Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Při přestřelce na kraji Prahy zemřeli kriminalista i pronásledovaný lump

V Praze se po krátké době opět střílelo na ulici. Incident na Řeporyjském náměstí na jihozápadním okraji metropole si vyžádal dvě oběti. Při přestřelce s policií zemřel nejen nebezpečný recidivista, ale i 27letý kriminalista. Pronásledovaný po něm vystřelil, když havaroval v kradeném autě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ptáček

Školit,

školit, školit !  To říkal již Lenin .  Jak používat zbraň a proti komu. Nikoliv do svých vlastních řad s nápisem Policie.

0/0
21.9.2009 9:35

pjb1

.

Zase jedna velmi kvalitně zpackaná policejní akce.

0/0
20.9.2009 10:45

davidh2002@volny.cz

smutné

Je dost smutné, že se tady z tématu smrti stává ironická diskuze...

Je vidět, že Vás smrt už dlouho nepotkala...

Já osobně lidi, kteří se postaví do cesty zločincům, považuju za hrdiny současnosti. A i když si o české policii (zejména té hospodářské) velké iluze nedělám, tak takovéhle zásahy, kdy je v ohrožení vlastní život, je zkrátka věc, která si zasloží uznání.

0/0
20.9.2009 10:06

jjullinka

Re: smutné

Souhlasim a dekuji. byl to clovek mne moc blizky. Je smutne jak spousta lidi v dnesni dobe zije senzacemi a nestestim druhych. Byl to uzasny a chytry kluk, ktery svoji praci delal skutecne rad a s presvedcenim, ze pomaha.

Doporucuji podivat se na http://www.nosp.cz/AKTUALNE/zahynul-dalsi-policista, snad se nad tim lide trosku vic zamysli z pohledu tech, kterym bude chybet...

0/0
20.9.2009 15:39

speed8

Re: smutné

I zločinec je člověk. Tady se nedostává dalších informací ale skutečně všechno nasvědčuje tomu, že policajt se zabil sám svojí odraženou střelou a toho zlodějíčka pak zavraždil ten druhý (pokud zlodějíček nebyl ozbrojen a utíkal, je to prostě vražda)

0/0
21.9.2009 8:49

jjullinka

Re: smutné

Odrazena strela to nejspis byla, a asi od nekoho, kdo tam nemel vubec co delat. Pro pozustale to musi byt uzasny pocit, kdyz  zemreleho nekdo obvinuje, ze si to jeste udelal sam...  A je pravda, ze je moc skoda i toho druheho zivota, ktery byl take nejspis zmaren zbytecne a bezduvodne.  Tezko rict, jak by kazdy z nas reagoval v neprehledne kriticke situaci...

0/0
21.9.2009 10:32

ivan.ivan

ivan.ivan

Je treba, aby sa policajti nebáli vytiahnut zbran a vystrelit a aby nemuseli znášat večšie riziko, ako páchatel.

0/0
19.9.2009 7:04

sir Humprey

Fajn kucí.Co rána, to na komoru...

0/0
18.9.2009 14:11

speed8

Rambové

si už konečně chtěli vystřelit. Nedávali náhodou předtím nějaký americký film ? Bohužel v reálu je ta krev opravdová. Zdá se, že toho grázlíka prostě popravili a ten policajt umřel buď vlastní odraženou kulkou nebo díky kanonádě kolegy. Škoda obou životů.

0/0
17.9.2009 16:19

smrd býlým

Re: Rambové

třeba hrajou counter strike :-P go go go

0/0
18.9.2009 6:41

Mihulka

Re: Rambové

Policajt kvůli vlastní nezvládnuté agresivitě popravil malého grázlíka a, řízením spravedlnosti, i sebe.

0/0
18.9.2009 13:54

speed8

Re: Rambové

Toho grázlíka nejspíš popravil ten druhý, když viděl, že kolega je mrtvý, tak grázlíka dohonil tam v tom sadu (podle fotek ho nestřelil u auta ale někde mezi stromama) a prostě do něj vysypal zásobník. Pokud je to tak, je to obzvlášť děsivý a člověk si nemůže být jistej, že ho příště nezastřelí za špatné parkování. RvRv

0/0
18.9.2009 14:10

hellios

no...nic proti policii, ale....

... nenasla se zbran udajneho prchajiciho pachatele... Myslim ze se policajtum zase jednou neco opravdu nepovedlo.... pry to byla odrazena kulka z policejni pistole... zase zbytecne zmarene dva zivoty...Rv

0/0
17.9.2009 15:27

libienski

Exekutor, Yxarinka, Sámvelkýsámo, against censorship racism

Kde jste, kucí jedni kudrnatý;-D8-o

0/0
17.9.2009 8:24

sir Humprey

Re: Exekutor, Yxarinka, Sámvelkýsámo, against censorship racism

snědý...

0/0
18.9.2009 14:12

pavel.n

Zákon o zbraních

Je to o zákonu o zbraních a o policejním zákonu - prostě hajzli , lumpové a zloději mají větší pravomoce a možnosti než policisté samotní - všichni vědí, že pokud je policista pod palbou , musí dát 3 varovné výstřely a zvolání ,,stůj" - a co dělá parchant....

Zakázal bych zbraně mezi civilisty a za držení zbraně pak velmi tvrdé tresty ...

0/0
17.9.2009 5:27

cepij

Re: Zákon o zbraních

No jistě, nejlepší by bylo, kdyby nikdo nesměl mít ani kuchyňský nůž. To by bylo na světě krásně bezpečno...

0/0
17.9.2009 6:57

libienski

Re: Zákon o zbraních

;-) To víš akorát tak ty, že policista pod palbou musí dávat 3 varovné výstřely, pro všechny ostatní je to nesmysl, samozřejmě.

0/0
17.9.2009 6:59

Spring-peace

Re: Zákon o zbraních

Hmmmm jenže problém není se zbraněmi civilistů, ale nelegálními zbraněmi lidí páchající trestné činy. Tzn. lumpové mají vždy zbraně a ostatní aby měli jen ruce v kapsách?

0/0
17.9.2009 13:35

Pavel57

Re: Zákon o zbraních

Co chcete zakázat??? Aby lumpové měli zbraň?

Ale to vlastně nijak nově zakazovat nemusíme, to je zakázané už teď.

Chcete kvůli lumpům zakázat držení zbraně i slušným lidem, kteří ji mají na sport, ochranu peněz, myslivost?? Ale proč? Tihle lidé nic špatného nedělají, tak proč zrovna tyhle lidi chcete trestat?

0/0
17.9.2009 14:51

timothyleary

Re: Zákon o zbraních

Legální zbraň recidivista držet nemůže,zákon o zbraních atd. předpokládá mimo jiné trestní bezúhonnost vy chytráku.;-O

0/0
18.9.2009 10:46

ivan.ivan

Re: Zákon o zbraních

Píšeš o veciach o ktorých nemáš žiadnu predstavu a píšeš o nich voloviny.

0/0
19.9.2009 7:02

exekutor

ibienski

libienski - malinkatej zamindrákovanej čuráček

0/0
17.9.2009 1:43

libienski

Re: ibienski

Prehovoril sebavedome velký fasinger;-)

0/0
17.9.2009 7:08

JÚLINEK.ŠÍŠAL

souzi a soušky čížci,

vidíte ... kriminalista a lump ... a mrtví jsou stejně ....:-/

0/0
16.9.2009 23:06

dívenka prostá

bes komentaře!!!

jenom jeden- KRIPLUM ZBRANE DO RUKOU NEPATŘI!!!! K lopatám!!! Všeci aji s prcinu!

0/0
16.9.2009 22:56

smrd býlým

Re: bes komentaře!!!

prosimte dopln si to Sko do sve prezdivky

0/0
18.9.2009 6:42

erasurehead

když střílí konzument kolaloky

netřeba volat lékaře

0/0
16.9.2009 19:49

steiner1

pecina

misto aby honil fetacky mafie, tak si masti triko na zakazu politicke strany.z toho mu kapne daleko vic,stejne jako lumpovi sokolovi.

0/0
16.9.2009 19:43

libienski

Re: pecina

Thore, zase můžete do ilegality jako na začátku 30. let  v Německu;-)

0/0
16.9.2009 19:50

steiner1

Re: pecina

thor je steinar, ja sem steiner1, ty vseznalku ;-D

0/0
16.9.2009 20:14

libienski

Re: pecina

Pro seš holt Thor...s tím nic nenaděláš.

0/0
16.9.2009 20:22

steiner1

Re: pecina

co? ja ti nerozumim. placas paty pres devaty a pointa nikde. vyjadri se k tematu a nepindej o nakych thorech a jinych nesmyslech.

0/0
16.9.2009 20:46

libienski

Re: pecina

To cos tam ucanc ale není téma, tak se vyjadřuju k čemu chci:-/

0/0
16.9.2009 21:05

mmedis

Re: pecina

libienski, těch poldů tam bylo několik, což by mělo stačit, ale je pravděpodobný, že asi něco podcenili... a ty všechny řeči co se tu vedou jsou jen spekulace, určitě se nedozvíme, jak to celý na místě vzniklo a věř mě že v krizový chvíli je polda z ničeho nic během sekundy. musel jsem reagovat, protože jsi svoji reakci přehnal a jedná se přece jenom o smrt kolegy. nic ve zlém, respektuji Tvůj názor, ale nesouhlasím. Jen pro zajímavost vytáhnout pistoli, natáhnout a vystřelit můžeš klidně i během 0,3sekundy.

0/0
16.9.2009 21:02

libienski

Re: pecina

Konec konců jsou mrtví 2 lidi, z toho nemůže mít radost nikdo. Mě spíš točí mediální prezentace celé akce. Na jednu stranu týpek co nenastoupil trest, kterých tady běhají stovky. Na druhou stranu řeči o nebezpečném a ozbrojeném recidivistovi. Sám víte, že kdyby to byl takto kvalifikovaný pachatel, tak by pro něj rozhodně jeli se zásahovkou v kuklách a kevlaru, nemluvě o tom, že takový by šel dost pravděpodobně z vazby po soudu do vězení.  Nicméně tedy doufám, že najdou tu zbraň, jinak je to blamáž těžko srovnatelná s čímkoli. Když policii utekl Krejčíř, tak u toho aspoň přece jen nikdo neumřel.:-/

0/0
16.9.2009 21:13

sámvelkýmao

no

dokud nebude platit zásada-nejdřív střílím a pak mluvím,tak se to bude donekončna opakovat..............:-/:-/:-/

0/0
16.9.2009 19:14

barak.obava

Re: no

jak si ty to predstavujes? stavet stat do pozice vraha...????  

0/0
16.9.2009 19:16

sámvelkýmao

Re: no

oproti drogovýmu dealerovi?stokrát za sebou.furt lepší mrtvej,než vraždící.a neblej mi tu něco o presumpci neviny.v případě drog je předem vinen.thajsko je v tomto případě můj vzor.;-D;-D;-D

0/0
16.9.2009 19:19

Dr.Download

Re: no

Presumpce neviny je v případě odsouzení už docela mimo!

0/0
16.9.2009 19:23

sámvelkýmao

Re: no

synáčku,soud bude za 3 roky.............možná.................;-D;-D;-D

0/0
16.9.2009 19:25

libienski

Re: no

Ten polda něco dýloval? Já jen že ten "nebezpečný recidivista" byl chlápek co nenastoupil výkon trestu (prý za krádeže a nějakou výtržnost) a jeho zbraň zatím nenašli, takže se lze domnívat, že ho nešťastnou náhodou sundal spíš jeho kolega od zelených.

0/0
16.9.2009 19:25

barak.obava

Re: no

ty budes velky uchyl...zabijet zlodeje cokolad se ti zlibilo....)))) to je uplne nejjednodussi vmichat do pripadu slovo drogy...hned jsou sympatie lidi na te spravne strane...a spousta sse tim zamete pod koberec...;-D;-D

0/0
16.9.2009 19:51

sámvelkýmao

Re: no

jo ty bukvice.policie označuje drogový dealery na ulici na potkání.a do basy taky nenastoupil jaksi omylem.až ti takovej odpad zamorduje někoho z rodiny,pak kokrhej tydýte...........;-D;-D;-D

0/0
16.9.2009 19:54

libienski

Re: no

against censorships racism když už měníš nick, chtělo by to i jinou IP adresu, ať nejseš za blba;-)

0/0
16.9.2009 19:55

sámvelkýmao

Re: no

jak říkáš šišlo ušišlaná................;-D;-D;-D ale i kdybych měl 20 nicků,tobě je po tom velký H s malým o.............;-D;-D;-D;-D;-D děťátko nebohý..............

0/0
16.9.2009 19:58

against censorships racism

Re: no

co to meles demente? 8-o btw ty nemas sanci zjistit moji ip, obzvlast, ptze bys musel makat pro yHojte a za dalsi pouzivam proxy ;-D fetko ;-D;-D;-D

0/0
16.9.2009 20:06

libienski

Re: no

evidentně není proxy jako proxy a ta co používáš evidentně moc nefunguje;-)

0/0
16.9.2009 20:13

against censorships racism

Re: no

8-o8-o ;-D;-D;-D uz to nehul ;-D btw rika ti neco pojem sdilena ip adresa? ;-D;-D;-D

0/0
16.9.2009 20:15

libienski

Re: no

Zkontroluj si raději nastavení svého firewallu, zvláště to na portu....neřepovím;-)

0/0
16.9.2009 20:23





Najdete na iDNES.cz