Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie vyšetřuje nákup škodovek pro rozvědku. Stát prodělal 19 milionů

Armádní tajná služba - Vojenské zpravodajství - loni pořizovala 150 osobních aut Škoda. Koupila je u prodejců a ne u automobilky, která by je nabídla levněji. Rozdíl v ceně, 19 milionů, zaplatili daňoví poplatníci. Vojenská policie případ vyšetřuje jako trestný čin, za který hrozí až osm let vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JÚLINEK.ŠÍŠAL

souzi a soušky čížci,

je to šalamounsky napsané ... musíte si totiž uvědomovat, že kdosi alespoň těch 19 melounů vydělal ... a toho by chtěl jeden po průměrném čížkovi přiliš moc ...;-D 

0/0
8.9.2009 12:19

cejkis

Gen. Páleníka jsem měl jako za morálního člověka

Spletl jsem se. Prostě je to za komunismu studovaná guma, jako každá jiná.

0/0
6.9.2009 19:55

holka od vedle

To je na odstřel

Krade se všude, všechno a ještě tomu svinstvu musíme trpně přihlížet z pozice danových poplatníkůRvRvRv

0/0
5.9.2009 1:00

brnl

No tohle je ten pravý důvod

proč náš státní rozpočet nemůže být nikdy vyrovnaný, dokud se neřekne že rozkrádat takto státní rozpočet je zločin se sazbou 15 let a dokud pár hochů takovýhle flastr nedostane tak do té doby je státní pokladna černá díra kde zmizí jakékoliv množství peněz.

Ale že by se s tímhle něco udělalo v příštích 20 ti letech to silně pochybuji, že by termiti udělali právo tak aby si znemožnili to na čem se sami přiživují jak pijavice to by se musel stát zázrak. ;-€

Takhle kdyby člověk hospodařil doma tak je po každých 5 ti letech v konkursu.

0/0
4.9.2009 13:57

freak2

klasika

nechci slevu zadarmo ;-O

0/0
4.9.2009 13:40

CCC555

VZ

Kdo neumí za výhodnou cenu nakoupit ani auta, ten není zcela jistě schopen  plnit ani náročné rozvědné[>-] a kontrarozvědné úkoly. ;-€:-). Nakonec VZ je známo i tím, že darebáky mimořádně povyšuje a proplácí jim ve valutách  fiktivně vykázanou činnost. Na zpravodajských službách je nejtajnější věcí to, že tam skoro nic skutečně tajného nikdo neví, kromě dobře utajených vlastních nedostatků a přehmatů. Rv!!

0/0
4.9.2009 12:47

Rokoko12

Re: VZ

To je tedy vazne parada.;-D

0/0
4.9.2009 12:54

pitta

Re: VZ

To je v tomto státním bordelu zcela normální, že se "ti nahoře" napakují a pak jdou s výslužkou do důchodu. Nechápu jen na co rozvědka potřebuje 150 aut. Cožpak už Langroš neutratil za policejní auta dost?

Na to, že se armáda topí v dluzích a ztenčuje svůj aparát, tak si docela zvysoka vyhazují a měl by za to být někdo hodně popotahován;-D!!

0/0
4.9.2009 15:03

František Koudelka 4.Kyju

Co to je rozhnědka?

0/0
4.9.2009 12:19

Karel_dnes

Re: Co to je rozhnědka?

...no my doma jsem "hnědka" říkali lidskému  pozadí.. ale co by to mohlo být s předponou "roz" to bych si netroufal říct...

0/0
4.9.2009 14:31

Absolovent prestižního gymnazia

To je práce ruských špijónů

snaží se zdiskreditovat BIS v očích veřejnosti. ;-D 

0/0
4.9.2009 12:14

libienski

Zdejším manipulaci náchylným naivkům

Každou byť sebelevnější státní zákazku, můžeme zostudit úplně stejným způsobem. A sice tak, že se zeptáme nějakého konkurenta, bez bližších podrobností samozřejmě, jestli by to nedodal tehdy a tehdy levněji. On řekne, že ano o tolik a tolik...Tohle ale není žádný důkaz, tohle je pouze a jen spekulace, navíc právně zcela irelevantní. Stejným způsobem bychom mohli dojít k závěru, že trestný čin spáchala Škoda, protože se do veřejné soutěže nepřihlásila, ačkoli by ji vyhrála, a MOŽNÁ to bylo proto, aby se o těch 19 mega šábla se svým dealerem. Takováto spekulace je stejně směšná jako ta, na kterou se odvolává autor článku, ale hlavně to není fakt, ale canc vycucaný z prstu! Takže bych Mr. Šťastného jako novináře poprosil o fakta: 1. jednalo se o otevřené výběrové řízení nebo uzavřené? (Byla výzva dodavatelům umístěna na centrální adrese VK nebo oslovili pouze několik dodavatelů popř. kolik?) 2. Kolik nabídek uznala výběrová komise jako relevantních (splňujících podmínky zadavatele).

0/0
4.9.2009 11:46

Jaroslav Kučera

Podle programu ČPS by to tak lehké neměli

Česká pirátská strana prosazuje transparentní bankovní účty všech veřejných institucí a zároveň povinné zveřejňování všech obchodních smluv s účastí státních úřadů.

http://www.ceskapiratskastrana.cz/pages/homepage/volebni-program.php#bod3

V tomto případě se rozhodně nejedná o utajovanou skutečnost. Každý novinář by tak mohl jednoduše zkontrolovat cenu kupovaného vozu a na kauzu upozornit. Policie by tak mohla konat mnohem dříve a člověk, který by smlouvu podepsal by měl se zdůvodněním hodně práce...

0/0
4.9.2009 11:40

Rokoko12

Re: Podle programu ČPS by to tak lehké neměli

Vim,ze Ceska piratska strana se take stavi proti bezmeznemu spiclovani obcanu diky dnesni spickove technice, maji dobry program ale s tou transparenci v nasem state,aby je jeste za pruhlednost nekterych nepruhlednych aktivit nasich politiku, nechteli zakazat!

0/0
4.9.2009 13:02

jm0

Re: Podle programu ČPS by to tak lehké neměli

česká pirátská strana se zejména staví ke krádežím způsobem: "dělají to všichni, tak to přece nemůže být krádež".co by jí potom, sakra, mělo vadit na tom, že někdo někde něco ukradnul? dělají to přece všichni.

form;kozel;zahradník]

"ekologie je jediné téma, na kt. se neshodneme se stranou zelených", ergo další banda ultralevých aktivistů. *tohle* si chcete navolit do parlamentu? no, ať vám slouží.

0/0
8.9.2009 12:14

Mirek.77

Není náhodou ministr Barták členem modré

kamory. Pak ale nic překvapujícího, že opět z veřejných financí mizí peníze.

0/0
4.9.2009 11:23

piggy25

a

No hlavně aby zas všechny ty auta neměly po sobě jdoucí SPZ jako se to stalo u BIS nebo kde a všichni si pak mohli např. v klidu zkontrolovat, jestli je nesleduje tajný auto nebo jestli ten, kdo ho řídí, je tajnej.

0/0
4.9.2009 11:21

kibl96

a co?

vychazi to jen 1.9Kc na obyvatele.

zvyseni DPH to v klidu pokryje;-D

0/0
4.9.2009 11:11

petrph

má to smysl?

takže proč se mají zvedat daně, když je peněz na rozhazování dost??

0/0
4.9.2009 11:10

--Judith--

Nechutné!

Jako by se zloději a lháři celého světa spojili v jeden šik, který obsadil státní správu zdola nahoru a zpět.

0/0
4.9.2009 11:02

madqwert-liberalni komunista

Tak zatim jedina presna informace

vyplyvajici z clanku a z diskuze je skutecnost je ta, ze pokud se nekdo chce v teto diskuzi etablovat jako uplny pitomec, pouzije nick typu "josef.xxxx"...

To ostatni je snuska blabolu pana redaktora snaziciho se udelat z exkrementu bic ;-D

0/0
4.9.2009 10:59

bahňák

Dotaz na pana Janotu (ministra financí)

Pane Janota, nešlo by tady hledat zdroje pro zalepení děr v rozpočtu a zastavení zadlužování země, místo snižování důchodů ?

0/0
4.9.2009 10:58

YaTaky

Re: Dotaz na pana Janotu (ministra financí)

:-P[>-]R^

0/0
4.9.2009 10:59

hnupobijce

Re: Dotaz na pana Janotu (ministra financí)

Ja verim ze jisteze slo, byl by to ale, nejspis, posledni Janotuv rozpocet.

0/0
4.9.2009 11:06

agava

nejvetší díra na peníze

největší černá díra na peníze je státní kasa ČR

tady už se bez provize ani neuprdnou, ne nadarmo se říká, že balkán začíná českou republikou :-)

0/0
4.9.2009 10:50

YaTaky

Re: nejvetší díra na peníze

;-OR^

0/0
4.9.2009 11:00

Josef.cyrany

Pan Páleník

šibal , vzor každého odsáčka. Nic nevymyslel, nevyrobil a přesto se topí v prachách. Tací jsou mezi modrými velmi ceněni.

0/0
4.9.2009 10:47

hnupobijce

A o tom to je .

Jsem schopny ponevadz za nejmin prace jsem dostal nevic penez - ideal to kazdho ODS - aka .

0/0
4.9.2009 10:51

the_end_of_communists

to je jen spicka ledovce

Podle mych informaci to takhle delaji ruzne dcerinne spolecnosti ministerstev a rada dalsich statnich instituci. Z kapes takhle platime miliardy. A co potom letadla, pronajmy budov na urady atd... Ze vseho jsou provize. Chybi system, ktery by takove veci neumoznil.

0/0
4.9.2009 10:44

hnupobijce

Co

se vam na tom nelibi ? Vzdyt to jde podle Klausova - prvni ekonomika a pak zakony .A kam to ten synek s takovouhle dotahl ... a jak je obdivovan tema co okradl - spise , nechal okrast .

0/0
4.9.2009 10:54

YaTaky

Re: Co

R^

0/0
4.9.2009 11:01

icmek

někdo se holt nakapsoval.

nejspíš ho budem vídat v nějakym lexusu...;-D

0/0
4.9.2009 10:41

já občan

Armáda ČR

největší černá díra na peníze. Padají do ní miliardy již od doby Kalouskova náměstkování na min. obrany.  To množství pro stát nevýhodných výběrových řízení nás stálo tolik peněz, že mít je dnes, tak je státní rozpočet ve velkém plusu. Byl za to někdo potrestán? Nenechte se vysmát, žijem přece v "demokratickém" Čechistánu.

0/0
4.9.2009 10:39

YaTaky

Re: Armáda ČR

;-OR^

0/0
4.9.2009 11:01

tomas_tod

Jen 19 milionů?

Jenom 19 milionů? Že se tím vůbec někdo zabývá ve státě, kde běžně létají do soukromých kapes miliardy ;-O

0/0
4.9.2009 10:39

Mithril

ČPS

O důvod víc voli Českou pirátskou stranu a jejich transparentní účetnictví.

0/0
4.9.2009 10:39

pitoma kavarna

zkorumpovaná politika

Ta politika je tak strašne zkorumpovaná;-O dám hlas někomu nezkaženýmu, novýmu, třeba Věcem veřejnýmR^

0/0
4.9.2009 10:28

libienski

Re: zkorumpovaná politika

Zatím podle předložených "důkazů" je to spíš důkazem diletantismu novináře než důkazem jakékoli korupce:-) Nicéně dát hlas věcem veřejným je dobý nápad...Už chystají tunelovou amnestii, resp. chtějí, aby lidi zdanili nelegální příjmy vyvedené do ciziny a tím je definitivně legalizoali.

0/0
4.9.2009 10:38

pitoma kavarna

Re: zkorumpovaná politika

přesně, daňová amnestie je skvělý nápad, jenže to velké strany odmítají, když jsou tak napojené na podnikatelskou sféru

0/0
4.9.2009 10:40

libienski

Zatím jediným "důkazem" je bohužel titulek článku:-)

A tím má být jako vyjádření Škodivky? To si děláte legraci. Pokud proběhla veřejná zakázka podle pravidel, tak je celé vyjádření Škody naprosto irelevantní. To by pak šly všechny státní zakázky zpochybnit, kdyby se rok dva po jejich průběhu zašlo za kteroukoli konkurenční firmou a zeptalo by se: a zakolik byste nám to dodali vy...Odpověď by mohla znít: "my máme BISku rádi, my bychom Vám to dodali ZADARA...Tak policista by šel rovnou sebrat šéfa instituce a škodu by vyčíslil jasně...byla by to hodnota té veřejné zakázky.... Jací novináři takoví politici, taková demokracie....Nebo jací politici takoví novináři taková demokracie? Nevím, ale dlouho už dumám nad tím, jestli dementní novináři způsobují demenci politiky nebo je tomu naopak.

0/0
4.9.2009 10:15

experience

Re: Zatím jediným "důkazem" je bohužel titulek článku:-)

Diletantismus veřejných sdělovacích prostředků je skutečně neskutečný. Ale dopadá na živnou půdu. A vo to de, né?

0/0
4.9.2009 10:20

MHHH

Re: Zatím jediným "důkazem" je bohužel titulek článku:-)

Přesně!!! Úplně přesně!!!!! A druhou zrůdností je, když by výrobce by takovým způsobem podhodil svého prodejce v autorizované síti.

0/0
4.9.2009 10:20

hnupobijce

Re: Zatím jediným "důkazem" je bohužel titulek článku:-)

Tak Skodovka ceny asi nemeni ze dne na den , ze?

0/0
4.9.2009 10:59

libienski

Re: Zatím jediným "důkazem" je bohužel titulek článku:-)

No to ano, jenže cena, kterou tam započítali (o 19 mega méně) nebude určitě ceníková:-)

0/0
4.9.2009 11:16

hnupobijce

Re: Zatím jediným "důkazem" je bohužel titulek článku:-)

Rekl bych ale ze se odvolavaji na tzv. beznou cenu a ze je nikdo nekontaktoval ... je logicke ze u vyrobce by mely byt vyrobky nejlevnejsi .

0/0
4.9.2009 11:25

libienski

Re: Zatím jediným "důkazem" je bohužel titulek článku:-)

To ano, ale je otázka je-li výrobce schopen poskytovat k vozům např. takový servis, jaký vyžadovala BIS... Ostatně pokud nevíme to jedna-lo li se o otevřené výběrové řízení nebo uzavřené + další detaily, tak můžeme o celé věci pouze spekulovat. Nicméně něaký canc o tom, že Škoda by ty auta tehdy prodala o 19 mega laciněji nelze brát vůbec jako relevantní. Takhle by šly zpochybnit úplně všechny státní zakázky...

0/0
4.9.2009 11:39

experience

Ale no tak,

vždyť je to jen jiná forma státní podpory automobilového průmyslu v těžké hospodářské situaci. Akorát, že tentokrát přesně nevíme, kdo inkasoval "šrotovné".

0/0
4.9.2009 10:09

zoufalec1

Re: Ale no tak,

není to podpora průmyslu, jedná se o marži obchodníků

0/0
4.9.2009 10:12

experience

Re: Ale no tak,

Tak podpora obchodníků, no. Podstatné je, že to my platíme a někdo jiný si trošku urve pro sebe. Myslíte, že když se zavedl odpočet DPH u osobních aut, že to bylo v principu jiné? Akorát si na to nechali schválit zákon, tady to opomněli.

0/0
4.9.2009 10:18

zoufalec1

Re: Ale no tak,

proboha co řešíte? V tomto případě se jedná o to, že vozy mohly být nakoupeny přímo od výrobce, tedy bez marže, kterou na této transakci získali obchodníci.

0/0
4.9.2009 10:28





Najdete na iDNES.cz