Diskuze

Pilot ČSA musel před přistáním proletět nad ranvejí, kontroloval podvozek

Letadlo ČSA muselo včera večer kvůli kontrole podvozku proletět před přistáním nad letištěm Ruzyně. Pilota stroje na trase Brusel-Praha zlobila nejasná signalizace. Letoun s osmdesáti lidmi dosedl na zem bez problémů, cestující si ani ničeho nevšimli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

modem

6. 9. 2009 14:04
.

Typické dozvuky Tvrdíkovo působení v ČSA...;-D Tvrďajs je manager jak noha. Teď je dobrý leda  na nošení deštníků a vázání oranžových šál.

0 0
možnosti
O

Oldis_rab

5. 9. 2009 23:14
cestujici nebyli ohozeni?

podvozek nemusel byt vysunut zcela, coz mohlo skoncit klouzanim letadla po brise po runwayi. Ze je podvozek venku sice vizualne vez zjisti, ale jak moc to uz nikdo nepozna.

0 0
možnosti
C

Collin7

6. 9. 2009 11:12
Re: cestujici nebyli ohozeni?

To se prakticky nemůže stát, neboˇt jsou hlavní podvozky zkonstruované tak, aby se samy a plně otevřely a uzamkly i 'bez hydrauliky', pro případ její poruchy. Přední podvozek je pak v případě poruchy hydrauliky obvykle vysunut manuálně pilotem (víko v podlaze kde je klika).

0 0
možnosti
MB

MaBla

5. 9. 2009 22:34
Okurky

Nevím, jak ostatní ale my už okurky sklidili...

0 0
možnosti

MichalRehacek

5. 9. 2009 22:10
go-around

Informace idnes.cz jsou špatné, posádka neuskutečnila go-around. Šlo o missed approach, jelikož se jednalo o přístrojový manévr podle IFR, nikoliv o vizuální manévr podle VFR.

Provést go-around také neznamená, že někdo provádí nějakou kontrolu podvozku. Go-around prostě znamená, že se přeruší přistání a provede ještě jeden oblet po okruhu na další přistání - ale go-around se používá pouze při letech podle pravidel za vnější viditelnosti. Onen manévr při letech podle přístrojů se jmenuje missed approach a znamená to, že se přeruší přistání a pokračuje dle publikovaných pravidel na další přistání - nemusí to ale být prostý okruh kolem letiště.

Kontrola podvozku s go-around či missed approach nesouvisí, byť je samozřejmě možné ji provést během provádění nezdařeného přiblížení.

0 0
možnosti
U

uluf

6. 9. 2009 0:20
Re: go-around

;-D pilot nebo ATCO? R^

0 0
možnosti
MB

NiHauMa

5. 9. 2009 19:51
CSA podle hodnoceni 3 hvezdy....

http://www.airlinequality.com/StarRanking/3star.htm

zadna velka slava :-P

0 0
možnosti
DS

danny1

5. 9. 2009 23:30
Re: CSA podle hodnoceni 3 hvezdy....

no to nema ale nic spolecneho s technickou kvalitou letadel. 3* je za cenu, za kterou litaji primerene.

0 0
možnosti
L

Lajvisanek

5. 9. 2009 18:52
bulvar?

souhlasim s tim, ze IDNES.cz  nema opravdu daleko k bulvaru, stejne tak jako MFDnes

0 0
možnosti
I

izeizei

5. 9. 2009 18:36
Tak asi nebylo všechno zas až tak v pořádku, jak praví

redaktůrek ýDěsu, když jim nesignalizovala kontrolka, že podvozek je vysunutý, ne??? Nebo se Vám zdá, že tím, že v pohodě přistáli, je vše v pořádku??? Mně teda ne! Minimálně by měli zkontrolovat tu kontrolku, co správně nefunguje!!! ;-ORv

0 0
možnosti
VV

venomacek

5. 9. 2009 19:27
Re: Tak asi nebylo všechno zas až tak v pořádku, jak praví

tohle je provokace, nebo nemístná hloupost?

0 0
možnosti
JI

Jiří Inczédy

5. 9. 2009 18:27
Informaci lze overit jak?

Kolik lidi z CSA potvrdi, ze se tak skutecne stalo? Zase je to super reklama , ze sice CSA maji drobne potize s financemi, coz se rozhodne netyka provozu. A urcite plati ja jsem pilot kdo je vic. :-P;-D[>-]EU

0 0
možnosti
JB

JBetak

5. 9. 2009 21:08
Re: Informaci lze overit jak?

Nejspíš se to dá potvrdit z letiště. To je jiný subjekt.

0 0
možnosti
RB

xxx!

5. 9. 2009 18:12
IDNES už je s bleskem zároveň

Ještě kousek a už povedou o největší bulvár ;-D

0 0
možnosti