Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bém se vymezuje vůči Topolánkovi, podpoří Klause proti Lisabonu

Hlavní Topolánkův rival Pavel Bém využil napětí kolem Lisabonské smlouvy a vystoupil z přítmí pražského magistrátu. Dnes se zúčastní pochodu na Hrad, který má podpořit prezidenta Klause, aby smlouvu nepodepisoval. Reaguje tak na poslední slova Mirka Topolánka, který naopak s prosazením smlouvy spojil kariéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mirek.77

Ale Janouškovi miliardy ulitý ve švajcu budou

dobrý, co Pavliku. Ale vono je to vlastně jedno, jestli tak, nebo Dalíkovi ulitý pro změnu v Toskánsku, viď Tupole:-(:-(:-(

0/0
4.10.2009 17:57

poiuuy

Blbové z Horní Dolní se vymezují

Rv:-PRv

0/0
4.10.2009 11:51

KocourkovNews

Začátek českého podzimu 2009: zapomeňme na evropskou budoucn

dokud se příkladně demokraticky rozzuřeným Proevropanům nepodaří odstranit toho nemožného sebestředného dědka z Pražského hradu podobrém. Jak, o tom se už dohadují renomovaní znalci ústavního práva, kteří nevylučují ani Klausovo obvinění z velezrady jako odpovídající reakcina to, že prezident demokratického státu ignoruje schválení Lisabonské smlouvy oběma komorami parlamentu, dokonce ústavní většinou. Už proto bych navrhoval, aby si pro umanutého mocnáře přijeli do sídla českých králů svalovci v bílých pláštích a bez dlouhých řečí s ním naložili tak, jak káže lékařská věda nakládat .Vice:

http://czech-bohemia.blogspot.com/

0/0
4.10.2009 7:38

fox

Re: Začátek českého podzimu 2009: zapomeňme na evropskou budoucn

Souhlasím s vámi.Naprosto přesně napsáno.

0/0
4.10.2009 17:10

jajes

chudacku...

0/0
4.10.2009 1:48

pitta

Bém se

vždy ozve až vteřinu před 12. Co do této doby dělal? Asi svoje aktivity na OH ? Na které nikdy nebudeme mít peníze a jen by to byla další bezedná státní studna na zadlužení ČR.

Kdyby Bém raději něco dělal s taxíky v Praze a s tím bordelem na Václaváku!!!

0/0
3.10.2009 20:25

freeLook

Bem je jeden z nejvetsich nazorovych hadu...

... Paroubkovi se opravnene vytyka populizmus, ale tento pan ho prekonava. Bem ma politicke nazory stojici nikoliv na presvedceni, ale jen a pouze na pragmatickem vymezovani.:-)

0/0
3.10.2009 19:16

mairix

:o))demolife

Pane prezidente Klausi , prosím , zatím nepodepisujte tuto podezřelou pro naši zem Českou,Moravskou a Slezskou smlouvu (LS) , děkuji :-) Neustupujte ani rádoby amatérským politikům(kteří dle mého mínění ani nemají mandát(ani ne 30%)).Též děkuji :-) Jinak hodně štěstí a pevné nervy s tím naším cirkusem ;-D

0/0
3.10.2009 16:19

petacx

Podpora Britských Konzervativců Václavu Klausovi

Podpora Britských Konzervativců Václavu Klausovi

-

www.mzda.blogspot.com/2009/09/podpora-britskych-konzervativcu-vaclavu.html - - -

podpora Italie, Nemecka, Francie a vsech EU socialistu a zelenych

soudruhu Paroubkovi a soudruhu Topolankovi 8-o ;-€ ;-€ [>-]

0/0
3.10.2009 16:35

pitta

Re: :o))demolife

Proč si nedáme také nějaké podmínky jako si dalo Irsko? To si tímto podmínilo druhé referendum. Naši pitomí politici neumí nic vyjednat, tak jako při vstupu do EU. Socani pohořeli a jen Poláci měli tu odvahu. Snad jí budou míti i nyní před podpisem.

0/0
3.10.2009 20:33

zberanek

NE LS

Je dobře, že LS prezident nepodepsal. Kanada zavedla ČR kvůli Rómům víza a EU se ČR nezastala, a to EU chce aby byla LS podepsána. Jak se pak bude EU chovat vůči ČR až bude mít vše již jisté?

0/0
3.10.2009 15:12

zberanek

Béma také NE

Bém intuitivně chápe to, že LS je pro ČR nevýhodná. Topolánka skutečně nemusím, ale Bém to není alternativa za Topolánka, je ještě horší.

0/0
3.10.2009 15:07

KADO

Bem sazi na spatnou kartu Irsko je pro LS

Pruzinskeho podrztasky i s jesitou tunelem Pruzinskym jsou vsem k smichu;-D !!Rv

0/0
3.10.2009 14:59

petacx

Re: irove se nechali zmanipulovat ??? to snad NE!

ze by se IROVE po te zastrasujici, vyhrozujici "demokraticke" demagogicke kampani

nechali IROVE zmanipulovat ???

0/0
3.10.2009 16:33

Divak

Image Ceska v zahranici

Cesko dostava z kapec zapadnich danovych poplatniku subvence. Na druhe strane Cesko dela vse mozne, aby spolecny projekt rozvratilo. Cim vice bude Klaus a ostatni blazni provokovat, tim vice budou platit Cesi jako neprijemny hmyz. Nejlepsi by asi opravdu bylo, aby nepodepsal a tim by EU byla donucena problem resit. A ten by spocival v tom, ze by se daly dohromady staty, ktera integraci chteji a staty, kteri ji nechteji. Tim by se EU zbavila idiotu typu Ceska, doufejme i Polska a VB. Rozsireni z 15 na 27 clenu byla chyba, kterou by bylo treba opravit.

0/0
3.10.2009 14:40

zdeseny obcan

Re: Image Ceska v zahranici

Vsude tam kde se optali obyvatel na euroustavu/Lisabon lide jednoznacne odmitli. Byrokraticky superstat je idealem eurokratu a mozna jeste naivnich lidi kteri netusi jak podobna imperia snadno zkolabovala v mori nasili a chaosu.

0/0
3.10.2009 14:44

Divak

Re: Image Ceska v zahranici

Blabolite hlouposti. Odmitli ji ve F, NL a IRL. A Vy ocekavate, ze prodavacka, ucitel, udrzbar, zdravotni sestra nebo chemik vedi, jak funguje EU a co je treba vylepsit. K referendu prijde okolo 50% volicu a hodi do urny listky podle toho, zda sympatizuji s vladou nebo ne. S LS to nema nic spolecneho. EU neni byrokraticky superstat, ma mene uredniku nez hl. m. Praha. Cesi zili a ziji v izolaci a vymysleji si virtualni realitu.

0/0
3.10.2009 14:55

nickless

Re: Image Ceska v zahranici

Aha, takže podle vás hlasuje ANO pro LS ten, kdo ví, o čem je, a NE ten, kdo neví? Aha, tak pro mě je to další důvod hlasovat NE, a to vím až moc dobře, o čem je.

0/0
3.10.2009 17:55

KADO

Re: Image Ceska v zahranici

tak se ty chytraku podivej na USA a jestli se neco zhrouti tak to bude roztristena zastarala Evropa starych dedku viz Pruzinsky!!Rv

0/0
3.10.2009 15:01

zberanek

Re: Image Ceska v zahranici

Chápat VB jako idiota, no to je opravdu prapodivné. Je to supervelmoc i v současné době. Kam se na ni hrabe Francie.

0/0
3.10.2009 15:15

KingMartin

Re: Image Ceska v zahranici

Eurosoudruh zřejmě myslí Veřejnou Bezpečnost... ;-D

0/0
3.10.2009 17:52

Emi-grant

Re: Image Ceska v zahranici

Je známo, že problém referenda je v tom jak formuluji otázky. Je faktem, že NL a F, jak se později ukázalo  smlouvu odmítli nedorozuměním. Důvody se netýkaly LS. To stejné je Ireland. Když nic jiného, pak je zřejmé, že se dá referendem manipulovat. Ne všechny státy mají tento systém zažitý jak Švýcarsko. 

0/0
3.10.2009 19:23

jarda

BÉMOVI UŽ TO NEBUDE NIC PLATNÉ

Klausův "podrždeštník" Bém by měl vzít hradního pána bez vlajky EU do Himalájí. To  je to správné místo,kde se nic neotepluje a odkud by oba mohli sledovat rozhodnutí  ÚS , zda stížnost 17 euroskeptiků je, nebo není v souladu s ústavou ČR. :-( Rv

Vivat  IRSKO, za týden  POLSKO [>-] EU [>-][>-]!!

0/0
3.10.2009 13:50

Emi-grant

Bém je principál rebelů

 Cituji mantru Béma a odpůrců. "Lisabonská smlouva je politický projekt, ve kterém nespatřuji pro Českou republiku žádnou výhodu. Nezaručuje nám nic kromě ztráty suverenity a omezení našeho vlivu. Negarantuje nám ani lepší, ani bezpečnější, ani svobodnější Evropu, ani řešení hospodářské krize," řekl iDNES.cz primátor." Tato vyjádření jsou projevem  nejhrubší demagogie.

Evoluční vývoj spěje k společné EU. Zajistí to konkurenceschopnost vůči Číně, ochranu před Ruskem, rovnocenější partnerský vztah s USA. A to je sakra velká výhoda pro trpasličí Česko, které se po 20-ti letech mlátí od zdi ke zdi, které je závislé na exportu s globálním světem, při migraci lidí  uvnitř Evropy, které nemá vyjasněny azimuty zahraniční politiky a o ochraně státu ani nemluvě. Ve vyjádření Béma nevidím žádný rozdíl se sockami, kteří vyřvávají, "dělejte si ty svoje reformy, ale nesmí se to dotknout mé peněženky"..

0/0
3.10.2009 13:47

Emi-grant

Re: Bém je principál rebelů

 Evropský projekt je především založen na kompromisu a neřeší prvoplánově, lokální pomyslné výhody jednotlivých zemiček. Co je ta naše suverenita? Je to náš parlament amatérů a ovcí bučících se svým šéfem? Jsou to všechny ty jejich zmetky a polovičaté nesmyslné zákony na přání lobbyistů. Jsou to ti naši zlatí přeběhlíci? Je to naše soudnictví, s profláknutými soudci, nad jejichž rozporuplnými výroky zůstává rozum stát a kdy se občanského práva musíte dovolávat až ve Strasbuku, v té nenáviděné Evropě.?Jsou to ti komunističtí papaláši na nejvyšších místech státních struktur? V tom jsme opravdu "suverenní!" . Absurdita a zneužití moci je právě těch 17 senátorů, president, který nerespektuje hlasování parlamentu a senátu a svým postojem nás definitivně zařadil mezi národ politickývh diletantů a potížistů. Klausův postoj k Lisabonské smlouvě způsobil nárust vlivu levice, roztržky v pravici, pád vlády a národní ostudu při nerespektování rozhodnutí Ústavního soudu.

0/0
3.10.2009 13:49

Jules navždy

Re: Bém je principál rebelů

R^

0/0
3.10.2009 13:50

Emi-grant

Re: Bém je principál rebelů

Ze zkušenosti emigranta můžu říct, že pro občana je důležitá především jistota, že mně stát ve kterém žiji ochrání, že mně neomezí v mých právech a že mohu ve svém státě žít svobodně. K tomu přijde důvěra ve státní instituce a správu státu. Pak si musím klást otázku, zda mohu být hrdý na to, že jsem ČECHEM? Pocit soudržnosti se společností naplňuje především rodina a přátelé. Výrazy Národ a Stát jsou trochu nabubřelé nacionalistické . slogany.

0/0
3.10.2009 13:53

zdeseny obcan

Re: Bém je principál rebelů

Pokud myslite ze narod a stat jsou prezitky co potom byrokraticka imperia? Ta se ukazala jako daleko nestabilnejsi a koncivala svoji nestastnou existenci v krvi. Proc by zrovna skleroticky a zkorumpovany system budovany eurokraty v Bruselu mel byt uspesnejsi  nez jeho predchudci?

0/0
3.10.2009 14:41

Emi-grant

Re: Bém je principál rebelů

zdešený občane, nechme byrokratická imperia stranou. Dnešní doba je charakteristická globalizací. Hrdá doba pana Tomáše Bati a Kolben-Daněk, Jawa a pod.je v nenávratnu. Cíl mnoha  firem je Fúze. Obrana státních hranic je v nenávratnu. To je tvrdá realita. Věda a výzkum a Internet nezná hranic. Všechno se prolíná. Kdy jsme vlastně byli suverení stát? Rakousko Uhersko, pak chvilku první republika, se Sovětským svazem.... a teď, kdy se národy sobě kulturně, politicky a lidsky přibližují, se pan Klaus chce ve své pýše prezentovat jako člověk s patentem na rozum. On a 17 vyvolených, proti půl miliardě toho zbytku. Kompromis je pro něho cizí slovo. Mladá generace naštěstí ví, co to znamená.

0/0
3.10.2009 19:08

jarda

Re: Bém je principál rebelů

 Díky za trefné a věcné hodnocení. R^ [>-] EU [>-] R^

0/0
3.10.2009 13:54

Přesvědčený socialista

Klaus patří před lidový soud

A za ten by měl být ještě rád. Soudce Lynch měl ještě drsnější metody. Kdyby dávali soud s Klausem v televizi, jistě by byla vysoká sledovanost a firmy by se mohly přetrhnout o to, kdo bude mít v pauzách reklamu.

0/0
3.10.2009 13:27

Semper2

To je ale slizoun, stačilo mi když...

jsem viděl jak se přetahoval s papežem o ten dar co mu věnoval, jen aby si  reportéři mohli  Béma vyfotit. Ale jeho mimika, jeho ksichty směrem k papežovi mluvily víc než všechna slova.

S Bémem bych teda pochodovat v jednom šiku nechtěl.

RvEURv

0/0
3.10.2009 13:20

tinkturak-1-tinkturak

Bëm = budoucí Ötzi II.

0/0
3.10.2009 12:51

Pivník

Muž z Everestu zlobí ?

Není divu. Jde o moc, jde o korunky, jde o korýtko !! Jen doufám, že to korýtko se už "modrat" nebude !!

0/0
3.10.2009 12:25

trust no one999

Pozor!!

Bem je stejnej grazl jako roko a vubec mu nejde o LS. Vidi jenom prilezitost se dostat ke korytu pres V. K. nepodporovanim LS, ktera i pres odpor mnoha lidi nakonec projde, ale on se bude placat pozadech, ze prosla pres jeho odpor...RvRv

0/0
3.10.2009 12:00

Pivník

Re: Pozor!!

Proč jmenuješ pouze tyto dva lidi ??

0/0
3.10.2009 12:02

navstevak - nezrusitelny

Re: Pozor!!

Lesbickou smlouvu je potreba odmitnou s pouzitim vsec prostredku.

0/0
3.10.2009 12:06

Semper2

Re: Pozor!!

souhlas s Trustem

0/0
3.10.2009 13:21

bartozrout

Koukám že dneska inteligentní část národa....

...bojkotuje diskuze na Iděsu. Je to tu samej loser a dutá kedlubna.

0/0
3.10.2009 11:39

semafor

Re: Koukám že dneska inteligentní část národa....

Tvoje rodina?:-P

0/0
3.10.2009 11:46

bartozrout

Re: Koukám že dneska inteligentní část národa....

Škoda že nevíš co to rodina je. Nebral by sis ji do huby, ty nepovedenej potrate.

0/0
3.10.2009 12:49

Pivník

Diskriminace Čechů !!

Romové z Česka žijí jako bezdomovci v ulicích Cardiffu ( článek na novinkách ). Oni se integrovat do společnosti nechtějí, žijí po 20 v bytě, kupí odpadky, učit řeč se nechtějí !! Tak to jsem nečekal !!

0/0
3.10.2009 11:38

semafor

Re: Diskriminace Čechů !!

Je třeba také napsat, že to nejsou Češi!

0/0
3.10.2009 11:50

Tom Atom

Nevím jestli je vhodné, aby někdo prezidenta podporoval v

protiústavním jednání...:-/

0/0
3.10.2009 11:36

Pivník

Re: Nevím jestli je vhodné, aby někdo prezidenta podporoval v

Až bude protiústavně jednat ve shodě s ODS, to bude jiná, ŽE ???

0/0
3.10.2009 11:39

Tom Atom

Re: Nevím jestli je vhodné, aby někdo prezidenta podporoval v

Nechápu vaši narážku.

0/0
3.10.2009 11:45

semafor

Re: Nevím jestli je vhodné, aby někdo prezidenta podporoval v

Já ano!

0/0
3.10.2009 11:48

Pivník

Re: Nevím jestli je vhodné, aby někdo prezidenta podporoval v

To nevadí!!

0/0
3.10.2009 11:55

Tom Atom

Re: Nevím jestli je vhodné, aby někdo prezidenta podporoval v

Zdá se mi totiž, že mi přiřazujete politickou orientaci, která mi vůbec nepřísluší.

0/0
3.10.2009 12:01

Pivník

Re: Nevím jestli je vhodné, aby někdo prezidenta podporoval v

Ne, tak to nebylo myšleno !!

0/0
3.10.2009 12:04





Najdete na iDNES.cz