Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé protestovali u svatého Václava proti papežově odsuzování kondomů

V Praze na Václavském náměstí protestovaly desítky lidí proti postoji papeže Benedikta XVI. k užívání kondomů. Ten zejména v souvislosti s vysokým výskytem nemoci AIDS v Africe letos uvedl, že pouhé užívání kondomů šíření nemoci nezabrání; akcentuje spíše sexuální zdrženlivost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

oraminak_enchante

To nebyli LIDE, kteri protestovali !!!!

0/0
29.9.2009 11:38

LimonadovyJoe

A že zrovna v ateisticko socialistickém Čechystánu

občany tolik trápí pohled papeže na kondomy?

0/0
29.9.2009 10:08

Forrrest

Re: A že zrovna v ateisticko socialistickém Čechystánu

Žádný správný člověk není lhostejný vůči utrpení bezdůvodně umírajících lidí! To akorát fanatičtí katolíci...Rv

0/0
29.9.2009 21:06

Josefína Mutzenbacher

Papa Ratzi

má recht. AIDS je pro Afriku pravým požehnáním...

PŠT: nejen pro Afriku

0/0
29.9.2009 9:28

Hellmoon

Souhlas s Benem

jsou k ničemu ! a sex s gumou je jak sex ve 106

0/0
29.9.2009 9:14

šeřík

mladí komsomolci

no tak ti hovoří opravdu sami za sebe - netřeba komentáře....;-(

0/0
29.9.2009 7:59

BobSawyer

Tyhle protesty jsou úplně mimo.

Pro katolíka je promiskuitní sex sám o sobě dost hříšný, a jestli ho přesto provozuje, tak se vykašle i na papežské stanovisko ke kondomům.

0/0
29.9.2009 7:54

EWCZ+

Re: Tyhle protesty jsou úplně mimo.

Presne tak. Mne vzdycky dostane, jak se nechut Africanu ke kondomum zduvodnuje tim, jak "otrocky" poslouchaji papezsky zakaz, zatimco ocividne bez jakychkoli problemu ignoruji cirkevni nabadani k monogamii.

A pro toho homo-odbornika na sireni AIDS mezi Africankami mam dotaz - kdyz se vsechny nakazi az pri prvnim styku s manzelem, kde k te nakaze, sakris, prijdou ti manzele? 8-o

0/0
29.9.2009 8:22

pepe1212

neberiem cechom ich ateizmus,

e to slobodna vec kazdeho  cloveka, ale dost ma rozculili ti vasi konsomolci. Myslim, ze sme sa k nim spravali az moc slusne, su nebezpecnejsi ako akakolvek sekta. Poznal som knaza, nikdy nikomu neublizil a stravil 19 rokov v lagroch. jak ja by som ich bil

0/0
29.9.2009 7:17

takyjá

Re: neberiem cechom ich ateizmus,

V USA bylo zavřeno na 10 000 kněží pro pedofilii:-))U nás po 90 roce místo ,aby katolický kněz zřejmě za to samé šel do basy:-))vyfasoval jiné místo:-)a prý u nás platí zákony pro každého:-))A to nemáme totalitu:-,ale kapitalizmus:-))Takže lidé se změnou režimu nezmění,zločinec zůstane zločincem,vrah vrahem,pedofil pedofilem,farář farářem:-)))))))))))) a pod:-))

0/0
29.9.2009 14:42

takyjá

Lidé?:-))Nebyli to homo klády?

Jinak papež má pravdu,kdo bude žít nepromiskuitně , nebude potřebovat šprcky:-)))

0/0
29.9.2009 6:14

Cest praci

Ten soudruh na te fotce

uz kondom potrebovat nebude, tak proc protestuje.

0/0
29.9.2009 1:03

Cest praci

Re: Ten soudruh na te fotce

nebo je to soudruzka? nevidim - mam zapatlane bryle

0/0
29.9.2009 1:05

sweetdreams

Re: Ten soudruh na te fotce

 To je ta černá soudružka,co to chytla při prvním styku s manželem. 

0/0
29.9.2009 4:46

blejboy2

Papez to myslel asi takhle:

Je lepsi pro cely svet i pro Afriku, kdyz tam kondomy nebudou pouzivat.....Tim drive vymrou na AIDS a bude pokoj!R^;-D....Akorat to takhle presne nemohl rict!!!....Je v tom i trosku diplomacie, protoze ten svet se posledni dobou ubira divnym smerem!!!!RvRvRv

0/0
29.9.2009 1:02

raz36

Re: Papez to myslel asi takhle:

Bohuzel mate pravdu, treti svet ohrozuje nasi "zapadni civilizaci" zdaleka nejvice. Je to sice nehumani, ale je to realita.

0/0
29.9.2009 1:18

ur=BANcová

Co na to farář v Hrádku nad Nisou?

Tam výroba kondomů tvoří 50% pracovních míst? Co na to říkají zaměstnanci, že kvůli své obživě, teď musí na věky do pekla?

0/0
29.9.2009 0:23

rozhod

Re: Co na to farář v Hrádku nad Nisou?

Co tebe chlapa bez ptáka zajímají kondomy? To by jsi si je musel navlékat tak jedině na palec.

0/0
29.9.2009 0:24

ur=BANcová

Re: Co na to farář v Hrádku nad Nisou?

Zato ty bys skrčku do něj vlezl a ještě tleskal

0/0
29.9.2009 0:34

katano

říšský protektor Ratzinger

papež není nic jiného než správce nakradeného majetku, který církev nakradla za 2000 let. :-P

0/0
29.9.2009 0:21

rozhod

Re: říšský protektor Ratzinger

Snad ne tobě bezdomovče? ;-D;-D;-D

0/0
29.9.2009 0:23

rozhod

Re: říšský protektor Ratzinger

Mluvíš jako bolševik. ;-D;-D

0/0
29.9.2009 0:23

katano

Re: říšský protektor Ratzinger

všem voličům levice ( KSČ+ČSSD ) tedy i Vám pane ROZHOD, přeji vše nejhorší.

      PS : člověk který oblékal od roku 1937 do roku 1945 fašistickou uniformu HitlerJugend ( PAPEŽ Ratzinger ) ,  pro mně není důvěryhodná osoba = to je jako kdyby se stal papežem ŠTROUGAL, nebo VAŠ. :-P 

0/0
29.9.2009 0:29

mpscz

Re: říšský protektor Ratzinger

To by ses musel dívat i stejně na všechny, kteří byli někdy v Pionýru nebo Jiskrách...

0/0
29.9.2009 9:49

rozhod

Je to jednoduchý

nasadím kondom a mohu být oprasák a dobytek. ;-D;-D Svatý otec má pravdu.

0/0
29.9.2009 0:18

Zirkon

Papež se vyzná. Kondom opravdu vše nevyřeší.

Papež se  vyzná.  Kondom opravdu  vše  nevyřeší a  mnoho věcí naopak komplikuje.

Jak má například vaše  partnerka  polykat  semeno, když  budete používat  kondom ?

To měl patrně  Svatý otec na  mysli.  Žádný dogmatik. Praktik je to. R^

0/0
29.9.2009 0:17

rozhod

Re: Papež se vyzná. Kondom opravdu vše nevyřeší.

Máš na mysli český nepohyblivý semeno nebo Ukrajince, který ti dělá doma děti?

0/0
29.9.2009 0:19

katano

PROTEKTOR Ratzinger již odletěl

díky Pánu Bohu :-P

0/0
28.9.2009 23:46

Ahasuerus

Re: PROTEKTOR Ratzinger již odletěl

no, když je takový suvenýr

0/0
29.9.2009 0:11

katano

Re: PROTEKTOR Ratzinger již odletěl

:-P

0/0
29.9.2009 0:21

Náhodně procházející

Nejsem katolík, kondomy mi nevadí - jako antikoncepce

Vím, že zčásti fungují i ke snížení rizika přenosu pohlavně přenosných nemocí. Což ví i papež. Je velký podvod, pokud někdo pod iluzí bezpečného sexu lidem namluví, že kondom spolehlivě zabrání přenosu nemoci. Promiskuitní jednání je totiž skutečným rizikem a příčinou těchto nemocí. Pokud kondom dá iluzi absolutního bezpečí a vede k promiskuitě, tak nechrání proti ničemu. O toto mi však tolik nešlo.

Spíš chci ukázat, co za lidi protestovali proti papežovi. On u nás myslím proti kondomům nemluvil, tak mluvívá spíš v Africe. Tady jsou lidi, kteří protestují proti věcem, co se jich netýkají, problémy Afriky. Pomáhají nějak Afričanům? A co to bylo za skupiny? Homoaktivisté a mladí bolševici, nevím co je horšího, pro dost se děsím obojího. TAkže katolík nejsem, řadu věcí vidím jinak. Ale než bolševiky a homoaktivisty, tak to mi je stokrát milejší papež.

0/0
28.9.2009 23:43

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Nejsem katolík, kondomy mi nevadí - jako antikoncepce

První odstavec tesat, podepisuji se pod něj a jdu spát.

0/0
28.9.2009 23:45

fritzek

Re: Nejsem katolík, kondomy mi nevadí - jako antikoncepce

Me jsou zase stokrat milejsi homoaktiviste, nezli papez, ktery kvuli dogmaticke vire lze o ucinnosti kondomu.

0/0
28.9.2009 23:45

Náhodně procházející

Re: Nejsem katolík, kondomy mi nevadí - jako antikoncepce

A papež je určitě milejší většině obyvatel, než těmhle týpkům. Totalitu zpátky nechci, ani náhodou. Je rozdíl, jestli papež něco doporučuje, pak si stejně každý udělá podle svého. Když bolševika něco nařídil, tak lidi nemohli jinak, nebo pak do vězení, na šibenici, zastřelit na hranicích atd.

Na papežovi bylo v Brně 100 tisíc lidí, v Boleslavi 50 tisíc. Víc, než na koncertu Madonny v hlavním městě. A kolik bylo na té demonstraci bolševiků a těch homo? Pár desítek? Do dvaceti??

Že papežovi vytýkají členství v Hitlerjungen právě bolševici. Nacismus je taky socalismu, taky navazuje na Marxe, jen jiná odnož. Ale papež tam nelezl sám, členství bylo povinné, stejně jako odvod do tehdejší nacistické armády. Lidi, co za totality byly v ksč, tak tam lezli dobrovolně, nemusel nikdo, šli tam kvůli výhodám.

0/0
28.9.2009 23:48

Valec1

Re: Nejsem katolík, kondomy mi nevadí - jako antikoncepce

Pouze bych k tomu poznamenal, že - jak stojí v textu článku - podstatnou část účastníků celé akce pod koněm tvořili senzacechtiví novináři... To k těm počtům.

Typický guerilla marketing - nevkusná akce sloužila především ke zviditelnění organizátorů festivalu Mezipatra. Politicky nekorektně bych napsal, že jde o (z veřejných peněz spoludotovaný) fesťák filmů s homosexuální tematikou / politicky korektně překládám do novořeči - "gay a lesbický" festival...

O situaci Afričanů, reálný obsah papežových slov, šlo až v poslední řadě.

0/0
30.9.2009 21:05

ventas

vyrovnání s církví (roz. katolickou)

Podívejte, já jsem pro vrácení majetku církvi. Vraťme co stát drží po komunistech ALE!!! Rozhodně není možné postupovat jinak nežli v normálních restitučních případech. Pokud vrátit majetek tak sakum prás a nazdar. Žádné další výdaje jako tzv. ušlý zisk atd. Ostatní restituenti nedostali také nic... a že jich bylo mnoho.

No a pak?? Ať se milá církev platí jak chce. Já jako občan ČR v tom případě nechci aby z mých daní byl placen nějaký zájmový kroužek, max. nějaké granty  a dotace v jednotlivých případech. Postavit je na úroveň skautů, pionýrů apod.

Kdo chce bý katolík ať si přispívá jak chce. Kdo chce svatbu v kostele ať si zaplatí ... basta fidly. Podle mě je toto nejčístší vyrovnání s církvemi.

Katolická církev, zaplať pánbůh v ČR vymírá a my budeme konečně osvobozeni od nějakých ...ženství.

POKROK je nezastavitelný, ať žije cpt. Kirk, Darth Wader, Sára Connor.... Chápejte, za 300let budeme cestovat vesmírem, objevovat nové planety.. kaj tam proboha s kat. církví.

0/0
28.9.2009 23:37

ventas

Re: vyrovnání s církví (roz. katolickou)

Náboženství se musí reformovat od základu, státi se filosofií. Né snůškou dnes někdy až směšných dogmat. Berme si příklad z východních filosofií... toto je cesta :)

0/0
28.9.2009 23:38

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: vyrovnání s církví (roz. katolickou)

No má to jeden háček.. co budeš říkat, až církev strhne nějaký historický palác, protože prostě bude drahé ho živit?

0/0
28.9.2009 23:38

fritzek

Re: vyrovnání s církví (roz. katolickou)

Tak ho bude moci odevzdat statu za odhadni cenu.

0/0
28.9.2009 23:41

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: vyrovnání s církví (roz. katolickou)

Tak to by církev měla bez legrace největší disponibilní kapitál v zemi. Z fleku by mohla otevřít banku. To by bylo zase keců... :-/

0/0
28.9.2009 23:46

fritzek

Re: vyrovnání s církví (roz. katolickou)

Obavam se, ze my cestovat vesmirem nebudeme ;-(

0/0
28.9.2009 23:40

Lanta2004

Re: vyrovnání s církví (roz. katolickou)

Problém je v tom,že kdyby stát měl církvi vrátit vše co si nárokuje,tak by toho státu už moc nezbylo

0/0
28.9.2009 23:40

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: vyrovnání s církví (roz. katolickou)

Nehledě na to, že spoustu věcí už prodal...

0/0
28.9.2009 23:43

wIadin

Re: vyrovnání s církví (roz. katolickou)

", za 300let budeme cestovat vesmírem, objevovat nové planety.."

málem jsem smíchy poprskal obrazovku. Já ti nechci brát tvůj optimismus, ale dneska se už pomalu řeší velký problém jestli během pár desetiletí bude Země pro člověka vůbec obyvatelná popř. jestli nárůdek v české kotlině podkopajíc své tradiční základy nevymře právě díky kondomům, antikoncepci, potratům atd atd..

0/0
29.9.2009 0:01

raz36

Re: vyrovnání s církví (roz. katolickou)

Zadny velky problem se neresi, jen skupinka politiku prizivuje neopodstatneny strach. Zeme bude za 50 az 100 let obyvatelna mnohem lepe nez je tomu dnes. Cesky narod podkopavaji opet politici svou kratkozrakou politikou, to vubec s antikoncepci a potraty nesouvisi.

0/0
29.9.2009 1:17

Lanta2004

Tak ještě pár dní bude tohle téma rezonovat

...vyjde pár článků na Idnes,strhne se ještě pár vášnivých diskusí a za pár týdnů už po papežovi ani pes neštěkne.

No a vzhledem k tomu,že frekvence návštěv papežů u nás v ČR není nikterak vysoká,pak mě tohle téma nechává celkem v klidu.;-)

0/0
28.9.2009 23:25

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Tak ještě pár dní bude tohle téma rezonovat

No ale Eichlera zavřeli, to nevíš?? To tu budou reinkarnovat ještě řadu týdnů :-P

0/0
28.9.2009 23:26

Lanta2004

Re: Tak ještě pár dní bude tohle téma rezonovat

Matně si vybavuju,že je to nějakej anarchista co lezl do toho squatu aby údajně napsal článek.Víc o tomhle člověku nevím a v jádru mě ani nezajímá.Půtky mezi anarchisty a nácky mě nechávají chladným

0/0
28.9.2009 23:30

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: Tak ještě pár dní bude tohle téma rezonovat

Tohle je anarchie vs. policie. Ale jinak ses trefil, až na to, že ten blbec si teď hraje na oběť...

0/0
28.9.2009 23:32

Lanta2004

Re: Tak ještě pár dní bude tohle téma rezonovat

Pokud ho zabásli za to,že vlezl do toho baráku,pak by mu měli naložit stejně jako všem ostatním.bez ohledu na to jestli je novinář a nebo ne.Neměl tam co dělat

0/0
28.9.2009 23:34





Najdete na iDNES.cz