Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Husité to nedokázali. Porazí Evropu Klaus?

Žádné zemětřesení, žádné hromy a blesky z Bruselu. Barroso včera jen zdvořile vzkázal, že pokud Ústavní soud Lisabon znovu schválí, nejsou další průtahy v českém zájmu. Senátoři, věrní Klausovi, si přisadili a rozšířili svou stížnost k Ústavnímu soudu, aby soudcům zavařili hlavy. Přesto je dosti pravděpodobné, že Ústavní soud den před státním svátkem Lisabon posvětí. Už jednou to totiž udělal a smlouva se nezměnila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

shamm

tohle

"nejúspěšnější mezinárodní projekt v dějinách lidstva."

me fakt pobavilo, dlouho jsem se tak nenasmal, dekuji pane redaktore.

0/0
21.10.2009 15:52

mozolek

pane Komárek, to myslíte vážně ?

Pokud to myslíte vážně a nepsal jste to na zakázku, tak to je hodně slaboučké. Ty vaše příklady o vyjímkách mě dojali skoro k slzám. Že 7 let nesmějí Němci kupovat chalupy ? No a co bude osmý rok ? A dál ? Že je EU demokratická ? Tomu říkáte demokracie, když se jednou rozhodne v referendech (Francie, Irsko), že NE a přesto si to "šlechta" prosadí a to bez referend. Nikde potom už mimo Irska nebylo. A ten tlak, politiků a medií, tomu říkáte demokracie ? Já ne. Váš článek a nejen tento, je jednostranný přesně tak, jako všech pro-EU LS. Prostě jste jen obyčejná hlasná trouba (nebo jen trouba ?) propagátorů LS. A četl jste jí vůbec ? Jestli ano, tak o to více vás teď lituju.

0/0
16.10.2009 16:19

macik28

Re: pane Komárek, to myslíte vážně ?

Pisatele   zmátl laskavý přístup z unie.;-DNo jasně.neřvali tu na nás ,ani presidenta-hodní kámoši.

0/0
18.10.2009 3:46

milan miroslav

Hlasy z bruselské Aurory?

Kde bere autor článku JISTOTU, že jde o nejlepší projekt v dějinách lidstva. To už se řikalo za sovětského bloku. A jak to dopadlo. Mějte rozum, člověče![>-]

0/0
16.10.2009 15:41

ciemniak czeski

Naš čelovek iz Pragi

www.slon.ru/articles/34480

RvKlausRv

EUVV

0/0
15.10.2009 18:04

Woodward

Proboha, husiti! to je nářez!

teď se uko ješita nechá vymalovat s paldcátem a klípcem přes oko.;-D

0/0
15.10.2009 13:58

Clara Shot

A přitom by stačilo, aby se k tomu Komárek nevyjadřoval..

Rv

0/0
15.10.2009 13:35

Woodward

Re: A přitom by stačilo, aby se k tomu Komárek nevyjadřoval..

valtr komárek je sice starej, ale že by pamatoval husity...:-P

0/0
15.10.2009 14:00

VentreSaintGrisIV

Husitům se to podařilo,

ale pak se začali Češi mydlit mezi sebou. Jako vždy...

0/0
14.10.2009 17:55

Woodward

Re: Husitům se to podařilo,

neblázni, husiti zajímali evropu jenom jako rušivej prvek, nikdy nebyli pro západ nebezpečím. johanka z arku vesele vyháněla angličany, pak se nechala upálit a to bylo daleko důležitější, než nějakej hus.

0/0
15.10.2009 14:35

ciemniak czeski

Naš čelovek iz Pragi

www.slon.ru/articles/34480

RvKlausRv

VEUV

0/0
14.10.2009 17:53

babacek

Je zničena má práce na obrazu Česka jako moderní demokracie

http://www.epravo.cz/zpravodajstvi/topolanek-je-znicena-ma-prace-na-obrazu-ceska-jako-moderni-demokracie-58628.htmlR^

0/0
14.10.2009 13:29

barbudo

Re: Je zničena má práce na obrazu Česka jako moderní demokracie

... o čem to tam Myrda pindá? Ta evropská opičárna je jednoznačně protiústavní ...

... je třeba nejdřív zrušit Ústavu ČR a potom může podepisovat jménom ČR kdo chce a co chce ...

0/0
14.10.2009 16:02

babacek

Re: Je zničena má práce na obrazu Česka jako moderní demokracie

Nevím zda je vhodné komentovat něco co nejsi schopen pochopit a to ať již pozitivně nebo negativně. :-(

0/0
15.10.2009 4:33

afinogenov

Postoj prezidenta Klausa

v suvislosti s (ne) podpisom Lisabonskej zmlubvy je plne legitimny a ocenuju ho tiez triezvo zmyslajuci Slovaci...odporucam clanok redaktora Daga Ganisa na www.pravda.sk pod nazvom: "Klaus, Lisabon a Benesove dekrety" R^

0/0
14.10.2009 13:27

Woodward

Re: Postoj prezidenta Klausa

aby nebyla nějaká mejlka, triezvo znamená střízlivě? to jsou ti slováci, kterým včera bylo tak zle, že nemohli chlastat - kolik jich bude? dva?... Tři?:-P

0/0
15.10.2009 14:02

godys

...

:-)EU

0/0
14.10.2009 13:08

Selsky_rozum

nejúspěšnější mezinárodní projekt v dějinách lidstva ???

To je vtip? Vetsi podvod na lidi tady dlouho nebyl... Novy system evropskeho rizeni nema s demokracii nic spolecneho a v budoucnu ji naprosto rozdrti... A autor jeste pise ze nase USTAVA je posvatna. To je pravda, ale po lisabonu ji muzeme spalit.

0/0
14.10.2009 12:50

ziggi

To sedí.

Husité byli bandité, opilci a budižkničemové.

0/0
14.10.2009 12:15

Woodward

Re: To sedí.

hm, neměl bys poslouchat (a šířit) tendenční kecy; na rozdíl od tehdy obvyklých poměrů byli například husité vesměs gramotní, dokonce i jejich ženy uměly číst, což tehdy nebylo běžný ani ve šlechtických kruzích

0/0
15.10.2009 14:39

barbudo

O čem to zas ten komár žvaní?

... jaký Klaus? Snad Ústava ČR ...

0/0
14.10.2009 12:12

Smetac

Za současného stavu světa

patří budoucnost Rusku a Číně. Tam když kočí zařve hijé tak se jede. V Evropě musí 27 kočích zařvat hijé. Stačí jeden malý poťouchlý kočí z horní dolní, který zařve prr, a nikam se nejede. Myslím, že dneska Klaus dostane od Medveděva nějaké vysoké státní vyznamenání.

0/0
14.10.2009 11:44

godys

velmi kvalitní článek, soudruzi pokud se vám nelíbí

tak napište konkrétně v čem se Komárek mýlí....:-)EU

0/0
14.10.2009 11:35

Ahaman

A vůbec, Komárku, navalte sem zprávy o Klausovi

je nějak dlouho podezřelé ticho. Chci vědět, jestli dobře doletěl, co v Rusku obědval apod.........;-D

Vaše komentáře k politice mě nezajímají.

0/0
14.10.2009 11:13

libynn

Nikdo s nikým NEBOJUJE!!

O každé smlouvě je potřeba řádně popřemýšlet! Platí i doma!! Než podepíšeš , cokoliv lákavého, použij MOZEK! Čím víc úsměvů a výhod, tím víc bolestného vystřízlivění! Po " ukvapeném " podpisu bude pozdě litovat !:-)[>-]

0/0
14.10.2009 10:54

minutos007

Přiblblý nadpis

Přece základem členství v nějaké společnosti je oprávněný vliv na její fungování daný  pravidly. Zde nejde o porážku nebo výhru EU jde o boj za svá práva v rámci ostatních členů....

0/0
14.10.2009 10:46

milivoj

Re: Přiblblý nadpis

R^ přesně jste to vystihl

0/0
14.10.2009 11:47

Smetac

Mnoho demokracie škodí

Když nějaký vrtošivý skřehota zvolený 141 hlasy  nějaké postkomunistické zemičky dokáže držet v šachu 27 států s 500 miliony obyvatel tak je bezpečně něco špatně na nastevení míry demokracie. Dneska je to náš skřehota, zítra to může být  nějaký jeho vrtošivý klon z Maďarska nebo Lucemburska a jakýkoliv vývoj se zastaví. Takové společenství je pro smích a půjde dřív nebo později do kytek.

0/0
14.10.2009 10:37

minutos007

Re: Mnoho demokracie škodí

Něco rozhodně špatně je... Zejména to, že se eurohujeři zaštiťují 500 miliony lidí, ale na jejich názor na LS se nezeptají protože se oprávněně bojí, že by ji odmítli.

Jinak jakákoli smlouva je založena na DOBROVOLNÉM rozhodnutí, svobodné vůli a podpisu všech stran.

0/0
14.10.2009 10:42

Smetac

Re: Mnoho demokracie škodí

1) byl bych pro referendum v případě, že by si všichni účastníci referenda museli povině přečíst LS byli z ní přezkoušeni. Protože to možné není stala by většina ůčastníků obětí toho, kdo by nejhlasitěji řval jednoduchá demagogická hesla. 

2)Souhlasím. Všichni účastníci se ale svobodně rozhodli pro. Až na jednoho jediného. Našeho vševědoucího Vaška, který by stejně radši jezdil do Moskvy než do Bruselu. Asi by to chtělo referendum o zásadním kurzu našeho směřování. Jednoduchá otázka. Chcete jít na východ nebo na západ?

0/0
14.10.2009 11:04

libynn

Re: Mnoho demokracie škodí

Člověče! Už to tu bylo 100 krát! Nemůžete se ohánět názory 500:-/ milionů lidí, když je NEZNÁTE!

0/0
14.10.2009 10:44

Smetac

Re: Mnoho demokracie škodí

Neznám. Znám ale názor jejich demokraticky zvolených zástupců.

0/0
14.10.2009 11:06

libynn

Re: Mnoho demokracie škodí

I demokraticky zvolení zástupci nemusí hlásat zájmy většiny! A to díky povolebním koalicím a všelijakým ústupkům z půvoního programu!:-)

0/0
14.10.2009 11:13

Smetac

Re: Mnoho demokracie škodí

Tak už nevím, co by vás obměkčilo? Referendum? Viz můj příspěvek nahoře.

0/0
14.10.2009 11:27

krysodlak pizmovy

dobry clanek

s vetsinou souhlasim.

Jen myslim ze vyznam Klause precenujete. On si ted uziva svych pet minut slavy a za tri roky po nem nestekne ani pes, Evropa se bude vyvijet a integrovat dal, tentokrat bez narcisticke psychicky narusene zaby na prameni.

0/0
14.10.2009 10:07

košťálka

Re: dobry clanek

Proč pořád někdo presidenta uráží? koho by jste tam tak chtěli mít? a povězte upřímně, kolik nenarcistických hlav státu znáte? žeby Sarkozy??????;-D;-D

0/0
14.10.2009 10:09

krysodlak pizmovy

Re: dobry clanek

Ja jsem tam chtel mit Svejnara. Ten by mi uplne stacil, na rozdil od Klause je inteligentni a dusevne zdravy

0/0
14.10.2009 10:12

Sir Humphrey

Re: dobry clanek

respektuji tvůj ojedinělý názor

0/0
14.10.2009 10:23

José Antonio

90 % Evropanů nebude věřit?

Člověče, čtete aspoň občas diskusní reakce čtenářů na webech velkých evropských deníků? Pro začátek můžete třeba zkusit Die Welt.

0/0
14.10.2009 9:51

krysodlak pizmovy

tak jsem to zkusil a hele :-)))))))

Dieser Mann muss dringend aus seinem Amt abgelöst werden. Er überschätzt seine Kompetenzen und wenn sämtliche EU-Staaten jetzt ratifiziert haben und sogar das tschechische Parlament und auch gleich noch das O.K vom tschechischen Verfassungsgericht kommt, so stellt sich die klare Frag, ob Klaus nicht eher "größenwahnsinnig" geworden ist. Klaus schadet dem EU-Prozess, wo er nur kann und ist ein klarer Nationalist, der nicht erkennt, wie wichtig die EU für Frieden und Wohlstand auf unserem Kontinent ist.

WEG mit Klaus in Prag!!!

0/0
14.10.2009 10:11

krysodlak pizmovy

Re: tak jsem to zkusil a hele :-)))))))

kdyby mel nekdo problemy s odbornou nemcinou, tak "Grössenwahn" znemane velikassky blud, jinak take zvany mesiassky komplex

0/0
14.10.2009 10:18

krysodlak pizmovy

nebo dale

Ich denke, wenn Vaclav Klaus weiterhin den Fortschritt Europas blockiert, wird die EU auch ohne Tschechien weitermachen: zum Nachteil der tschechischen Bevölkerung.

Ich bin gespannt, wie Tschechien globale Probleme innerhalb nationaler Grenzen alleine lösen will. We'll see.

0/0
14.10.2009 10:13

krysodlak pizmovy

a neco tvrdsiho

Wer zu Teufel ist Klaus? Diese Nullnummer sollte man einfach links liegen lassen. Am Besten Tschechien aus der EU schmeißen. Die können dann ja ein Bündnis mit den GUS Staaten eingehen. Ich denke spätestens wennd das Geld ausgeht und Hr. Klaus Geld von den EU Statten braucht schwenkt er um. Es gibt Menschen sich nun mal maßlos überschätzen.....

0/0
14.10.2009 10:17

krysodlak pizmovy

a abys mel Jose radost, taky jsem tam prispel do diskuze

Ich bin ein Tscheche und meiner Meinung nach ist Herr Klaus ein Psychopath. Seine Diagnose lautet "Narzisstische Persönlichkeitsstörung". Diese Störung ist allgemein unter den Politikern ziemlich häufig, aber bei dem tschechischen President extra stark ausgeprägt.

Er handelt ganz undemokratisch gegen den Willen vom Parlament und Senat, gegen den Willen der Bevölkerung (eine kleine Mehrzahl ist pro-Lissabon Treaty). Er überschreitet seine Kompetenzen, spielt auf eine nazionalistische Note genause wie Hilter damals tat. Dieser kranke Mann ist eine wirkliche Schande.

0/0
14.10.2009 10:42

tobiasek1

Re: 90 % Evropanů nebude věřit?

Bohužel německy neumím. Ale myslím si,že po podepsání LS se budou moje děti tuto řeč rychle muset naučit!

0/0
14.10.2009 15:35

mildapr

Re: 90 % Evropanů nebude věřit?

To se měli naučit už dávno, aby pochopili, že kromě české louže jsou taky jiné zamě, kde to funguje normálně.

0/0
15.10.2009 13:44

harier

Sjednocování a demokracie

S obsahem článku souhlasím. Nevážíme si toho, že se konečně dějiny Evropy píší bez krve. Dříve se de facto také sjednocovalo, ale boty vojáků přitom neustále šlapaly po něčím území a hlavně to bylo doprovázeno potoky krve a slz. Mějem to na paměti.R^

0/0
14.10.2009 9:01

Ahaman

Ale pane Komárku,

tak si to tak neberte.... Hlavu vzhůru !;-D

0/0
14.10.2009 8:49

Sir Humphrey

Re: Ale pane Komárku,

:-)R^

0/0
14.10.2009 10:23

bimek

nejuspesnejsi mezinarodni projekt

je snad amerika, ne?

0/0
14.10.2009 8:41





Najdete na iDNES.cz