Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pisatele anonymů na velitele Hradní stráže prozradily sliny

Vyplazený jazyk, jenž zanechal na známce DNA pisatele anonymních dopisů, prozradil viníka jedné z největších udavačských afér v Česku. Desítky obálek s anonymními udáními na velitele Hradní stráže Radima Studeného "olízal" jeho předchůdce Jaroslav Pekař. Ten sice přepečlivě dbal na ukrytí své identity, policii k němu však dovedly stopy DNA z jeho slin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marwill

Cena??

A kolik to stalo danove poplatniky za ty analyzy, co?

0/0
2.10.2009 17:27

weizenkleie1

Mnnooo

tak jestli se nechal takhle blbe chytit,tak asi dobre udelali,ze ho vymenili,né?R^

0/0
2.10.2009 14:35

;-)

Celá kauza opravdu hezky ukazuje poměry v hradní stráži

Bývalý velitel píše anonymy na současného........to je skoro stejně dobré, jako když točili v uniformách pornofilmy....

0/0
2.10.2009 13:33

houba_

Vaněk má z analýzou DNA z lidských slin zajímavou zkušenost

tomu verim, ale neverim, ze p.Gazdik ma nejakou zkusenost s cestinou

0/0
2.10.2009 13:24

Svědivka z Magdeburgu

Měl ty obálky a známky dávat olizovat svýmu psovi.

To by vyšetřovatele asi hodně zmátlo! R^;-D

0/0
2.10.2009 12:53

;-)

Re: Měl ty obálky a známky dávat olizovat svýmu psovi.

I psí DNA se dá ztotožnit. A možná by to i vyšetřovatelům usnadnilo práci, protože by se okruh podezřelých zůžil jen na lidi se psy;-)

0/0
2.10.2009 13:34

Dýzl

a co urina

v urině je taky DNA? já bych na tu známku cvrknul

0/0
2.10.2009 12:16

Svědivka z Magdeburgu

Re: a co urina

Vy byste si byl tak akorát schopen cvrnknout do kalhot! R^;-D

0/0
2.10.2009 13:16

holkazdaleka

asi necte detektivky

;-D

0/0
2.10.2009 10:46

erigor

Hanlivý dopis na vesnického starostu?

To je nějaké divoké že by policie vždy odhalila pisatele.I když získá vzorek DNA ze známky tak nemůže vědět kterému vesničanovi patří. Byla tady kdysi diskuze o oprávněnosti násilného odebírání DNA vězňům. Pekař přece není žádný vězeň, když už udělal chybu a olíznul známku nebo mu třeba do dopisu spadnul vlas tak měl prostě odmítnout odevzdat vzorek DNA. Protože to je ponižující procedura pro kriminálníky a ne pro slušné lidi. Mají ti co odevzdali DNA kvůli takové prkotině, jakou je anonymní dopis, vůbec jistotu že je teď policie nezanese do nějaké databáze ke které se v budoucnu dostane zdravotní pojišťovna aby jim napařila větší zdravotní pojištění protože mají v genech větší šanci dostat rakovinu?

0/0
2.10.2009 10:03

honzaf

Re: Hanlivý dopis na vesnického starostu?

To je krávovina. Policajti nestíhají dělat testy DNA ani u mnohem závažnějších trestných činů, než je pomlouvačný dopis starostovi. Už je vidím, jak kvůli anonymu odebírají vzorky celé dědině. ;-D

0/0
2.10.2009 10:31

houba_

Re: Hanlivý dopis na vesnického starostu?

samozrejme je to blbost, to jen p.gazdik vcera videl nejakou americkou krimi, kde delaji test DNA na pockani a to ho inspirovalo

0/0
2.10.2009 13:26

bluetake

a bonbonek navrch :

a bonbonek navrch : Onen pisatel dnes dela velmi dobre placeneho reditele vojenske spravy hlavniho mesta Prahy....... A je klasicky, jako drtiva vetsina statem placenych prizivnickych krys , nepostizitelny....

0/0
2.10.2009 10:01

Jan Daniel

inteligentní pomlouvač

Myslel si, že když si při zalepování obálky nasadí tmavé brýle, tak na něj nepřijdou...

0/0
2.10.2009 9:58

Deliveres

Re: inteligentní pomlouvač

Snad by jsi nechtěl aby Guma myslela?

0/0
2.10.2009 10:42

Svědivka z Magdeburgu

Samolepící obálky jsou víceméně"novinka", ale samolepící

dopisní známky už jsem viděl v USA v roce 1991! ;-D;-DR^;-D

0/0
2.10.2009 9:57

individual

Re: Samolepící obálky jsou víceméně"novinka", ale samolepící

Nevím, kde žiješ, ale samolepící obálky jsou volně v prodeji už dobrých 15 let... Resp. tak dlouho se s nima běžně setkávám já.

0/0
2.10.2009 11:07

Svědivka z Magdeburgu

Re: Samolepící obálky jsou víceméně"novinka", ale samolepící

1. Nevšiml jsem si, že bychom si kdy potykali. 2. Vše co přišlo ze "Západu" po roce 1990 považuji v nadsázce za "novinku"... ;-DR^;-)

0/0
2.10.2009 12:50

Alcator

Re: Samolepící obálky jsou víceméně"novinka", ale samolepící

Na internetu si lidé tykají. Je to standard, zvykni si.

0/0
2.10.2009 13:21

Svědivka z Magdeburgu

Vždyť dnes přece existují samolepící obálky, a dopis můžu

bez známky hodit u okýnka ne nějaké velké poště, ne? ;-DR^ 

0/0
2.10.2009 9:55

jaryk1

Vyšlo to !

Co jsem se za ním nachodil, než si odkašlal a uplivl.  ;-D

0/0
2.10.2009 9:44

Svědivka z Magdeburgu

Re: Vyšlo to !

Stačí před něj postavit nahou ženskou, nebo mu v nestřežený okamžik vymáčknout půlku citrónu do huby (třeba, když spí). ;-D;-DR^;-D

0/0
2.10.2009 9:56

ChorcheCh

a proto je vhodné používat samolepící obálky

A když už má člověk ty staré, erární tak dát olízat psovi.

0/0
2.10.2009 9:28

solimPC

Re: a proto je vhodné používat samolepící obálky

Jo, jenomže tady se jednalo o olíznuté známky, ne obálky. A samolepící známky ještě, alespoň u nás, nejsou. Takže příště buď navlhčit třeba houbičkou, nebo poslat nevyplaceně. Psa bych nebral, na toho je známka příliš malá. :-)

0/0
2.10.2009 9:43

My, revizoři MHD, volíme ČSSD!

Re: a proto je vhodné používat samolepící obálky

Podat rekomando (ale se smyšlenou zpáteční adresou!!) a známku (nebo frankotyp) ať nalepí pošťanda.;-D

0/0
2.10.2009 9:55

Dýzl

Re: a proto je vhodné používat samolepící obálky

no musel by to být nějakej malej ratlík, baby choděj i s takovejma co vypají spíše jako huňaty morče

0/0
2.10.2009 12:14

tom.tore

Dvojí metr.

Cikáni mi vykradli byt, všichni víme kdo to byl, nicméně policici chybí důkazy, respektive důkazu spousta, ale postup policie připomíná parodii na vyšetřování čísla na které cikorky volají z ukradených moblů prověřují tka, že se opakovaně (pozuměj 3x) pokusí zavolat na dané číslo ze svého skrytého čísla a když jim to jiné cikorky neberou prohlásí věc za vyřízenou. Jiné důkazy neprovedou, protože jejic provedení je moc nákladné atd. Tady se provádí test DNA pro psaní dopisů. Zajímavé.

Stejně tak zajímavé je, že velitelem hradní stráže může být někdo kdo se snaží utajit identitu a pomocí DNA podepíše své dopisy, vsadím se, že to ví i průměrný podprůměrný cikám s IQ tykve.

0/0
2.10.2009 9:27

robirob

Re: Dvojí metr.

Presne tak, taky jsem si rikal, ze nekdo, kdo se snazi utajit urcite nezapomene oliznout znamku. Mozna pro jistotu prikladal i vzorek stolice a moci.

0/0
2.10.2009 9:53

Wandys1

Pekař jenom

olizoval známky.Jinak s tím nemá nic společného!! To je tak,když  se někdo nudí a vymýšlí ptákoviny. Bež někde makat a ono Tě to přejde.

0/0
2.10.2009 9:14

Dýzl

Garda k ničemu

To by mne zajimalo, kolik stojí dańové poplatníky archaická směšná středověká instituce zvaná hradní stráž. Můj skromný názor je, že snad není nutné zrovna v tomto ohledu se držet tradice, když jinde se účelnějších tradic nedržíme.

0/0
2.10.2009 8:55

Wandys1

Re: Garda k ničemu

Myslím,že by jim měl pan exprezident opět vymyslet nové uniformy.

0/0
2.10.2009 9:14

Karel Endler

Re: Garda k ničemu

Proč president? Ty minulé navrhoval pan Theodor Pištěk, jestli se nepletu.

Aha, Klaus všeuměl... no jasně.

0/0
2.10.2009 9:35

Dýzl

Re: Garda k ničemu

takové lůzovoučké pro ty slaďoučké hošíčky....

0/0
2.10.2009 12:10

maudite

Re: Garda k ničemu

Vzhledem k tomu, ze takovito lide hlidaji sobe rovne, bych se podobnymi aspekty ani nezabyval.

0/0
2.10.2009 9:17

Alpenenzian

-,,-

Jednotlivé případy budeme přinášet veřejnosti pomocí tisku, ale

protože máme obavy aby se policie nezačla mstít, nebudeme zveřejňovat

osobníúdaje.Podle posledních poznatků jsou ve spiknutí proti občanům

České republiky zapojeni policisté,  státní zástupci i soudci,  takže

jednotlivé žaloby budou předány Belgickému státnímu zástupci v pondělí.

0/0
2.10.2009 8:33

vagin

Re: -,,-

Taky slušná paranoia ;-D

0/0
2.10.2009 8:42

james.blond.007

Re: -,,-

a co je účelem toho spiknutí?

0/0
2.10.2009 9:39

Alpenenzian

-,,-

Naše združení začlo evidovat jednotlivé případy a ukázalo se že lidé

již na základě těchto podvržených důkazů byli odsouzeni, a v současné

době si odpikávají vysoké tresty za něco co neudelali, ba často ani

Nemohli spáchat,přesto byliodsouzeni.

0/0
2.10.2009 8:33

Roumen

Re: -,,-

Piky piky na hlavu, pred pikolou za pikolou nikdo nesmi stat...

0/0
2.10.2009 8:46

Alpenenzian

ještě by mělo zaznít...

že česka policie odebírá DNA vzorky všem občanům, aby je mohla

podstrčit přivyšetřování  těžkých zločinů a pak likvidovat svoje

politické či jiné odpůrce, dělá se to běžně asi tímto způsobem, ráno si

pro vás přijedou domů a řeknou že státní zástupkyně nařídila bla

bla.... a za chvíli už se vezete a píchají do vas nebo berou vzorky slin.

0/0
2.10.2009 8:32

JMoudry

Re: ještě by mělo zaznít...

...a pak ty vzorky slin, kterých odeberou určitě tak půl litru, chodí policisté tajně mazat na poštu na známky určitých odesílatelů... Jak jednoduché.

0/0
2.10.2009 9:04

Wandys1

Re: ještě by mělo zaznít...

R^

0/0
2.10.2009 9:16

Bedra

Ty média, ty média ....

Pravidelně vyklábosí i to co by mělo zůstat pod pokličkou. Teď už vím, že ty moje anonymy co jsem psal za bolševika na našeho bolševického gaunerského ředitele byly docela snadno odhalitelené. Na stěstí tehdy ještě nebyli tak daleko.

Nevadí, teď už vím jak přilepit známku...! Chááá-chááá...!;-D;-DEURv

0/0
2.10.2009 8:28

MychalB_000

Re: Ty média, ty média ....

Průměrně intelignetního jedince to při znalosti dnešních technologií musí napadnout. No a zbytek to má okoukané z nějaké "Kriminálky Miami" ;-);-D

0/0
2.10.2009 8:35

jajaja00

Re: Ty média, ty média ....

Průměrně intelientní jedinec také napíše "Ta média, ta média ....". Tomuto nepomůže ani ta "Kriminálka Miami".

0/0
2.10.2009 8:56

vagin

Mluvčí Čermák

dělá ramena, jak to bylo snadné. Tak proč jim to trvalo několik měsíců?

0/0
2.10.2009 8:14

Solomon Jerusalem

Re: Mluvčí Čermák

protože chvíli trvá než se posbírají vzorky DNA? Přemýšlejte proboha...

0/0
2.10.2009 8:59

vagin

Re: Mluvčí Čermák

Ano, máte pravdu, trvá to jen chvíli.

0/0
2.10.2009 9:01

TurboFrank

Co chcete od zelených gum?

Pro pány generály je ponižující dávat vzorky slin, ale když v pohodě rozkrádají tuto republiku, to ponižující není. Zajímavé je to, že se věnují tomu, kdo to psal, ale nic jsme se nedozvěděli, jestli je to pravda. A pisálci postupují stejně jako u Topolánkovy aféry.

0/0
2.10.2009 8:12

jajaja00

Re: Co chcete od zelených gum?

Ty v hlavě evidentně nemáš ani tu zelenou gumu......

0/0
2.10.2009 8:58





Najdete na iDNES.cz