Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud rozdal squaterům podmínky a prospěšné práce, cizince vyhostil

Pražský soud ve zrychleném řízení vynesl tresty nad 22 squatery zadrženými kvůli obsazení domu na pražském Albertově. Uložil jim podmínky a prospěšné práce. Tři cizince navíc vyhostil. Jeden mladík byl už při pondělním líčení osvobozen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

barbudo

A co třeba takhle ...

http://blisty.cz/2009/9/16/art48975.html

0/0
16.9.2009 7:52

danny44

Stěžovali si na stravu....

Teda, tak policie jim nezajistila vegánskou stravu - to je teda pošlapání "lidskejch" práv.... ;-D 8-o

0/0
15.9.2009 23:48

WIFI

Re: Stěžovali si na stravu....

je to problém, že věznice nejsou na venkově. Kdyby byly, natrhají jim trávu nebo je nechají napást a měli by veganskou stravu hned.

0/0
16.9.2009 7:23

Thorough

Proč si zakrývají tváře?

To se za svůj životní styl opravdu tak hrozně stydí? :))))

0/0
15.9.2009 20:45

odnrej.shadow

Re: Proč si zakrývají tváře?

To aby je nepoznali ve škole.To Eichler - to je jiná třída, ten se nechal vyfotit stokrát,špinavej a rozesmátej!;-D;-D;-D

0/0
15.9.2009 21:17

Montaigne

Re: Proč si zakrývají tváře?

a teď si z toho udělal džob a je vysmátej!;-)

0/0
15.9.2009 22:25

ctenar1970

Re: Proč si zakrývají tváře?

chtej zakryvat spinavou tvar Ceske spolecnosti Rv

0/0
15.9.2009 22:52

petra2605

a to je dobře

0/0
15.9.2009 20:12

EasyR

COŽE ???

"v cele předběžného zadržení neměli vegetariánskou a veganskou stravu."

8-o8-o;-D;-D;-D

0/0
15.9.2009 20:00

odnrej.shadow

Re: COŽE ???

Další stupeň vegetarianství a veganství jsou ti,co nejedí vůbec nic,aby neublížili ani květinám.Málo se o nich ví,protože často než stačí napsat knížku,nebo natočit pořad,tak jim hrajou nějakou za života oblíbenou!;-D;-D;-D

0/0
15.9.2009 21:15

sámvelkýmao

no

kašdej skvoter je potencyjonálňý vrach.........;-D;-D;-D

0/0
15.9.2009 19:46

ALLAT74

Mohli si to vše ušetřt

kdyby bývali poslouchali majitele  když je vyzval „vzdejte se a nic se vám nestane“ mohli už v neděl ráno snídat u maminky koláče. Dostali co sami chtěli. http://www.denik.cz/z_domova/squateri-prohrali-jsme-bitvu-ne-valku20090913.html

Zazvonil zvonec a pohádky je konec!

0/0
15.9.2009 19:15

ALLAT74

BTW: Jak se říká sqatterovi bez squatu?

Bezdomovec?

0/0
15.9.2009 19:54

jáva

Mohli by se nastěhovat ke mě na chalupu

Řešení je velmi jednoduché. Brovnice.

0/0
15.9.2009 19:14

sámvelkýmao

Re: Mohli by se nastěhovat ke mě na chalupu

brokovnice?;-D;-D;-D

0/0
15.9.2009 19:47

Montaigne

Re: Mohli by se nastěhovat ke mě na chalupu

ne, ornice;-D

0/0
15.9.2009 22:26

cardafly

Re: Mohli by se nastěhovat ke mě na chalupu

polednice

0/0
15.9.2009 22:59

Karban Hazard

paragraf

to je tak strasne hrozne moc senzacni clanek, ze v nem ani nemusi byt, podle jakeho paragrafu tr. zakona byli souzeni. no nic, zdravim redaktorsky team a drzim palce v dalsim snazeni stat se novinari..;-)

0/0
15.9.2009 18:41

armyshop

tak panáčkové

si ještě budou vybírat co by rádi papali? To jsou fakt mimoni, na bydlení mají právo, na všechno mají právo. Ale co bychom mohli chtít od nepřizpůsobivých, že?:-/8-o;-€

0/0
15.9.2009 18:39

KMJ

Jo .

 Kdysi bývalo takové VELICE užitečné zařízení . Jmenovalo se to pranýř  .  To jen tak , (neukazujte tvář)  atd . Bylo by to asi lepší než veř. pr. práce .

0/0
15.9.2009 17:29

Smil

V cele předběžného zadržení neměli vegetariánskou a vegansko

To je asi myšleno jako provokace.

0/0
15.9.2009 16:56

odnrej.shadow

Podminka je prilis a VPP jsou prd !

Vzit bejcak a kazdemu prisit  poradnejch par na zada a uz v zivote nikam nevlezou!Tyhle humanni tresty se vyznacujou tim,ze to nejsou zadne tresty a nikdo se jich neboji!;-€

0/0
15.9.2009 16:55

akvilopd

Sáloní squateři

až na pár vyjímek je většina navlečená do značkových hadrů a značkové obuvy , kde je ta nezávislost na systému ? Chtělo by to boty z kůry a lýka a ručně tkané textilie , takto je to jen fraška znuděných dětí ... To že za něn mluví maminka jednoho z nich je celkem výmluvné ;-D

0/0
15.9.2009 16:30

typhone

Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

ale naprosto běžné spekulace s pozemky a zvyšování nájmů v Praze nehne s nikým. Vaše argumentace zákoníkem poukazuje na neochotu přemýšlet do hloubky. Pořád se křičí o porušování zákona, ale jaký to má skutečný dopad na společnost se neřeší... proč taky, když je minimální? To mi víc vadí, když někdo nechá chátrat prázdný dům (nebo vyhazuje jídlo), ale taky mi po tom nic není.

Možná, že je na čase se trochu probudit, a možná si všimnete, že spojovacím znakem squaterů není ani fet ani nezaměstnanost, ale neochota podřídit se každému bodu systému, který ostatním ovcím vyhovuje.

Nechci se zastávat ani bydlení v objektu proti vůli majitele, ani rušení nočního klidu. Ale o tom je demokracie, ve svobodě jednat tak, aby nebyla ohrožena svoboda druhého. Třeba v Británii nebo Holandsku s ním takovej problém nemají. Ale čím trpí zdejší vyřvávači a jakou jejich svobodu squateři omezují, to nechápu.

0/0
15.9.2009 15:58

CortaCircuito

Re: Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

1) Spekulace s pozemky - a co má být? To že nerozumíte slovu "spekulace" ještě neznamená, že je to trestné (narozdíl od obsazení cizího baráku).

2) Dopad na společnost má tenhle squaterský nesmysl obrovský - protože zanáší naprosto bezprecedentní nerovnost mezi lidi. Najednou si lidi nemají být rovni ani před zákonem - nějaká parta nul se prostě prohlásí mimo systém a má ji to procházet? Naprostá demotivace všech ostatních - ostatní se ti pak taky vykašlou na práci a až to udělají všichni můžeš se jít pást (pokud bude co spásat).

3) Ty "ovce" ti umožňují žít tvůj život... až budou všichni rebelové tak pak uvidíš - uvědom si, že nejsi sám a pokud zastáváš rovnost - tak všichni se mají právo stát "vlky".

4) byla ohrožena svoboda jiného - svoboda dělat si se svým majetkem co chci v rámci zákona. Tahle byla narušena - co dál?

5) V Británii a Holandsku se squateři umí chovat - na písknutí vypadnou z místa kde nemají co dělat.

0/0
15.9.2009 16:55

typhone

Re: Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

1) Netvrdím, že je to trestné. Jen, že to má větší negativní dopad na společnost, než obsazená Milada.

2) Těžko uvěím tvé snaze hájit rovnost lidí, když označuješ skupinu lidí jako paru nul jen proto, že nebereš rozhodnutí žít v jiných hodnotách, než konzumní společnost. Pochybuju, že by se ostatní vzdali systémového pohodlí a šli bydlet do squatu.

3) Vzhledem k tomu, že nevlastním žádný řetězec supermarketů nebo banku, nevím, jak mi ovce umožní žít můj život. Nejsem vlk. (ani squatter, daně platím a se systémem nějak vycházím, ale to neznamená, že mi vadí, když někdo tyhle hodnoty neuznává)

4) Svobodu nechat chátrat svůj majetek jako liberál uznávám taky, ale nepřijde mi tak podstatná.

5) Ano... a je to výsledek politiky vzájemného respektu, není-liž pravda. Nebo je snad tomu chování naučilo policejní násilí?

0/0
15.9.2009 17:24

odnrej.shadow

Re: Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

Ty teda typhone prudis extra vsude na kazde diskuzi - jestli je to o cikanech,squaterech,zidech,lokomotivach a nebo veverkach,tak vsude jenom rejes,jak jsi nejchytrejsi a nejhumannejsi!;-D

Myslim,ze jsi jen obycejny blbec!;-D;-D;-D

0/0
15.9.2009 16:57

typhone

Re: Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

Ale ale, snad jsem tě moc nevyprudil. Jen nemám rád povrchní argumentaci bez ochoty se zamyslet. Nevadí mi opačný názor, pokud je to normální argument. Takže pokud mi moje "pomýlené" tvrzení umíš vyvrátit, tak směle do toho. Pokud umíš jen vynášet soudy a označovat lidi za blbce, pak si to tu klidně plácej dál. Uznávám i tvoje právo na bezobsažný příspěvek :-)*

0/0
15.9.2009 17:28

armyshop

Re: Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

nemáte rád "povrchní arugmentaci"? Pak si přečtěte vaše příspěvky:-/, to je pane plácání!

0/0
15.9.2009 18:43

odnrej.shadow

Re: Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

Proto jsem to tomu Eichlerovi napsal.Je to blábola!;-D;-D

0/0
15.9.2009 19:54

armyshop

Re: Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

Plác, plác, že? Vadí to, že obsazují cizí majetek, a to jestli to je nebo není ruina, je věcí majitele, ne nějakých magorů, kteří se nasáčkují, kam je napadne. Proberte se soudruhu, možná časem pochopíte:-/.

0/0
15.9.2009 18:41

Meerah

Re: Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

Věcí majitele to sice je, ale jak sleduju spousta lidí tady nedohlédne za dogma nedotknutelného soukromého vlastnictví. Jaký je rozdíl když vyvlastňuje stát (systém) za účelem veřejného blaha (dálnice) a squateři za účelem doplnění kulturní diverzity? Netvrdím, že jsem seznámen s osvětovou činností squaterů tady, ale jinde ve velkých evropských městech opravdu takové malichernosti neřeší. Co takhle vygooglovat si "vydržení si práva k nemovitosti" ?  Kdyby celé nebyla jedna mediální masáž a někteří si na tom nechtěli získat kredit nikdo by to ani neřešil.

0/0
15.9.2009 19:19

vindalooo

Re: Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

Diky za prvni rozumnej prispevek do diskuse k tomuhle tematu. Ovsem je to hazeni perel svinim, protoze ti, co pochopit nechteji, nepochopi a ti zbejvajici nepochopi, protoze pochopit nemohou. Hitlerova treti rise a jeji rasisticka ideologie byla podle techto, jak spravne rikate, "ovci" samozrejme v poradku, protoze prece existovaly norimberske zakony o cistote arijske rasy. A rozdil mezi zakonem, moralkou a porusovanim obojiho tomuhle stadu bohuzel poslednich x let nikdo nevysvetloval. Fakt dik za to, ze do diskusi neprispivaj jenom zamindrakovany ubozaci i kdyz je jich tu drtiva vetsina! R^

0/0
15.9.2009 18:55

typhone

Re: Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

Taky jsem mile překvapen, že sem chodí někdo s nadhledem.

Abych byl upřímný, chodím se sem bavit na účel vysrabených tupců, co

umí jen nepodloženě obviňovat a demagogizovat, ale když mají svoje kecy

něčím podložit, jenom papouškují naučené fráze o zákonech. Ty kecy někdy stojí za PrintScreen:)

Ale zpočátku jsem tu naivně hledal někoho s opačným názorem, kdo umí diskutovat a nejen křičet "to jsou kecy, ty si debil, přečti si to po sobě". Ale tohle není DISKUZE, spíš zaplivaná hospoda, kam chodí loseři nadávat a překřikovat se, jak by se to ono mělo udělat:) (a to se prosím nechci dotknout zaplivaných hospod)

0/0
15.9.2009 22:01

vindalooo

Re: Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

a jeste dokazete napsat spravne slovo loser! Neverim svym ocim. Hybaj ven, dokud je jeste hezky, nas je pro tohle knizectvi vazne skoda...:-)

0/0
16.9.2009 14:57

ALLAT74

Re: Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

Za zvyšování nájmů v Praze a jinde poděkujte těmto pánům: PhDr.  Lubomír Zaorálek (ČSSD), Ing. Jiří Paroubek (ČSSD), a Ing. Václav Klaus t.č. prezident, podepsaný pod všemi zákony všichni podepsáni pod Zákonem o jednostranném zvyšování nájmů z dílny tehdejší vlády ČSSD, členem ČSSD je pak i   JUDr.  Stanislav  Křeček  předseda Sdužení na ochranu nájemníků. Zajímalo by mě, zda tito pánové budou důchodcům dotovat nájem  ze svého? 

0/0
15.9.2009 19:41

Rokoko12

Re: Vám strašně vadí, když pár lidí obsadí opuštěnou ruinu,

S tim neustalym zvysovanim najemneho mate naprostou pravdu,nejhorsi je,ze se tito pani radi zastituji cizinou a udajnym narizenim EU.meli by se konecne podle EU take snazit zvysit zivotni uroven a predevsim vydelky a ne pouze navysovat inflaci a pozadovat od nasich obcanu nemozne a to vem,kde vem! Judr. Stanislav Krecek to je priklad, udelejte kozla zahradnikem,ten ochranuje pouze sam sebe a snad i proto zije v byte s regulovanym najemnym! Je to celkem smesne, kdyz se o nasem prumernem vydelku diskutuje v nemeckem radiu a ten poctive vydelany vydelek, odpovida nemecke Socialhilfe. Kdysi se kritizovalo, ze nasi lide za komancu,chodi do kralikaren na sidlistich pouze prespavat ale protoze,ti stejni zustali u koryt a pouze zmenili politickou partaj pretrvava tento stav do dneska! Lidi by se meli konecne probrat!

0/0
16.9.2009 0:17

Bob Harwey

Prospěšné práce = trest

A normální práce = doživotní trest....

0/0
15.9.2009 14:32

ZdenekBS

Re: Prospěšné práce = trest

http://img34.imageshack.us/img34/8342/13035965.jpg

0/0
15.9.2009 14:40

romsky aktivista

Hrdinove se boji reakci okoli a skoly?

Co to je za REBELY, kdyz si ani nestoji za svym nazorem? To maji byt hrdi odpurci systemu? HAHAHA ;-DRv

0/0
15.9.2009 14:18

blofeld

Re: Hrdinove se boji reakci okoli a skoly?

zadny squatteri banda fracku co pres tejden bydli doma a na squatt jdou jen o vikendu. Stejne jako prosazuji nazor v kukle, ale boji se reakci rodiny a spoluzaku. Banda pokryteckejch krys je to.

0/0
15.9.2009 14:23

akvilopd

Re: Hrdinove se boji reakci okoli a skoly?

kde pak jen ti noční zakuklení hrdinové jsouuu , aha mají   domácí vězení a myjí nadobí za trest  ;-D

0/0
15.9.2009 16:39

hinny

lapák není hotel

1.) pokud se jim nelíbí vezeňská šlichta tak at si dají dietu 2.) "chudinky" se obávají reakce okolí a škol - no to je dobře!! Jakmile rozsudek nabydou právní moci, tak zveřejnit jmenný seznam tohoto odpadu ať víme kdo s kým má co do činění. Jo a pochopitelně za 0té - Pokud si chci hrát na slušňáka tak nechodím dělat bordel a vloupávat se do cizího majetku. Jinak mohu skončit za katrem bez své makrobiotické stravy a na ulici si na mne budou ukazovat jako na grázla a póvl.

0/0
15.9.2009 14:16

Filipoff

a toto nejsou squatteři?

A nejsou toto taky něco jako squatteři?...proč tady ty policie nevystěhuje?...

http://zpravy.idnes.cz/realitni-kancelar-prodala-manzelum-rodinny-dum-plny-cizincu-prb-/domaci.asp?c=A090914_082954_domaci_jan

0/0
15.9.2009 11:17

Inkvizitor Johny

Re: a toto nejsou squatteři?

Protože vystěhování těch squaterů bylo na objednávku.

0/0
15.9.2009 12:03

Condomer

Re: a toto nejsou squatteři?

nevím jak chceš v poutech odvést někoho, kdo tam fyzicky není. Už to nehul

0/0
15.9.2009 14:22





Najdete na iDNES.cz