla třetí cesta.

Tvářit se , že se nic neděje jen proto, že mám plný talíř, auťák v garáži a dobře placenou práci, to není můj styl.

0/0
24.10.2009 16:33

Ten co přemýšlí

Re: Taky hodně pláčou ti, kterým nevyšla třetí cesta.

Hitler si udělal také dosti oveček, kteří ho bezmezně milovali! Tak si myslím, že to je i váš příklad! Příjde doba kdy lidé Klause budou bráti jako největšího zakladatele tunelu na republiku to se nebojte. Základ  nového státu není vzít lidem peníze a změnit je v kupony, ale změnit zákony vyčistit zbourané stavení k základům a postavit nové pevnější! Bohužel disidenti a tunelář toto neučinili. Postavili nové domy na shnilé zdi domů proto se ta naše démokracije v čechismu zbortila a jak se bortí. To trvá 20 let. Jste jen slepá ovce klausismu, ale bacha ať nenabouráte do zdi hlavou to potom hodně bolí.Moje ucta;-)

0/0
24.10.2009 16:44

zeolit

Dobu, kdy se věšely i ženské...

0/0
24.10.2009 16:15

Josef.cyrany

To bude samej brloh, zloděj, štětka,

zločin, krev , vražda..Něco jako hrůzy ranného kapitalismu Pickwickova Londýna.

0/0
24.10.2009 16:10





Najdete na iDNES.cz