Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francouzský soud nepovolil odevzdat sperma zemřelého muže vdově

Soud ve Francii dal za pravdu laboratořím v Rennes, které zažalovala vdova kvůli zmraženému spermatu svého zemřelého muže. Chtěla, aby jí pracovníci ústavu vzorky odevzdali a ona se mohla nechat v zahraničí oplodnit. To ale není podle francouzských zákonů možné.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

madqwert- kovaný komunista

no ba, ještě by chtěla alimenty

0/0
16.10.2009 8:58

chataricek

Nikdo by

té ženě neměl bránit udělat to, co udělat chce. Byl to záměr i jejího manžela.  To je můj názor. A napadá mi - takováto "rozhodnutí" tu budeme mít také - pokud se podepíše LS... Bohužel. Rozhodnutí přímo z Berlína, Paříže...

0/0
15.10.2009 22:42

RodoDendron

Re: Nikdo by

Tak se bude muset změnit, skrz všechny státy zorganizujeme protest a frantíky převálcujeme.

0/0
16.10.2009 10:17

milanalois

A jak to bude s pohrobky?

To teď bude povinná interrupce, když v průběhu těhotenství manžel matce zemře?

0/0
15.10.2009 18:33

RodoDendron

Re: A jak to bude s pohrobky?

Přesně !R^:-)

0/0
15.10.2009 18:38

RodoDendron

Proč jí to po zemřelém nedovolili, když za něj byla vdaná?

Chápal bych to u nesezdaných jako důvod pro dědictví, ale u sezdaných nechápu. ;-€

0/0
15.10.2009 18:25

GeoMW

Tak mohli by sesadit prezidenta Klause...

... to by problém určitě vyřešilo :-)

(ne, tento příspěvek není vedle, jen se rozčiluji nad jejich přístupem k našim věcem a své věci mají v takovémhle krásném pořádku)

0/0
15.10.2009 18:09

ciemniak czeski

Jen aby něco podobnýho nezkusil s pápá Tunelem

a neoplodnili jeho spermatem nějakou letušku. To by sme tu v Čechách měly pořádní problém!!

Jeden Klaus je až dost.RvRv

0/0
15.10.2009 18:01

ciemniak czeski

Re: Jen aby něco podobnýho nezkusily s pápá Tunelem

oprava: nezkusily

0/0
15.10.2009 18:01

Zuzana.

Re: Jen aby něco podobnýho nezkusil s pápá Tunelem

No hlavně abys někoho nedopatřením neoplodnil ty...

0/0
15.10.2009 18:02

gagaryn

***

Třeba to sperma chtěla na něco jiného než počít.

0/0
15.10.2009 17:49

Zuzana.

Re: ***

A k čemu jinýmu by jí to jako bylo? :-D

0/0
15.10.2009 17:49

Zuzana.

:-(

Tohle pochopí jen žena, která pochovala muže v takhle nízkém věku. V tom dítěti by svým způsobem žil dál, dítě by pro ni bylo útěchou...

0/0
15.10.2009 17:48

brouzdalka

Re: :-(

Dítě by pro ni bylo útěchou?? Proboha jak by bylo vám, kdybyste zjistila, že jste pro svou matku byla jenom útěchou??

0/0
15.10.2009 18:47

Rubik1

Re: :-(

Opravdu hloupa poznamka, brouzdalko. Kdo chce pochopit, ten pochopil.

0/0
16.10.2009 1:27

hňup

no, jestli

po manželovi ta paní dědila, tak snad všechno, ne ?

0/0
15.10.2009 17:00

Rubik1

Re: no, jestli

Je to sice jeji, ale nemuze si to vyzvednout ze sperma-banky, protoze ji to zakon nedovoluje. Hloupe, ale tak to je. Ocekavam, ze uz si tahle firma moc zakazniku nenajde.

0/0
16.10.2009 1:29

jirkaknop

Právo mít dítě s kým chce a jak chce

je nezadatelným lidským právem. Společnost by tomu mohla bránit jedině, kdyby ta žena ohrožovala nějaký veřejný zájem. Takový však v tomto případě není. Chce-li dítě, pak na ně má i s vidinou rizik, právo.

0/0
15.10.2009 16:41

brouzdalka

Re: Právo mít dítě s kým chce a jak chce

A co právo dítěte mít oba rodiče a vyrůstat s nimi? Právo mít dítě nemůže mít takhle absolutní, protože se tady střetává s právy právě toho nenarozeného dítěte, takže plácáte kraviny.

0/0
15.10.2009 17:08

gagaryn

Re: Právo mít dítě s kým chce a jak chce

R^

0/0
15.10.2009 17:11

jirkaknop

Re: Právo mít dítě s kým chce a jak chce

Nenarozené , respektive ani nepočaté dítě je hloupost. Zamyslete se, než něco napíšete. Dva rodiče nejsou žádnou zárukou štěstí dítěte.

0/0
15.10.2009 17:23

brouzdalka

Re: Právo mít dítě s kým chce a jak chce

Nikdo vám nic nezaručí, ale když má dítě oba rodiče, je větší pravděpodobnost, že z něj vyroste psychicky stabilní jedinec. Dítě není žádný nástroj útěchy nebo něčeho podobného, dítě by spolu měli mít dva lidi a ten život dítěte má být v zájmu právě toho dítěte a ne v zájmu nějaký prdlý ženský, která si dupne, že bude mít dítě s mrtvolou

0/0
15.10.2009 18:51

jirkaknop

Re: Právo mít dítě s kým chce a jak chce

Proč se ještě dál ztrapňujete? Dítě je počaté oplodněním vajíčka spermií. Nejedná se o dítě počaté mrtvolou! Důvod proč mít dítě není podstatný. To bychom mohli lustrovat, jetsli jej chudé manželky nemají pro peníze bohatých manželů. Člověk je biologický druh, obdařený rozumem. Může počít dítě jak z emotivních, tak praktických důvodů. Společnost nemůže nikomu měřit a určovat, jaký důvod je dobrý či špatný. Mít dítě je neomezitelné právo. Pokud by tomu bylo jinak, jistě by mnozí našli podobně nesmyslné důvody, kdy nesmí mít dítě malá žena s velkým mužem nebo příliš mladá se starým atd. Prostě do toho, zda chce mít někdo dítě nebo ne, není společnost oprávněna zasahovat. V Číně se omezením porodnosti stávalo, že naopak byly malé děti usmrcovány! Proto nesmí být žádná regulace. Nevidím žádný důvod počít dítě ze zdravých spermií mrtvého člověka, jestliže žena je ochotna tento úděl podstoupit. Možná bude lepší matkou než jiné, které jej sice počaly z vášně, ale odložily!

0/0
16.10.2009 8:47

libynn

Re: Právo mít dítě s kým chce a jak chce

S tímhle souhlasím! Bohužel, právo se mění, jak je zrovna potřeba a to nevěstí nic dobrého pro ten zbyteček svobod, co ještě zůstává:-( 

0/0
16.10.2009 9:15

Zuzana.

Re: Právo mít dítě s kým chce a jak chce

právo mít oba rodiče? co to je za právo? a neexistuje třeba taky právo mít oba prarodiče nebo právo mít nějaký určitý počet sourozenců?

0/0
15.10.2009 17:49

brouzdalka

Re: Právo mít dítě s kým chce a jak chce

To už trošku uvádíte do extrému nemyslíte? Rodiče jsou základ, ne ze srandy jsou ke zplození od přírody potřeba dva

0/0
15.10.2009 18:48

monkey1

Re: Právo mít dítě s kým chce a jak chce

Přírodě jde především o vývoj druhů, dva nakombinují něco nového, co se může posunout dál ;) Na rozdíl od bakterií a jim podobných;)

0/0
15.10.2009 19:39

infinity1

Zavrit do vezeni

Tu zenskou by meli zavrit do vezeni za pokus ublizit nenarozenemu diteti. Jak vubec muze soudnou zenskou napadnout rodit po ctyricitce dite ze spermatu ziskaneho par dni pred umrenim na rakovinu. Nejenze by dite vyrustalo se starenou a v nevysokem veku by osirelo, navic by mu vysoce hrozilo riziko rakoviny. Nehlede na to, jak by se dite v zivote citilo, narozene z mrtveho. Ta zenska neni normalni a sobecky mysli jen na sebe, aby se o ni dite ve stari staralo.

0/0
15.10.2009 16:38

Zuzana.

Re: Zavrit do vezeni

Proč myslíte, že riziko rakoviny je zde vyšší? Většina lidí má v rodině někoho, kdo má rakovinu, a není to důvod, proč jim bránit v rozmnožování. A že by dítě vyrůstalo se stařenou? Té ženě je 39, ne 89, asi jste se přehlédl.

0/0
15.10.2009 17:46

brouzdalka

Jsem proti

Myslim, že by na světě už je dost dětí z rozvrácených a neúplných rodin a není správný to ještě podporovat umělým oplodněním u žen, které žijou samy, natož u těch, kterým zemřel manžel a ony si chtěj jen splnit svou sobeckou touhu mít s ním dítě. O tom přece rodičovství není!!

0/0
15.10.2009 16:37

General-

Re: Jsem proti

A kdo jsi ze se odvazujes do toho takhle kecat?

0/0
15.10.2009 17:37

brouzdalka

Re: Jsem proti

Hele ty chytráku, víš od čeho je diskuze a co znamená to slovo "myslím" v úvodu mýho názoru? Ty budeš asi jeden z těch, co pro jistotu nikde neřekne vlastní názor, ale remcá do toho jiným lidem...asi nebudeš moc v pořádku

0/0
15.10.2009 18:53

Zuzana.

Re: Jsem proti

Zjevně si nedovedete ani představit, co ta žena prožívá a co by to pro ni znamenalo.

0/0
15.10.2009 17:58

RodoDendron

Re: Jsem proti

Hmm, a tys o rodičovství asi četla jenom v románech pro klášterní chovanky...;-D;-D;-D

0/0
15.10.2009 18:27

brouzdalka

Re: Jsem proti

Ne, jenom o tom trochu víc přemejšlím na rozdíl od někoho, kdo se tady nechá zblbnout hormonama a vrhá se do vyrábění dětí bez jakýkoliv rozmyslu, je to nezodpovědnost, pak na to doplatí to dítě. Celej život bude trpět tím, že nemá tátu a za jakých okolností se narodilo. Ale hlavně že maminka bude spokojená, že si splnila svou sobeckou touhu.

0/0
15.10.2009 18:55

kotonek

Re: Jsem proti

Takže podle Vás je lepší nedat tomu dítěti vůbec šanci žít...lepší žádný život, než riskovat..nejsem si jistá, kdo o tom má právo rozhodovat..

0/0
15.10.2009 21:58





Najdete na iDNES.cz