Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policista při zásahu na Letné najel na fotografa, zlomil mu nárt

Pražská policie v sobotu večer bezdůvodně zranila fotografa Lidových novin, tvrdí deník. Viktor Chlad fotil těžkooděnce v zaparkovaném autě, když mu řidič najel na nohu a zlomil kost v nártu. List oznámil, že se obrátí na odbor vnitřní kontroly policie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aaa-aaa-aaa

No i kdyby na někoho úmyslně najížděl,

tak přejet se může nechat jen totální i.d.i.o.t. Tím platfusáky nehájím.;-D;-D;-D;-D

0/0
14.10.2009 15:48

Quitman7

Poznámka pro autora příspěvku

Iritují mě věty v tomto stylu "Pražská policie v sobotu večer bezdůvodně zranila fotografa". Copak ho zranila instituce, úřad, státní složka? To by článek měl o tolik menší přitažlivost, kdyby autor napsal po pravdě "policista (či policisté) ..... bezdůvodně zranil (i) fotografa"? Proč jsou do jednoho pytle vhozeni všichni pražští policisté?:-/

0/0
12.10.2009 19:54

modrá šlápota

Proč toho zmetka nepřejel??

0/0
12.10.2009 18:06

nefeťák

Takže novinář hloupě provokoval?

Stylem - Já jsem někdo, mě nepřejede. Já si budu stát kde chci...

0/0
12.10.2009 18:01

francoa

Novinář přecházel určitě mimo přechod.

;-)

0/0
12.10.2009 16:05

jajaja00

?

také mne zajímá, proč ten "novinář" takto detailně fotil policejního řidiče v policejním autě? Kvůli tomu tam snad nebyl.

0/0
12.10.2009 15:33

jajaja00

Zaparkovaná dodávka

a jezdí tak rychle......

Zase jeden "takynovinář".

0/0
12.10.2009 15:29

mr.Bogart Humphrey

Ale ten výraz v xichtu vypadá

Jako by byl ten policajt přistižen při nenadálém sraní.;-D;-D

0/0
12.10.2009 13:39

Franta 1

.........

Policajta odměnit a tomu blbovi s foťákem zlomit ještě druhou haksnu.

0/0
12.10.2009 12:58

Viva la Slavia

Re: .........

takový jako ty házet po porodu rovnou do drtičky....Rv

0/0
12.10.2009 13:36

permanentně zabanován

Re: .........

a takovejm jako ty nedovolit narodit se !!

0/0
12.10.2009 14:18

RAT

moula

Jasny pripad ameterismu fotografa, kazdy profik i zkuseny amater vi, ze jednim okem do hledacku, druhym sledovat co se deje okolo ...

Normalni ocni kontakt, jaky mate mit na prechodu, jen ten "de6il" fotograf neuhnul, kdyz mu policista daval najevo svuj umysl jizdy.

0/0
12.10.2009 9:32

Karban Hazard

njn fizl

inu fizl, nechapu, nad cim se tady diskutuje..;-€

0/0
12.10.2009 9:27

permanentně zabanován

Re: njn fizl

muzem diskutovat o tvoji debilite, jestli chces ;-D ;-D ;-D

0/0
12.10.2009 12:07

Franta 1

Re: njn fizl

Co si představuješ pod pojmem fizl?

0/0
12.10.2009 12:55

Kalenka

nj, tak to vypadá , když se potkaj dva magoři

;-(

0/0
12.10.2009 8:55

Santa1

Vzal ho asi pravým kolem,

tzn., že novinář stál ne před autem, ale na pravé straně, podle úhlu toho snímku, takže policajt nejspíš vůbec nevěděl, že mu najíždí na nohu.

0/0
12.10.2009 8:39

čajíček

výraz ve tváři

pokud někdo napíše, že v tom byl úmysl a chce, aby tomu lidé věřili, tak tam neměla být ta fotografie, protože každej normální člověk z toho výrazu pozná, že to bylo jinak...!

0/0
12.10.2009 8:23

Viva la Slavia

Re: výraz ve tváři

šílený výraz že?Trochu psychopat:-PRv

0/0
12.10.2009 13:37

Pivník

Co dodat!

Jak novináři, tak naše Langerova policie stojí za to !!!

0/0
12.10.2009 8:16

Soul

Dobře mu tak

Ti fotografové jsou horší než vši, lezou na místa že už to ani možný není, kdyby je občas někdo neusměrnil vlezou vám snad i do anální dírky aby si to tam vyfotili

0/0
12.10.2009 7:41

Kirů

Lézt před auto

s foťákem u oka, to může snad jen vůl. Minule zase vběhli dva pod policejní auto, které jelo se zapnutým majákem a taky jste chtěli poldu "kamenovat".  Copak tohle je normální, hlavně, že se všichni rozčilují na obyčejné chodce, co se motají po ulici mimo přechod, že ?

0/0
12.10.2009 6:38

ladaxxt

heh..

vsadim se ze za kousek slavy by si Chlad nechal přejet i ...;-D

0/0
12.10.2009 2:31

Viva la Slavia

Reakce policemana

"já nevěděl,že jste novinář";-D;-D

0/0
12.10.2009 1:54

macik28

Hra sďáblem se nedá vyhrát.

Fatální změna v karieře..

0/0
12.10.2009 0:41

Profík

LOgika některých diskutujících mě dojímá

novinář neměl policistu co fotit -> je správné, že mu policista přejel nohu. Takováhle úroveň právního vědomí je zoufalá!

0/0
12.10.2009 0:19

vladon

Re: LOgika některých diskutujících mě dojímá

Takhle to nastavily media, jestli to tak opravdu bylo se mozna jednou prokaze..

Nesnasim kdyz media neco napisi a tim padem je to svate. A konkretne na IDNES je celkem pravidelne, ze se uvadi polopravdy, vytrzene kontexty hlavne v nazvech clanku, jen aby se zvysila ctenost.

Pouzivejte trosku tu kouli co mate nad krkem, aby do nej neprselo..

0/0
12.10.2009 0:29

NORDMAN

Re: LOgika některých diskutujících mě dojímá

Souhlas - idnes neni moc opatrna ohledne toho co placne.

.

A existuji v CR media, ktere nelzou? Proim o tip. ;-)

0/0
12.10.2009 0:46

NORDMAN

Re: LOgika některých diskutujících mě dojímá

Spravne - mel se nechat rovnou zastrelit - ci o to vyrazne pozadat zaznamem u notare :)))).

Stalin se nezapre - a ohledne pravniho vedomi, tak pokud se nemylim, dokonce i v Cesku muze byt souhlas s trestnim cinem interpretovan jako trestni cin (tak je tomu napriklad v Nemecku).

V Nemecku ti za tvuj vyrok daji - v pripade prvniho trestneho cinu - maximalne podminku na 2 roky pripadne i pokutu ve vysi priblizne jednohoho mesicniho cisteho platu.

"Profiku", bud konstruktivnim ceskym obcanem a zaplat dobrovolne jeden mesicni plat na ucet nejake charitativni spolecnosti. Ukaz, ze jsi chlap!

A potom kecej... ;-)

0/0
12.10.2009 0:41

Profík

Re: LOgika některých diskutujících mě dojímá

Co to meleš za kraviny? Nechtěl bys nejdřív pochopit výrok, na který reaguješ?

0/0
12.10.2009 0:55

NORDMAN

Jeste za komancu

byl muj otec svedkem, jak policiste napadli nahodneho chodce behem nejake demonstrace ci co, ktery nahodou stal na zastavce tramvaje.

Otec - jako sporadany obcan - sel svedcit ve prospech napadeneho obcana u "verejne bezpecnosti" (VB).

Policista VB svedeckou vypoved prijal, ale neodpustil si poznamku, jak se maji "takove svine", co demonstruji, bez ohledu mlatit.

Ten obcan na te zastavce jen stal, zadne demonstrace se nezucastnil, pouze cekal na tramvaj a protoze v okoli probehla nejaka demonstrace, tak ho mlaticky preventivne zmlatily (a navic obvinily z trestneho cinu proti Stalinismu ci necemu podobnemu).

Zmlatit novinare, ci ho dokonce prejet autem, asi nebude tak velky rozdil. A predpokladam, ze postizeny zurnalista neni showman typu zelenych jako jista poslankyne, znama jako pani "Au au". Zajimave, kolik se zde na foru najde "sympatizantu mlaticek", nez proste na rovinu rict, ze zasah proti zurnalistovi lidovek byl chybou.

0/0
12.10.2009 0:08

zeli156

Re: Jeste za komancu

Já třeba zase moc nevěřím novinářům. Mám s nimi poměrně dost zkušeností a není o co. Já zase předpokládám, že se novinář nechal strhnout honbou za perfektním snímkem a prostě mu to nevyšlo. A teď kňučí.

Vy předpokládáte, že nebyl showman (nevím na základě čeho) a že se jednalo o "zásah". A já si prostě myslím, soudě i podle výrazu v obličeji a logiky věci, že to byla nehoda.

Ještě upřesním tu logiku věci. Riskuju celou kariéru, potažmo život tím, že přejedu člověku nohu? Navíc člověku, který mě fotí, protože to, že mě fotí, byla vlastně příčina. A pak ho s tím foťákem nechám odejít?

0/0
12.10.2009 0:31

vladon

Re: Jeste za komancu

Samozrejme ze tato novinarska logika smrdi, proste nekdo soucitil s "napadenym" kolegou a musel to ventilovat. Netvrdim ze to musi byt vylozene lez,ale to by teda musel byt hodne blbej policajt. A co se tyce nekterych vlezlych reporteru, tak bych se tomu ani nedivil.

Ale jak rikam, muzu se klidne mylit a pak se opravdu jedna o chudaka novinare...

0/0
12.10.2009 0:38

sheftikuqi

hu

pan Chlad bude tedka pajdat, takze pod auto uz jen tak nekomu neskoci.

Na druhou stranu, kdyz mu nekdo najede omylem na tu nohu, tak by mohol udelat na tom implantovanym sroubu i defekt..

0/0
12.10.2009 0:03

HanzekJoachimEichmann

Opět se projevila profesionalita

"novinkářů" z Idnes... Jeden se nechá přejet,druhý zatknout,a hned je o čem psát... Nejvíce mne na tom štve,že tento plátek se snaží vypadat seriózně,na druhou stranu se chová jak největší bulvár... BRAVO! Víc postižených redaktorů tipu Eichler :-P;-O!

0/0
11.10.2009 23:59

Profík

Re: Opět se projevila profesionalita

Ty seš zase "profesionální" čtenář. Tohle byl redaktor Lidových novin.

0/0
12.10.2009 0:15

Kalenka

Re: Opět se projevila profesionalita

To má dnes jednoho majitele a jednu ideologickou redakci. profíku.

0/0
12.10.2009 8:59

pylorus

Dle meho - jasna chyba novinare

Skutecni novinari, kteri se vydavaji napr. do valecnych konfliktu maji vojensky vycvik, jsou s jednotkou domluveni a

tvori jeji soucasti... 

Naopak po celem svete zemrela cela rada pitomcu, kteri jdou

do konfliktu s vidinou Pulitzera na vlastni pest Rv  Tento pisalek muze byt rad, ze jeho senzacechtivost odnesla pouze noha. Pokud by se domluvil s Policii, nic by se mu nestalo. Pokud by jej policie do svych rad nevpustila - prilis nebezpecne - ma smulu. Vydat se do stredu rozvasnenych fanousku = stava se soucasti davu = zadne zvlastni zachazeni. TECKA.

0/0
11.10.2009 23:48

jaanaaa

Re: Dle meho - jasna chyba novinare

Tuhle tečku asi zase někdo zpochybní, ale máš pravdu. Pro mě je to uzavřená věc. Dík všem, kdo dokážou diskutovat bez urážek, i když nesouhlasí s jinými. Dobrou noc.

0/0
11.10.2009 23:52

pylorus

Re: Dle meho - jasna chyba novinare

Jdu taky ... dobrou

0/0
11.10.2009 23:56

tisíce

Re: Dle meho - jasna chyba novinare

Kam jsme to dopracovali, kam se řítí celá společnost? Když sportovní fotbalový zápas přirovnáváme k válce a válečné zóně :-/

0/0
11.10.2009 23:52

pylorus

Re: Dle meho - jasna chyba novinare

naprosto souhlasim...  take nemohu pochopit, kdyz se nekdo jede misto sportovniho zazitku ozrat, poprat a zdemolovat co muze...

0/0
11.10.2009 23:55

tisíce

Některé jedince z řad policajtů musí mírnit i jejich

kolegové Rv Několikrát jsem byl svědkem toho, jak brutálního kolegu mírnili: "Neblbni!", "To už stačí!" a podobně. Nejhorší je, když ten nejbrutálnější a arogantní policajt je velitelem několika dalších. RvRv

0/0
11.10.2009 23:38

pylorus

Re: Některé jedince z řad policajtů musí mírnit i jejich

v celku bych vam pral, aby vam rozvasneny dav (treba pseudofanousku) pocechral fazonu... prstickem byste skemral aby vas ten "zly, tupy a brutalni" tezkoodenec vytahl z brindy...

0/0
11.10.2009 23:40

tisíce

Re: Některé jedince z řad policajtů musí mírnit i jejich

Proč je nepokropí pořádně vodou? Ony by horké hlavy rychle schladly, zvlášť v té zimě !! Ale oni do nich musí surově mlátit obušky, házet na ně nebezpečné výbušniny a podobně RvRv

0/0
11.10.2009 23:45

pylorus

Re: Některé jedince z řad policajtů musí mírnit i jejich

mno... zasah z vodniho podle me boli mnohem vice nez rana obuskem... ale nejsem bezp. expert...   zasahove vybusky splnuji normy...

0/0
11.10.2009 23:49

technik

A co se tam to střevo motalo? Pár facek by ještě zasloužil

Chtíč senzačních záběrů je pro takové janky silnější než opatrnost a pokora. Policie určitě nejela po chodníku a fotograf určitě nešel po přechodě.

0/0
11.10.2009 23:37

eo.ipso

v tý naší áááleji

švestky se vááálejí, já na ně nepůjdu, voni sou zééélený

0/0
11.10.2009 23:27

pylorus

Re: v tý naší áááleji

uz jsou zrale... letos je kvalitni uroda ... :-P R^

0/0
11.10.2009 23:28

jaanaaa

Re: v tý naší áááleji

S tím se nechval, kdybys byl pořádný hospodář, tak už máš švestky ze své aleje dávno ve škopku...

0/0
11.10.2009 23:28





Najdete na iDNES.cz