Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dva tisíce příznivců alternativy a squatingu protančily centrem Prahy

Asi dva tisíce příznivců squatingu a alternativních způsobů života přišly na karnevalový průvod Prahou. V doprovodu alegorických vozů a hudby centrem metropole doslova protančily. Vyvrcholil tak Týden nepřizpůsobivosti, který začal obsazením domu na Albertově a následným zásahem policistů. Policie byla připravena i tentokrát, zasahovat ale nemusela.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nedá se již mazat jednotlivě

Alternativní kultura

je šukání lidí do prdele a čmárání po zdech

0/0
21.9.2009 10:57

Nedá se již mazat jednotlivě

Navrhuju do středu města

 nainstalovat kulomet.:-P

0/0
21.9.2009 10:53

cryshot

?

Nefetuju, mam vlastni firmu, platim dane, nepiju, tridim odpad a v sobotu jsem si to skvele uzila, prosla Prahou a bavila se, proc mam byt podle vas fetak a smazka? Nemuzu mit jinej nazor? Rodice me naucili, ze kdyz me neco patri, ma si toho vazit, tak jak to je s tema spekulantam co nechaj chatrat domy? Kdyz souhlasim se sguatingem jsem horsi jak oni?

0/0
21.9.2009 10:47

Fiara.L

Skromný dotaz

Co krom tance,obsazování domů  a podobných věcí squateři hodlají dělat,aby se společnost změnila?Nebo jakou mají představu o možmosti,že se k nim naprosto všichni přidají a budou se stejně chovat?A ještě jeden dotaz...jsou nepřizpůsobivou menšinou i skini,nebo dělnická strana.....?Dík za vysvětlení.

0/0
20.9.2009 21:50

kejklíř

Člověče

kdybys jen věděl, jaký já měl kvůli tomuto filmu na vojně průšvih - politruk mě málem nechal zavřít na ostro. Jen pro to, že jsem řekl,. co si o tom myslím

0/0
20.9.2009 19:19

65c02

Kdo neviděl film "Hroch", ten jakoby nežil!

http://www.csfd.cz/film/8670-hroch/

.

:-PR^

0/0
20.9.2009 14:37

12345hanka

Re: Kdo neviděl film "Hroch", ten jakoby nežil!

Já ne a žiju klidně dál :-)

0/0
20.9.2009 18:06

65c02

Re: Kdo neviděl film "Hroch", ten jakoby nežil!

To ovšem netušíš o jaké myšlenkové bohatství přicházíš a jak ochuzuješ svůj život.:-P;-D

0/0
20.9.2009 18:19

chataricek

Proč ne

Fandím jim ... s dodatkem, že moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého. Nebo-li - dělej, co chceš, bav se - ale neotravuj s tím toho, kdo toto nechce a nepotřebuje. Dej si sluchátka a třeba ohluchni - ale neotravuj duněním ze své zahrady celou obec ...apod.   

0/0
20.9.2009 12:31

MDD

Re: Proč ne

presne tak at si dela kazdy co chce, pokud mi nesaha na majetek a necha me v noci vyspat, pokud ne...tak asi nic;-D

0/0
20.9.2009 13:42

Mufu

Protančili

Prahou a zítra už zase budou zařezávat v Kolbence;-D

0/0
20.9.2009 12:07

eqik

Re: Protančili

A diskuteri se pohorsili nad jejich zjevem a zitra si zajdou pro sve socialni davky :D:D

0/0
20.9.2009 12:13

Mufu

Re: Protančili

Pokud jsou diskutéři opálení,pak jistě.Alternativci se u svých komerčních rodičů najedí,napijí a zase vzhůru na pár hodin do života.Nevaž se odvaž se !

0/0
20.9.2009 12:17

eqik

Re: Protančili

:))) tak jestli mate pocit ze nepracuji jen opaleni, tak jste dost mimo. Kazdopadne preji pekny zbytek dne prozity u televize a pak hura zpet do sveho cernobileho sveta, kde je vse tak jednoduche.

0/0
20.9.2009 12:21

brezinka1

Re: Protančili

ty barevný šašku běž se najíst

0/0
20.9.2009 12:39

eqik

Re: Protančili

:)) koukam ze Vase argumenty se omezuji na urazky, najist se pujdu az budu mit hlad.

A jak se do lesa vola tak se z lesa ozyva, takze mi netykej ty vyblitku moderni doby 

0/0
20.9.2009 12:48

truepapas123

Re: Protančili

co bys čekal od blba, co si dá nick podle koncentráku...

0/0
20.9.2009 14:35

brezinka1

Re: chudáčkové

 než začnete někoho hodnotit... http://images.google.com/images?hl=cs&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:cs:official&num=20&q=brezzinka&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

0/0
20.9.2009 15:13

eqik

Re: chudáčkové

;-D;-D vyborny odkaz, vsiml sis ze vyhledava slovo brezzinka a ne jmeno koncentraku ve tvem jmene? Asi mas tak neskutecne "velky rozhled", ktery prehlizi podstatne detaily. Ale spis vidis jen to co chces a to je spicka tveho nosu, dal ne.

0/0
20.9.2009 15:32

brezinka1

Re: Protančili

tvůj rozhled je velmi skromný, podle toho co si napsal je vidět jaký spolek se to vloupá do cizích domů a když dostane přes prstíčky tak brečí a žebroní vhodnou stravu.

0/0
20.9.2009 15:18

truepapas123

Re: Protančili

ne skromnější než Tvůj, "spravedlivý bijče"..

0/0
20.9.2009 15:42

12345hanka

Re: Protančili

A co berete vy? Barvičky? :-)

0/0
20.9.2009 14:00

eqik

Re: Protančili

presne! a nejradsi mam modrou. jednou jsem mel i zelenou ale to uz je dele. K oranzove jsem si akorat cichl a zeblil jsem se. A pred cervenou me rodice varovali uz v detstvi :-/

0/0
20.9.2009 14:09

Duchna

policie mohla

minimálně střílet kálející volně pobíhající psy

0/0
20.9.2009 11:48

Lucasha

Re: policie mohla

Klasický odpůrce squaterů :-(  Raději zastřelený takový "člověk" jako jste vy... Pes si to nezaslouží 

0/0
20.9.2009 11:50

Duchna

Re: policie mohla

cha,cha, já věděl, že se někdo chytne;-D

0/0
20.9.2009 11:52

Duchna

Re: policie mohla

jo a na smažky prdim, kdyby mě vlezly do baráku, nebo jinak obtěžovali( jako kdo koliv jinej) ,tak nemají čim frkat a na čem dřepět:-P

0/0
20.9.2009 11:55

eqik

Re: policie mohla

Kocab je dobry ministr!!!

0/0
20.9.2009 11:57

Mufu

Re: policie mohla

dobrý,dobrý,ale za vůz,aby hnůj nepadal !

0/0
20.9.2009 12:08

eqik

Re: policie mohla

taky se chytl, ale jste pomalyyy. A btw. vyborne argumenty

0/0
20.9.2009 12:11

Thilion

Re: policie mohla

Ahoj. Prosímtebe, neztrácej tu čas. Zkoušel jsem to. Napsal jsem už na jiný diskuzi snad knihu obhajující alternativu a squating - bez sebemenšího účinku. Na IDnes chodí diskutovat evidentně jenom malicherní měšťáčci. Argumenty tu nic neznamenají, snaha ukázat alternativu z "alternativního" úhlu pohledu je zbytečná. Přesně pro tenhle typ diskuze jsou rozeni zabednění lidé.

Jen se tě snažím ušetřit frustrace. Já jsem si tim prošel. Od tý doby ty diskuze jenom prolítnu, abych zjistil, jestli se veřejný mínění stále pohybuje na úrovni srpu a kladiva, popřípadě upozornim ty, co se ještě snaží pozvednout tenhle národ, aby se radši věnovali něčemu užitečnějšímu než je reagování na závistivý sračky deprivovanejch malejch lidiček. Ve středověku se pálily čarodějnice, za komanče vraždili kněží a teď se říká nepřizpůsobiví, média lžou a lidi si nevidí ani na špičku nosu.

0/0
20.9.2009 12:25

brezinka1

Re: policie mohla

až prolítneš dveřma tak se budeš divit a stěžovat si napřiměřené násilí ty hlavo maskovaná

0/0
20.9.2009 12:42

Lucasha

Re: policie mohla

Jojo, prdim na to, tahle diskuze mě tak nasrala, že jsem se kvuli tomu dokonce dnes ráno poprvé zaregistroval :-) Taky jsem nečekal, že ty lidi co sem lezou budou až tak omezený.. Máš pravdu, nemá to smysl... Měj se fajn  a dík R^

0/0
20.9.2009 12:55

12345hanka

Re: policie mohla

Asi tak. Člověk je součástí společnosti. Tím pádem se nějak podílí na jejím fungování. Buď přímo, počínaje kopáním kanálů a konče třeba prováděním srdečních operací. A nebo se na jejím fungování podílí nepřímo, to jsou například vědci ze základního výzkumu, umělci, sportovci... To vše ovšem s konsenzem společnosti, která ví, že podporováním těchto aktivit nakonec sama získává něco dobrého.

Nazývat všechny tyto lidi zabedněnci, malicherní měšťáci nebo pohybující se na úrovni srpu a kladiva je urážlivé a ubohé.

Co dobrého jsi konkrétně pro tuto společnost udělal ty? Na co budou jednou pyšné tvoje děti?

0/0
20.9.2009 14:07

Thilion

Re: policie mohla

Dobrý den,

vaše vymezení přímo X nepřímo úplně nechápu. Nevím, co je nepřímého na výzkumu nebo na vytváření uměleckých hodnot. To jen na okraj.

Taky názor, že když je někdo "přizpůsoben" - tzn. ve vašem podání vytváří přímé či nepřímé hodnoty pro tuhle společnost, která mu k tomu ještě musí dávat souhlas, zatímco ten, co vytváří podobné hodnoty, ba dle mého osobního názoru často hodnoty podstatně vyšší, ale není přizpůsoben - ať už je to squatter nebo ne - a nemá souhlas společnosti, tak ten je automaticky cosi špatného, s čím se musí bojovat, potírat, co se musí "asimilovat" či "přizpůsobit", je lehce zvláštní. Srpy a kladiva drží ti, kteří v naprosté většině případů nevytvářejí hodnoty žádné, popřípadě hodnoty velmi diskutabilní, a jsou spokojeni se svými malými životy. Lidé, kteří hodnoty tvoří bývají naopak daleko víc otevření alternativám. To ale neznamená, že souhlasí se squattingem, ale dá se s nimi rozumě mluvit.

0/0
20.9.2009 22:43

eqik

:-)))

Opravdu se bavim pri cteni prispevku zde. Vypada to ze cely narod je plny slusnych a rozumnych lidi az na 2 000 "fetaku" kteri prosli Prahou. To ze nas stat krachuje, politicke vlady jsou ovlivnovany financnimi institucemi bez ohledu na stranickou prislusnost a komunisti kteri do roku 89 vedli a znicili stat, pobiraji vysoke duchody, to je v poradku.

Ale to, ze 25 lidi vlezlo do baraku, ktery 10 let nikoho nezajimal a dalsich 10 let zajimat nebude, to hybe "narodem". :-D

0/0
20.9.2009 10:59

brezinka1

Re: :-)))

asi jseš velmi omezený, když si napsal takovou hloupost. tohle jediná diskuze, že?

0/0
20.9.2009 11:03

Lucasha

Re: :-)))

Co že to máš na srdci?

0/0
20.9.2009 11:05

eqik

Re: :-)))

ano, jsem velmi omezeny, ze nemam prolezle vsechny diskuze na internetu :-).

Ale i kdybychje prolezl, presto mi prijde malicherne resit problem obsazeni opusteneho domu, jeste tyden pote a pri prilezitosti karnevalu za svobodu projevu.

Kolik bylo treba aut ukradeno za posledni tyden? Ale proc resit veci, kterych se denne stavaji stovky, kdyz medialne zajimavejsi je pohorsovani se nad lidmi kteri vybocuji z davu.

0/0
20.9.2009 11:12

Lucasha

Re: :-)))

Jojo, i tenhleten problém dokazjue, jak je na tom náš národ špatně... Koho asi takový lidé zvolí v příštích volbách? Vyhraje lež a závist?

0/0
20.9.2009 11:03

brezinka1

Re: :-)))

 je vidět co si o sobě myslíte.. jste středem všeho děni ;-D

0/0
20.9.2009 11:07

Lucasha

Re: :-)))

Nepotřebuji být středem dění, jen nejsem lhostejný k tomu co se tu děje... Je to Hnus! Sere mě to! Ne kvůli sobě, ale i kvůli ostatním.. Kam tohle všechno povede? Pokud budete své děti vychovávat stejně jako to dělali komouši? Pokud stále tak přemýšlíte? Kéž by vaše děti poznaly svět squaterů aby z nich byli slušní lidé.... 

0/0
20.9.2009 11:16

Mufu

Re: :-)))

Ano,bez squaterů se nikam nepohneme,bez nich jsme ztraceni.;-D

0/0
20.9.2009 12:11

brezinka1

Re: :-)))

ty ses vyvedl ty alternativní bojovníku;-D

0/0
20.9.2009 12:46

sochus

Jsou to frustrovaní lidé

Zabrat cizí dům proto, že mi připadá, že se o něj majitel špatně stará je totéž, jako kdybych vojel sousedku, protože mám pocit, že ji starej špatně š.ká a nebo kdybych si nasedl do libovolného auta na parkovišti a odjel s ním proto, že nebylo umyté. Ono by se to možná dalo ještě nějak obhájit, pokud bych se v tom autě projel, umyl ho a vrátil, ale neviděl jsem, že by squateři udělali nové rozvody, vymalovali, vyměnili střechu atd., takže argumentace o starání se o dům plavou na vodě.

Nemá cenu se ale hádat na diskusi s někým, kdo nechápe hodnoty a odsuzuje systém, na kterém je přitom sám existenčně závislý. Je to podobně absurdní, jako se dohadovat s antiglobalistou na globální internetové síti.

Squateři jsou vlastně frustrovaní lidé, kteří nevěří sami sobě, že se dokáží prosadit svými schopnostmi v běžném životě, tak před ním utíkají do jekési alternativy - vlastního systému hodnot.

0/0
20.9.2009 10:55

Lucasha

Re: Jsou to frustrovaní lidé

Co to přirovnáváte proboha? Nejste paroubkův fanda? Když ne fanda, tak máte alespoň podobné myšlení... ;-D

0/0
20.9.2009 10:59

brezinka1

Re: Jsou to frustrovaní lidé

je vidět že o člověku jménem paroubek toho hodně víš;-D

0/0
20.9.2009 11:05

12345hanka

Re: Jsou to frustrovaní lidé

To přirovnání náramně sedí. Ono se říká něco o potrefených husách...:-)

0/0
20.9.2009 14:08

Mufu

Re: Jsou to frustrovaní lidé

Dobrý názor !

0/0
20.9.2009 12:12

analytik05

Nádherně vyhulenej vejlet.

2000 smradlavých, nemytých vyhulenců odsuzujíc komerčnost, peníze a korporace si  za jak jinak poctivě vydělané peníze nakoupilo pár géček komerčně vypěstované trávy, pár lahví komerčně vypáleného chlastu a v roztodivných maskách aby to byl ten správně vyhulenej vejlet se za doprovodu komerčně vyrobené elektroniky  vezoucí na komerčně vyrobeném automobilovém potahu vydalo pobavit Prahou. Byl to tak nádhernej vysmaženej vejlet, že bylo nasnadě si ho zadokumentovat pro připomění komerčně vyrobenými digitály. Ještě dlouho budou o tomto vejletě a svých názorech vyprávět a příspívat do diskuze připojeni přes komerčně vyrobený PC napojený komerční internet.

0/0
20.9.2009 10:52





Najdete na iDNES.cz