Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Střely nového štítu budou v Evropě za šest let, Česko je hlavním kandidátem

Nový plán protiraketové obrany počítá s tím, že USA nejpozději v roce 2015 rozmístí na území spojenců modernizované antirakety SM-3. Podle šéfky americké diplomacie Hillary Clintonové jsou hlavními kandidáty na umístění střel ČR a Polsko. Jednat se bude do konce roku, vzkázal z USA český ministr obrany Martin Barták.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MychalB

už Neorala jeblo?

:-P;-D

0/0
19.9.2009 12:01

medvedbalu

o nás bez nás

před časem se tu projížděli a vybírali místo pro bílou kouli. Teď se tu budou projíždět a budou hledat místa pro rakety či střely (lepší název pro veřejnost). Ale zapomíná se, že tu žijí i lidé, kterým tato země patří mnohem déle než je amerika amerikou. Co kdyby se nás třeba někdo zeptal? Co kdyby nám to někdo vysvětlil. A vysvětlení od pana Vondry, že radar je proti severokorejským raketám (které poletí bombardovat USA tou delší cestou a ne přes pacifik) neberu.

0/0
19.9.2009 11:53

medvedbalu

Re: o nás bez nás

Zkuste prosím udělat kampaň, abysme si i my prostí lidé mohli sečíst

klady a zápory. Třeba bych se potom rozhodl, že to potřebujeme. Zatím

cítím opak i když volím pravicové strany.

0/0
19.9.2009 11:54

medvedbalu

Re: o nás bez nás

Stále se cítím jako Čech a

Evropan. Mocenské výboje ostatních států a hlavně jejich dopady se nás

zatím tolik netýkají. Po umístění čehokoli k nám (pod hlavičkou pouze

USA a ne NATO jako takového) se nás to začne týkat - a je možné, že i

velmi nepříjemně. Ale potom budeme mít důvod nenávidět "teroristy".[>-]

0/0
19.9.2009 11:54

Ano, to je možné...

Tak to se Puchejř s tím vítězstvím poněkud unáhlil.

;-D;-D;-D

0/0
19.9.2009 11:33

toto je kvalitni prispevek

CHCEME REFERENDUM ABYCHOM MOHLI ŘÍCT NÉ

0/0
19.9.2009 11:11

Fanatic.Dz

Re: CHCEME REFERENDUM ABYCHOM MOHLI ŘÍCT NÉ

I ten nejprimitivnější tvor něco chce. Znáte taky nějaký jiný motiv pro vaše konání než jenom "já chci?". ;-D

0/0
19.9.2009 11:21

awacs767

Ale co ohlášený vítězství pracujícího lidu?

0/0
19.9.2009 11:10

Fanatic.Dz

Re: Ale co ohlášený vítězství pracujícího lidu?

;-DR^;-D spolu s jehovisty a jejich koncem světa to přesouvají na příští pětiletku ;-DR^;-D

0/0
19.9.2009 11:19

Fanatic.Dz

Má mě ráda, nemá mě ráda

má mě ráda, nemá mě ráda, má mě ráda, nemá mě ráda ... cash ding ding $ cink cash .... má mě ráda, nemá mě ráda, má mě ráda, nemá mě ráda ... cash ding ding $ cink cash .... má mě ráda, nemá mě ráda, má mě ráda, nemá mě ráda ...

0/0
19.9.2009 11:07

toto je kvalitni prispevek

2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

NECHCEME..usaRvvyhrožují každému kdo s nimi nesouhlasí bombardováním;-€a vyhlazením vládnoucích elit v iráku;-€dokázaly,že jsou toho schopni i u nás!Pokud se jich ted nezbavíme hrozí nebezpečí povstání a nepokojůRvtohle raději né a hodme přes palubu usa jako použité ponožky...už vás nepotřebujeme táhněteRv

0/0
19.9.2009 10:04

Antoninus

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

2 mil zavražděných? Jak to výte? spíše lžete.

Pokud tam moc nenávidíte USA odstěhujte se do KLDR tam vám vaše lži budou žrát. Ale tady jste v zemi která je naopak spojencem USA.

0/0
19.9.2009 10:14

toto je kvalitni prispevek

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

co to plácáš???Ty máš snad je novu...panebože pust si někdy cnn nebo si něco přečti troubo Rv

0/0
19.9.2009 10:18

toto je kvalitni prispevek

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

PS:nemohu za to,že je tady cenzura;-€myslíš snad,že každodením zabíjením partyzánů se počty snižují či zvyšují?

0/0
19.9.2009 10:22

Antoninus

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

To že je tu cenzura je končně něco v čem máš pravdu.

No jenže zrovna ztráty partizánů se ani nepřibližují milionu.

Partizánů je poměrně málo vždy tomu tak bývá jelikož se musejí schovávat a obrovskou sílu prostě neschováš.

Podívej se jen na bitvu o Faludžu před lety.

0/0
19.9.2009 10:34

Antoninus

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

No stále jsi neodpověděl kde máš těch 2 mil zavražděných? Asi nedokážeš rozlišovat že? Podle tebe každý kdo umře v Iráku (třeba i stářím) tak za to podle tebe mohou američané.

Nenávist z tebe jen čiší. Otázkou je proč?

0/0
19.9.2009 10:30

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

jo ...nemaj tam co dělat, aby je alespoň v smrti nenasírali ....;-)

0/0
19.9.2009 10:35

toto je kvalitni prispevek

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

proč bych měl cítiti nenávist k nějaké chátře?Jen dokážu počítat v řádech desítek let a né jen podle volebního období...tohle je válka bud my nebo oni a oni musí táhnout..;-Da nejlépe chcípnoutR^

http://www.blisty.cz/art/36387.html ale to je starý údaj jinak tam válka probíhalo od1991 pamatuješ?Ale na to jsi moc hloupej aby jsi pochopil,že obsazení předchází dlouhodobá postupná opotřebovávací strategie...troubo;-)

0/0
19.9.2009 10:36

pancho10

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

Přestań chlastat jelito.

0/0
19.9.2009 10:45

toto je kvalitni prispevek

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

vyhul mi pancho10

0/0
19.9.2009 10:48

Antoninus

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

Jak je vitět tak tu nenávist citíš a dost velkou.

Jak jsem si všimnul tak vůbec počítat neumíš, pokud jako směrodatné bereš www.blisty.cz tak to tě lituji tam jsem četl už dost pitomostí na to abych nevěřil jedinému článku z těchto stránek pokud není ověřený ještě odjinud.

Jinak i v tom článku se nezmiňuje nic o tom že by američani zabili 2 mil obyvatel. Jsou tam akorát zajímavě kalkulované (možné) oběti, to že si je většinou udělaly Iráčané sami raději nezmiňují. Ale jak jsi psal na to jsi moc hloupý aby jsi dokázal pochopit takové očividné věci.

Jestli ty "troubo" jak se sám nazýváš nevýš že v roce 1991 byla válka která také zase skončila tak je to s tebou hodně zelé. Po této válce byl Irák již velice slabý vojensky tedy jaká opotřebovávací strategie? Nebylo co opotřebovávat troubo.:-)

0/0
19.9.2009 10:49

toto je kvalitni prispevek

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

nu opravdu jsi pitomec z vesnice co neumí počítat:-)nezapomen volit ČSSD a nebo TOP9

0/0
19.9.2009 10:52

Antoninus

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

Na výc se nezmůžeš troubo?;-D

O ty umíš nadávat to je opravdu vynález.

Pokud volíš ČSSD tak mě až tak nepřekvapuješ jelikož intelek asi vysoký mít nebudeš když ani neumíš diskutovat.:-)

0/0
19.9.2009 10:55

Antoninus

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

Jen ještě dodatek, pokud by to byla válka buď američani nebo Iráčani tak by z Iráku byl radioaktivní kráter, meleš nesmysly.

V iráku není žádný extra národní odboj, v zásadě se melou mezi sebou a americká přítomnost to jen dusí. Dá se říci že tam probíhá občasnká válka tedy jaký oni nebo mi???

0/0
19.9.2009 10:53

toto je kvalitni prispevek

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

Oni se melou mezi sebou v důsledku opotřebovávací války ...můžu ti poslat alespon malý dokument,,nemůžu za cenzuru,ale nemám enrgii ho ted někde na stránkách hledat

0/0
19.9.2009 10:57

Antoninus

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

Oni se melou mezi sebebou kvůli staletí trvajícím sporům žádná "opotřebovávací" válka na to nemá vliv. Nebo mi chceš napovídat že Šíte a Sunité se už od pradávna milují?;-D

A co taky Kurdové? Ti si vytvořily defakto vlastní stát na severu a vzhledem k tomu co v historii zažili taky doufám že se jim podaří jejich vlastní stát nakonec udržet zasloužili by si to.

0/0
19.9.2009 11:01

toto je kvalitni prispevek

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

tak ještě aby chudáci kurdové měli co do huby,.,,at tam chcípnou;-D Saddám to tam držel dobře a dělal vše správně..navíc u něj máme miliardy co nám již nikdo kůli zlodějům z USA nikdy nevrátí a tušíš alespon kolik miliard nám dlužila afrika také kůli usa odpuštění dluhu třetím zemím nám nevrátí nic...vzpomen si na ty zloděje ty zbabělče až půjdeš okolo chudých bezdomovců nebo nějakých podobných.

0/0
19.9.2009 11:06

Antoninus

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

Jo tak Sadám že to tam dělal zprávně?;-D

Tak teď jsi ukázal že jsi pouze zaujatý proti USA, a nemáš co odsuzovat invazy do Iráku. Mluvíš tady no nějakých zavražděných jejichž počet jsi ani nedokázal obhájit ale na druhou stranu tu pochvalně mluvíš o jiné okupaci a dokonce vyhlazování!!

Pokud říkáš že Sadám to dělal dobře tak laskavě mlč k praktikám vojáků USA vedle Sadáma jsou docela mírumilovní.

Tvoje mluva o dluzích také jen ukazuje že nenávidíš USA.

Kde se taková nenávist v lidech bere?

0/0
19.9.2009 11:16

toto je kvalitni prispevek

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

http://www.mustwatch.cz/film/korporace-the-corporation/

minimálně tady,ale jde o to,že takhle to tam funguje celé..nejde jen o irák nebo o válku

0/0
19.9.2009 11:02

Antoninus

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

Děkuji za odkaz jistě zhlédnu už podle názvy bych ale řekl že tam nebude nic nového pod sluncem.

Jinak tady se však bavíme o válce v Iráku.

Doporučení pro příště pokud chceš kritizovat USA dělej to v místech kde si to zaslouží.

0/0
19.9.2009 11:09

toto je kvalitni prispevek

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

CO TO  zase plácáš;-Doni si nezasloží vůbec nic pochop že jsou to zloději co jen tisknou peníze...euro je složení z dolaru například z 80%

0/0
19.9.2009 11:12

Antoninus

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

No spíše co to plácáš ty? Pokud někoho obviňuješ lživě tak jsi horší než on tedy nazíváš američany zloději? Pak jsi větší jelikož je dokonce obviňuješ i neprávem a to úmyslně.

Uvítal bych od tebe více argumentů z vlastní hlavy ne jen odkazy je to diskuze a ne rozcestník pro odkazy.

0/0
19.9.2009 11:19

adamovan

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

ajaj, tady si někdo plete počet nul...

0/0
19.9.2009 16:50

adamovan

Re: 2 000 000 zavražděných v iráku...chcete je?

Teď mi to došlo, kde vzal ty 2mil...jenže to nebyli oběti USA, ale saddamova režimu a bylo jich podstatně víc....A argument, ať si zločinecké režimy ve svých zemích páchají jaké chtějí zločiny a USA tam nestrka rypák? No je to stejné jako byste říkal, že u sousedů sice týrají děti, ale vy se jim do toho nebudete vměšovat. A pokud nedej bože proti těmto sousedům někdo zasáhne, tak je on zločinec...Asi tak. Takové nevměšování a hraní si na vlastním písečku např. pomohlo Hitlerovy rozpoutat druhou světovou válku...Nebo za to taky mohli zlí američané?

0/0
19.9.2009 16:56

Mak76

Radši americký rakety pod zadkem, než iránský na hlavě...

0/0
19.9.2009 9:40

Charles_Davy

Paní, nechte si své rakety, prosím

0/0
19.9.2009 9:24

singlemalt

..po šesti letech už, bohužel, jen jako cíl

0/0
19.9.2009 9:21

Pivník

Proč?

Umístěním čehokoliv co se týká zbraní na našem území se stanem pouze prostorem pro extremisty ! Logicky je to pro Amíka ideální způsob, jak se vyhnout napadení u něj doma !! Budeme hlupáky, přistoupíme-li na to !!

0/0
19.9.2009 8:48

varix

Re: Proč?

Ve Vašem případě, tvrzení z první části poslední věty již přešlo z budoucího do přítomného času.

0/0
19.9.2009 9:12

Woodward

Re: Proč?

to je úžasná logika. USA si nechtěj na svým území instalovat zbrojní systémy, aby je nenapadali teroristi? tak jsi to myslel? takže asi teď obama pověří nějakou špeditérskou firmu, aby celej raketovej potenciál spojených států i s obsluhou přestěhovala do střední evropy, že jo? aby jim ti teroristi dali pokoj.;-D

0/0
19.9.2009 9:47

pius99

takže když bse kouknu na kurz dolaru

je mi jasné, že na rakety nedojde. Naštěstí. A proč až za 6 let ? No to už tam náčelník tančící dům nebude :-))))))))))))))))))))))

0/0
19.9.2009 8:42

Jokles

Tento režim nás zadlužuje kontinuálně především

nákupem amerických a izraelských zbraní, určených pro boje v pouštních podmínkách ! Velmi prozíravé, neboť kde jinde nás ti teroristé reálně mohou napadat !   Takže v rozpočtu škrtat všude, jen se přitom nedotýkat rozpočtu armády !

0/0
19.9.2009 8:37

pius99

Re: Tento režim nás zadlužuje kontinuálně především

režim zadlužuje stát. A aby to nebylo tak na oku tak se straší ruskem, koreou, iránem. A blbečci jim to žerou :-)))))))))

0/0
19.9.2009 8:44

Fanatic.Dz

Re: Tento režim nás zadlužuje kontinuálně především

Taky to nechápu - vždyť si to vemte kolik peněz by zaplatili šejkové za kompletní americkou nukleární výzbroj? ;-D ;-D ;-D

0/0
19.9.2009 11:12

Jokles

Mimo jiné dostaneme všichni nové US granáty !

Jde o nový typ ručního granátu se smrtelným účinkem v okruhu 200 m ! Pro svou osobní ochranu bude nima přednostně vyzbrojena především pravice....

0/0
19.9.2009 8:33

Mak76

Re: Mimo jiné dostaneme všichni nové US granáty !

Tobě už ho umístili do lebky, co? Sice neúčinkoval tak daleko, ale stejně nadělal pěknou paseku ;-D

0/0
19.9.2009 9:41

Jokles

Ty naše vládnoucí hovada si s tím harašením se zbraněma

nedají pokoj, dokud je nezavřem do isolace !

0/0
19.9.2009 8:25

Nik

"...Rakety mohou být v Česku už za šest let..."

Budou-li to ty íránské, tak máme problém...

0/0
19.9.2009 7:56

JÚLINEK.ŠÍŠAL

Re: "...Rakety mohou být v Česku už za šest let..."

kdepak, čížky už z toho hlava bolet nebude ... to spíš při jisté souhře okolností amíky ...;-)

0/0
19.9.2009 9:36

john.lgk

Zavedeme raketovne?

Tak p. Paroubek a jeho vitezny lid vybojoval, ze radar nebude a nalezite to oslavili, tak co ted budou delat s raketama? Zavede " raketovne"? Kazdemu duchodci jednu raketu a vsem mladym rodinam take...?

0/0
19.9.2009 7:55





Najdete na iDNES.cz