Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ochráncům životního prostředí, památek a lidských práv hází klacky pod nohy nejen stát, ale i spoluobčané

Podat pomocnou ruku je tady podezřelé – dokazuje to setrvalá nedůvěra až despekt, s nimiž Češi přistupují k ekologickým a genderovým organizacím či k památkářům. Jsme předpojatí, zaujatí, neteční, anebo aktivisté nezvládli svůj vlastní mediální obraz? A jakou roli sehrál stát, kterému se příliš aktivní veřejnost nehodí do krámu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

zdeseny obcan

kul v plote

Pani novinarka se pta proc lide citi neduveru k vsem temhle organizacim. Vysvetleni je proste: protoze jsou ve stejne pozici jako KSC pred listopadem, jsou jako kul v plote kteremu po vsech lzich a kampanich uz nikdo neveri ani nos mezi ocima.

0/0
22.9.2009 22:18

wrangler

Skutečně,

těmto lidem by se neměly házet klacky pod nohy, těmi klacky bychom je měli třískat po palicích!;-D;-D;-D

0/0
7.9.2009 22:05

Rokoko12

Docela mne pobavila reditelka Gender Studies

Linda Sokacova velka bojovnice za diskriminaci,jak by chtela v dnesni dobe vysoke nezamestnanosti ovlivnit vekovou hranici,jeto smutne kdyz padesatileta zena musi spachat sebevrazdu,ze ji kvuli veku nechteli zamestnat na katastralnim uradu ale v pripade nouze by se snad nejake mene lukrativni pracovni misto mohlo najit. Na druhe strane se tyto organizace bojujici za lidska prava,prave pouze zastituji temito doopravdy alarmujicimy pripady jako jsou  starsi lide,zdravotne postizeni atd: ale ve skutecnosti prosazuji zajmy, ktere prosazovat neni nutne,nekonecne nekonecno etnicke mensiny,gayove atd. Etnicke mensiny se budou muset prizpusobit kulture a tradicim dane zeme ve ktere se rozhodli zit a ti ostatni, jako jsou jinak sexualne orientovani nemusi tak okate a bezostysne davat svou orientaci najevo a prosazovat se za kazdou cenu!

0/0
31.8.2009 13:31

Šváb na pivu

Re: Docela mne pobavila reditelka Gender Studies

No vidíš, jenže extrémními případy rád argumentuje každej, protože rychle připoutaj pozornost. Často ale odvedou pozornost od zbytku. Sokačová má extrém oný nešťastnice, většina diskutujících zde zase donekonečna omílá postoj greenpeace a podobnejch k atomu, jako by to byla jediná věc v jejich agendě.

0/0
31.8.2009 15:06

Rodnok

Re: Docela mne pobavila reditelka Gender Studies

ano, greenpeace ještě blokují kóty plánované pro výstavbu obranných objektů... zapomněl jsem na něco?

0/0
31.8.2009 16:15

Šváb na pivu

Re: Docela mne pobavila reditelka Gender Studies

To teda jo: je potřeba podivat se hlavně na GP za našema hranicema: aktivity proti jadernejm explozim - kterejch jeden čas bylo celosvětově opravu až moc - dál třeba tlak na těžaře ropy, aby se nezbavovali vysloužilejch strojů prostym potopenim do moře, tlak na čistější recyklaci elektroniky, boj proti odvozu toxickýho odpadu z Evropy do Afriky. Poboček GP zejména v zemích s mořem si vážim, protože jako jedni z mála přinášej alternativní pohled na to, co se děje v zákulisí produkce. Alternativou myslim jinej popis než ten, co podávaj vlády nebo korporace. Z diskuze jsem vypozoroval, že tyhle věci GP nikdo nevyčítá - všichni před sebou viděj jen jako rudej hadr postoj GP k jaderný energii.

0/0
31.8.2009 16:40

Fellow from Volunteer Park

Greenpeace

Víte co mne nejvíce dostává u Greenpeace: že za ně bojuje člověk, jehož tatík zprivatizoval hnědouhelnou teplárnu aby ji pak prodal se ziskem Appianu. A tehle Honzík který měl vždy plné kapsy tatínkových peněz, že si mohl dovolit studovat vš trochu déle než my ostatní najednou těžce bojuje za životní prostředí...

0/0
31.8.2009 12:59

Šváb na pivu

Re: Greenpeace

No a. Greenpeace přece neni jenom Greenpeace ČR, některý lokální pobočky mi taky lezou krkem. Ovšem pokud čteš Hájka, chápu že jakákoliv NGO je u tebe apriori zlá.

0/0
31.8.2009 15:08

Michal001

nic než

sbírka pindů jednoho zbytečného autora.

0/0
31.8.2009 12:49

Fellow from Volunteer Park

postoj k těmto organizacím

Tak oni se ještě diví, že jim spoluobčané hází klacky pod nohy?

Takže ve zkratce:

Greenpeace, Děti Země, Arnika - ftaláty, odsíření Prunéřova - pouze lživé proklamace, Temelín - lež na lži, odpírání atomové enerie - neznalost problému a absence řešení. Snůška lží, polopravd a záměrných manipulací.

Dálnice - dělají z lidí rukojmí a to že na normálních silnicích umírají lidé častěji je nezajímá (viz D5 okolo Plzně, nyní D8, D11, R35). To samé platí u národ.parku Šumava, omezení v Krnapu apod. Připadne mi, že neúspěšní a levicoví studenti humanitních oborů umí jen dělat škodu.

Gendrové organizace - tyto nemůže rozumný člověk podpořit, jsou to takové vysavače našich daní na nesmyslné projekty. To samé podpora "diskriminovaných" - tady stačí 2 řešení - malý dvůr a velký bič. A bič i na Kocába, který za naše peníze vymýšlí nesmysly.

0/0
31.8.2009 12:46

armyshop

Re: postoj k těmto organizacím

zlatá slovaR^R^R^

0/0
31.8.2009 12:51

jtach

Ochráncům životního prostředí, památek a lidských práv hází

jestli oni nejsou tak trochu zbytecni

0/0
31.8.2009 12:41

Ion Tichy

Re: Ochráncům životního prostředí, památek a lidských práv hází

Nejen zbyteční, ve většině případů dokonce skodí.

Technokrat většinou ví, kde jsou hranice, kde už toho moc neovlivní (obvykle něco z matematiky ví), pseudohumanista si myslí, že může rozhodovat o všem a za všechny.Rv

0/0
31.8.2009 12:46

Fellow from Volunteer Park

Re: Ochráncům životního prostředí, památek a lidských práv hází

Přesně. Přečtěte si Hájkovu knihu Smrt ve středu - přesně popisuje, co levicová lůza dovede.

0/0
31.8.2009 12:47

armyshop

Re: Ochráncům životního prostředí, památek a lidských práv hází

R^R^R^

0/0
31.8.2009 12:52

Rokoko12

Re: Ochráncům životního prostředí, památek a lidských práv hází

Oni jsou uplne a doopravdy zbytecni na 100%, at tahnou delat konecne neco prospesneho, kde nemusi vse tolik okecavat !  8-o   Potrebujou jenom jedno a to ,okamzite zrusit!

0/0
31.8.2009 13:37

duhastrecht

Vážení eko + ostatní soudruzi, věřte

že vaše sabotování jaderné energetiky, hyzdění krajiny a vraždění ptáků větrnými elektrárnami, vraždění lidí hladem v důsledku nesmyslného a ultradrahého pálení žrádla na bionaftu, malárií v důsledku nesmyslného a vědecky absurdního zákazu DDT, uvahami o nutnosti vymření celých národů i celého lidstva, aby byla zachráněna příroda, vaše demonstrace proti radaru naší PVOS  po boku Putina a komunistů a vaše důsledná obhajoba levičáckých i mohamedánských teroristů z celého světa o vás před vašimi spoluobčany vypoví mnohem víc, než kdyby se stát opravdu nějak snažil proti vám štvát, je  mi k blití, když jenom vidím všechny ty somráky z Greenpeace, Duhy, Amnesty International, UNICEFy a spol, to jejich chytání za ruku a "dobrý den máte rádi přírodu...zajímáte se o lidská práva... my jsme nezávislá (sic!) organizace...dejte nám peníze...dejte ...dejte, například v pražském metru- ne proto že bych nemel rád přírodu nebo souhlasil s něčím útiskem, ne pro peníze, ale pro vaši uvedenou činnost.

0/0
30.8.2009 20:34

flandero

Re: Vážení eko + ostatní soudruzi, věřte

Nj a že stát dal miliardy třeba na zmíněný Temelín z daní všech aby pak mohl el vyvážet bez sebemenšího užitku pro své občany to ti neva že. To je právě to o čem se píše v článku. Naprosto neinformovaný sedlák se vyjadřuje k věcem kterým nerozumí. Nejlépe se vládne blbcům;-D

0/0
30.8.2009 20:46

nibor

Re: Vážení eko + ostatní soudruzi, věřte

Příjmy z Temelína jdou do státního rozpočtu, ty informovanej. JETE se začala stavět už za komančů, ale především později se financovala z bankovních úvěrů.

0/0
31.8.2009 8:33

edelcacao

Re: Vážení eko + ostatní soudruzi, věřte

;-D;-D;-D A na to jsi přišel kde informovanej? Bože( a to jsem nevěřící pes)

0/0
22.9.2009 22:27

armyshop

Re: Vážení eko + ostatní soudruzi, věřte

za to ty jsi informován, hlupáku. Ano, nejlépe se vládne blbcům a ty jsi toho zářným příkladem, jak jsi z těch zelených keců zblbnul8-o:-/

0/0
31.8.2009 12:53

Šváb na pivu

Re: Vážení eko + ostatní soudruzi, věřte

Motáš pátý přes devátý. Vyjmenuješ, co podle tebe různý (nikoliv jedna) eko organizace udělala zlýho, ale žádný pozitivní věci už nezmíníš - např. boj proti ftalátům ve hračkách a obecně tlak na chemickej průmysl, aby nahrazoval potenciálne karcinogenní či jasně karcinogenní látky. Mimochodem DDT je dost velkej sabotér biodiverzity, která je užitečná třeba proti španělskejm plžákům. Všechny suroviny pocházej z přírody. Jo a další mimochodem: zařazovat plánovanej americkej radar strategickýho určení do naší PVOS je dost zbožný přání, jestli PVOS tak spíš států na západ od nás. Jinak s poznámkou o Putinovi souhlasim, NeZákladnám se pravděpodobně nechali vědome či nevědomě organizovat ruskou rozvědkou. Proč si proboha zařadil do seznamu UNICEF?

0/0
30.8.2009 22:56

arahat

Re: Vážení eko + ostatní soudruzi, věřte

víš, kdo je to duševní mrzák? to jsi ty!

0/0
31.8.2009 9:02

kidoolb

Re: Vážení eko + ostatní soudruzi, věřte

... a nepovidej ... nebo vlastne povidej ... radi se zasmejeme... nic nepotesi tak, jako omezenost druheho  :-)

0/0
31.8.2009 12:26

Dr. Fe1

Re: Vážení eko + ostatní soudruzi, věřte

Nesuď ostatní podle sebe, mě například tvoje omezenost niják zvlášť netěší.

0/0
31.8.2009 12:33

Šváb na pivu

No diskuze, už asi skončila v pátek, ale nedá mi to:

Když čtu většinu příspěvků zde, musim se ptát, jestli vůbec dokážete myslet dál než ke dvěřím svýho domu. Jistě článek motá dohromady všechno možný a některý detaily vyznívaj dost naivně (víra v zázračnost Mrázovky pro navždycky průjezdnou Prahu, staroškolskej odpor k Jaderný energii), avšak celkově se snaží upozornit na nebezpečí zkorumpovanejch úředníků s razítkama a proto není naivní. Příspěvek Anakondy níže je příkladem, že osvícenská koncepce technokracie stále žije v plný síle. Jenže těhle odborníků už byly celý generace, často se navzájem vyvracející, že je vždycky lepší, když existuje možnost, aby do na první pohled odborný věci zasahovala i širší veřejnost, už proto že věc má vždy přesahy mimo obor. Třeba jak píše autorka: vývoz energie z ČR, kterej si nejspíš vyžádá rozšíření težebních oblastí uhlí. Ekonomickej přínos pro rozpočet to jistě mít bude, ale je tu přesah do zdravotnictví, estetiky krajiny (ó jaká to humanitní ba dokonce "pseudohumanistická" věc, že?) atd.

0/0
30.8.2009 11:04

armyshop

Re: No diskuze, už asi skončila v pátek, ale nedá mi to:

proč rozšíření těžby černého uhlí? stačí postavit další blok jaderné elektrárny, švábe. Výroba elektřiny je jako každá druhá, tak proč by se tento produkt nemohl vyvážet jako se vyvážely např. stroje a celé technologické celky?

0/0
31.8.2009 12:56

Šváb na pivu

Re: No diskuze, už asi skončila v pátek, ale nedá mi to:

No týká se to hnědýho uhlí, to bys měl vědět. Pokud by šlo o další reaktory, nebránil bych se jít v produkci i nad mez vlastní spotřeby. Hnědý uhlí je ovšem svinstvo.

0/0
31.8.2009 15:09

m. l.

Re: No diskuze, už asi skončila v pátek, ale nedá mi to:

A co ty chytrej navrhuješ místo vývozu energie? Lidi chtěj přídavky, dotace, školy zadarmo, zdravotnictví zadarmo, dopravu zadarmo, někde se na to vydělat musí. A když nějak pořád nevychází export českých patentů a hi-tech, tak se musí vyvážet aspoň ta elektřina...

0/0
31.8.2009 13:01

Šváb na pivu

Re: No diskuze, už asi skončila v pátek, ale nedá mi to:

Mě ovšem vadí, že se z vývozu na uhlí založený elektřiny dělá dlouhodobá koncepce, aspoň tak mi to přijde.

0/0
31.8.2009 15:11

Lemojmír Logojdoj Meltaj

Vyprdněme se na klacky pod nohama a hady na prsou

a zvolme raději variantu "c", totiž rozum. Nezasírejme to, co ještě zasraté není - vždyť jednou nebudeme mít ani kam zdrhout.

0/0
30.8.2009 9:42

NT05

Ohčané hází šmejdům klacky pod nohy

Občané na vlastní zkušenost poznali o co všem těm "Ochráncům životního prostředí, památek a lidských práv  a genderovým příživníkům" jde a pochipitelně je nechtějí dále podporovat a živit. Kdo by si hřál na prsou hady, jejiž veškeré aktivity a požadavky jsou namířeny proti němu?

0/0
30.8.2009 9:15

Lemojmír Logojdoj Meltaj

Člověk, to zní hrdě

ale nejedná se o nic jiného, než druh živočicha, který se bohužel přemnožil a ve dvacátém století si to uvědomil a počal páchat pomalou sebevraždu dýcháním a požíváním sraček, které vytváří "svojí prací". Typickým povahovým rysem tohoto podivínského druhu je obludná bezohlednost - vraždí nejen sebe, ale i ostatní druhy a běda, jak se to někomu nelíbí! 

Je až trapně smutné, že většina zdejších "diskutující" absolutně nechápe, o čem je v článku řeč - ostatně, jako vždy, že.

Na druhou stranu, paní Zubová je - takto nečekaně aktivní - až trapně průhledná.

0/0
30.8.2009 8:30

Lemojmír Logojdoj Meltaj

Re: Člověk, to zní hrdě

pardon, to s tou Zubovou sem nepatří, nějak se mi do toho vmotala - četl jsem ten její blog, před tím.

0/0
30.8.2009 8:51

12345hanka

Přístup většiny lidí

k ekologistům by se dal popsat příslovím Na hrubý pytel hrubá záplata.

0/0
28.8.2009 15:53

NT05

Re: Přístup většiny lidí

R^

0/0
30.8.2009 9:16

kunta_kinte

Nikdo jim klacky pod nohy nehaze

Ale pokud je jedinnym vystupem techto organizaci ( za moje prachy ) jen dalsi omezeni, snizeni kvality meho zivota, nebo dalsi stupidni narizeni, tak budu vzdy proti nim.;-€

0/0
28.8.2009 11:59

12345hanka

Re: Nikdo jim klacky pod nohy nehaze

R^

0/0
28.8.2009 15:53

armyshop

Re: Nikdo jim klacky pod nohy nehaze

R^R^R^

0/0
31.8.2009 12:58

Redman 69

K článku.

Dělám ekoteroristům co nejhoršího,při každé příležitosti,jako občan,tak i z hlediska své funkce.

0/0
28.8.2009 10:54

tučňák v exilu

Kam zmizel Posel?

Čekám, kdy mi sdělí sladké tajemství, kudy přesně chce vést ten Pražský okruh 30 km od města a jak má vypadat když ne jako dálnice :-)

0/0
28.8.2009 10:50

krabi

zelení = lobbisté a korytáři

taovým všeobecně známým zeleným korytářem je Kačka jaujau, která bojovala za přírodu a netušila co je biomasa...

0/0
28.8.2009 10:41

varix

Ekologističtí magoři

Proboha, jak může někdo, téměř po dvaceti letech od přivazování se k bráně Temelína, vypustit z huby takovou blbost, že se Temelín neměl dostavět? Dnes, kdy je každému rozumně myslícímu člověku jasné, že za pár let ani ten Temelín nebude stačit a pokud se v brzké době nezačne stavět nová jaderka, tak nás ten dovoz elektřiny nemine.

Těch, co protestují proti výstavbě další jaderné elektrárny, bych se chtěl zeptat: Proč jste neprotestovali, když se u nás budovaly další a další montovny aut. Vždyť osobních aut také tolik nespotřebujeme.

On totiž obchod s elektrickou energií je stejný kšeft jako s těmi auty. A pokud bychom neprodávali elekrickou energii, ale naopak ji museli nakupovat z venku, tak by byl státní rozpočet v mnohem větších problémech než je dnes!

Souhlasím s tím, že přírodu a památky je třeba chránit, ale pokud nelze jinak, je nutno hledat rozumný kompromis. Nelze z ochrany přírody udělat fanatickou ideologii, která ve svých důsledcích škodí lidem a nakonec i té přírodě.

0/0
28.8.2009 10:12

argonix

Re: Ekologističtí magoři

nejsem bojovník proti JE, ale možná by bylo dobré mít na paměti některé věci.

1. eletktřina z JE je nejdražší elektřina, stavba elektrárny se prodražila o mnoho miliard a na vině rozhodně nebyli žádní aktivisté. 2. jaderný odpad je nejtoxičtější látkou na světě a dodnes není prakticky vyřešeno co s ním a neustále se všechna řešení prodražují. 3. těžba uranu je dost silný zásah do prostředí a devastace krajiny. 4. pořád na námi vysí Damoklův meč havárie, měla vy naprosto fatální důsledky, lidé dělají chyby pokud nebude neustálý tlak na bezpečnost, tak může dojít ke katstrofě.

0/0
28.8.2009 10:26

tučňák v exilu

Re: Ekologističtí magoři

ad1, jo, nejdražší, hned po slunečnících, větrnících, biomase, vodě... :-)

0/0
28.8.2009 10:31

argonix

Re: Ekologističtí magoři

pokud nepočítam cenu za výstavbu elektrárny

0/0
28.8.2009 10:40

Ahasver

Re: Ekologističtí magoři

I když ji počítáte tak vychází dráž solární (cca. 1,5x) a větrníky (cca. 4x)

0/0
28.8.2009 10:47

tučňák v exilu

Re: Ekologističtí magoři

Nemáš to opačně? Koneckonců větrníkům stačí výrazně nižší dotace na cenu, než sluníčkářům ;-)

0/0
28.8.2009 10:53

Ahasver

Re: Ekologističtí magoři

Nojo safra sorry máš pravdu, přehodily se mi životnosti.

0/0
28.8.2009 11:21

armyshop

Re: Ekologističtí magoři

1. elektřina z JE není nejdražší, naopak

2. jaderný odpad není odpad, ale surovina k dalšímu využití

3. těžba uranu nemusí být devastační, když se nedělá způsobem jako např. v 50. letech

4. havárie JE je minimální, daleko větší je hrozba havárie různých chemických provozů. Jste hodně ovlivněn Černobylem, co?:-/;-D

0/0
28.8.2009 10:32





Najdete na iDNES.cz